داغ ترین ها :
بهترین شارژر گوشی موبایل

بهترین شارژر گوشی موبایل

مسلما برای لوازمی که از باتری استفاده می‌کنند شارژر نیاز داریم؛ گوشی هم جزو این لوازم است که در طول روز ممکن است بارها و بارها نیاز به شارژ آن داشته باشیم. این سیاست‌ حذف شارژر از داخل محتویات جعبه بسیاری از گوشی‌های هوشمند باعث شده تا عملا بازار شارژر‌ها بسیار داغ شود و کمپانی‌های تولیدکننده اکسسوری گوشی هم سهمی از این بازار داشته باشند. به همین جهت در ادامه این مطلب قصد داریم به بهترین شارژر موبایل موجود در بازار بپردازیم و توضیحاتی پیرامون این موضوع ارائه کنیم.

 

برای اطلاع از موجودی روز تکنولایف و قیمت شارژر می‌توانید به آدرس www.technolife.ir مراجعه کنید.

 

معرفی بهترین شارژر گوشی

شارژرها انواع مختلفی دارند و همین موضوع باعث می‌شود تنوع قیمتی آن‌ها هم زیاد شود. از جمله این موارد می‌توان به شارژر وایرلس، شارژر دیواری، شارژر فندکی و آداپتور فست شارژ با توان‌های مختلف اشاره کرد. در ادامه گزینه‌های جذاب برای خرید را معرفی خواهیم کرد و شما می‌توانید بسته به نیاز خود به سراغ یکی از آن‌ها بروید.

شارژر دیواری هیسکا مدل H-108 به همراه کابل تبدیل USB-C

خرید یک شارژر مطمئن می‌تواند خیال شما را از بابت سلام باتری در طولانی مدت راحت کند و شارژ دیواری هیسکا H-108 دقیقا با همین هدف تولید شده و حداکثر توان خروجی 45 واتی دارد. این محصول 90 گرم است و به همراه خود یک کابل Type-c به Type-C هم دارد تا نیازی به خرید سیم جداگانه هم نداشته باشید. به روی این آداپتور دو درگاه دیده می‌شود، یکی Type-C و دیگری USB-A.

شارژر دیواری هیسکا H-108

شما اگر بخواهید از حداکثر توان این آداپتور بهره ببرید باید حتما از خروجی Type-C کمک بگیرید؛ چرا که توان خروجی USB-A نهایتا به 22.5 وات می‌رسد و توان 45 وات مخصوص درگاه Type-C است. به طور کلی اما به دلیل وجود دو خروجی می‌توانید به صورت همزمان دو دستگاه را با این شارژر به شارژ متصل کنید. ناگفته نماند که این مدل از استاندارد QC نسل 3 و همچنین شارژ سریع PD هم پشتیبانی می‌کند.

مشخصات شارژر دیواری هیسکا مدل H-108
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 2 عدد، یک Type-C و یک USB-A
حداکثر توان خروجی 45 وات
قابلیت‌های ویژه فناوری Quick Charge 3.0 و شارژ سریع PD

خرید شارژر دیواری هیسکا H-108

شارژر دیواری هیسکا مدل H-119GAN توان 35 وات به همراه کابل USB-C

شارژر دیواری هیسکا مدل H-119GAN

این شارژر دیواری از هیسکا تنها یک خروجی Type-C دارد و حداکثر توان خروجی آن نیز به 35 وات می‌رسد. به کمک این آداپتور می‌توانید بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را با حداکثر سرعت شارژ کنید. این شارژر 100 گرمی ولتاژ خروجی 5، 9 و 12 و شدت جریان خروجی 1.5، 1.75، 2.32 و 3 آمپر دارد و از فناوری Power Delivery هم پشتیبانی می‌کند. سیم همراه این آداپتور نیز Type-C به Type-C است و کیفیت مناسب و خوبی هم دارد تا در طولانی مدت با مشکل مواجه نشود.

