داغ ترین ها :
چرا لپ تاپ روشن نمی شود ؟ + بررسی تمام دلایل و رفع آنها

چرا لپ تاپ روشن نمی شود ؟ + بررسی تمام دلایل و رفع آنها

رایانه شخصی یا لپ تاپ که روشن نمی‌شود، می‌تواند یک تجربه تلخ برای کاربران به حساب آید، علی‌الخصوص اگر فقط دارای یک دستگاه برای انجام کار هستید. هنگامی که با روشن نشدن لپ تاپ مواجه شدید، بهتر است آرامش خود را حفظ کرده و دلایل اتفاق را بررسی کنید. ما در این مقاله قصد داریم دلایل روشن نشدن لپ تاپ و روش‌های حل آن را آموزش دهیم؛ با ما در تکنولایف همراه باشید تا بفهمیم علت روشن نشدن لپ تاپ چیست.

 

لیست قیمت لپ تاپ با آفرهای امروز در سایت تکنولایف موجود است: خرید لپ تاپ

 

روش اول: منبع تغذیه را بررسی کنید

بدون تردید خرابی یا بروز مشکل برای منبع تغذیه را باید به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل روشن نشدن لپ تاپ به حساب آورد. استفاده از منبع تغذیه اشتباه برای لپ تاپ (تامین ولتاژ ناصحیح) و سوختن فیوزهای دوشاخه را باید از موارد تاثیرگذار دانست.

علت روشن نشدن لپ تاپ ایسر

شما باید آداپتور مورد استفاده خود برای شارژ لپ تاپ را بررسی کنید تا ببینید که آیا توانایی ارائه ولتاژ و آمپر صحیح را دارد. برچسب‌ها یا علامت‌های روی منبع تغذیه و لپ تاپ را باید به عنوان دو نشانه مهم در نظر گرفت. همچنین برخی از شارژرهای شخص ثالث هم می‌توانند سرعت و شدت جریان موردنیاز باتری لپ تاپ را برای شارژ مجدد تامین کنند. دستگاه‌های قدیمی می‌توانند انرژی بیشتری مصرف کنند و امکان دارد ناتوانی شارژر و منبع تغذیه در تامین انرژی موردنیاز لپ تاپ، باعث خاموش ماندن و ناتوانی دستگاه در روشن شدن مجدد شود. همچنین امکان خرابی کابل شارژ لپ تاپ هم وجود دارد. معمولا شما می‌توانید با تهیه یک کابل برق، شرایط و خرابی کابل شارژر قبل را مورد بررسی قرار دهید.

علت روشن نشدن لپ تاپ دل

در صورتی که با مشکل روشن نشدن کامپیوتر دسکتاپ مواجه هستید، بهتر است کابل پاور را مورد بررسی قرار دهید. البته یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل روشن نشدن دسکتاپ را می‌توان خرابی پاور یا منبع تغذیه دانست. شما می‌توانید با جایگزین کردن منبع تغذیه، شرایط خرابی آن را بررسی کرده و حل کنید.

 

 

روش دوم: صفحه نمایش را بررسی کنید

سعی کنید هرگونه نمایشگر خارجی همانند پروژکتور و صفحه نمایش را جداسازی کرده تا مطمئن شوید لپ تاپ شما را از بوت شدن به ویندوز منع نخواهد کرد. در صورتی که LED پاور رایانه شما روشن می‌شود و شما می‌توانید صدای چرخش هارد دیسک یا فن‌ها را بشنوید، اما تصویری روی نمایشگر وجود ندارد، اتاق را تاریک کرده و بررسی کنید که آیا هیچ نور کم رنگی مشاهده می‌شود یا خیر؛ به سادگی می‌توان فکر کرد که یک لپ تاپ بوت نمی‌شود، اما واقعیت خرابی صفحه نمایش است.

علت روشن نشدن لپ تاپ ایسوس

در صورتی که تصویر ضعیفی وجود دارد، امکان دارد Inverter از کار افتاده باشد، اما این فقط برای لپ‌تاپ‌های قدیمی که فاقد نمایشگرهای LED هستند اتفاق خواهد افتاد. تعویض این قطعه دشوار بوده و خرید قطعه جایگزین مناسب کار بسیار مهمی است. از آن جایی که قیمت این سخت افزار ارزان نیست، بنابراین نباید در این زمینه اشتباه کنید. بهتر است این کار توسط حرفه‌ای انجام شود، اما از آن جایی که لپ تاپ شما قدیمی است، توصیه می‌کنیم یک لپ تاپ جدید خریداری کنید.

