داغ ترین ها :
معرفی بهترین شارژر های فندکی بازار

معرفی بهترین شارژر های فندکی بازار

اگر مدت زمان زیادی را در طول روز درون ماشین هستید و یا زیاد با ماشین خود مسافرت می‌کنید به طور حتم به یک شارژر فندکی نیاز خواهید داشت تا به کمک آن بتوانید وسایل خود را به راحتی شارژ کنید، اما آیا می‌دانید بهترین مارک شارژر فندکی کدام است؟ آیا می‌دانید کدام مدل‌های موجود در بازار ارزش خرید بالاتری دارند؟ در ادامه همراه تکنولایف باشید تا بیشتر به شارژر فندکی بپردازیم.

 

برای اطلاع از موجودی، خرید و قیمت شارژر فندکی می‌توانید به وبسایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

بهترین شارژر فندکی از کدام برند است؟

همان‌قدر که امکانات یک محصول اهمیت دارد و باید قبل از خرید به آن دقت داشته باشید، برند محصول نیز اهمیت بالایی دارد و برخی از سازنده‌ها در ساخت محصولاتی بهتر از رقبای خود عمل می‌کنند. در ادامه چند برند را معرفی خواهیم کرد که شارژرهای فندکی باکیفیتی را تولید می‌کنند.

انکر

انکر یک برند چینی است که در سال 2011 توسط یکی از مهندسان نرم‌ افزار سابق شرکت گوگل پایه‌گذاری شد. این سازنده در کشورهایی چون آمریکا، آلمان، انگلیس، ژاپن، چین، کره جنوبی، عربستان، رومانی و کویت شعبه دارد و در زمینه تولید انواع لوازم جانبی از جمله شارژر فندکی فعالیت دارد. انکر در سال 2015 و تنها پس از 4 سال فعالیت توانست در سایت آمازون به پرفروش‌ترین برند در زمینه شارژر گوشی تبدیل شود.

بهترین شارژر فندکی

 

این سازنده فعالیت در بخش‌های مختلف را به زیربرندهای خود سپرده است و به این ترتیب مثلا Eufy در زمینه لوازم هوشمند خانه فعالیت می‌کند و Soundcore وظیفه تولید هدفون و اسپیکر را عهده‌دار است. در همین سال 2015 این برند توانست در سطح جهانی به فروش کلی 100 میلیون دلاری دست پیدا کند. اگر در پی بهترین شارژر فندکی ماشین هستید قطعا برند Anker مدل‌های بسیار جذابی برای شما دارد.

 

بهترین شارژر های موبایل کدام هستند؟

بهترین شارژر دیواری موبایل

 

باسئوس

این برند هم چینی است و در سال 2011 پایه‌گذاری شده است تا بتوانیم باسئوس را رقیبی جدی برای انکر بدانیم. این سازنده هم در زمینه لوازم جانبی فعالیت دارد و شارژرهای فندکی بسیار خوب و باکیفتی تولید می‌کند. تولید محصولات باکیفیت با قیمت مناسب و همچنین داشتن نوآوری‌های زیاد باعث شد تا این سازنده چینی بتواند برای خود جایگاه مناسبی در چین و همچنین بازار جهانی به وجود بیاورد.

بهترین شارژر فندکی باسئوس

راوپاور

راوپاور یکی از زیربرندهای گروه Sunvalley است که فعالیت خود را در سال 2007 در چین آغاز کرد. خود راوپاور در سال 2011 به وجود آمد و در ابتدا تنها باتری گوشی و لپ تاپ تولید می‌کرد، ولی در ادامه توانست خود را وارد بازار شارژرهای مختلف از جمله شارژر فندکی کند و در سطح جهانی محصولات خود را به فروش برساند. تجربه این برند در ساخت باتری‌ها باعث شده تا شارژرهایی باکیفیت و در عین حال خوش‌قیمت تولید کند و بتواند نظر کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. به طور حتم برخی از مدل‌های شارژر فندکی راوپاور جزو بهترین شارژر فندکی بازار به حساب می‌آیند.