مشخصات شارژر دیواری هیسکا مدل H-119GAN
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، Type-C
حداکثر توان خروجی 35 وات
قابلیت‌های ویژه شارژ سریع PD

خرید شارژر دیواری هیسکا مدل H-119GAN

 

شارژر دیواری پاورولوجی PPBCHA11 به عنوان پاوربانک هم کاربرد دارد

اگر هم به یک شارژر دیواری نیاز دارید و هم یک پاوربانک و هم یک شارژر بی‌سیم باید به شما بگوییم با خرید این محصول می‌توانید به هر سه دستگاه یکجا دست پیدا کنید. این موضوع باعث می‌شود با وجود قیمت نه چندان کم ارزش خرید این محصول را بسیار زیاد بدانیم. این شارژر همچنین می‌تواند مانند مگسیف به ایفون‌های سری 12 به بعد متصل شود و آن‌ها را به شکل بی‌سیم شارژ کند.

شارژر دیواری پاورولوجی PPBCHA11

پاورولوجی PPBCHA11 به غیر از پشتیبانی از شارژ بی‌سیم سه درگاه مختلف از جمله دو USB-A و یک USB-C دارد. پورت Type-C دارای فناوری Power Delivery بوده و می‌تواند تا نهایت خروجی 20 وات را در اختیار قرار دهد. این محصول یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی هم هست و می‌توانید در سفرها از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این شارژر دیواری می‌توان به فناوری Quick Charge 3.0، سری‌های قابل تعویض UK و EU و همچنین شارژ شدن 60 درصد ظرفیت باتری پاوربانک در مدت 35 دقیقه اشاره کرد.

مشخصات شارژر دیواری پاورولوجی PPBCHA11
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 3 عدد، یک Type-C و دو USB-A
حداکثر توان خروجی 20 وات
قابلیت‌های ویژه دارای پاوربانک 10000 و امکان شارژ وایرلس

 

قیمت شارژر پاورولوجی PPBCHA11

شارژر وایرلس رومیزی هیسکا مدل AH320

به یکی از کامل‌ترین شارژرهای موجود در این لیست می‌رسیم، محصولی که کارایی بسیار جذابی دارد و در عین حال از فناوری‌های جدید و بروزی استفاده می‌کند تا سلامت باتری شما در طولانی مدت حفظ شود. این شارژر وایرلس است و می‌تواند گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند و را به صورت بی‌سیم و تنها با قرار گرفتن به روی صفحه دستگاه شارژ کند.

شارژر وایرلس رومیزی هیسکا مدل AH320

به غیر از این شارژ وایرلس این مدل از سه درگاه USB-A و یک درگاه Type-C نیز پشتیبانی می‌کند و این یعنی شما به صورت همزمان می‌توانید 5 دستگاه مختلف را با این آداپتور شارژ کنید که عملکردی تحسین برانگیز به حساب می‌آید. دو درگاه USB-A (سبز رنگ) این محصول دارای قابلیت Auto ID هستند و این یعنی به محض اتصال می‌توانند توان مورد نیاز دستگاه را تشخیص دهند و خروجی متناسب با دستگاه را به آن انتقال دهند.

درگاه USB-A نارنجی رنگ این شارژر از قابلیت QC پشتیبانی می‌کند و درگاه Type-C نیز دارای فناوری PD است. در نظر داشته باشید که حداکثر توان خروجی این شارژر برابر با 32 وات است. بد نیست اشاره کنیم که شارژر وایرلس رومیزی هیسکا AH320 می‌تواند از محصولات شما در برابر افزایش ناگهانی جریان، ولتاژ، اتصال کوتاه، شارژ بیش از اندازه، گرم شدن باتری و بسیاری از موارد دیگر محافظت کند و این موضوع یک نقطه قوت بسیار مهم به حساب می‌آید.