در صورتی که لپ تاپ شما به خوبی بوت می‌شود، اما تصویری نمایش داده نمی‌شود، احتمالا مشکل از سوی پنل LCD است. تعویض نمایشگر لپ تاپ می‌تواند به عنوان راه‌حل شناخته شود، اما کار دشواری بوده و تعویض نمایشگر هم می‌تواند هزینه‌های زیادی داشته باشد.

 

 

روش سوم: جداسازی درایوهای USB یا کارت حافظه را انجام دهید

اگر بخواهیم اینطور فکر کنیم که منبع تغذیه و نمایشگر سالم هستند، امکان دارد روشن نشدن لپ تاپ به دلایل نرم افزاری و زمان بارگیری دیتای موردنیاز مرتبط باشد. در صورتی که درایو USB یا کارت حافظه و حتی CD درون دستگاه قرار داده‌اید و به آن متصل کرده‌اید، بهتر است هم اکنون آن‌ها را خارج یا جدا کنید. معمولا در این زمان پیغام خطایی با مضمون سیستم عامل یافت نشد (Operating System not Found) نمایش داده خواهد شد که می‌تواند باعث ایجاد یک وحشت غیرضروری در کاربران شود. این امکان وجود دارد که یک دیسک در درایو DVD یا بلوری قرار داشته باشد و باعث نمایش پیغام موردنظر شود؛ بنابراین حتما این مورد را بررسی کنید تا بتوانید علت نمایش پیغام را متوجه شوید. بد نیست بدانید که این راه حل می‌تواند پاسخ مناسبی به سوال لپ تاپ روشن میشود ولی ویندوز بالا نمیاد به حساب آید. گاهی وقت‌ها علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو هم می‌تواند متصل بودن یک درایو خارجی به دستگاه باشد.

 

چرا صدای فیلم در لپ تاپ نمی‌آید:
صدای لپ تاپ لنوو قطع شده

 

روش چهارم: از دیسک نجات استفاده کنید

در صورتی که هیچ کدام از موارد و روش‌های بالا نتوانند باعث حل مشکل شوند، می‌توانید بوت شدن را از یک دیسک نجات یا درایو USB مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که یک دیسک نجات در اختیار دارید، می‌توانید از DVD ویندوز استفاده کنید، اما در غیر این صورت می‌توانید یک دیسک نجات دانلود کرده و روی CD کپی کنید. همچنین امکان قرار دادن آن در یک فلش مموری هم وجود دارد. در ادامه کار شما می‌توانید بوت را از روش ذکرشده انجام دهید و بدین ترتیب، مشکل را با ویندوز حل کنید. در صورتی که یک ویروس باعث ایجاد مشکل شده است، می‌توانید از یک دیسک نجات آنتی ویروس استفاده کنید تا به وسیله ابزارهای اسکن بتوانید بدافزار را شناسایی کرده و مشکل را حل کنید.

علت روشن نشدن لپ تاپ اچ پی

روش پنجم: وارد Safe Mode شوید

در صورتی که نمی‌توانید وارد بوت ویندوز شوید، امکان دارد بتوانید وارد حالت ایمن (Safe Mode) شوید. هنگامی که لپ تاپ شما در حال راه‌اندازی است، کلید F8 را فشار دهید و منویی را برای راه‌اندازی در حالت ایمن دریافت خواهید کرد. در این بخش روش ورود به حالت ایمن آموزش داده شده است.

البته این روش در ویندوز 10 کار نمی‌کند و علت آن را باید لزوم قرار داشتن در بخش محیط ویندوز قبل از ورود به حالت ایمن است. در این حالت باید همانطور که در قسمت بالا توضیح داده شد از یک دیسک نجات یا درایو بوت استفاده کنید.

