داغ ترین ها :
بهترین ساعت مچی اسپرت

بهترین ساعت مچی اسپرت

ساعت مچی اسپرت یکی از محبوب‌ترین انواع ساعت مچی، به‌خصوص بین جوانان و نوجوانان است. اگر شما هم قصد خرید ساعت اسپرت دارید اما در انتخاب بهترین ساعت اسپرت به مشکل خورده‌اید، ما در این مقاله، بهترین ساعت مچی اسپرت زنانه و مردانه را به شما معرفی می‌کنیم.

 

خرید انواع ساعت در تکنولایف: ساعت اسپرت

بهترین مدل ساعت مچی اسپرت

ساعت‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، ساعت‌های دیجیتال زنانه و مردانه هستند که قابلیت‌های مختلفی دارند. این ساعت‌ها هم مناسب استفاده روزمره و هم موقعیت‌های ورزشی هستند.

ساعت اسپرت جی شاک DW-5610SC-2DR

ساعت کاسیو جی شاک بهترین ساعت ضدآب اسپورت

  • مناسب برای آقایان و خانم‌ها
  • رنگ بندی خاص
  • ضدآب تا عمق ۲۰۰ متر

خط تولید جی شاک کاسیو، به استفاده از رنگ‌های زنده و قابل توجه معروف است. این ساعت نیز یکی از همان ساعت‌هایی است که با به کار گیری رنگ‌های نارنجی و آبی تیره، ترکیبی بسیار جذاب، زنده و جوان‌پسند ایجاد کرده است.

این ساعت بدنه‌ای ۸ وجهی دارد و طراحی نسبتا مشابهی با اکثر ساعت‌های این برند دارد. جنس بند از رابر است و قاب آن نیز از رزیم تشکیل شده. وزن ساعت ۵۲ گرم است و با ابعاد ۴۳.۸ در ۴۸.۹ در ۱۳.۵ میلی متر، ابعادی می‌سازد که برای دست خانم‌ها و آقایان مناسب است. این ساعت تا ۲۰۰ متر ضدآب است و از قابلیت‌های آن می‌توانیم به مقاومت نسبت به ضربه و شوک، آلارم چند منظوره، تقویم خودکار و چراغ هشدار اشاره کنیم.

 

قیمت ساعت اسپرت DW-5610SC-2DR

 

ساعت اسپرت جی شاک GA-100-1A2

ساعت کاسیو جی شاک اسپرت مردانه

  • مناسب برای آقایان و خانم‌ها
  • سبک
  • کیفیت ساخت بالا
  • ضد آب تا عمق ۲۰۰ متر

جی شاک که یکی از مجموعه‌های برند کاسیو است که ساعت‌های اسپرت خیلی خوب و پرطرفداری را تولید کرده است. ساعت GA-100-1A2 یکی از همین ساعت‌ها است که برای آقایان و همینطور خانم‌هایی که ساعت درشت دوست دارند، می‌تواند انتخاب جذابی باشد. این ساعت ۷۰ گرم وزن دارد و قطر ساعت نیز ۵۱.۲ میلی متر است. رنگ‌ مشکی ساعت با عقربه‌ها و نوشته‌های آبی داخل نمایشگر همخوانی بسیار خوبی دارد و ترکیب بسیار مدرن و شیکی ایجاد کرده است. این ساعت، تا عمق ۲۰۰ متر ضد آب است و جی شاک قابلیت‌هایی نظیر تایمر، آلارم، کرنومتر و زمان سنج آن را به منظور کارآمدی هرچه بیشتر به ساعت اختصاص داده است.

