داغ ترین ها :
منتظر سرفیس پرو 8، سرفیس بوک 4 و سرفیس Duo 2 در رویداد مایکروسافت باشید

منتظر سرفیس پرو 8، سرفیس بوک 4 و سرفیس Duo 2 در رویداد مایکروسافت باشید

مایکروسافت فردا شب محصولات جدیدی معرفی می‌کند و انتظار می‌رود که شاهد نسل بعدی تبلت سرفیس پرو 7 پرو پلاس باشیم. مراسم مایکروسافت که در تاریخ ۲۲ سپتامبر یا ۳۱ شهریور برگزار می‌رود، احتمالا میزبان  سرفیس‌های جدید خواهد بود. به نظر می‌رسد که این محصولات جدید سرفیس بوک 4 و سرفیس پرو 8 باشد. امروز رندر سرفیس بوک 4 و حتی سرفیس پرو 8 منتشر شد.

 

جهت خرید انواع تبلت ویندوزی از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید: تبلت مایکروسافت

 

شایعات می‌گویند که تبلت سرفیس پرو 8 پرو از صفحه نمایش ۱۳ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز  و حاشیه‌های بسیار کم بهره می‌برد. این تبلت به نسل ۱۱ پردازنده‌های اینتل مجهز شده و احتمالا از SSMهای مدل M2 بهره می‌برد. گفته شده این تبلت از دو پورت تاندربولت بهره می‌برد.

تبلت سرفیس پرو 8 با ویندوز ۱۱ راهی بازار می‌شود. البته این سیستم عامل هم در تاریخ ۵ اکتبر یا ۱۳ مهر ماه راهی بازار می‌شود. به همین دلیل انتظار می‌رود که پیش فروش این تبلت‌ها از دو تا سه هفته دیگر شروع شود. یا شاید این تبلت با سیتسم عامل ویندوز ۱۰ راهی بازار شود و آپدیت ویندوز ۱۱ را دریافت کند.

شایعات می‌گویند که قیمت سرفیس پرو 8 از ۸۰۰ دلار شروع خواهد شد. تصویر زیر هم مشخصات مدل پایه سرفیس پرو 8 را نشان می‌دهد.

سرفیس پرو 8 مایکروسافت

محصول بعدی که احتمالا در کنفرانس مایکروسافت نشان داده می‌شود، سرفیس بوک 4 خواهد بود. شاید تبلت دیگری هم معرفی شود که از تراشه ARM استفاده کند. بعید نیست که شاهد معرفی سرفیس گو جدید هم باشیم. تصاویر زیر مربوط به رندر سرفیس بوک 4 می‌شود.

رندر سرفیس بوک 4

چند ماه پیش سرفیس بوک گو 3 لو رفته بود. مدل پایه این تبلت به تراشه Pentium Gold 6500Y مجهز شده و ۴ گیگابایت رم هم دارد. مدل‌ قوی‌تر این تبلت هم به تراشه Core i3-10100Y مجهز شده بود.

مایکروسافت در رویداد سال گذشته خود از هدفون سرفیس هم رونمایی کرد. پس شاید امکان نسل جدید این هدفون هم معرفی شود. این شانس بسیار خوب هم وجود دارد که در این رویداد از گوشی سرفیس Duo 2 هم رونمایی شود. براساس اطلاعات منتشر شده از این گوشی در GeekBench می‌توانیم به تراشه اسنپ‌دراگون 888 و ۸ گیگابایت رم اشاره کنیم. گوشی سرفیس Duo 2 از دو صفحه نمایش استفاده می‌کند و از سیتسم عامل اندروید بهره می‌برد. چند وقت پیش تصاویری هم از این گوشی لو رفته بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/what-to-expect-from-microsoft-big-surface-event/
ads
ads