در صورتی که بتوانید وارد حالت ایمن شوید، ممکن است بتوانید تغییراتی که باعث توقف بوت شدن لپ تاپ یا رایانه شخصی شما شده است را لغو کنید. شما می‌توانید برنامه‌های جدیدی که به تازگی نصب کرده‌اید را حذف کنید یا درایوری که به تازگی بروزرسانی شده است را هم از بین ببرید. همچنین اگر با خرابی حساب کاربری مواجه هستید، بهتر است یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

روش ششم: سخت افزار معیوب یا ناسازگار را بررسی کنید

در صورتی که به تازگی حافظه‌ای جدید یا سخت افزار دیگری را نصب کرده‌اید، ممکن است از بوت شدن رایانه شما جلوگیری کند. شما باید آن قطعه را جداسازی کرده و مجددا فرایند ذکرشده را مورد بررسی قرار دهید. اگر مادربرد شما دارای نشانگر ال ای دی است، باید دفترچه راهنمای آن را جستجو کرده تا مشکل را متوجه شوید. معمولا راه‌اندازی رایانه‌ای که به تازگی سخته شده است، دشوار خواهد بود. بهترین کار این است که همه قطعه‌ها را جداسازی کرده و تنها قطعه‌هایی را که برای بوت شدن در بایوس نیاز خواهد بود را نگه‌داری کنید:

  • مادربرد
  • CPU
  • کارت گرافیک
  • یک قطعه از حافظه
  • منبع تغذیه
  • مانیتور

سایر سخت‌افزارها را می‌توان غیرضروری عنوان کرد. برای راه‌اندازی رایانه شخصی به هارد دیسک، درایو نوری یا سایر بخش‌ها نیازی نخواهید داشت.

دلایل رایج برای بوت نشدن رایانه‌های شخصی جدید عبارتند از:

  • قطعه‌های برقی به درستی به مادربرد متصل شده باشند.
  • قطعه‌ها به درستی نصب یا در کنار یکدیگر قرار نگرفته باشند. حافظه یا کارت گرافیک و CPU را بردارید و مجددا نصب کنید.
  • سیم‌های کلید پاور به پین‌های اشتباه روی مادربرد متصل می‌شوند.
  • کابل‌های برق به کارت گرافیک متصل نیستد. مطمئن شوید که کابل‌های برق در صورت نیاز به صورت صحیح به کارت گرافیک متصل شده‌اند.
  • هارد دیسک به صورت اشتباه به ساتا متصل شده است. اطمینان حاصل کنید که درایو اصلی به یک پورت ساتا که توسط چیپست مادربرد هدایت شده‌اند.

گاهی وقت‌ها دلیل بوت نشدن رایانه شخصی را می‌توان خرابی یک قطعه دانست که هیچ راه‌حلی هم برای آن وجود ندارد. هارد دیسک و خرابی آن یک مشکل رایج است؛ در صورتی که صداهایی کوچک همانند کلیک‌های منظم را شنیدید، می‌توان آن را به عنوان یک نشانه جدی از خرابی هارد دیسک دانست. با این حال می‌توان گفت که یک تعمیر موقت بوده و شما باید یک درایو دوم را در دسترس داشته باشید.

در صورتی که نمی‌توانید درایو را مجددا راه‌اندازی کنید، وقت آن رسیده که از یک هارد دیسک جدید استفاده کنید؛ ما توصیه می‌کنیم یک هارد SSD خریداری کنید. فراموش نکنید که علت روشن نشدن لپ تاپ HP یا روشن نشدن لپ تاپ دل و سایر برندها همانند لپ تاپ ایسوس با یکدیگر یکسان بوده و شما باید مراحل ذکرشده را دنبال کنید. همچنین در صورت روشن نشدن لپ تاپ بعد از آپدیت هم باید مراحل گوناگون همانند ورود به حالت ایمن یا استفاده از دیسک نجات را مدنظر داشته باشید.

 

بهترین برند هارد External:
بهترین مارک هارد اکسترنال

 

روش هفتم: مراجعه به تعمیرگاه

در صورتی که با هیچ کدام از روش‌های ذکرشده موفق به روشن کردن لپ تاپ نشوید، باید دستگاه خود را به مراکز تعمیر مجاز انتقال دهید. فراموش نکنید که گاهی وقت‌ها مشکلات سخت افزاری به اندازه‌ای می‌توانند جدی و مهم باشند که با هرگونه اقدام شما، نتایج بدتری را تجربه کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر هیچ تجربه‌ای پیرامون تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ ندارید، بهتر است دستگاه را برای تعمیر به مراکز مجاز انتقال دهید تا بررسی‌های لازم را برای رفع مشکل انجام دهند.