مشخصات شارژر وایرلس رومیزی هیسکا مدل AH320
نوع شارژر رومیزی
تعداد خروجی شارژ بی‌سیم، سه خروجی USB-A، یک خروجی Type-C
حداکثر توان خروجی 32 وات
قابلیت‌های ویژه دارای قابلیت Auto ID، فناوری PD، فناوری QC، مقاوم در برابر اتصال کوتاه، افزایش جریان، افزایش ولتاژ، گرم شدن و …

خرید شارژر وایرلس رومیزی هیسکا AH320

شارژر دیواری انکر PowerPort Atom III

شارژر دیواری انکر PowerPort Atom III

اگر به یک شارژر باکیفیت نیاز دارید که دو خروجی داشته باشد و بتوانید هم زمان دو گوشی یا یک گوشی و یک تبلت/مک بوک را به شارژ متصل کنید این گزینه از انکر می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. این شارژر دیواری 141 گرم وزن دارد و از دو خروجی Type-C و USB-A میزبانی می‌کند. خروجی Type-C می‌تواند نهایت خروجی 45 وات و خروجی USB-A نهایت خروجی 15 وات را در اختیار قرار دهد. مثلا با این آداپتور می‌توانید به صورت همزمان آیفون و مک بوک خود را با سرعت بالایی شارژ کنید. این محصول از فناوری شارژ GaN ، شارژ ایمن (MultiProtect)، فناوری Quick charge 2.0 و Quick charge 3.0 پشتیبانی می‌کند و به دلیل ابعاد مناسب و در عین حال امکان شارژ دو دستگاه جزو مدل‌های بهترین شارژر دیواری موبایل برای سفر به حساب می‌آید.

مشخصات شارژر دیواری انکر PowerPort Atom III
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 2 عدد، یک Type-C و یک USB-A
حداکثر توان خروجی 60 وات، 45 برای Type-C و 15 برای USB-A
قابلیت‌های ویژه فناوری شارژ GaN، شارژ ایمن، QC 3.0

 

قیمت شارژر انکر A2322L21

 

بهترین شارژر های بی سیم بازار کدام ها هستند؟ برای آشنایی با بهترین شارژرهای وایرلس بازار بر روی لینک زیر بزنید.

بهترین شارژر وایرلس

 

شارژر رومیزی انکر A2045

شارژر رومیزی انکر A2045

اگر شارژر رومیزی برای شما کاربرد بیشتری دارد این مدل می‌تواند بالاترین ارزش خرید را داشته باشد. این شارژر رومیزی به طور مستقیم به برق متصل نمی‌شود و برای این کار یک سیم همراه آن وجود دارد که باید آن را به پریز برق متصل کنید. این اتفاق باعث می‌شود حتی اگر نزدیک به پریز برق نیستید بتوانید از این شارژر استفاده کنید. شاید به دلیل ظاهر انکر A2045 تصور کنید که این دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند ولی در عمل خبری از شارژ بی‌سیم نیست. شما می‌توانید به صورت همزمان 4 دستگاه مختلف را با این شارژر به برق متصل کنید؛ چرا که به روی این محصول سه درگاه USB-A و یک درگاه USB-C دیده می‌شود. خروجی درگاه Type-C برابر با 45 وات است و هر سه درگاه USB-A در مجموع 20 وات خروجی دارند. این یعنی اگر همزمان یک مک بوک و چهار گوشی را به شارژ متصل کنید گوشی‌ها با توان حدود 7 وات یا کمتر شارژ می‌شوند ولی اگر یک گوشی متصل باشد می‌توان خروجی 20 وات را دریافت کند.

