داغ ترین ها :
لیست بهترین انتی ویروس‌ های ویندوز

لیست بهترین انتی ویروس‌ های ویندوز

 اگر شما یک کاربر کامپیوتری در هر سطحی باشید از یک تریدر ارز دیجیتال تا یک دانش‌آموز که فقط تکالیف مدرسه را با سیستم خود انجام می‌دهد، چیزی که می‌تواند شما را به‌شدت نگران کند، حضور یک بدافزار یا ویروس در سیستم شما است. در همین راستا استفاده از یک آنتی‌ویروس برای سیستم ویندوز شما می‌تواند درجه بهتری از امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد. آنتی‌ویروس‌های امنیتی قادرند شما را از شر بد‌افزار‌ها، ویروس و حتی تبلیغات مزاحم و همیشگی رها سازند. درحالی‌که ویندوز 10 و 11 دارای یک Windows Defender داخلی هستند، اما ممکن است همیشه با جدیدترین ویروس‌ها مقابله نکند و کارآمد نباشند. به همین دلیل منطقی است که به یک ارائه‌دهنده آنتی‌ویروس شخص ثالث مراجعه کنید. این به ایمن ماندن و رفع حفره‌های امنیتی احتمالی در سیستم شما کمک می‌کند. بااین‌حال، آنتی‌ویروس‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد و ممکن است همیشه متوجه تفاوت آنها نباشید. برای ساده‌تر کردن کارها، بهترین آنتی‌ویروس‌ها را برای ویندوز شما انتخاب کرده‌ایم، با نصب آن‌ها، یک سپر قوی در برابر بدافزارها خواهید داشت.

 

برای خرید کامپیوتر های آل این وان و مشاهده قیمت لپ تاپ به سایت تکنولایف سر بزنید.

 

 بهترین آنتی‌ ویروس برای کامپیوتر چیست؟

 در بهترین آنتی‌ ویروس ویندوز به دنبال چه چیزی باشیم؟ هنگامی که در حال خرید آنتی‌ویروس ویندوز هستید، به دنبال سرویسی هستید که آخرین مرز در برابر بدافزارها باشد. اساساً سرعت کار، فایل‌ها و حریم خصوصی شما به کیفیت این سرویس بستگی دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که هنگام انتخاب بهترین آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر و ویندوز باید در نظر داشته باشید.

امتیازات آزمایشگاه‌های بدافزار: اطمینان حاصل کنید که سرویس موردنظر شما واقعاً قدرت لازم برای جلوگیری از ویروس‌ها را دارد. چندین آزمایشگاه مستقل بدافزار نتایج ماهانه خود را منتشر می‌کنند که نشان می‌دهد چگونه آنتی‌ویروس‌های منتخب راه بسیاری از تهدیدها را مسدود می‌کنند. با استفاده از آنها، می‌توانید ارزیابی کنید که خدمات خوب در ایمن نگه‌داشتن شما چقدر موثر است.

 بهره‌وری: برخی از آنتی‌ویروس‌ها اسکن‌های مداومی را در پس‌زمینه انجام می‌دهند و سی پی یو یا حافظه شما را پر می‌کنند. مطمئن شوید که سرویس آنتی‌ویروسی که انتخاب کرده‌اید، دستگاه شما را مسدود نمی‌کند.

 امکانات: برخی از آنتی‌ویروس‌ها به شما امکان می‌دهند فقط درایوهای یو اس بی را اسکن کنید یا اسکن‌های سریع را در مکان‌های سیستم انجام دهید. دیگران، ابزارهای اضافی مانند وی پی ان یا پاک‌کننده‌های رجیستری را اضافه کنید، بنابراین با توجه به اینکه آنچه که بیشتر از همه استفاده می‌کنید، می‌توانید یک بسته کامل دریافت کنید که همه چیز موردنیاز شما را دارد.

 پشتیبانی مشتری: اگر برای یک محصول ممتاز پول می‌پردازید، باید گزینه‌های پشتیبانی مشتری کافی را داشته باشید. در مواقع نادری که با مشکل مواجه می‌شوید، پاسخ به‌موقع نماینده پشتیبانی مشتری می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

قیمت: اگر برای اولین‌بار آنتی‌ویروس می‌خرید، ممکن است ترسناک باشد. حتی در این صورت، تضمینی وجود ندارد که حتی اگر گران‌ترین آنتی ویروس را بخرید، بهترین محافظت را به شما ارائه دهد. ارزیابی کنید که آیا قیمتی که می‌پردازید با ارزش مجموعه‌ای که دریافت می‌کنید متناسب است یا خیر.