در یک روز پرمشغله کاری با انبوهی از کارهایی که باید انجام دهید، خود را به سرعت به سیستم می‌رسانید و دکمه پاور لپ‌تاپ را فشار می‌دهید اما خبری از بالا آمدن سیستم نیست، دکمه لپ تاپ را چند بار دیگر امتحان می‌کنید ولی باز هم خبری از بالا آمدن سیستم نیست. به این فکر می‌کنید که شاید بهتر بود یک PC تهیه می‌کردید تا لپ تاپ، چون به هر حال لپ تاپ دارای سیستم یکپارچه بوده و تعمیر آن به مراتب سخت‌تر از کامپیوتر خانگی است. حتی برای تعمیرکاران!

ولی نگران نباشید، ممکن است اصلاً مشکل خاصی برای شما نباشد و با طی کردن چند مرحله مشکل حل شود. مراحل زیر را یکبار چک کنید تا شاید بدون نیاز به تعمیرکار مشکل لپ‌تاپ لنوو شما حل شود، پس با تکنولایف همراه باشید تا مشکل شما حل شود.

چرا لپ تاپ لنوو روشن نمی‌شود؟

1: اشتباهات کم اهمیت

2: باتری (منبع تغذیه)

3: چک کردن سخت‌افزاری

4: ریکاوری بووت

گاهی دیده شده که لپ تاپ اصلاً مشکلی نداشته و کاربر نور صفحه خود را شب قبل به حداقل رسانده و امروز صبح لپ تاپ را در یک محیط پر نور روشن می‌کند و قادر به دیدن صفحه نمایش نیست و یا باطری لپ تاپ خالی است و ما آن را به پریزی وصل می‌کنیم که برق ندارد، انتظار می‌کشیم و چند بار دکمه پاور لپ تاپ خود را فشار می‌دهیم و هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیریم و مسیر خود را به سمت تعمیرگاه عوض می‌کنیم، پس حتماً موارد زیر را چک کنید:

1: فن لپ تاپ را چک کنید

2: کنترل میزان روشنایی یا تست صفحه نمایشگر با یک نمایشگر دیگر

3: چک کردن قرار گیری صحیح باتری

4: روشن شدن چراغ‌های کوچک لپ تاپ

5: اگر این مسائل چک کردید و مشکل رفع نشد باید به بررسی و علت یابی در مرحله بعدی بپردازید

علت روشن نشدن لپ تاپ ایسر

 

آموزش بوت لپ تاپ لنوو برای نصب ویندوز:
چگونه لپ تاپ لنوو را بوت کنیم

 

باتری لپ تاپ لنوو (منبع تغذیه)

به صورت کلی لپ تاپ‌ها از دو راه برای تهیه انرژی خود استفاده می‌کنند، یکی برق شهری و دیگری باتری خود لپ تاپ. به هر دلیلی اگر باتری شارژ نشده باشد و یا در جای صحیح قرار نگرفته باشد یا در اثر گذشت زمان و با ضربه خراب شده باشد، لپ تاپ شما روشن نخواهد شد. حتماً لپ تاپ را یکبار بدون باتری تست کنید و اگر مشکل را پیدا نکردید آن را بدون کابل و فقط با باتری چک کنید، چون ممکن است مشکل از کابل اتصال یا شارژر لپ تاپ باشد. اگر مشکل حل شده بود می‌توانید به رفع مشکل فکر کنید و اگر همچنان لپ تاپ شما روشن نمی‌شود باید مرحله بعدی را هم با ما همراه باشید.

چک کردن سخت‌افزاری لپ تاپ لنوو

این درست است که لپ تاپ‌ها دارای سیستم یکپارچه هستند ولی قطعاتی در لپ تاپ لنوو قابل تعویض هستند که تأثیر مهمی در روشن شدن لپ تاپ دارند. از جمله این قطعات می‌توان به رم، هارد، باتری و…. پرداخت.