مشخصات شارژر رومیزی انکر A2045
نوع شارژر رومیزی
تعداد خروجی 4 عدد، یک Type-C و سه USB-A
حداکثر توان خروجی 65 وات
قابلیت‌های ویژه فناوری شارژ GaN، شارژ سریع PowerIQ 3.0

 

قیمت شارژر انکر A2045

 

شارژر بی سیم ای اِس آر HaloLock 2-in-1 With MagSafe

شارژر بی سیم ای اِس آر HaloLock 2-in-1 With MagSafe

نوبت به یکی از انواع بهترین شارژر بی‌سیم این لیست می‌رسد، محصولی که با برخورداری از دو پد مختلف به شما اجازه می‌دهد که به صورت بی‌سیم دو دستگاه را همزمان شارژ کنید. جالب است بدانید که یکی از پدهای این شارژر بی‌سیم حالت آهنربایی دارد و همین موضوع باعث می‌شود ایفون‌های سری 12 و جدیدتر به راحتی در محل خود قرار بگیرند و شروع به شارژ شدن کنند. برای متصل کردن این پد به برق باید از درگاه Type-C موجود به روی آن کمک بگیرید و از طریق آداپتور این پد را به برق متصل کنید. از دیگر ویژگی‌های این شارژر بی‌ سیم ای اس آر می‌توان به حداکثر خروجی 10 وات، فناوری PD و شارژ ایمن اشاره کرد.

مشخصات شارژر HaloLock 2-in-1 With MagSafe
نوع شارژر بی‌سیم
تعداد خروجی 2 عدد، پد بی‌سیم
حداکثر توان خروجی 10 وات
قابلیت‌های ویژه فناوری PD، شارژ ایمن و مگ سیف

 

آیا استفاده از شارژر فندکی برای گوشی موبایل ضرر دارد؟

معایب استفاده از شارژر فندکی

 

شارژر دیواری سامسونگ TA-845 با توان 45 وات

شارژر دیواری سامسونگ TA-845 توان 45 وات

درست است که اکثر گوشی‌های سامسونگ شارژ سریع 25 واتی دارند و نیازی نیست برای آن‌ها آداپتوری با توان بالاتر خریداری کنید، اما محصولات جدید این شرکت از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کنند و اگر می‌خواهید این دستگاه‌ها را با نهایت سرعت شارژ کنید باید این آداپتور اصلی سامسونگ را خریداری کنید. برای مثال دو گوشی گلکسی S22 اولترا و S22 پلاس از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کنند. این آداپتور 123 گرمی خروجی Type-C دارد و خوشبختانه همراه با آن یک رابط Type-C به Type-C عرضه می‌شود.

مشخصات شارژر دیواری سامسونگ TA-845 با توان 45 وات
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، Type-C
حداکثر توان خروجی 45 وات
قابلیت‌های ویژه همراه با سیم Type-C به Type-C

 

قیمت شارژر 45 واتی سامسونگ

 

شاید نیاز داشته باشید:

معرفی بهترین شارژر های فندکی بازار

آداپتور انکر مدل PowerPort III Pod با توان 65 واتی

انکر مدل PowerPort III Pod با توان 65 واتی

انکر یکی از  برندها در زمینه تولید لوازم جانبی است و شارژرهای این برند نیز کیفیت و محبوبیت بالایی دارند و در عین حال با قیمت مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. اگر شما نیاز به یک آداپتور دارید که بتوانید مک بوک خود را با آن شارژ کنید و همچنین امکان شارژ ایفون‌ها نیز وجود داشته باشد و حتی بتوانید برای شارژ گوشی اندرویدی خود نیز از آن بهره ببرید این گزینه یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌های شما است.

خروجی این مدل در نهایت 65 واتی است که برای تقریبا همه گوشی‌های هوشمند کافی به نظر می‌رسد و مک بوک را نیز با سرعت مشابه آداپتور خود مک بوک شارژ می‌کند. این محصول اندازه نسبتا کوچکی دارد و وزن آن حدود 130 گرم است. خروجی این آداپتور انکر هم Type-C است. پس اگر شما هم به دنبال راهنما خرید شارژر انکر هستید این گزینه می‌تواند نیاز شما به آداپتور را به طور کامل برطرف کند.