بهترین شارژر فندکی راوپاور

شیائومی

بهترین شارژر فندکی شیائومی

شیائومی خیلی نیازی به معرفی ندارد و حالا دیگر همه جهان با این برند چینی و محصولات آن آشنایی دارند. این برند از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است و در مدت تنها 12 سال توانسته با تولید محصولا خوش‌قیمت و باکیفیت به فروش و محبوبیت بالایی دست پیدا کند. شیائومی زیربرندهای بسیار زیادی دارد که در زمینه تولید انواع لوازم جانبی فعالیت می‌کنند ولی خود این سازنده هم در زمینه لوازم جانبی و شارژر فعالیت گسترده‌ای دارد و شارژر فندکی‌های باکیفیتی تولید می‌کند. اگر به دنبال بهترین شارژر فندکی شیائومی برای خرید هستید پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌های معرفی شده در ادامه را مد نظر قرار دهید.

 

مشکلات رایج شارژر فندکی:
چرا شارژر فندکی شارژ نمیکنه

 

بهترين شارژر فندكي براي ايفون و اندروید

در این قسمت نوبت به معرفی بهترین شارژر فندکی فست شارژ می‌رسد که می‌توانید در بازار کشور خریداری کنید. توجه داشته باشید که تفاوتی بین شارژر فندکی اندروید و ایفون وجود ندارد و شما می‌توانید از یک محصول برای هر دو استفاده کنید.

 

شارژر فندکی انکر مدل R5111

شارژر فندکی انکر مدل R5111

بدون شک یکی از بهترین نوع شارژر فندکی که می‌توانید خریداری کنید همین انکر R5111 است؛ چرا که به غیر از شارژ گوشی امکانات بسیار جذاب دیگری مانند امکان پاسخ به تماس و پخش موسیقی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این محصول می‌تواند از طریق بلوتوث 4.2 به گوشی شما متصل شود و سپس از طریق امواج رادیویی اتصالی پایدار با رادیو ضبط برقرار کند. این یعنی اگر ضبط شما قابلیت بلوتوث ندارد به کمک این شارژر فندکی می‌توانید به موزیک‌های گوشی خود گوش داده و به تماس‌های ورودی خود پاسخ دهید.

این مدل از دو پورت برخوردار است و این یعنی شما می‌توانید به صورت همزمان دو دستگاه را به شارژ متصل کنید. جالب است بدانید که پورت بالایی می‌تواند فلش مموری را بخواند و موسیقی موجود به روی آن را از طریق ضبط ماشین پخش کند. به این موارد امکان یافتن جای پارک ماشین از طریق نرم افزار موجود برای این شارژر فندکی را هم اضافه کنید تا متوجه ارزش خرید بسیار بالای این محصول شوید.

مشخصات شارژر فندکی انکر مدل R5111
ابعاد | وزن
110×50×60 میلی‌متر | 30 گرم
درگاه ارتباطی USB نسخه 2.0
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
شدت جریان خروجی 1.5 آمپر مخصوص موبایل | 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
سایر

 

خرید شارژر فندکی انکر R5111

شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM 1A1C

شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM 1A1C

شارژ سریع و فناوری‌های مرتبط به آن یکی از بخش‌هایی است که شیائومی همیشه در آن بسیار خوب عمل کرده و توانسته رقبای خود را پشت سر بگذارد. این شارژر 30 گرمی از شیائومی دو خروجی Type-C و USB-A دارد که از این نظر مانند بسیاری از مدل‌های موجود در بازار عمل کرده است، اما برتری اصلی این محصولی حداکثر توان خروجی 100 واتی آن است که در کمتر شارژر فندکی دیده می‌شود و شیائومی در این محصول توانایی بالای خود را به رخ رقیبان کشیده است.
در نظر داشته باشید که برای برخورداری از شارژر سریع 100 واتی باید از خروجی Type-C استفاده کنید. این محصول می‌تواند ورودی مورد نیاز هر گوشی یا تبلتی را تشخیص دهد و خروجی را بر این اساس تنظیم کند تا هیچ آسیبی به محصولات شما وارد نشود. از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به چراغ LED چندرنگ برای نمایش دادن وضعیت شارژ و وجود یک سیم Type-C به Type-C درون جعبه اشاره کرد.
مشخصات شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM 1A1C
ابعاد | وزن – | 30 گرم
درگاه ارتباطی یک عدد تایپ C و یک عدد USB-A
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
شدت جریان خروجی 100 وات
سایر تشخیص میزان ورودی مورد نیاز محصولات، برخورداری از چراغ LED برای نمایش وضعیت شارژ، برخورداری از یک سیم 1 متری Type-C به Type-C

