داغ ترین ها :
برنامه ساخت کلیپ با عکس و فیلم

برنامه ساخت کلیپ با عکس و فیلم

برنامه ساخت کلیپ برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا با استفاده از گوشی بتوانید ویدئوهای مورد نظرتان را ویرایش کنید. این برنامه‌ها زمانی که به کامپیوتر و لپ‌تاپ دسترسی ندارید بهترین گزینه کار راه انداز هستند. اکثر این برنامه‌ها نیاز به آموزش خاصی ندارند و با چندبار تمرین کردن می‌توانید بهترین ویرایش و تنظیمات را روی آن انجام دهید. لیستی که در ادامه برایتان تهیه کرده‌ایم لیست کاملی از برنامه‌های ساخت کلیپ است. در صورتی که به برنامه کلیپ ساز با عکس نیاز دارید در ادامه با بلاگ تکنولایف همراه باشید.

 

بهترین گوشی ها برای عکاسی را می توانید به‌راحتی و با قیمت مناسب از تکنولایف بخرید

برنامه ساخت کلیپ با عکس و فیلم

برای ساخت کلیپ‌های حرفه‌ای برای تولید محتوا یا هر موضوع دیگری می‌توانید از برنامه‌های زیر کمک بگیرید.

برنامه Inshot

برنامه inshot
نقاط مثبت:

  • استفاده راحت
  • رایگان بودن برنامه

نقاط منفی:

  • قابلیت‌های محدود

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌هایی که کاربران زیادی نیز با آن آشنایی دارند برنامه اینشات است. محیط برنامه Inshot بسیار ساده است به طوری که وارد کردن، برش و ویرایش کلیپ‌های خود را با هم آسان می‌کند و سپس فیلترها، برچسب‌ها، زیرنویس‌ها، شکلک‌ها و سایر موارد را می‌توانید به آن اضافه کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید چندین ویدئوی متفاوت را با یک دیگر ادغام کنید و کلیپ جدیدی بسازید. این برنامه رایگان است؛ اما تبلیغات درون برنامه‌ای دارد و روی ویدئوها واتر مارک می‌گذارد. در صورتی که قصد داشته باشید این موارد را حذف کنید باید اشتراک ماهیانه خریداری کنید.

دانلود Inshot از گوگل پلی

دانلود Inshot از پلی استور

برنامه Quik

برنامه quik

نقاط قوت:

  • امکان همگام سازی موزیک با ویدئو

نقاط ضعف:

  • امکان بروز باگ در برخی گوشی‌ها

اگر از GoPro برای فیلمبرداری استفاده می‌کنید این برنامه کاملا برای شما مناسب است. Quick یکی از بهترین برنامه‌ها برای ویرایش ویدئوهایی است که با گوپرو ضبط شده است. یکی از امکانات جالب توجه درباره این برنامه این است که علاوه بر ویرایش تصاویر ثبت شده شما می‌توانید امکان فیلمبرداری از راه دور توسط GoPro را نیز مدیریت کنید.

Quik به‌طور خودکار فیلم‌های شما را وارد برنامه می‌کند و انجام کارهایی مانند همگام‌سازی کلیپ‌هایتان با موسیقی، افزودن عکس‌ها، عنوان‌ها و تایم‌لپس و غیره را بر اساس سوابق قبلی روی تصاویر اعمال می‌کند. در صورتی که دوربین به صورت افقی نصب نشده باشد برنامه به صورت خودکار آن را افقی می‌کند و موارد اضافی را اصلاح می‌کند. پس از اتمام ویرایش نیز می‌توانید مستقیما تصاویر را در صفحات شخصی به اشتراک بگذارید. Quik به‌طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود و همراه با این به روز رسانی‌ها عملکرد ویرایش را نیز بهبود می‌بخشد. این برنامه رایگان است؛ اما می‌توانید برای تم‌ها و فیلترهای اضافی با پرداخت درون برنامه‌ای آن‌ها را دریافت کنید.

دانلود Quik از گوگل پلی

دانلود Quik از پلی استور

 

می‌خواهید حرفه‌ای ادیت کنید؟
بهترین برنامه های ادیت عکس حرفه ای

 

برنامه iMovie

برنامه imovie

نقاط قوت:

  • امکانات ویرایشی متنوع

نقاط ضعف:

  • نبود نسخه‌ای برای اندروید

iMovie برنامه‌ای برای کاربران iOS است که قبلا به صورت پیش فرض روی گوشی‌های مبتنی بر iOS وجود داشت؛ اما با آپدیت‌های جدید باید آن را از اپ استور دانلود کنید. هدف iMovie کاربرانی است که مبتدی هستند و هیچ تجربه‌ای از ویرایش ویدیو ندارند. با این حال در ویرایش ویدئو مبتدی هستید یا به دنبال برنامه‌ای هستید که امکان گذاشتن سریع موزیک، صداگذاری و ساخت ویدئو از روی عکس را دارید این برنامه گزینه مناسبی برایتان محسوب می‌شود. این برنامه از ویدئوهای 4K پشتیبانی می‌کند و به راحتی در هر فضایی که تمایل داشتید می‌توانید آن را ذخیره کنید.