مشخصات آداپتور انکر مدل PowerPort III Pod
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، Type-C
حداکثر توان خروجی 65 وات
قابلیت‌های ویژه مناسب برای گوشی و مک بوک

 

خرید آداپتور انکر مدل PowerPort III Pod با توان 65 واتی

 

شارژر دیواری اپل مدل 20 وات

شارژر دیواری اپل مدل 20 وات

اپل از سری ایفون 12 آداپتور را از داخل جعبه این محصولات حذف کرد و همین موضوع باعث شده تا کاربران ایفون‌ها بلافاصله بعد از خرید گوشی خود به یک آداپتور نیاز داشته باشند. برای یک گوشی ایفون چه آداپتوری بهتر از آداپتور اصلی خود اپل که متناسب با این گوشی‌ها طراحی و تولید شده است؟ این محصول نسخه‌های تقلبی زیاد در بازار دارد و حتما دقت کنید که این کالا را فقط از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. شارژر دیواری اپل خروجی Type C دارد و برای اتصال به گوشی باید از سیم Type-C به لایتنینگ موجود در جعبه کمک بگیرید. با این محصول می‌توانید ایفون‌ها و آیپدهای مختلف خود را بدون محدودیت شارژ کنید. خروجی این آداپتور طبق فناوری استفاده شده در ایفون‌ها برابر با 20 وات است و می‌تواند دستگاه‌های شما را با نهایت سرعت ممکن شارژ کند.

مشخصات شارژر دیواری اپل مدل 20 وات
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، Type-C
حداکثر توان خروجی 20 وات
قابلیت‌های ویژه        ـ

 

قیمت شارژر ۲۰ وات اپل

قبل از خرید شارژر حتما مقاله زیر را بخوانید:

راهنمای خرید شارژر

 

شارژر دیواری انکر PowerPort III

شارژر دیواری انکر PowerPort III

درست است که اکثر کاربران بعد از خرید ایفون به سراغ خرید آداپتور 20 وات خود اپل می‌روند اما گزینه‌های دیگری مثل همین مدل در بازار وجود دارد که هم قیمت آن کمتر از آداپتور اصلی اپل است و هم وزن کمتری دارد و برای جابجایی و سفر گزینه مناسب‌تری به حساب می‌آید. وزن این محصول 38 گرمی در مقایسه با آداپتور 80 گرمی اپل از نصف هم کمتر است. این شارژر کوچک دقیقا از توان خروجی 20 وات و مشابه اداپتور اصلی استفاده می‌کند و می‌تواند گوشی‌ شما را با حداکثر سرعت شارژ کند. خروجی این آداپتور هم Type-C است تا بدون مشکل بتوانید از سیم موجود در جعبه آیفون‌ها برای اتصال استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به محافظت در برابر اضافه ولتاژ، جلوگیری از بالا رفتن دما، و برخورداری از فناوری PowerIQ 3.0 اشاره کرد.

مشخصات شارژر دیواری انکر PowerPort III
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، Type-C
حداکثر توان خروجی 20 وات
قابلیت‌های ویژه فناوری PowerIQ 3.0، وزن کمتر از آداپتور اپل

 

قیمت شارژر ۲۰ وات انکر مدل A2149

 

پک شارژر دیواری سامسونگ 25 وات مدل EP-TA800

شارژر دیواری سامسونگ 25 وات

اکثر گوشی‌های سامسونگ از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل هم این مدل قطعا بهترین شارژر سامسونگ برای خرید به حساب می‌آید؛ چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم می‌تواند اکثر کهکشانی‌ها را با حداکثر سرعت شارژ کند. سامسونگ به غیر از گوشی‌های پرچم‌دار و بالارده شارژر را از درون جعبه بسیاری از گوشی‌های میان‌رده و حتی اقتصادی نیز حذف کرده تا نیاز کاربران کره‌ای نیز به خرید شارژر تا حد زیاد افزایش پیدا کند. این محصول با گوشی‌های پرچمدار، میان‌رده‌ و حتی اقتصادی سامسونگ سازگاری کامل دارد و با خیال راحت می‌توانید آن را خریداری کنید. خروجی این آداپتور Type-C است و باید از سیم Type-C به Type-C موجود در جعبه برای شارژ کردن گوشی‌های خود کمک بگیرید.