 

قیمت ساعت اسپرت GA-100-1A2

 

 

خرید انواع ساعت جی شاک در تکنولایف: ساعت جی شاک

ساعت اسپرت زنانه بیبی جی BA-112-1A

بهترین ساعت اسپرت زنانه

  • مناسب برای بانوان
  • وزن بسیار سبک
  • کیفیت ساخت بالا
  • ضد آب تا عمق ۱۰۰ متر

بیبی جی یکی دیگر از مجموعه ساعت‌های کاسیو است که ساعت‌ مچی زنانه بسیار مقاوم با طراحی ظاهری زیبا را تولید می‌کند. ساعت BA-112-1A یکی از بهترین ساعت مچی اسپرت زنانه است که در نگاه اول، ترکیب رنگ مدرن و زیبای مشکی، آبی و صورتی آن توجه را جلب می‌کند و برای خانم‌هایی که طرفدار استایل‌های اسپرت هستند، این ساعت می‌تواند بسیار مناسب باشد. این ساعت جذاب ۴۴.۹ گرم وزن دارد و ضخامت آن ۱۵.۸ میلی متر است. شیشه‌ی ساعت از جنس کریستال معدنی، و بند ساعت از رابر درست شده است. این ساعت به قابلیت‌هایی چون دماسنج، تایمر شمارش معکوس و قطب نما مجهز شده و تا عمق ۱۰۰ متر نسبت به آب مقاوم است.

 

قیمت ساعت اسپرت BA-112-1A

 

ساعت اسپرت کاسیو CA-53WF-1BDF

ساعت کاسیو اسپرت

  • مناسب برای آقایان
  • وزن سبک
  • دارای ماشین حساب
  • ضدآب تا عمق ۳۰ متر

اگر یک ساعت ظریف و سبک می‌خواهید که نقش ماشین حساب را هم برای شما ایفا کند، این ساعت از برند کاسیو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ساعت برای استفاده روزمره و همینطور استفاده در موقعیت‌های رسمی ساعتی مناسب است و ظاهری متفاوت با اکثر ساعت‌های دیجیتال که تا به حال دیده‌اید دارد.

وزن ساعت تنها ۲۵ گرم است؛ بنابراین هیچ فشاری روی دست وارد نمی‌کند. طراحی ساعت به گونه‌ای است که برای آقایان مناسب‌تر است. با این حال انتخاب خیلی از خانم‌ها نیز می‌تواند باشد. این ساعت همانند اکثر ساعت‌های کاسیو از موتور کوارتز استفاده می‌کند و بند و بدنه‌ی آن از جنس رزین است. صفحه ساعت با این که بزرگ است اما بخش زیادی از آن را ماشین حساب تشکیل داده و بخش کوچکی نمایشگر ساعت است. بنابراین در مواقعی که بخواهید سریعا چیزی را حساب و کتاب کنید، می‌توانید از ماشین حساب روی مچ دستتان کمک بگیرید. این ساعت همچنین تا عمق ۳۰ متر ضدآب است.

 

قیمت ساعت اسپرت CA-53WF-1BDF

 

ساعت اسپرت بیبی جی BGA-290-8ADR

ساعت بیبی جی مدل BGA-290-8ADR

  • وزن بسیار سبک
  • مناسب برای بانوان
  • استفاده از کریستال در ساخت ساعت
  • ضد آب تا عمق ۱۰۰ متری
  • دوام باتری بالا

این ساعت تلفیقی از سبک مینیمال، مدرن و اسپرت است. بنابراین توجه افرادی که یک ساعت نسبتا ساده اما بسیار شیک و در عین حال غیررسمی می‌خواهند را به خود جلب می‌کند. وزن ساعت تنها ۳۳ گرم است و بند آن ضخامت تنها ۱۰ میلی متر دارد. بنابراین بسیار مناسب مچ‌های ظریف زنانه و کسانی است که ساعت‌های کوچک و ظریف را ترجیح می‌دهند. بندهای سفید رابر در کنار نمایشگر نقره‌ای، بر مدرن بودن این ساعت تاکید می‌کنند و آن را مناسب ست کردن با انواع رنگ‌ها می‌کند. این ساعت از موتور کوارتز استفاده می‌کند و جنس شیشه‌ی آن کریستال معدنی است. این ساعت هم تا عمق ۱۰۰ متر آب ضد آب است و ویژگی‌هایی نظیر شب نما برای استفاده‌ی راحت در محیط‌های تاریک، ۵ آلارم روزانه، تقویم اتوماتیک، فرمت ۲۴ ساعتی و ۱۲ ساعتی و همینطور تایمر شمارش معکوس مجهز است. باطری ساعت نیز تا ۳ سال دوام دارد.

