داغ ترین ها :
حافظه 368 ترابایتی وسترن دیجیتال معرفی شد!

حافظه 368 ترابایتی وسترن دیجیتال معرفی شد!

هارد اکسترنال یک محصول کاملا شناخته شده است و در کل دنیا برای جابجا کردن اطلاعات از آن استفاده می‌شود. این نوع حافظه در دو نوع HDD و SSD ساخته می‌شوند و ظرفیت آن‌ها از ۲۵۶ گیگابایت تا ۵ ترابایت یا بیشتر متغیر است. حالا در اقدامی جالب شرکت وسترن دیجیتال حافظه SSD با ظرفیت ۳۶۸ ترابایت را معرفی کرده است.

بله درست خواندید، ۳۶۸ ترابایت یا همان ۳۶۸۰۰۰ گیگابایت! این محصول Ultrastar Transporter نام دارد و یک Xeon 4310 با ۱۲ هسته و البته ۱۲۸ گیگابایت حافظه RAM RDIMM را شامل می‌شود تا بتواند به سرعت بالایی دست پیدا کند.

حافظه 368 ترابایتی وسترن دیجیتال

به گفته وسترن دیجیتال، Ultrastar Transporter برای حمل و نقل داده‌ها طراحی شده، جایی که اتصال شبکه خیلی کند یا خیلی گران بوده و Transporter قرار است تمام داده‌هایی را که مثلا ممکن است توسط یک تیم ساخت فیلم مورد نیاز باشند، در محل نگهداری کند.

البته این گفته نباید باعث شود که تصور کنید Ultrastar Transporter را می‌توان هر جایی مورد استفاده قرار داد؛ چرا که این محصول در نقطه بیشینه مصرف به ۱۳۰۰ وات برق نیاز دارد و همچنین وزن آن به ۱۵ کیلوگرم می‌رسد. این دستگاه همراه با یک کیف حمل مناسب به بازار عرضه می‌شود تا جابجایی آن بسیار ساده‌تر شود.

WD Ultrastar Transporter

با وصل شدن SSD به شبکه از طریق ۲۰۰GbE از طریق دو پورت QSFP112، امکان ارائه یا جمع‌آوری داده‌ها در محل وجود دارد. یک رابط ۱۰GbE از طریق RJ45 نیز در نظر گرفته شده است. این محصول به تازگی معرفی شده و هنوز اطلاعات کاملی از قیمت و زمان عرضه آن در دست نیست.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/wd-ultrastar-transporter/
ads
ads