 

 

 لیست بهترین آنتی‌ ویروس‌ ها

در این قسمت به معرفی تعدادی از آنتی‌ویروس‌ها می‌پردازیم که به‌عنوان بهترین‌های سال 2021 برای ویندوز و مک  مورداستفاده قرار می‌گیرند، درضمن اکثر این آنتی‌ویروس‌ها دارای هر دو نسخه رایگان و پریمیوم هستند. بهترین انتی ویروس کامپیوتر را حتما در این مطلب خواهید یافت.

1QUICK HEAL آنتی ویروس

بهترین ویروس کش میتواند لقب این برنامه باشد که نه‌تنها به‌صورت همه‌جانبه عمل می‌کند، بلکه شما را از ترافیک‌های آلوده به ویروس هم در امان نگه می‌دارد. نکته مثبت دیگر این آنتی‌ویروس کار به طور مداوم است که در برابر تهدیدهای غیرمنتظره و ناشناخته از شما محافظت می‌کند اما این کار مداوم به‌گونه‌ای است که به‌ سرعت سیستم شما کمترین آسیبی نمی‌رسد.

خرید لپ تاپ

BITDEFENDER آنتی ویروس

یکی از پیشرفته‌ترین آنتی‌ویروس‌های برتر دنیا است که به شما اجازه محافظت در زمان واقعی از ویندوز را می‌دهد. فناوری‌های به کار رفته در این نرم‌افزار بسیار به‌روز و نوآورانه بوده که به این ویروس‌کش اجازه پیش‌بینی و پیشگیری را می‌دهد.

NORTON 360 آنتی ویروس

اخیراً NORTON با AVAST ادغام شده‌اند که از ترکیب این دو، یک ابرشرکت امنیتی و سایبری به وجود آمده است. طبیعتاً محصول آنها یکی از بهترین آنتی‌ویروس‌های موجود در بازار است. این بسته تقریباً شامل همه چیزهایی است که برای مصون ماندن رایانه شخصی خود در برابر ویروس‌ها نیاز دارید. شما در حال دریافت همه موارد ضروری هستید، از جمله حفاظت هم‌زمان با هوش مصنوعی که از آسیب رساندن ویروس‌ها، بدافزارها، جاسوس‌افزارها و باج‌افزارها به دستگاه شما جلوگیری می‌کند. همچنین یک فایروال دوطرفه وجود دارد که ترافیک شبکه دریافتی و ارسالی را کنترل می‌کند. به‌عنوان‌مثال، زمانی که شخصی برای سرقت فایل‌های شما از راه میان‌بری استفاده می‌کند. از نقاط ضعف این آنتی‌ویروس عالی تنها نداشتن نسخه رایگان آن است و برای استفاده از آن باید پول پرداخت کنید.

 

کدام ورژن ویندوز 10 را نصب کنیم؟ در مطلب زیر بخوانید:
بهترین نسخه ویندوز 10 کدام است

 

AVIRA آنتی ویروس

AVIRA به‌عنوان آنتی‌ویروس سبک‌وزن شناخته می‌شود که مانند یک قهرمان سنگین وزن عمل می‌کند و به‌صورت رایگان و به‌عنوان یک سرویس پولی برای کاربران قابل دسترسی است. اگر دوست دارید قبل از خرید سرویس را آزمایش کنید، Avira با توقعات شما سازگار خواهد شد زیرا این سرویس می‌تواند امکانات متعدد خود برای نرخ تشخیص بدافزار را به رخ بکشد: در دوره‌ی فوریه تا مارس 2020، تمام ویروس‌های نمونه‌های آزمایشی را مسدود کرد که این رکورد در طول ماه‌های قرنطینه‌ی کرونا بود که هکرها مانند اکثر مردم در فضای اینترنت فعال بودند. افزونه‌های مفید مرورگر را نکات مثبت برای این آنتی‌ویروس می‌توان خواند در حالی از نکات منفی آن می‌توان به نداشتن حفاظت وب در نسخه رایگان آن اشاره نمود.

 

از کجا بفهمیم گوشی ویروس دارد؟
علائم ویروسی شدن گوشی شیائومی

 

آنتی‌ویروس رایگان AVG

بی‌شک یکی از بهترین ویروس‌کش‌های رایگان 2022، آنتی‌ویروس AVG است که البته یکی از زیر مجموعه‌های avast است. محافظت عالی از بدافزار، ویژگی‌های مفید آن است و رایگان بودن را می‌توان از نکات مثبت این آنتی‌ویروس خواند. نداشتن VPN و افزایش زمان بارگزاری صفحات وت نیز از نکات منفی این آنتی ویروس است.

