داغ ترین ها :
ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار

ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار

برای انتخاب ساعت هوشمند، یکی از قابلیت‌هایی که خیلی از کاربران در نظر می‌گیرند قابلیت مکالمه است. خیلی از افراد فکر می‌کنند که تنها ساعت‌های پرچمدار و گران‌قیمت از این قابلیت برخوردارند؛ در حالی که خیلی از ساعت‌های ارزان هم امکان مکالمه از طریق بلوتوث را به شما می‌دهند. ما در این مقاله ارزان ترین ساعت های هوشمند مکالمه دار را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر قصد دارید با هزینه‌ای کم، یک ساعت با کیفیت با قابلیت مکالمه داشته باشید، گزینه‌های خوب موجود را بشناسید.

 

خرید انواع ساعت با قابلیت مکالمه در تکنولایف: ساعت هوشمند مکالمه دار

 

ارزان ترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

اگر قصد خرید ارزان ترین ساعت هوشمند با مکالمه را دارید، باید بهترین مدل‌ها را بشناسید تا خرید خوبی داشته باشید. در ادامه، انواع ساعت‌ هوشمند ارزان باکیفیت در بازار معرفی می‌شوند که هم قابلیت مکالمه دارند، هم دیگر ویژگی‌های خوب آن‌ها ارزش خریدشان را بالا می‌برد.

ساعت هوشمند امیزفیت POP 2

ارزان ترین ساعت هوشمند مکالمه دار در ایران

مشخصات ساعت Pop2
اندازه و نوع نمایشگر AMOLED – اندازه ۱.۷۸ اینچ
سازگاری گوشی های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۲۷۰ میلی آمپر ساعت

بین ساعت های ارزان مکالمه دار، ساعت pop 2 از برند آمازفیت را داریم که در کنار امکان مکالمه بلوتوثی، قابلیت‌های خوبی را برای کاربر فراهم می‌کند.

پاپ ۲ دارای وزن ۵۹.۴ گرم است و بدنه‌ی مستطیلی دارد. این ساعت دارای سنسورهای متنوع و خوبی مثل سنسور اکسیژن، سنسور شتاب سنج، سنسور ضربان قلب و خیلی‌های دیگری است. نمایشگر ساعت Amoled است که نمایشگری بسیار مرغوب برای این رنج قیمت است. ابعاد نمایشگر نیز ۱.۷۸ اینچ است و برای طرفداران صفحه‌های بزرگ خیلی گزینه خوبی قلمداد می‌شود. این ساعت با نسخه بلوتوث ۵.۲ به موبایل شما وصل می‌شود و امکان مکالمه را برای شما فراهم می‌کند.

پشتیبانی از زبان‌ فارسی در اعلان و پیام‌ها دیگر ویژگی این ساعت است و می‌توانید پیام‌های موبایل خود را بدون هیچ مشکلی روی نمایشگر ساعت ببینید. ساعت با داشتن گواهی IP68 ضدآب است و باتری آن نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و در ازای ۲ ساعت شارژ شدن، تا ۱۰ روز ماندگاری شارژ دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند Pop 2

 

ساعت هوشمند هیوامی Mars H505

ساعت هیوامی mars h505

مشخصات ساعت Mars H505
اندازه و نوع نمایشگر IPS – اندازه‌ی ۱.۳۶ اینچ
سازگاری گوشی های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۲۸۰ میلی آمپر ساعت

ساعت Mars H505 از برند هیوامی یکی دیگر از ساعت‌هایی است که می‌توانید خریداری کرده و در مواقع ضروری مکالمات تلفنی خود را با آن انجام دهید. این ساعت با گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگاری دارد و قابلیت مکالمه تنها یکی از مشخصات این ساعت به شمار می رود.

