داغ ترین ها :
ترفندهایی برای عدم نمایش شماره موبایل شما در تلفن مقصد

ترفندهایی برای عدم نمایش شماره موبایل شما در تلفن مقصد

حتما در فیلم‌ها یا سریال‌ها دیده‌اید که گوشی یکی از شخصیت‌های داستان زنگ می‌خورد و فردی ناشناس، بدون آنکه شماره تلفن وی نمایش داده شود با وی تماس گرفته است. چنین اقدامی را در دنیای واقعی می‌توان انجام داد؛ به این صورت که مشخص سازید شماره‌ی فرد تماس گیرنده نمایش داده نشود یا زمانی که تماس گرفتید، فرد مخاطب نتواند شماره‌ی شما را تماشا کند. چنین اقدامی از طریق استفاده از برخی از کدهای USSD قابل انجام است یا حتی می‌توان از اپلیکیشن‌هایی برای انجام آن استفاده کرد. با این حساب همراه با تکنولایف باشید تا ترفندهایی برای عدم نمایش شماره موبایل شما در تلفن مقصد را با یکدیگر مرور کنیم.

 

فروشگاه اینترنتی موبایل تکنولایف، فرصت خرید گوشی با گارانتی معتبر و ارسال فوری را برای تمام مردم ایران فراهم می‌کند.

 

آموزش مخفی کردن شماره تلفن و عدم نمایش شماره تماس ورودی

امکان دارد در شرایطی قرار داشته باشید که نخواهید شماره تلفن فرد تماس گیرنده در صفحه‌نمایش گوشی هوشمندتان نمایش داده شود. راهکارهایی وجود دارد که بتوانید شماره تماس فرد تماس گیرنده را مخفی کنید. البته انجام آن ممکن است در برند‌های مختلف کمی متفاوت باشد. در ادامه به آموزش مخفی کردن و عدم نمایش شماره تماس ورودی در گوشی‌های برندهای مختلف خواهیم پرداخت.

برنامه مخفي كردن شماره تماس گيرنده در سامسونگ

اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ هستید و می‌خواهید شماره تماس گیرنده در زمان برقراری تماس، نمایش داده نشود از روش زیر استفاده کنید. روی برنامه برقراری تماس ضربه زده و وارد شوید. برای گوشی‌های سامسونگ به نصب هیچ برنامه‌ای نیازی نیست و همچنین کد اخفای شماره هم به کارتان نمی‌آید و تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

  • در محیط برنامه، روی علامت سه نقطه ضربه بزنید و سپس وارد بخش تنظیمات شوید.

مخفی کردن شماره تلفن

  • در بخش تنظیمات، گزینه‌ی Call Setting را انتخاب کنید.

تنظیمات تماس گوشی

  • حال گزینه‌ی additional Settings را انتخاب کنید.

Additional Call Settings

  • در منویی که ظاهر خواهد شد گزینه‌ی Caller ID را انتخاب کنید.
  • اکنون می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Hide Number کاری کنید که شماره‌ی فرد تماس گیرنده نمایش داده نشود.

در نظر داشته باشید که برای بازگرداندن تنظیمات به حالت پیشین باید همین مراحل را طی کرده و گزینه‌ی Show Number را انتخاب کنید.

 

 

عدم نمایش شماره تماس گیرنده در گوشی شیائومی

برای عدم نمایش نام مخاطبین هنگام تماس شیائومی از روش زیر باید استفاده کنید:

  • به برنامه برقراری تماس وارد شوید.
  • در بالای صفحه، آیکونی با طراحی سه نقطه وجود دارد، روی آن ضربه بزنید.
  • حال به بخش تنظیمات وارد شوید.
  • گزینه Caller ID and spam را انتخاب کنید.

Caller ID and Spam

  • حال در صفحه‌ای که وارد شده‌اید، ویژگی See caller and spam ID را فعال کنید.

See caller and spam ID

  • از این پس هر تماسی که دریافت کردید، شماره‌ی فرد تماس گیرنده به نمایش گذاشته نخواهد شد.

 

راه دایورت کردن خط تلفن ثابت چیست؟
دایورت تلفن ثابت روی موبایل

 

عدم نمایش شماره تماس ورودی در آیفون

شما می‌توانید در گوشی‌های آیفون اپل نیز اقدام به مخفی ساختن شماره‌ی فرد تماس گیرنده کنید. برای انجام چنین کاری، روش‌های زیر را تا انتها طی کنید. در نظر داشته باشید که با انجام این کار دیگر به کد نیفتادن شماره همراه اول یا ایرانسل نیازی نخواهید داشت و از طریق تنظیمات خود گوشی می‌توانید این گزینه را فعال کنید.

  • ابتدا وارد بخش تنظیمات یا Settings آیفون شوید.
  • گزینه‌ی Phone را انتخاب کنید.

مخفی کردن شماره تلفن در ایفون

  • حال از گزینه‌های به نمایش درآمده، گزینه‌ی Show My Caller ID را انتخاب کنید.
  • در صفحه‌ای که برایتان باز خواهد شد گزینه‌ی Show My Caller ID را فعال کنید. برای انجام این کار کافی است که تیک مقابل آن را بزنید.