AVAST ONE ESSENTIAL آنتی ویروس

یک مجموعه امنیتی جدید است که آنتی‌ویروس، ضد فیشینگ، وی پی ان و سایر خدمات حفاظتی را ترکیب می‌کنند تا به‌عنوان بهترین آنتی‌ویروس شناخته شوند. این مجموعه منسجم و رایگان AVAST ONE ESSENTIAL نام دارد.  از سیستم‌عامل‌های اندورید، مک، آی اُ اس و ویندوز پشتیبانی می‌کند و از نگاه کاربران هم کاربری ساده و قابل فهمی دارد. کاری که بهترین آنتی‌ویروس رایگان انجام می‌دهد این است که علاوه بر مسدود کردن ویروس‌ها، به طور قابل اعتمادی به شما در مورد وبسایت‌‌های جعلی هشدار می‌دهند (جایی که ممکن است ناخواسته جزئیات ورود خود را تایپ کنید) و به طور پیش‌فرض از رمزگذاری فایل‌های ذخیره شده در پوشه‌های معمولی باج‌افزار جلوگیری می‌کنند. از نکات مثبت این آنتی‌ویروس می‌توان به رایگان بودن، محافظت عالی و قابلیت استفاده از  وی پی آن آن هم پنج گیگابایت در هفته  نام برد. البته این آنتی‌ویروس عالی دارای معایبی هم هستند، از جمله اینکه در برخی از قسمت‌های آن نیاز به آپدیت دارند و اینکه این آنتی‌ویروس در اندروید و آی اُ اس حفاظت محدودتری دارند.

AVAST ONE ESSENTIAL آنتی ویروس

جمع بندی بهترین آنتی ویروس‌های 2022

بهترین آنتی ویروس چیست؟ کدام آنتی‌ویروس بهترین انتخاب برای من است:  Bitdefender Antivirus Plus

بهترین برای ویندوز: Norton 360 با LifeLock.

بهترین برای مک: Webroot SecureAnywhere

بهترین برای چندین دستگاه: McAfee Antivirus Plus

بهترین گزینه برتر: امنیت آنتی‌ویروس Trend Micro

و بهترین اسکن بدافزار: Malwarebytes

 

برترین آنتی ویروس های اندروید را هم بررسی کردیم:
بهترین آنتی ویروس برای گوشی سامسونگ

 

سؤالات متداول

 1: آیا McAfee هنوز هم در سال 1401 ارزشش را دارد؟

بله چون McAfee یک آنتی‌ویروس خوب است و ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. این مجموعه امنیتی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد که رایانه شما را در برابر بدافزارها و سایر تهدیدات آنلاین ایمن نگه می‌دارد. این برنامه در ویندوز، اندروید، مک و آی اُ اس واقعاً خوب کار می‌کند و طرح McAfee LiveSafe روی تعداد نامحدودی از دستگاه‌های شخصی کار می‌کند.

 2: آیا آنتی‌ویروس هنوز در سال 2022 ضروری است؟

بله آنتی‌ویروس هنوز ضروری است، اما بیشتر افراد نیازی به لایه حفاظتی اضافی ندارند. آنتی‌ویروس داخلی به‌خوبی روی رایانه شخصی یا مک شما کار می‌کند.

3: بهترین آنتی‌ویروس رایگان کامپیوتر کدام است؟

اگر به دنبال آنتی‌ویروسی رایگان با امکانات پیشرفته و قابلیت‌های متنوعی هستید، بهتر است به سراغ نرم‌افزار Avira One Essential یا ZoneAlarm بروید.

قیمت اسپیکر
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. سیمرغ

    دوست عزیز بهترین آنتی ویروس رایگان بدون شک Kaspersky.Free. آنتی ویروس رایگان کسپراسکای است، و همینطور تو تمام آنتی ویروسها Kaspersky Total Security سالهاست که حرف اول رو میزنه. تعجب میکنم که شما از بهترین آنتی ویروس دنیا حرفی نزدید. خود من تو این بیست و پنج سالی که با رایانه کار کردم تمام آنتی ویروسها رو تو سالهای مختلف امتحان کردم و کسپراسکای بهترین نتیجه رو برای من داشت

    1. مهدی

      پاسخ به سیمرغ

      سلام چه انتی ویروس برای اندروید مفید
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سیمرغ

      سلام وقت خوش ممنون بابت یادآوری به تیم محتوا انتقال میدم
  2. spiritpalsy

    یه سوال بهترین آنتی ویروس‌ها رو چه سازمان و موسسه‌ای هر ساله فهرستشون رو منتشر میکنه؟

    یکیش یادمه بولتون ویروس بود…شما اطلاعات بیشتر دارید؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به spiritpalsy

      سلام وقت بخیر معمولا در حال حاضر سایت‌های مشهور مربوط به این حوزه بر اساس تجربه و عملکرد لیست می‌کنن برنامه ها رو منبع خاصی رو اطلاع ندارم پیروز باشید
  3. علی

    اسم خیلی هاش رو تا الان نشنیده بودم ممنون بابت معرفی

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علی

      سلام وقت بخیر خوشحالیم که مطلب براتون مفید بوده پیروز باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%88%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-1401/
ads
ads