مارس اچ ۵۰۵ دارای بدنه‌ای آلومینیومی و بند سیلیکونی است. وزن آن تنها ۳۸ گرم است و برای آقایان و خانم‌ها ساعت مناسبی به شمار می‌رود. نمایشگر استفاده شده برای این ساعت IPS به اندازه ۱.۳۶ اینچ است که دارای رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل می‌باشد. این ساعت نسبت به آب مقاومت دارد اما بهتر است آن را برای شنا کردن استفاده نکنید. سنسورهایی مثل سنسور اکسیژن خون، اشعه فرابنفش، شمارشگر ضربان قلب، فشار سنج، کالری شمار و گام شمار، تعدادی از امکاناتی هستند که هیوامی برای این اسمارت واچ مکالمه دار خود استفاده کرده است.

این ساعت دارای پشتیبانی از منو فارسی و همینطور زبان فارسی در اعلان‌ها و پیام‌ها است و به راحتی می‌توانید پیام‌ها و نوتیفیکیشن فارسی خود را روی ساعت مشاهده کنید. باتری ساعت دارای ظرفیت ۲۸۰ میلی آمپر ساعتی بوده و با شارژ وایرلس شارژ می‌شود. بازدهی باتری نیز با توجه به میزان استفاده شما بین ۲ الی ۵ روز خواهد بود.

 

قیمت ساعت هوشمند Mars H505

 

ساعت هوشمند تی سی اچ Z40

ساعت z40

مشخصات ساعت Z40
اندازه و نوع نمایشگر AMOLED – اندازه ۱.۴۳ اینچ
سازگاری گوشی‌های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعت

ساعت Z40 از TCH یکی از ساعت‌های خوب و مرغوب مکالمه دار است. این ساعت با گوشی‌های اندرویدی نسخه ۵ به بالا و iOS نسخه ۹ به بالا سازگار می‌شود. ابعاد ساعت برابر با ۲۴۷ در ۴۵ در ۱۱ میلی متر است و وزن آن ۴۸ گرم می‌باشد. بدنه ساعت از جنس پلاستیک بوده و با بند سیلیکونی دور دست بسته می‌شود. نمایشگر گردن آن به اندازه‌ی ۱.۴۳ اینچ و از نوع AMOLED است که وضوح تصویر آن به ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل می‌رسد.

سنسورهایی چون فشار خون، سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون با عملکردی ایده‌آل و خوب برای ساعت استفاده شده است. حالت‌های ورزشی مختلف نیز توسط ساعت ساپورت می‌شود و می‌توانید حتی موسیقی که در حال شنیدن هستید را با ساعت خود کنترل کنید. این ساعت از باتری‌ای به ظرفیت ۲۲۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که بین ۵ تا ۷ روز ماندگاری دارد. از زبان فارسی نیز در اعلان‌ها و پیام‌های ساعت پشتیبانی می‌شود.

 

قیمت ساعت هوشمند Z40

 

ساعت هوشمند گرین لاین Adventure

ساعت ادونچر گرین لاین

مشخصات ساعت Adventure
اندازه و نوع نمایشگر TFT – اندازه‌ی ۱.۴۴ اینچ
سازگاری گوشی‌های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۳۸۰ میلی آمپر ساعت

برند گرین لاین Green Lion یکی از برندهای جدید اما خوب ساعت هوشمند است که از تنوع مدل‌های خوبی برخوردار است. یکی از معروف‌ترین مدل‌های این برند نیز، ساعت ادونچر است که هم تنوع رنگ‌بندی خوبی از جمله آبی، بنش، سبز، زرد و … دارد، هم توسط آن می‌توانید تماس‌های خود را روی ساعت پاسخ دهید.

ساعت مدل ادونچر با گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگار است و سنسورهای سلامتی از جمله سنجش اکسیژن خون و حسگر ضربان قلب برای آن در نظر گرفته شده است. ساعت ادونچر به یک نمایشگر TFT مجهز شده است که با توجه به قیمت ساعت، کیفیت قابل قبول و خوبی دارد و به‌خوبی می‌توانید محتوای مورد نظر خود را روی ساعت تماشا کنید.