 

قیمت ساعت اسپرت BGA-290-8ADR

 

 

 

ساعت اسپرت مردانه نورث ادج LAKER 2

خرید ساعت لیکر ۲ از تکنولایف

  • نمایشگر بزرگ
  • ضد آب تا عمق ۵۰ متری
  • برخورداری از نور پس‌زمینه LED

ساعت لیکر ۲ یک ساعت مچی اسپرت مردانه‌ی جذاب از برند نورث ادج است و مناسب کسانی است که به فعالیت‌های طبیعت‌گردی بیرون از خانه علاقه زیادی دارند. نمایشگر ساعت ۴۷ میلی متر و دارای ضخامت ۱۲.۵ میلی متر است. وزن ساعت ۸۲ گرم بوده و مناسب مچ‌های بزرگ مردانه است. رنگ بندی ساعت از آن‌جا که تماما مشکی است، بسیار شیک و مدرن است. ساعت تا عمق ۵۰ متر ضدآب است و برای کارهایی نظیر شستشوی دست‌ و صورت یا خیس شدن در زیر باران تاب می‌آورد اما بهتر است برای فعالیت‌های آبی مانند شنا کردن آن را باز کنید. در دو طرف ساعت ۴ دکمه دیده می‌شود که بخش‌های مختلف ساعت را کنترل می‌کنند و به شما قابلیت های مختلفی می‌دهند. نور ال ای دی پس زمینه ساعت نیز در محیط‌های تاریک، باعث می‌شوند به‌خوبی بتوانید ساعت یا تاریخ را چک کنید.

 

قیمت ساعت اسپرت LAKER 2

 

 

خرید ساعت های مردانه در برندهای مختلف در تکنولایف: ساعت مردانه

ساعت بیبی جی BA-112-7A

خرید ساعت اسپرت بیبی جی

  • ظاهری جوان پسند
  • وزن کم
  • دوام باتری بالا
  • برخورداری از نور پس‌مزینه
  • برخورداری از تایمر و شمارشگر معکوس

ویژگی‌ جذاب ساعت‌های بیبی جی، استفاده از رنگ‌های زنده، متضاد و جذاب است. به همین خاطر نیز گزینه‌ مناسبی برای افرادی به شمار می‌رود که از ترکیب رنگ‌های متضاد و بولد خوششان می‌آید. ساعت بیبی جی مدل BA-112-7A دارای بندهای سفید از جنس رابر و نمایشگری به ترکیب رنگ آبی، بنفش، زرشکی و طلایی است. اعداد ساعت نیز با رنگ قرمز پررنگ نشان داده می‌شوند. ساعت ۴۴.۹ گرم وزن دارد و در اثر استفاده طولانی مدت دست را اذیت نمی‌کند. باتری ساعت تا دو سال دوام دارد و ویژگی‌هایی نظیر نور پس زمینه، زمان سنج، تایمر شمارشگر معکوس و تقویم برای آن در نظر گرفته شده است.

