داغ ترین ها :
ریلمی 9i با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

ریلمی 9i با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

برند چینی ریلمی گوشی هوشمند جدیدی با مشخصات میان‌رده به نام ریلمی 9i معرفی کرده که مجهز شده به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ شده است.

 

تکنولایف بهترین قیمت گوشی های ریلمی را به شما معرفی می‌کند: گوشی Realme

 

به نظر می‌رسد عضو جدیدی از سری ریلمی ۹ در راه است. درواقع شرکت چینی جدیدترین محصول خود به نام ریلمی 9i را در ویتنام معرفی کرده و می‌خواهد آن را در دو تنوع رنگی مشکی و آبی به بازار عرضه کند. مدل جدید سری ریلمی 9 که برچسب قیمتی معادل ۲۹۰ دلار خواهد داشت تنها در یک ظرفیت معرفی شده که شامل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی می‌شود.

البته اگر این میزان از حافظه ذخیره‌سازی برایتان کافی نبود، می‌توانید از کارت حافظه برای افزایش آن استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از حداکثر تا ۵ گیگابایت حافظه رم مجازی وجود دارد که از حافظه داخلی در اختیار دستگاه برای سرعت بیشتر در پردازش داده‌ها قرار می‌گیرد.

محصول برند چینی همراه با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ روانه بازار می‌شود؛ تراشه‌ای مبتنی بر لیتوگرافی ۶ نانومتری که از توان پردازشی درخور توجهی نیز برخوردار است. در دل پنل جلوی ریلمی 9i صفحه‌نمایشی ۶.۶ اینچی با وضوح تصویر +FHD قرار گرفته که پنل IPS LCD را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پنل از نرخ نوسازی متغیر بهره می‌برد که قابل تغییر بین ۳۰، ۴۸، ۵۰، ۶۰ و ۹۰ هرتز خواهد بود.

ریلمی 9i

این تغییرات در میزان نرخ نوسازی کاملا به اپلیکیشن مورد استفاده یا تنظیمات دستگاه بستگی دارد و بالاترین حدی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت که اپلیکیشن قادر به پشتیبانی از آن باشد. با این حساب نباید انتظار داشته باشید که اپلیکیشنی با حداکثر پشتیبانی از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز قادر به اجرا در حالت ۹۰ هرتزی باشد.

در بالای صفحه‌نمایش می‌توان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را مشاهده کرد. در پنل پشتی نیز ماژول دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین دیگری که به‌صورت سیاه و سفید عکاسی می‌کند.

محصول شرکت چینی از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و سرعت شارژ ۳۳ وات برخوردار است. ریلمی 9i دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Realme UI 2.0 خواهد بود.

 

اگر با این برند آشنایی کافی ندارید، مطلب زیر را بخوانید:
معرفی برند ریلمی؛ غول جدید چینی‌ها در دنیای موبایل؟

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-9i-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-%db%b6%db%b8%db%b0/
ads
ads