ساعت Adventure از زبان فارسی در منو، پیام‌ها و اعلان‌ها پشتیبانی می‌کند و شما هیچ مشکلی برای دیدن پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های فارسی خود روی ساعت نخواهید داشت.

گرین لاین همچنین ۳۲ مگابایت حافظه داخلی برای این ساعت در نظر گرفته که بتوانید فایل‌های مدنظر خود را روی آن ذخیره کنید. البته امکان نصب کارت حافظه و ارتقا میزان ظرفیت داخلی را هم دارید. ساعت ادونچر از باتری ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که در حالت استندبابی تا ۱۰ روز دوام دارد و با کمک شارژر مگنتی شارژ می‌شود. از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند گرین لاین می‌توانیم به پشتیبانی آن از چند حالت ورزشی، امکان کنترل موسیقی در حال پخش و همینطور دستیار صوتی اشاره کنیم.

 

قیمت ساعت هوشمند Adventure

 

ساعت هوشمند کیسلکت Kr

ساعت هوشمند Kr کیسلکت

مشخصات ساعت Kr
اندازه و نوع نمایشگر Semi-AMOLED – اندازه ۱.۳۲ اینچ
سازگاری گوشی‌های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۲۸۰ میلی آمپر ساعت

مدل کی آر از برند عالی کیسلکت یکی دیگر از ارزان ترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه است که در ازای قیمت کم امکانات زیادی را در دسترس شما می‌گذارد. بدنه‌ی گرد آلومینیوم و بندهای سیلیکونی این ساعت آن را سبک وزن، مقاوم و جذاب کرده است. نمایشگر ۱.۳۲ اینچی ساعت از نوع Semi-Amoled بوده و دارای رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است.

این ساعت که با گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگار است، دارای ۷۰ مود ورزشی، سنسورهای مخصوص سلامت بانوان، دستیار صوتی، سنجش وضعیت خواب، سنجش اکسیژن خون و سنجش ضربان قلب است. ساعت Kr همچنین به خاطر داشتن استاندارد IP68 تا عمق ۱۵ متری نسبت به آب مقاوم است.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این ساعت کیسلکت می‌توانیم به پشتیبانی کامل آن از زبان فارسی در اعلان‌ها و پیام‌ها اشاره کنیم. این ساعت از یک باتری ۲۸۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با شارژر مگنتی شارژ می‌شود و در اثر استفاده‌ی معمولی تا ۳ روز و در حالت استندبای تا ۹ روز ماندگاری دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند Kr

 

 

 

ساعت هوشمند گرین لاین G-Master

ارزانترین ساعت های مکالمه دار

مشخصات ساعت G-Master
اندازه و نوع نمایشگر TFT- اندازه‌ ۱.۵۱ اینچ
سازگاری گوشی‌های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۲۷۰ میلی آمپر ساعت

اگر سلیقه‌ی شما با ساعت‌های بند فلزی و رسمی بیشتر تناسب دارد، ساعت G-Master از برند گرین لاین می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. بند ساعت و همینطور بدنه‌ی آن از جنس استیل است. البته هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید بندهای ساعت را با بندهای هم‌اندازه جایگزین کنید و آن را از حالت رسمی خارج کنید.

این ساعت دارای نمایشگر ۱.۵۱ اینچی از نوع TFT است و سنسورهای مختلفی از جمله سنسور ضربان قلب، سنسور سنجش اکسیژن خون، فشار خون، سنسورهای سلامت بانوان برای آن در نظر گرفته شده است. قابلیت‌های مختلفی از جمله کنترل از راه دور دوربین گوشی، مقاومت در برابر آب با درجه گواهی‌نامه IP68، و دسترسی به مودهای ورزشی متنوع از قابلیت‌های این ساعت هستند. مهمترین ویژگی آن نیز پشتیبانی ساعت از فونت فارسی، همچنین قابلیت مکالمه بلوتوثی با کیفیت است. بنابراین در مواقع ضروری که موبایل در دسترس نبود، به راحتی با ساعت تماس بگیرید یا تماس‌های خود را پاسخ دهید. این ساعت دارای باتری به ظرفیت ۲۷۰ میلی آمپر ساعت است که تا ۱۰ روز ماندگاری دارد و به کمک شارژر مگنتی شارژ می‌شود.