قبلاً به مسئله باتری پرداخت کرده‌ایم و مطمئن شدیم که مشکل از آن نیست پس اگر تجربه کافی دارید و لپ تاپ شما گارانتی ندارد، پیشنهاد می‌کنیم که لپ‌تاپ خود را باز کنید از صحیح بودن جای قطعات از جمله رم و هارد دیسک خود مطمئن شوید. یا آنها را از جای خود خارج کرده و مجدداً سر جای خود به صورت صحیح قرار دهید. اگر همچنان لپ تاپ روشن نمی‌شود لپ تاپ شما دارای یک مشکل اساسی است و حتماً نیا دارید که آن را پیش یک متخصص تعمیرات ببرید

ریکاوری بووت

گاهی پیش می‌آید که لپ تاپ چند لحظه روشن می‌شود و سیستم هنگام بوت شدن ناگهان متوقف شده و دوباره خاموش می‌شود. این اتفاق به چند دلیل ممکن است رخ دهد. اول اینکه هارد دیسک شما خراب شده باشد و لود LOAD شدن سیستم از روی هارد دیسک شما امکان نداشته باشد یا سیستم عامل به صورت درست نصب نشده باشد یا…..در این مرحله بهتر است از دی وی دی رایتر DVD WR لپ تاپ خود و با کمک سی دس از روش BOOT FROM DISC استفاده کنید.

 

برای بازی لپ تاپ بخریم یا PC:
لپ تاپ گیمینگ یا پی سی

 

چند روش دیگر

استفاده از سوراخ بازنشانی: بله لپ تاپ شما دارای سیستم باز نشانی مجدد است که مخصوص این مشکل است. ابتدا لب تاپ را از برق جدا کنید و باتری را هم خارج کنید، سپس سوراخ بازنشانی را پیدا کنید و با یک سوزن یا گیره کاغذ را به مدت 10 ثانیه داخل آن نگه دارید. سیستم را مجدداً به برق متصل کنید و ان را امتحان کنید

روش تخلیه دکمه روشن/خاموش: این روش شاید خیلی ابتدایی باشد ولی در خیلی از موارد جواب داده است. لپ تاپ را از برق بکشید و باتریان را هم خارج کنید و دکمه خاموش دستگاه را 30 ثانیه فشار دهید و بدون جا زدن باتری کابل برق آن را وصل کنید و دکمه را رها کنید. حالا مجدداً لپ تاپ خود را تست کنید احتمالاً رفع مشکل انجام شده باشد.

علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو

خرابی لپ تاپ لنوو

هر وسیله برقی و دارای تکنولوژی برای تعمیر نیاز به علم تخصص خود دارد ما اینجا به بر طرف سازی چند نمونه از مشکلات سطحی پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد اما در انتها اگر باز هم لپ تاپ شما روشن نشد اصلاً نگران نباشید چون هر مشکلی که برای لپ تاپ شما پیش بیاید حتماً راه مناسبی برای تعمیر آن هم وجود خواهد داشت که روشن نشدن سیستم هم از آن قبیل است، پس حتماً باید سراغ یک متخصص بروید و اجازه دهید تشخیص درست و تعمیر به موقع انجام شود چون هر خرابی کوچکی در قطعات الکتریکی در صورت عدم رسیدگی به مشکل بزرگ‌تری مبدل خواهد شد.

 

چگونه روی لپ تاپ خود رمز بگذاریم
رمز گذاری برای لپ تاپ ویندوز و مک بوک

 

جمع‌بندی

با این که روشن نشدن لپ تاپ و خرابی آن می‌تواند باعث ایجاد وحشت در کاربران شود، اما بهتر است نباید نگران باشید و فقط کافی است برخی مراحل و قدم‌های مهم را برای رفع مشکل مدنظر قرار دهید. در این مقاله سعی شد بهترین روش‌های روشن کردن لپ تاپ در صورت خاموشی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان، نتیجه دلخواه خود را کسب کنید.

سوالات متداول

علت کار نکردن فن هنگامی که لپ تاپ روشن است، چیست؟

دلایل است که موجب کار نکردن فن می‌شود:

1 نداشتن باتری: وقتی باتری زیر 20% باشد گاهی فن دستگاه کار نمی‌کند و بیشتر این مشکل مربوط به لپ تاپ‌ های ASUS و DELL می‌شود.

2 نقص مادربورد: گاهی نقص در مادر بورد یا خازن‌های انرژی در آن باعث از کار افتادن فن می‌شود.

3: انباشته شدن گرد و قبار: انباشته شدن گرد و خاک در بین پره‌های فن و روی سطح فن می‌تواند باعث خرابی فن شود.

4 موقعیت نامناسب لپ تاپ: مناسب‌ترین سطح برای لپ تاپ‌ها سطوح صاف و مستحکم است. اگر لپ تاپ را در جای غیر مسطح قرار دهیم و فن از کار بیوفتد بهترین راه حل خاموش کردن لپ تاپ به مدت چند دقیقه و قرار دادن آن در جای مناسب و روشن کردن مجدد آن است.

