داغ ترین ها :
با بهترین شارژرهای آیفون آشنا شوید

با بهترین شارژرهای آیفون آشنا شوید

در صورتی که گوشی آیفون خریداری کرده‌اید یا از آن استفاده می‌کنید، انتخاب یک شارژر باکیفیت اهمیت زیادی دارد. با این که انواع شارژر و کابل شارژ برای گوشی‌های آیفون در دسترس قرار دارد، اما کیفیت پایین آن‌ها می‌تواند با گذشت زمان روی عملکرد باتری گوشی تاثیرگذار باشد. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین شارژر برای آیفون می‌پردازیم تا شما راحت‌تر بتوانید یک آداپتور باکیفیت برای گوشی خود خریداری کنید.

 

برای اطلاع از موجودی و قیمت انواع شارژر آیفون می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید: قیمت شارژر آیفون

 

نکات مهم درباره شارژر آیفون

مهم‌ترین مسئله‌ای که باید هنگام خرید شارژر به آن توجه کنید، سرعت شارژر است. شارژرهای بی سیم و سیمی از نظر عملکرد با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال، بیشتر شارژرهای سیمی 20 وات هستند و این در حالی است که شارژر وایرلس با استفاده از فناوری Qi فقط می‌تواند 7.5 وات را تامین کند. البته MagSafe جدید اپل می‌تواند سرعت استاندارد شارژ وایرلس 15 وات را در اختیار کاربران قرار دهد. بد نیست شما را با اطلاعاتی پیرامون شارژ گوشی‌های آیفون آشنا کنیم تا امکان تصمیم‌گیری صحیح برای شما فراهم شود:

  • آیفون 14 پرو مکس: 27 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 14 پرو: 27 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 14 پلاس: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 14: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 13 پرو مکس: 27 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 13 پرو: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 13: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 13 مینی: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 12: 20 وات سیمی، 15 وات با MagSafe و 7.5 وات وایرلس
  • آیفون 11: 18 وات سیمی، 7.5 وات وایرلس
  • آیفون SE مدل 2022: 20 وات سیمی، 7.5 وات وایرلس
  • آیفون SE مدل 2020: 18 وات سیمی، 7.5 وات وایرلس

نکات مهم درباره شارژر آیفون

هنگام خرید بهترین شارژر برای آیفون ۱۳ پرو مکس و دیگر گوشی‌های ایفون لازم است اعداد ذکرشده را به خاطر داشته باشید تا امکان انتخاب یک شارژ باکیفیت برای شما فراهم شود. توجه به کیفیت کابل‌ها و آداپتورهایی که خریداری می‌کنید، اهمیت زیادی دارد و قطعا در طولانی مدت می‌تواند شرایط و عملکرد باتری را در محدوده صحیح حفظ کند.

در نظر داشته باشید که با وجود این که ایفون 14 پرو، 14 پرو مکس و ایفون 13 پرو مکس از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می‌کنند اما اپل توصیه می‌کند آن‌ها را با آداپتور 20 واتی شارژ کنید (آداپتور با خروجی بیشتری آسیبی به این گوشی‌ها وارد نخواهد کرد ولی بد نیست طبق گفته سازنده عمل کنید).

 

نحوه تشخیص اصل بودن شارژر ۲۰ وات اپل را در مطلب زیر بیاموزید:

تشخیص شارژر اصلی اپل

 

چرا باید شارژر اصلی آيفون را خریداری کنیم؟

استفاده از لوازم جانبی فیک و تقلبی می‌تواند در طولانی مدت به دستگاه شما آسیب زیادی وارد کند. افراد زیادی هستند که برای خرید گوشی آیفون مبلغ زیادی پرداخت می‌کنند، اما به دلیل سهل‌انگاری تمایلی به خرید لوازم جانبی اصل ندارند و همین مسئله می‌تواند مشکلات زیادی را برای آن‌ها به وجود آورد. در صورتی که از آداپتور و شارژر فیک آیفون استفاده می‌کنید، احتمالا با موارد زیر مواجه خواهید شد:

چرا باید شارژر اصلی آيفون را خریداری کنیم؟

  • آسیب‌دیدگی باتری و سایر بخش‌های دستگاه؛
  • خرابی زودهنگام کابل شارژ و آداپتور؛
  • جدا شدن انتهای کانکتور و داغ شدن بیش از حد آن؛
  • ناتوانی در همگام‌سازی دستگاه یا شارژ شدن دستگاه.