مشخصات شارژر دیواری سامسونگ 25 وات مدل EP-TA800
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، Type-C
حداکثر توان خروجی 25 وات
قابلیت‌های ویژه همراه با سیم Type-C به Type-C

 

قیمت شارژر ۲۵ واتی سامسونگ

 

شارژر فندکی باسئوس مدل TZCCKX-0G توان 65 وات

شارژر فندکی باسئوس مدل TZCCKX-0G

اگر شارژر فندکی می‌خواهید که توان خروجی بسیار خوبی داشته باشد باید به سراغ این مدل از باسئوس بروید. این شارژر فندکی می‌تواند توان خروجی 65 واتی تولید کند که بسیار جذاب است و می‌تواند حتی گوشی‌های شما با شارژر سریع 67 واتی را نیز با سرعت عالی شارژ کند. به علاوه این مدل دو خروجی دارد و یکی از خروجی‌ها Type C است که باعث می‌شود بتوانید سیم رابط Type-C به Type-C را نیز بدون مشکل به آن متصل کنید.

این محصول جذاب حتی می‌تواند لپ تاپ شما را نیز در صورت داشتن سیم مناسب شارژ کند. جالب است که این شارژر فندکی حتی یک نمایشگر کوچک هم دارد تا شما بتوانید ولتاژ خروجی را مشاهده کنید. اگر شما زیاد با ماشین سفر می‌کنید داشتن چنین وسیله‌ای یکی از واجبات است و پیشنهاد می‌کنیم این شارژر جذاب را تهیه کرده و بدون نگرانی دستگاه‌های خود را به شارژ متصل کنید.

مشخصات شارژر فندکی باسئوس مدل TZCCKX-0G
نوع شارژر فندکی
تعداد خروجی 2 عدد، Type-C و USB-A
حداکثر توان خروجی 65 وات خروجی
قابلیت‌های ویژه ـ

 

خرید شارژر فندکی باسئوس مدل TZCCKX-0G توان 65 وات

 

آداپتور اصلی بدون تبدیل با توان 33 وات

آداپتور اصلی بدون تبدیل با توان 33 وات

خوشبختانه شیائومی هنوز آداپتور را از داخل جعبه گوشی‌های خود حذف نکرده و جالب‌تر این که با این وجود آداپتورهای فست شارژ 33، 67 و حتی 120 واتی درون جعبه گوشی‌های خود قرار می‌دهد. اما نبود آداپتور تنها دلیل برای خرید شارژر نیست و گاهی شارژر خود گوشی فرسوده شده یا آسیب می‌بیند و حتی مفقود می‌شود و شما مجبور می‌شوید تا آداپتور دیگری خریداری کنید. در زمینه راهنما خرید شارژر اصلی شیائومی این گزینه می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد.
این شارژر نهایت خروجی 33 واتی دارد و می‌تواند برای دستگاه‌هایی با توان شارژ سریع کمتر نیز مورد استفاده قرار بگیرد. خروجی این شارژر USB-A است و بسته به مدل گوشی باید از سیم USB-A به Type-C یا USB-A به Micro-USB بهره ببرید. اندازه این آداپتور مقداری بزرگ است و حدود 100 گرم هم وزن دارد. پس اگر گوشی شیائومی با فست شارژ 33 واتی یا کمتر دارید و به دنبال آداپتور هستید این گزینه با توجه به قیمت مناسب می‌تواند اولین گزینه خرید باشد. ناگفته نماند که شما گوشی شیائومی خود با فناوری شارژ سریع 67 یا 120 واتی را نیز می‌توانید با همین آداپتور شارژ کنید و تنها مدت زمان شارژ شدن طولانی‌تر می‌شود.
مشخصات آداپتور اصلی بدون تبدیل با توان 33 وات
نوع شارژر دیواری
تعداد خروجی 1 عدد، USB-A
حداکثر توان خروجی 33 وات خروجی
قابلیت‌های ویژه ـ