مشکلات سخت افزاری در روشن نشدن لپ تاپ چیست؟

مشکلات سخت‌افزاری می‌تواند از هارد دیسک یا اتصال اشتباه رم باشد و صد البته که بارزترین مشکل در اکثر این خاموشی‌ها مشکل به باتری است.

روشن نشدن لپ تاپ به بایوس ارتباط دارد؟

اگر لپ تاپ روشن نشود، احتمال کمی دارد که مربوط به بایوس باشد اما اگر لپ تاپ روشن شود و هنگام بوت شدن مجدداً خاموش شد یا از کار بیوفتد به احتمال زیاد مشکل به بایوس بر می‌خورد.

آیا روشن نشدن لپ تاپ نشانه جدی از خرابی دستگاه است؟ خیر؛ با قاطعیت و هنگام مشاهده این اتفاق برای نخستین بار نمی‌توان خرابی کلی دستگاه را اعلام کرد. شما باید در ابتدا موارد ذکرشده را مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوان نتیجه‌گیری کرد.

آیا متصل بودن فلش مموری یا وجود CD در دستگاه می‌تواند باعث روشن نشدن لپ تاپ شود؟ بله؛ این یکی از مهم‌ترین نکات بوده که می‌تواند مانع از اجرای ویندوز و روشن شدن لپ تاپ شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

12 نظر

  1. ا

    سلام لپتاپ لنووم وقتی داشتم باهاش کار می کردم خیلی طبیعی داشت کار می کرد ولی یهو خاموش شد دیگه روشن نشد
    بعدشم دقیقا همین اتفاق برای لپتاپ ایسوسم افتاد

  2. طاها علیزاده

    سلام یه سوال من لپ تاپ رو زیاد استفاده کردم و شارژش تموم شد و کنار علامت شارژ یه علامت مثلث هشدار اومد بعد که هر کاری کردم لپ تاپ شارژ نشد و بعد لپتاب رو خاموش کردم و به حال خودش گذاشتم و بعد که خاستم روشن کنم روشن نمیشه چیکار باید بکنم لپتاب رو هم تازه گرفتم .

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به طاها علیزاده

      سلام وقت خوش چند ساعت بذارید شارژ بشه بعد روشن کنید
  3. مجید نوردوست

    گوشی مناسبیه برای فعالیت‌های معمولی

  4. احسان نیک پی

    سلام
    وقت خوش
    خوشحالم که مشکل حل شده

    1. محمد

      پاسخ به احسان نیک پی

      سلام و خسته وباشید یک سوال دارم لپتاپ من چند بار روی دکمه پاور میزنم تا روشن شود بعد روشن میشود و وقتی روشن میشود زمانی که ویندوز دا ه بالامیاد خاموش میشه و برای بار چندم که اینکارو کردم یه صفحه ابی رنگ اومد که روش به انگلیسی چیزایی نوشته شده بود و همچنین یک لبخند برعکس🙁اینطوری و یک کد کیو ار هو بود باید به تعمیر گاه مراجعه کنم؟
      1. کسری

        پاسخ به محمد

        سلام و عرض ادب من یک لپتاپ دل دارم و مدتی بود که نیازش نداشتم و روشنش نمیکردم مثلا برای سه ماه. اما الان که میخوام روشنش کنم زمانی که روی دکمه پاور میزنم روشن نمیشه یا شارژر رو بهش وصل میکنم هیچ علائمی نشون نمیده و چراغ شارژ روشن نمیشه ممنون میشوم جوابمو بدید.
        1. عرشیا

          پاسخ به کسری

          سلام من وقتی لپ تاپ رو روشن میکنم صفحه لنوو و یوزر باز میشه بعد که میخواد ویندوز بیاد بالا صفحه سیاه میشه راه حلی دارین
          1. احسان نیک پی

            پاسخ به عرشیا

            سلام ویندوز مشکل پیدا کرده قطعا
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به کسری

          سلام وقت خوش چند ساعت بذارید در شارژ مجدد اقدام کنید
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به محمد

        سلام وقت بخیر اگه بلدید ویندوز نصب کنید امتحان کنید خودتون اگه نه، بله مراجعه کنید به تعمیرکار
  5. علی

    دمتون گرم لپ تاپم درست شد

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%86-%d9%86%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af/
ads
ads