 

قیمت ساعت هوشمند G-Master

 

ساعت هوشمند هاینو تکو G8 Max

ساعت هاینو تکو طرح اپل واچ G8 MAX

مشخصات ساعت G8 MAX
اندازه و نوع نمایشگر AMOLED – اندازه‌ ۱.۷۷ اینچ
سازگاری گوشی‌های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعت

این ساعت، یکی از ساعت‌های طرح اپل واچ (اپل واچ اولترا) است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی کمی آن را تهیه کنید. این ساعت به علت استفاده‌ی از بندهای فلزی طلایی، تلفیق جالبی از استایل اسپرت و رسمی است و می‌توانید آن را در موقعیت‌های مختلف بر دست داشته باشید. همچنین اگر خواستید این امکان را دارید که بند ساعت را با یک بند ساده‌تر عوض کنید.

این ساعت با تمامی گوشی‌های هوشمند بلوتوث دار سازگار می‌شود و می‌توانید آن را استفاده کنید. نمایشگر بزرگ ۱.۷۷ اینچی AMOLED این ساعت نیز، نشان می‌دهد که آیکون‌ها و دیگر اجزای ساعت را با کیفیت خوب خواهید دید. این ساعت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید پیام‌های فارسی گوشی خود را هم روی ساعت بدون هیچ مشکلی تماشا کنید.

ساعت G8 Max همچنین یکی از ارزان ترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه است که می‌توانید تهیه کنید. ساعت هاینو تکو G8 Max به یک باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که تا ۴۵ روز در حالت استندبای ماندگاری دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند G8 MAX

 

ساعت هوشمند تی سی اچ Z10

ارزانترین ساعت هوشمند مکالمه دار در ایران ساعت هوشمند z10

مشخصات ساعت Z10
اندازه و نوع نمایشگر TFT- اندازه ۲ اینچ
سازگاری گوشی‌های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعت

ساعت زد ۱۰ را می‌توانیم ارزان ترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه بدانیم که علاوه بر این ویژگی، امکانات خوب بسیار زیادی را نیز در اختیار شما می‌گذارد. این ساعت به علت داشتن بدنه‌ی پلاستیکی و بندهای سیلیکونی بسیار سبک‌وزن بوده و استفاده طولانی مدت از آن شما را اذیت نخواهد کرد.

نمایشگر ۲ اینچی ساعت، از نوع TFT با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۹۶ پیکسل است که با در نظر گرفتن قیمت بسیار مناسب و باکیفیت بوده و به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر ورزشکار باشید، خوب است بدانید که این ساعت تی سی اچ از برنامه‌های ورزشی مختلفی نظیر پیاده‌روی، فوتبال و تنیس پشتیبانی می‌کند و می‌توانید وضعیت سلامتی شما را در حین انجام آن‌ها ثبت کند. ساعت Z10 از برند TCH همچنین پشتیبانی کاملی از زبان فارسی در منو، پیام‌ها و اعلان‌ها دارد و بدون هیچ مشکلی می‌توانید پیام‌های خود را به فارسی ببینید یا زبان ساعت را روی فارسی قرار دهید. ساعت Z10 از یک باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که تا حدودا ۷ روز ماندگاری دارد. مدل دوم ساعت تی سی اچ یعنی ساعت هوشمند TCH Z40 نیز دارای قابلیت مکالمه است.