شارژر فندکی پاورولوجی مدل PPDCCLBK

شارژر فندکی پاورولوجی مدل PPDCCLBK

این مدل از پاورولوجی شاید مانند محصول قبلی ویژگی‌های عجیب و غریب نداشته باشد ولی به دلیل سرعت شارژ بالا و کیفیت خوب می‌تواند نظرتان را جلب کند. این شارژر فندکی از دو خروجی Type-C و USB-A بهره می‌برد و این یعنی سازگاری بالایی با کابل‌های مختلف دارد و شما با خیال راحت می‌توانید کابل‌هایی با ورودی تایپ سی را هم به آن متصل کنید.

درگاه Type-C این محصول می‌تواند خروجی 32 وات را در اختیار قرار دهد و درگاه USB-A هم شارژ سریع 20 واتی به همراه فناوری PD دارد. این یعنی شما می‌توانید دو گوشی را با سرعت بالایی از طریق این دستگاه شارژ کنید. جالب است بدانید که درون جعبه این شارژر یک سیم 90 سانتی‌متری تبدیل Type-C به لایتنینگ دیده می‌شود و این یعنی پاورولوجی PPDCCLBK می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای کاربران ایفون‌ها باشد.

مشخصات شارژر فندکی پاورولوجی مدل PPDCCLBK
ابعاد | وزن – | ۵۰ گرم
درگاه ارتباطی یک عدد تایپ C و یک عدد USB-A
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
شدت جریان خروجی 32 وات شارژ سریع | 20 وات PD
سایر

خرید شارژر فندکی پاورولوجی PPDCCLBK

 

شارژر فندکی پاورولوجی مدل PCCSR005

شارژر فندکی پاورولوجی مدل PCCSR005

اگر قیمت شارژر فندکی قبلی برای شما زیاد است و به محصولی ارزان‌تر نیاز دارید این مدل می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. این شارژر هم دو خروجی Type-C و USB-A دارد و می‌تواند به ترتیب خروجی 20 و 18 واتی را از طریق این درگاه‌ها در دسترس قرار دهد. این شارژر از فناوری Power Dash 3.0 و Power Delivery هم برخوردار است و می‌تواند گوشی شما را به ایمن‌ترین حالت ممکن شارژ کند. این مدل می‌تواند یکی از مدل‌های بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ به حساب بیاید؛ چرا که حداکثر توان 20 واتی دارد و اکثر گوشی‌های سامسونگ هم از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات شارژر فندکی پاورولوجی مدل PCCSR005
ابعاد | وزن
درگاه ارتباطی یک عدد درگاه تایپ C و یک عدد درگاه USB-A
تعداد درگاه خروجی 2 عدد
شدت جریان خروجی 18 وات در USB-A و 20 وات در USB-C
سایر
مجهز به فناوری Power Dash 3.0 ، شارژ دستگاه 0 تا 60 درصد در 35 دقیقه بسته به مدل دستگاه

خرید شارژر فندکی پاورولوجی PCCSR005

شارژر فندکی شیائومی مدل Mi 37w dual-port car charger

شارژر فندکی شیائومی مدل Mi 37w dual-port car charger

اگر قیمت شارژر فندکی شیائومی معرفی شده در بالا برای شما زیاد است و یا به شارژ سریع 100 واتی نیازی ندارید، این مدل با داشتن قیت کمتر و در عین حال کیفیت بالا می‌تواند بهترین گزینه برای خرید باشد. این محصول دو پورت USB-A دارد که یکی با رنگ مشکی و دیگری با رنگ قرمز مشخص شده است. پورت قرمز رنگ می‌تواند خروجی 27 وات را در اختیار قرار دهد و اگر به صورت همزمان از هر دو پورت بهره ببرید خروجی به 37 وات می‌رسد (10 وات پورت مشکی و 27 وات پورت قرمز).