توصیه می‌کنیم برای شارژ مجدد دستگاه آیفون از کابل و شارژر اصل استفاده کنید تا بدین ترتیب سلامت باتری و سایر بخش‌های دستگاه تهدید نشود.

 

با بهترین شارژر گوشی آشنا شوید:

بهترین شارژر دیواری موبایل

 

بهترین شارژرهای آیفون

تا این بخش از مقاله سعی شد مزایا و تاثیر کابل و شارژرهای فیک را بیان کنیم، اما در ادامه تعدادی از بهترین شارژرهای آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از میان آن‌ها، انتخاب مناسبی داشته باشید.

شارژر دیواری اپل مدل 20 وات

شما با خرید ایفون 12 یا مدل‌های جدیدتر (حتی ایفون 11 با باکس کوچک) مجبور هستید بلافاصله یک آداپتور نیز برای ایفون خود خریداری کنید؛ چرا که درون جعبه دیگر خبری از آداپتور نیست. برای ایفون شما چه شارژری بهتر از آداپتور اصلی خود اپل می‌توان پیدا کرد که بیشترین سازگاری را داشته باشد و خیال شما را از بابت هر گونه آسیبی راحت کند؟ اپل درون جعبه گوشی‌های جدید خود تنها یک سیم رابط Type-C به لایتنینگ قرار می‌دهد که باید سر Type-C آن را به شارژر متصل کنید و با استفاده از سری لایتنینگ گوشی خود را شارژ کنید. با این محصول امکان شارژ ایفون‌ها و آیپدها مختلف اپل وجود دارد و خروجی این آداپتور طبق فناوری استفاده شده در ایفون‌ها برابر با 20 وات است و می‌تواند دستگاه‌های شما را با نهایت سرعت ممکن شارژ کند. پس اگر به دنبال بهترین اداپتور برای ایفون ۱۳ یا مدل‌های دیگر هستید این شارژر می‌تواند انتخاب اول شما باشد.

شارژر دیواری اپل مدل 20 وات

مشخصات شارژر دیواری اپل مدل 20 وات
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، Type-C
حداکثر توان خروجی 20 وات
قابلیت‌های ویژه        ـ

 

قیمت شارژر ۲۰ وات اپل

 

شارژر دیواری انکر PowerPort III

بسیاری از کاربران بعد از خرید ایفون، آداپتور 20 وات رسمی خود اپل را خریداری می‌کنند و به سراغ گزینه‌های دیگر موجود در بازار نمی‌روند در حالی که گزینه‌های دیگری مثل همین مدل هم قیمت کمتری نسبت به آداپتور 20 وات اپل دارد که مشخصات قابل‌توجهی دارند. شارژر انکر Powerport III تنها 38 گرم وزن دارد و این یعنی وزن آن از نصف وزن آداپتور 80 واتی خود اپل کمتر است. توان خروجی این آداپتور دقیقا مانند آداپتور خود اپل برابر با 20 وات است و به همین جهت می‌تواند گوشی‌ شما را با حداکثر سرعت شارژ کند. خروجی این آداپتور Type-C است و شما بدون مشکل می‌توانید از سیم موجود در جعبه آیفون‌ها برای اتصال استفاده کنید. این شباهت انکر پاورپورت III با آداپتور خود اپل باعث می‌شود آن را شارژر مناسب آیفون ۱۳ پرو مکس در نظر بگیریم. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به محافظت در برابر اضافه ولتاژ، جلوگیری از بالا رفتن دما، و برخورداری از فناوری PowerIQ 3.0 اشاره کرد.

شارژر دیواری انکر PowerPort III

مشخصات شارژر دیواری انکر PowerPort III
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، Type-C
حداکثر توان خروجی 20 وات
قابلیت‌های ویژه فناوری PowerIQ 3.0، وزن کمتر از آداپتور اصلی اپل

 

قیمت شارژر دیواری انکر مدل powerport iii 3port 65w a2033h21

 

شارژر فندکی چی بخریم؟
بهترین شارژر فندکی فست شارژ

 

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe؛ بهترین شارژر وایرلس برای ایفون

مگ سیف فناوری شارژ بی‌سیم اپل است که به صورت آهنربایی به پشت گوشی‌های ایفون ۱۲ مینی، ایفون ۱۲، ایفون ۱۲ پرو، ایفون ۱۲ پرو مکس، ایفون ۱۳ مینی، ایفون ۱۳، ایفون ۱۳ پرو، ایفون ۱۳ پرو مکس، ایفون ۱۴، ایفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و ایفون ۱۴ پرو مکس متصل می‌شود و گوشی را با توان 15 وات شارژ می‌کند. مگ سیف به گونه‌ای طراحی شده که حتی با وجود قاب نیز به ایفون‌ها متصل می‌شود و گوشی را شارژ می‌کند. جالب است بدانید که مگ سیف گوشی‌های اندرویدی و یا هندزفری‌های TWS را نیز شارژ می‌کند و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما به راحتی می‌توانید ایرپاد پرو خود را برای شارژ شدن به روی مگ سیف قرار دهید.