 

قیمت ساعت اسپرت BA-112-7A

 

ساعت کاسیو جی شاک DWE-5600CC-3

خرید ساعت ارتشی کاسیو

  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • وزن سبک
  • ضد آب تا عمق ۲۰۰ متر
  • برخورداری از نور پس‌زمینه
  • برخورداری از تقویم

این ساعت کاسیو به علت داشتن طرح ارتشی یا Camouflage، یک ساعت اسپرت بسیار پرطرفدار نه تنها بین پسرهای جوان، که دخترها نیز هست. نمایشگر ساعت چند وجهی است و کاسیو تلاش کرده با استفاده از نمایشگر سبز و بندهایی به طرح ارتشی، یک ساعت بسیار جذاب تولید کند که توجه‌ها را جلب کند. وزن ساعت تنها ۵۴ گرم است و دارای ضخامت ۱۳.۷ میلی متری و قطر ۴۳.۸ میلی متری است. شیشه‌ی ساعت از جنس کریستال معدنی بوده و کاسیو برای بند ساعت، همانند اکثر مدل‌های خود از رزین یا رابر استفاده کرده است. این ساعت تا عمق ۲۰۰ متر ضدآب شده و دارای ویژگی‌هایی نظیر نور پس زمینه، آلارم چند منظوره، تقویم و فرمت ۱۲/۲۴ ساعته است. همچنین، در جعبه این ساعت دو بند دیگر نیز قرار گرفته تا کاربران در مواقع مختلف بتوانند آن‌ها را عویض، و استفاده کنند.

 

قیمت ساعت اسپرت DWE-5600CC-3

 

خرید انواع برندهای ساعت دیجیتال در تکنولایف: ساعت دیجیتالی

ساعت اسپرت جی شاک GA-700SKE-7A

بهترین ساعت مچی اسپرت مردانه کاسیو

  • وزن سبک
  • کیفیت ساخت بالا
  • ضد آب تا عمق ۲۰۰ متر
  • برخورداری از ۵ زنگ هشدار

استفاده از قاب و بندهای شفاف برای ساعت مچی اسپرت، ایده‌ی بسیار جالبی بود که کاسیو به کار گرفت. ترکیب رنگ سفید شفاف در کنار صفحه نمایش مشکی، ساعت GA-700SKE-7A را از نظر ظاهری به یک ساعت متفاوت تبدیل کرده است. بنابراین برای کسانی که از این طرح خوششان بیاید، این ساعت می‌تواند بهترین ساعت مچی مردانه اسپرت باشد. این ساعت جی شاک ۶۹ گرم وزن دارد و دارای اندازه‌ی ۵۳.۴ و ضخامت ۱۸.۴ میلی متر است. جنس بند ساعت، رزین است و از موتور کوارتز برای آن استفاده شده است. شیشه‌ی ساعت نیز از جنس کریستال معدنی است. در کنار ضدآب بودن تا عمق ۲۰۰ متر، نور پس زمینه، زمان سنج، تقویم و ۵ زنگ هشدار مجزا ویژگی‌های دیگری هستند که کاسیو برای این ساعت در نظر گرفته است.

 

قیمت ساعت اسپرت GA-700SKE-7A

 

جمع‌بندی

ساعت‌های اسپرت زنانه و مردانه ساعت‌های بسیار پرطرفداری هستند و داشتن یکی از آن‌ها برای کسانی که یه ساعت‌های مختلف علاقه دارند، لازم است. در این مقاله سعی کردیم تا تعدادی از بهترین ساعت مچی اسپرت مردانه و زنانه را معرفی کنیم. همچنین، برای مشاهده‌ی مدل‌های بیشتر ساعت اسپرت، می‌توانید به وبسایت تکنولایف مراجعه کرده و مشخصات مدل‌های مختلف را مشاهده کنید تا بتوانید مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین ساعت مچی اسپرت مردانه چیست؟

ساعت ادج نورث مدل LAKER 2 یکی از بهترین ساعت های مچی اسپرت مردانه است که ضدآب است و قابلیت‌های خوبی نظیر آلارم، تقویم، و نور پس زمینه دارد.

آیا ساعت های جی شاک اسپرت هستند؟ 

بله. جی شاک یکی از مجموعه‌های برند کاسیو است که به تولید ساعت‌های اسپرت مردانه و زنانه با مقاومت بالا، ضدآب و تنوع زیاد تولید کرده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%da%86%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%aa/
ads
ads