خرید آداپتور شارژ اصلی بدون تبدیل شیائومی – توان 33 وات

 

شارژر فندکی پرووان مدل PCG11

شارژر فندکی پرووان مدل PCG11

مدل دیگری از شارژرها که می‌تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد شارژر فندکی است. این نوع شارژر به فندک ماشین متصل شده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید گوشی خود را شارژ کنید. این مدل دو خروجی USB-A دارد و شما به طور همزمان می‌توانید دو محصول را با آن شارژ کنید. این شارژر فندکی حداکثر توانی برابر با 18 وات دارد. پس اگر زیاد با ماشین سفر می‌کنید یا زندگی شما به گونه‌ای است که مدت زیادی را در حال استفاده از ماشین هستید مناسب‌ترین گزینه برای شارژ گوشی و دیگر لوازم الکترونیکی شما شارژر فندکی است که با توان بالای خود می‌تواند دیوایس‌های مختلف را شارژ کند.

مشخصات شارژر فندکی پرووان مدل PCG11
نوع شارژر فندکی
تعداد خروجی 2 عدد، دو عدد USB-A
حداکثر توان خروجی 18 وات خروجی
قابلیت‌های ویژه ـ

خرید شارژر فندکی پرووان مدل PCG11

 

 

معرفی چند کابل خوب

برخی از آداپتورها همراه با کابل به فروش می‌رسند ولی در بسیاری از مدل‌ها نیز شما باید کابل را به صورت مجزا خریداری کنید. در بازار ایران برندهای مشهور زیاد وجود دارند اما قیمت این برندها بسیار زیاد است و گاهی شما مجبور می‌شوید برای خرید کابل ساده هزینه زیادی را بپردازید. در ادامه چند کابل باکیفیت از برند هیسکا به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر داشتن کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارند و از گارانتی کاملا معتبری هم بهره می‌برند. به این ترتیب دیگر لازم نیست در صورت داشتن بودجه کم به سراغ کابل‌های بدون برند بروید و به باتری گوشی خود آسیب برسانید.

کابل Type-C به Type-C هیسکا LX-12CC

شارژرهای جدید در بسیاری از مدل‌ها از جمله آداپتورهای سامسونگ و اپل از درگاه Type-C استفاده می‌کنند و خود این دو برند نیز در جعبه گوشی‌های خود سیم تایپ سی به تایپ سی قرار می‌دهند. اگر سیم اصلی شما به دلایل مختلف آسیب ببیند یا گم شود مجبور می‌شوید یک جایگزین برای آن تهیه کنید و این مدل از هیسکا می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد.

کابل Type-C به Type-C هیسکا LX-12CC

این سیم 120 سانتی‌متری از جنس TPE است و به دلیل بافت فشرده‌ای که دارد قطعا در طولانی مدت می‌تواند بدون مشکل به کار ادامه دهد. شما می‌توانید از این کابل هم برای انتقال اطلاعات از لپ تاپ و کامپیوتر و هم برای شارژ کردن گوشی و مک بوک و وسایل دیگر استفاده کنید و حداکثر توان آن نیز به 100 وات می‌رسد و این یعنی هیسکا LX-12CC می‌تواند تا 100 وات توان را بدون مشکل انتقال دهد.