دانلود iMovie از گوگل پلی

دانلود iMovie از پلی استور

برنامه ساخت کلیپ vivavideo

برنامه vivavideo
نقاط قوت:

  • داشتن فونت ها و سبک های مختلف متن
  • راحتی در استفاده

نقاط ضعف:

  • پولی بودن قابلیت‌های کاربردی

اضافه کردن واتر مارک به ویدئوی نهایی در صورت نخریدن نسخه اصلی VivaVideo یک ویرایشگر ویدیوی قدرتمند، کاربردی و در عین حال آسان است که به شما امکان می‌دهد تنها با چند ضربه ویدیوهای با کیفیت بالا ایجاد کنید.

این برنامه ویژگی‌های ویرایشی زیادی دارد و می‌تواند ابزاری حرفه‌ای و همه کاره باشد. این برنامه برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS در دسترس است و محدودیتی از بابت سیستم عامل نخواهید داشت.این برنامه دارای ویژگی‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان برش و ادغام کلیپ‌های ویدیویی، افزودن متن، فیلترها و موارد دیگر را نام برد که به شما امکان می‌دهد در کمترین زمان ویدیوهای خلاقانه و خیره کننده بسازید. VivaVideo همچنین اشتراک گذاری ویدیوهای ویرایش شده را با دوستان و خانواده از طریق رسانه های اجتماعی یا ایمیل آسان می‌کند.

 

برنامه‌های زیباکننده عکس را بشناسید:
بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره

 

ساخت کلیپ با برنامه vivacut


نقاط قوت:

  • محیط برنامه کاربر پسند
  • داشتن ویژگی‌های ویرایش پیشرفته

نقاط ضعف:

  • محدود بودن امکانات در نسخه رایگان

VivaCut یکی دیگر از بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام برای اندروید و iOS است. برخی از ویژگی‌های ویرایش و ادیت اصلی این برنامه پولی هستند و برای دسترسی به آن‌ها باید اشتراک خریداری کنید. حتی اگر یک فرد حرفه‌ای در زمینه ویرایش ویدئو باشید یا فردی مبتندی در این زمینه محسوب شوید این برنامه در تمام جنبه‌های ویرایش ویدیو به شما کمک می‌کند. ویژگی های ویرایش پیشرفته و رابط کاربر پسند آن به کاربران این امکان را می دهد که ویدیوهای خود را به بهترین شکل ممکن ویرایش کنند.

دانلود Vivacut از گوگل پلی

دانلود Vivacut از پلی استور

برنامه ساخت کلیپ filmora video editor

نقاط قوت:

  • مناسب برای صاحبان بیزینس
  • دارای فرمت‌های مختلف برای خروجی ویدئو

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن برخی ویژگی‌های برجسته

Filmora یک نرم افزار ویرایش ویدیو است و مناسب افرادی است که کسب و کار دارند. متخصصان بازاریابی می‌توانند از قابلیت‌های متنوع این برنامه که وارد کردن جدول و برخی موارد رسانه‌ای است برای ساخت ویدئو استفاده کنند.

ابزارهای ویرایش Filmora به کاربران اجازه می‌دهد تا کلیپ‌ها را کم و زیاد کنند، ویدیوها را برش دهند، سرعت پخش را تغییر دهند و واترمارک اضافه کنند؛ همچنین کاربران می‌توانند تصاویر را بر اساس ویژگی‌های متفاوت دسته بندی کنند. ویرایش پیشرفته به کارکنان اجازه می‌دهد تا فیلم‌ها را به صورت معکوس پخش کنند و روشنایی، رنگ، نوردهی، کنتراست و لرزش فایل‌های رسانه‌ای را تنظیم کنند.

Filmora به کاربران امکان می‌دهد تا فیلم‌های ایجاد شده را در فرمت‌های مختلف فایل مانند mp4، wmv، hevc، avi، gif و mp3 صادر کنند. کاربران می‌توانند ویدیوهای ایجاد شده را در رسانه‌های اجتماعی مانند Vimeo و Youtube به طور مستقیم به اشتراک بگذارند؛ همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که متن سفارشی را وارد کرده و چینش متن، فونت، حاشیه، تاری و اندازه را تنظیم کنند.

دانلود Filmora از گوگل پلی

دانلود Filmora از پلی استور

جمع‌بندی

در صورتی که به دنبال برنامه‌ای کاربردی برای ویرایش ویدئو و عکس با گوشی هستید در این لیست می‌توانید بهترین برنامه‌های ویرایشی که بیشترین رضایت و طرفدار را دارند انتخاب و با توجه به نیازتان آن‌ها را دانلود کرده و استفاده کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی یا سوالی دارید از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/video-edit-applications/
ads
ads