 

قیمت ساعت هوشمند Z10

 

ساعت هوشمند ایکس سل G3 Talk Lite

ارزان‌ترین ساعت های بازار با قابلیت مکالمه

مشخصات ساعت G3 Talk Lite
اندازه و نوع نمایشگر TFT- اندازه ۱.۶۷ اینچ
سازگاری گوشی‌های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعت

دیگر ساعتی که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم مدل G3 talk lite از برند ایکس سل است. انی ساعت یک نمایشگر مستطیلی TFT به اندازه ۱.۶۷ اینچ دارد و از وضوح تصویر ۴۴۸ در ۳۶۸ بهره می‌برد. این ساعت با تمامی گوشی‌های هوشمند سازگاری دارد و می‌توانید از امکانات مختلف آن بهره ببرید.

ساعت G3 Talk Lite دارنده گواهینامه IP67 است و به همین علت در برابر آب تا عمق نیم متر به مدت ۳۰ دقیقه مقاومت دارد. بنابراین شما می‌توانید با این ساعت به استخر بروید یا دوش بگیرید. ساعت ایکس سل G3 Talk Lite می‌تواند سطح اکسیژن را اندازه بگیرد. همچنین قادر است تعداد ضربان قلب و قدم‌های شما را بشمارد.

این ساعت، زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی می‌کند و امکان تماس بلوتوثی نیز دارد. بنابراین می‌توانید تماس خود را روی ساعت پاسخ دهید یا با مخاطبین خود تماس بگیرید. این ساعت از یک باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که اگر در حالت استندبای باشد، تا ۳۰ روز ماندگاری دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند G3 Talk Lite

 

ساعت هوشمند جی تب GT3 Pro

بهترین و ارزانترین ساعت های هوشمند مکالمه دار

مشخصات ساعت GT3 Pro
اندازه و نوع نمایشگر IPS- اندازه ۱.۳۲ اینچ
سازگاری گوشی‌های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعت

ساعت GT3 Pro ساعت باکیفیتی از برند جی تب است که در کنار امکانات خوب و هزینه‌ی کاملا مقرون به صرفه خود، قابلیت مکالمه نیز برای شما در نظر گرفته است. ساعت دارای بدنه‌ای استیل با بند مشابه است و از یک نمایشگر IPS به اندازه ۱.۳۲ اینچ با رزولوشن ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل استفاده می‌کند.

سنسورهای سلامت مختلف ساعت جی تب از جمله حسگر ضربان قلب، محاسبه اکسیژن خون، گام شمار همینطور ژیروسکوپ است. این ساعت می‌تواند اعلان‌های گوشی شما را نشان دهد و از زبان فارسی نیز در منو، اعلان‌ها و پیام‌ها پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، شما می‌توانید با این ساعت مکالمه داشته باشید و با مخاطبین خود تماس بگیرید. این ساعت هوشمند به یک باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و با شارژر مگنتی شارژ می‌شود.

 

قیمت ساعت هوشمند GT3 Pro

 

ساعت کیو سی وای GTS

خرید ساعت هوشمند جی تی اس

مشخصات ساعت GTS
اندازه و نوع نمایشگر TFT – اندازه ۱.۸۵ اینچ
سازگاری گوشی‌های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعت

برند QCY ساعت‌های خوبی تولید کرده که یکی از آن‌ها ساعت GTS با قابلیت مکالمه است. این ساعت با تمامی گوشی‌های هوشمند سازگار است. نمایشگر مستطیلی این ساعت از نوع TFT بوده و دارای رزولوشن ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسل می‌باشد. نمایشگر بزرگ ساعت که اندازه آن ۱.۸۵ اینچ است، آن را به گزینه مناسبی برای طرفداران ساعت‌های بزرگ تبدیل کرده است و به راحتی می‌توانید آیکون‌ها و نوشته‌های روی نمایشگر را ببینید و صفحه را اسکرول کنید.