خرید کابل Type-C به Type-C هیسکا LX-12CC

کابل دو سر تایپ سی هیسکا مدل LX504

این کابل هیسکا کنفی است و تا حد بسیار زیادی به مدل بالا شباهت دارد و دقیقا از دو سر Type-C استفاده می‌کند. این محصول به دلیل داشتن توان 60 وات به جای 100 وات مدل بالا با قیمت بسیار کمتر به فروش می‌رسد و اگر آداپتور شما 67 وات یا کمتر است می‌توانید این کابل را با هزینه کمتر خریداری کنید. برای مثال اگر آداپتور اپل یا سامسونگ دارید این مدل کاملا برای شما مناسب است و تفاوتی بین این دو مدل از نظر سرعت شارژ دیده نمی‌شود.

کابل دو سر تایپ سی هیسکا مدل LX504

این کابل 1 متری برای انتقال دیتا و شارژ گوشی کاربرد دارد و شدت جریان خروجی آن به 6 آمپر می‌رسد. پس در نهایت بین این گزینه و کابل بالا اگر آداپتوری 67 واتی یا بالاتر دارید به سراغ گزینه بالا بروید و در غیر این صورت همین مدل را انتخاب کنید.

خرید کابل دو سر تایپ سی هیسکا مدل LX504

کابل هیسکا مدل LX404

این کابل از هیسکا رنگ مشکی و قرمز دارد و برای آن بافت فشرده و محکمی در نظر گرفته شده است. این کابل برای شارژ گوشی و انتقال دیتا کاربرد دارد و می‌توانید آن را در سه مدل USB-A به Type-C، مدل USB-A به Micro-USB و مدل USB-A به لایتنینگ خریداری کنید (در نظر داشته باشید که این سیم برای شارژرهای اصلی سامسونگ و اپل مناسب نیست و این شارژرها با خروجی Type-C به بازار عرضه می‌شوند).

این کابل هیسکا 1 متر طول دارد و شدت جریان متفاوتی را بسته به مدل در اختیار قرار می‌دهد. برای نمونه Type-C شدت جریان خروجی برابر با 6 آمپر و Micro-USB شدت جریان برابر با 5 آمپر دارد و کمترین شدت جریان نیز به کابل لایتنینگ با خروجی 3 آمپر می‌رسد. پس در نهایت اگر یک سیم باکیفیت برای گوشی خود می‌خواهید بسته به آداپتور و درگاه شارژر گوشی یکی از سیم‌های بالا را انتخاب کنید.

خرید کابل USB به میکرو USB هیسکا مدل LX404

خرید کابل USB به لایتنینگ هیسکا مدل LX404

خرید کابل USB به Type C هیسکا مدل LX404

 

سوالات متداول

بهترین شارژر برای گوشی‌های سامسونگ کدام است؟ اکثر گوشی‌های سامسونگ از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل هم شارژر دیواری سامسونگ 25 وات قطعا بهترین شارژر سامسونگ برای خرید به حساب می‌آید؛ چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم می‌تواند اکثر گوشی‌های گلکسی را با سرعت بالا شارژ کند.

بهترین آداپتور بدون محدودیت قیمت کدام است؟ اگر هم به یک شارژر دیواری نیاز دارید و هم یک پاوربانک و هم یک شارژر بی‌سیم باید به شما بگوییم با خرید شارژر دیواری پاورولوجی PPBCHA11 می‌توانید به هر محصول دست پیدا کنید؛ چرا که این شارژر دیواری پاوربانک هم هست و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. این موضوع باعث می‌شود با وجود قیمت نه چندان کم ارزش خرید این محصول را بسیار زیاد بدانیم.

بهترین آداپتور برای گوشی‌ها اپل کدام گزینه است؟ بهترین آداپتور برای ایفون‌ها آداپتور اصلی و 20 واتی خود اپل است که در سایت تکنولایف با تضمین اصل بودن به فروش می‌رسد. به عنوان جایگزین می‌توانید شارژر دیواری انکر PowerPort III با توان 20 وات را نیز در نظر داشته باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-phone-chargers/
ads
ads