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe

مشخصات شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe
نوع شارژر آهنربایی، مگ سیف
تعداد خروجی 1 عدد، Type-Cبی‌سیم
حداکثر توان خروجی 15 وات
قابلیت‌های ویژه امکان شارژ ایرپاد

 

مگ سیف چیست و چه کاربردی دارد؟

مگ سیف چیست؟

 

شارژر دیواری پاورولوجی PPBCHA11 به عنوان پاوربانک هم کاربرد دارد

این شارژر از نظر اقتصادی شاید چندان مناسب نباشد؛ اما چندین دلیل وجود دارد که ممکن است به خرید این محصول فکر کنید.

  • توان خروجی این محصول برابر با 20 وات است و دقیقا توان مورد نیاز ایفون‌ها را برای آن‌ها فراهم می‌کند.
  • این شارژر دیواری در واقع یک پاوربانک 10000 میلی‌آمپر‌ساعتی هم هست و با خرید آن شما دیگر نیازی به خرید پاوربانک به صورت جداگانه نخواهید داشت.
  • جالب‌تر از همه ویژگی‌های بالا پشتیبانی این دستگاه از فناوری مگ سیف و اتصال آهنربایی به پشت ایفون‌های دارای این قابلیت برای شارژ بی‌سیم است.
  • این محصول می‌تواند ایفون‌های 11 یا SE را نیز به صورت بی‌سیم شارژ کند.

شارژر دیواری پاورولوجی PPBCHA11

پاورولوجی PPBCHA11 به غیر از پشتیبانی از شارژ بی‌سیم سه درگاه مختلف از جمله دو USB-A و یک USB-C دارد. پورت Type-C دارای فناوری Power Delivery بوده و می‌تواند تا نهایت خروجی 20 وات را در اختیار قرار دهد. از دیگر ویژگی‌های این شارژر دیواری می‌توان به فناوری Quick Charge 3.0، سری‌های قابل تعویض UK و EU و همچنین شارژ شدن 60 درصد ظرفیت باتری پاوربانک در مدت 35 دقیقه اشاره کرد.

مشخصات شارژر دیواری پاورولوجی PPBCHA11
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 3 عدد، یک Type-C و دو USB-A
حداکثر توان خروجی 20 وات
قابلیت‌های ویژه دارای پاوربانک 10000، امکان شارژ وایرلس، دارای مگ سیف

 

خرید شارژر پاورولوجی PPBCHA11

 

آموزش نحوه تشخیص شارژر اصلی شیائومی:

تشخیص شارژر اصلی شیائومی

 

شارژر دیواری انکر مدل B2019-L به همراه کابل تبدیل لایتنینگ

اگر به هر دلیلی کابل Type-C به لایتنینگ هم ندارید و می‌خواهید مجموعه آداپتور و سیم رابط را با قیمتی مناسب خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم این مدل را مد نظر قرار دهید. این آداپتور 100 گرمی توان خروجی 18 واتی دارد و می‌تواند ایفون 11 و SE را با حداکثر سرعت و مدل‌های دیگر را با سرعت نزدیک به کامل شارژ کند. این محصول از فناوری Power Delivery پشتیبانی می‌کند و ولتاژ خروجی 5-9 ولت و شدت جریان 2 یا 3 آمپر دارد.

شارژر دیواری انکر مدل B2019-L

مشخصات شارژر دیواری انکر مدل B2019-L
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، یک Type-C
حداکثر توان خروجی 18 وات
قابلیت‌های ویژه PD، کابل تبدیل لایتنینگ

 

خرید شارژر انکر B2019-L با کابل لایتنینگ

 

نحوه تشخیص شارژر اصلی هواوی را در مطلب زیر بیاموزید.

تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی

 

شارژر فندکی پاورولوجی مدل PPDCCLBK

آیا به دنبال بهترين شارژر فندكي براي ايفون خود هستید؟ شارژری می‌خوهید که از عملکرد آن مطمئن باشید و بدانید که آسیبی به گوشی شما وارد نخواهد شد؟ این مدل از پاورولوجی به دلیل سرعت شارژ بالا و کیفیت خوب می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای خرید باشد. این شارژر فندکی از دو خروجی Type-C و USB-A برخوردار است و این یعنی شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید سیم رابط ایفون خود یا سیم موجود همراه دستگاه را به خروجی Type-C متصل کنید.

شارژر فندکی پاورولوجی مدل PPDCCLBK

خروجی Type-C این شارژر فندکی حداکثر 32 وات است و این عدد برای درگاه USB-A به 20 وات کاهش پیدا می‌کند، البته که این خروجی از فناوری PD بهره‌مند است. شما با این شارژر فندکی می‌توانید همزمان دو ایفون یا یک ایفون و یک گوشی اندرویدی را با سرعت بالایی به شارژ متصل کنید و در طول سفر هیچ نیازی به پاوربانک نداشته باشید.

مشخصات شارژر فندکی پاورولوجی مدل PPDCCLBK
ابعاد | وزن – | ۵۰ گرم
درگاه ارتباطی یک عدد تایپ C و یک عدد USB-A
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
شدت جریان خروجی 32 وات شارژ سریع | 20 وات PD
سایر

 

قیمت شارژر فندکی پاورولوجی PPDCCLBK

 

شارژر بی سیم چی بخریم؟
بهترین شارژر وایرلس

 

شارژر دیواری باسئوس Baseus Speed Mini PD Single 18W TZCCFS-F01

یکی دیگر از بهترین شارژرهایی که می‌توانید برای گوشی‌های آیفون خود خریداری کنید، شارژر دیواری باسئوس Baseus Speed Mini PD Single 18W TZCCFS-F01 نام دارد که همراه با یک کابل تایپ سی به لایتنینگ عرضه می‌شود. این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و امکان شارژ 18 وات را فراهم می‌کند. سایر ویژگی‌های شارژر دیواری باسئوس Baseus Speed Mini PD Single 18W TZCCFS-F01 را می‌توان محافظت در برابر تغییر جریان، پشتیبانی از PD و امکان شارژ سریع دانست. شما با خرید این شارژر یک کابل باکیفیت مخصوص گوشی‌ های آیفون را هم دریافت خواهید کرد که به راحتی درون پورت شارژ قرار خواهد گرفت و با استفاده از آن، هیچ خطری هم دستگاه شما را تهدید نمی‌کند.

شارژر دیواری باسئوس Baseus Speed Mini PD Single 18W TZCCFS-F01

مشخصات شارژر دیواری باسئوس Baseus Speed Mini PD Single
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، یک Type-C
حداکثر توان خروجی 18 وات
قابلیت‌های ویژه PD، کابل تبدیل لایتنینگ

 

خرید شارژر باسئوس Baseus Speed Mini PD Single 18W TZCCFS-F01

 

 

مشکلات متداول شارژر فندکی:

علت داغ شدن شارژر فندکی

 

سوالات متداول

بهترین شارژر بی‌سیم ایفون کدام است؟ اگر از ایفون‌های سری 12 به بعد استفاده می‌کنید بهترین گزینه برای شارژ بی‌سیم مگ سیف خود اپل است که می‌تواند گوشی را با سرعت دو برابر نسبت به مدل‌های دیگر شارژ کند.

آیا شارژرهای برند انکر کیفیت خوبی دارند؟ بدون تردید محصولات تولید شده انکر را می‌توان به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات موجود در دنیای لوازم جانبی به حساب آورد. کلیه شارژرهای آیفون انکر هم از کیفیت بالا و دوام قابل توجهی برخوردار هستند.

با شارژر مک بوک می‌توان ایفون را شارژ کرد؟ بله، مشکلی از این بابت وجود ندارد ولی در کل خود اپل توصیه می‌کند گوشی‌ها را با آداپتور 20 واتی شارژ کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

4 نظر

  1. یزدان

    برای 14 پرومکس 20 وات خوبه یا 30 وات؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به یزدان

      سلام ۲۰ وات
  2. سامان

    برای ایفون 13 پرو از 188 وات میشه استفاده کرد؟ یا 20 وات؟ دارید شما؟

    1. فرانک یحیوی

      پاسخ به سامان

      سلام، ۲۰ وات مناسبه، خیر متاسفانه.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86/
ads
ads