این شارژر فندکی دارای چراغ LED است تا شما در شب هم بتوانید آن را در ماشین تشخیص دهید. ناگفته نماند که این محصول از فناوری‌های مختلف برای جلوگیری از آسیب به دستگاه‌های شما بهره‌مند است و از افزایش بیش از حد دما هم جلوگیری می‌کند.

مشخصات شارژر فندکی شیائومی مدل Mi 37w dual-port car charger
ابعاد | وزن
70 گرم
درگاه ارتباطی دو عدد USB-A
تعداد درگاه خروجی
دو عدد
توان خروجی
27 وات پورت قرمز و 10 وات پورت مشکی
سایر برخورداری از چراغ LED و جلوگیری از آسیب به دستگاه‌ها

شارژر فندکی پرووان مدل CX12 PCG19

شارژر فندکی پرووان مدل CX12 PCG19

این شارژر فندکی از پرووان حدود 25 گرم وزن دارد و می‌تواند حداکثر توان خروجی 36 واتی را در دسترس قرار دهد. این محصول از ولتاژ خروجی 5، 9 و 12 ولت و شدت جریان خروجی 1.5، 2 و 3 آمپر پشتیبانی می‌کند و می‌تواند خروجی‌های مختلف بین 7.5 وات تا 36 وات را ارائه کند. این محصول از QC 3.0 و PD پشتیبانی می‌کند و دو خروجی USB-C و USB-A دارد.

 

مشخصات شارژر فندکی پرووان مدل CX12 PCG19
ابعاد | وزن
26×35×61 میلی متر | 24.6 گرم
درگاه ارتباطی یک عدد USB و یک عدد PD
تعداد درگاه خروجی
دو عدد
شدت جریان خروجی
5 ولت | 9 ولت | 12 ولت
سایر
پشتیبانی از شارژ سریع QC3.0

خرید شارژر فندکی پرووان CX12 PCG19

 

سوالات متداول

بهترین شارژر فندکی شیائومی کدام است؟ شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM 1A1C با برخورداری از دو پورت و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی نه‌تنها بهترین شارژر فندکی شیائومی برای خرید است بلکه قطعا یکی از بهترین مدل‌های بازار هم به حساب می‌آید.

بهترین شارژر فندکی لیست برای خرید کدام مدل است؟ بدون شک یکی از بهترین نوع شارژر فندکی که می‌توانید خریداری کنید همین انکر R5111 است؛ چرا که به غیر از شارژ گوشی امکانات بسیار جذاب دیگری مانند امکان پاسخ به تماس و پخش موسیقی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برند انکر برای خرید معتبر است؟ انکر یک برند چینی است که در سال 2011 توسط یکی از مهندسان نرم افزار سابق شرکت گوگل پایه گذاری شد. این سازنده در کشورهایی چون آمریکا، آلمان، انگلیس، ژاپن، چین، کره جنوبی، عربستان، رومانی و کویت شعبه دارد و در زمینه تولید انواع لوازم جانبی از جمله شارژر فندکی فعالیت دارد و برندی شناخته‌شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. سپنتاآریا

    سلام
    گوشی من نوت۱۱پروپلاس
    شارژرش۱۲۰واتی
    ممکن یه شارژرفندکی معرفی کنیدکه مناسب گوشی های جدیدمخصوصاگوشی هایی باشارژرفابریکی۳۳وات تا۱۲۰وات باشه
    یه شارژرفندکی میخوام که اگه بشه باهاش گوشی هایی باشارژر۲۵/۳۳/۶۷/۱۲۰واتی بدون مشکل شارژکرد
    لطفاچندنمونه معرفی کنید
    ممنون

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سپنتاآریا

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/the-best-car-chargers/
ads