عدم نمایش شماره تماس ورودی در آیفون

  • از این پس، شماره‌ی فرد تماس گیرنده به نمایش درنخواهد آمد.
خرید مک بوک

چگونه شماره را مخفی کنیم؛ همراه اول و ایرانسل

روش‌های مختلفی وجود دارد که شماره تماس خود را از دید فرد مقابل پنهان سازید؛ برای مثال می‌توانید از کدهای مخصوص برای مخفی كردن شماره تماس ایرانسل یا همراه اول استفاده کنید. با این کار دیگر هیچ نیازی به نرم افزار مخفی سازی شماره تماس گیرنده نخواهید داشت.

در این روش، فردی که به وی زنگ زده‌اید تا پیش از اینکه جوابتان را بدهد متوجه نخواهد شد که چه کسی تماس گرفته است. برای استفاده از این روش باید شماره ۰۲۱۲۹۹۸۰ را وارد کرده و سپس شماره‌ی فرد مورد نظر را بگیرید.

 

روش‌های دریافت موجودی حساب بانکی از با گوشی موبایل:
موجودی گرفتن انلاین

 

کد مخفی کردن شماره تماس برای خط ثابت

روش بالا برای زمانی است که بخواهید از گوشی هوشمند اقدام به شماره‌گیری کنید. البته تنها برای گوشی‌های ایرانسل و همراه اول کاربرد دارد. اگر از خط ثابت کد تماس با شماره ناشناس را بخواهید باید از کد 67* استفاده کنید. ابتدا کد مدنظر را وارد کرده و سپس شماره‌ی فرد مدنظرتان را بگیرید. در روش مدنظر زمانی که به فرد مدنظرتان تماس بگیرید، شماره خط شما نمایش داده نخواهد شد.

کد مخفی کردن شماره تماس برای استان تهران

اگر بخواهید از طریق گوشی هوشمند به شماره‌ی خط ثابتی در تهران تماس بگیرید، البته به صورتی که شماره موبایلتان نمایش داده نشود، ابتدا شماره ۰۲۱۲۹۹۸۰ را گرفته و سپس شماره‌ی ۸ رقمی تلفن فرد مدنظر را وارد کنید. در این روش نیازی به وارد کردن کد تهران یعنی ۰۲۱ نخواهید داشت.

خرید شماره مجازی

شما می‌توانید از شماره‌های مجازی استفاده کنید. چنین روشی البته کمی هزینه دارد. چنین شماره‌هایی بدون سیم کارت هستند و درواقع وجود خارجی ندارند.  به همین علت، هویت شما کاملا مخفی باقی می‌ماند. برای استفاده از چنین روشی باید از سرویس‌هایی که شماره مجازی می‌فروشند یا به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهند، استفاده کنید.

 

برای استفاده از شماره مجازی رایگان مطلب زیر را حتما بخوانید:
شماره مجازی

 

پرسش‌های متداول

چگونه از روش برقراری تماس بدون نمایش شماره برای فرد مقابل استفاده کنیم؟ برای انجام چنین کاری، ابتدا در گوشی هوشمندتان شماره‌ی ۰۲۱۲۹۹۸۰ را گرفته و سپس شماره‌ی گوشی موبایل فرد مدنظر را شماره‌گیری کنید. در صورتی که از تلفن ثابت استفاده می‌کنید نیز کد 67* را گرفته و سپس شماره‌ی تلفن ثابت را وارد کنید.

کد مخفی کردن شماره تماس گیرنده همراه اول چیست؟ برای برقراری تماس با سیم کارت‌های همراه اول باید از کد ۰۲۱۲۹۹۸۰‌ استفاده کرده و سپس شماره تلفن فرد مدنظر را وارد کنید.

استفاده از کدهای مخفی کردن شماره تماس چقدر هزینه دارد؟ چنین روش‌هایی هزینه‌ای برای شما نخواهند داشت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

23 نظر

  1. reza

    مشتی خودت امتحان کردی این کارو یا از جایی کپی کردی آوردی گذاشتی سایتت مرد مومن شماره میگیری با این روش میگه همچین شماره ای موجود نیست خدایی حالتون خوبه یا خودتون ملتو سرکار گذاشتید

    1. آراد

      پاسخ به reza

      راست میگه منم زنگ میزنم میگه شماره مورد نظر در شبکه وجود ندارد!!!!!!
  2. محمد

    من تماسی داشتم از خط تلفن همراه‌اول در حالی که این شماره در لیست مخاطبانم نبود بعد از یکی دو ثانیه که شماره نمایش داده شد، نام تماس گیرنده نمایش داده شد که یک فروشگاه بود. بعد از تماس شماره قابل ذخیره کردن بود.
    چطور میشه چنین کاری کرد؟ آیا باید با مخابرات هماهنگ کرد؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d8%af%d9%85-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86-%d9%85%d9%82%d8%b5%d8%af/
ads
ads