این ساعت هوشمند کیو سی وای، دارای گواهینامه‌ی IPX8 است. بنابراین تا عمق ۱.۵ متری در برابر آب مقاومت دارد. ساعت کیو سی وای GTS از بیش از ۷۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند  و سنسورهای متنوعی  از جمله سنجش ضربان قلب، هشدار عدم تحرک، سنجش سطح اکسیژن، سنجش فشار خون و سنجش وضعیت خواب دارد. همچنین شما می‌توانید توسط این ساعت تماس‌های موبایل خود را پاسخ دهید یا شماره گیری کنید. امکان کنترل دوربین گوشی از راه دور نیز توسط این ساعت وجود دارد.

جی تی اس، به یک باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و در صورت استفاده‌ی معمولی تا ۵ روز، در صورت استندبای تا ۱۲ روز ماندگاری دارد. هر بار که بخواهید ساعت را کامل شارژ کنید نیز ۲ ساعت زمان می‌برد.

 

ساعت هوشمند GTS

 

ساعت هاینو تکو T81 mini

ساعت هوشمند هاینو تکو t81 mini

مشخصات ساعت T81 mini
اندازه و نوع نمایشگر OLED- اندازه ۱.۷ اینچ
سازگاری گوشی‌های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۲۶۰ میلی آمپر ساعت

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل تی ۸۱ مینی، ساعتی ارزان قیمت است که قابلیت‌های خوبی دارد و اگر می‌خواهید با قیمت کم ساعت مناسبی داشته باشید، باید این ساعت را تهیه کنید.

بدنه‌ی T81 mini از روی و پلاستیک ساخته شده است. بنابراین وزن سنگینی ندارد و روی دست اذیت نخواهد کرد. این ساعت هوشمند هاینوتکو با تمامی گوشی های هوشمند سازگار است و از یک نمایشگر OLED مستطیلی استفاده می‌کند که با توجه به قیمت کم ساعت، واقعا نمایشگر مناسب و مرغوبی است. از میان سنسورهای متنوع این ساعت می‌توانیم به سنسور اپتیکال ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و دماسنج اشاره کنیم. این ساعت به علت داشتن میکروفون و اسپیکر داخلی، قابلیت مکالمه دارد و می‌توانید با آن تماس بگیرید. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی در منو و پیام‌ها نیز در این ساعت وجود دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند T81 mini

 

ساعت هوشمند هاینو تکو RW-31

ساعت هاینو تکو RW-31

مشخصات ساعت RW-31
اندازه و نوع نمایشگر OLED
سازگاری گوشی‌های اندرویدی و iOS
پشتیبانی از زبان فارسی دارد
ظرفیت باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعت

ساعت هاینو تکو RW-31 دیگر ساعت در این لیست است که اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند ارزان قیمت مکالمه دار هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ساعت دارای بدنه‌ی چند ضلعی با نمایشگر گرد ۱.۸۱ اینچی است که با انواع گوشی‌های هوشمند سازگار می‌شود. بدنه‌ی ساعت از روی و پلاستیک ساخته شده و با بند سیلیکونی بسته می‌شود. این ساعت سنسورهای مختلفی دارد که از آن‌ها به سنسور سنجش سطح اکسیژن خون و دماسنج می‌توانیم اشاره کنیم. این ساعت دارای قابلیت مکالمه بوده و از زبان فارسی برای نمایش اعلان‌ها و پیام پشتیبانی می‌کند.

 

قیمت ساعت هوشمند RW-31

جمع بندی

ساعت‌های هوشمند روزبه‌روز پیشرفته‌تر می‌شوند و به قابلیت‌های آن‌ها افزوده تر می‌شود تا در مواقع مختلف به کار بیایند. در این مطلب سعی کردیم تا بهترین ساعت‌های هوشمندی که هم به شما اجازه‌ی مکالمه می‌دهند و هم قابلیت‌های خوبی دارند را معرفی کنیم. همه‌ی این ساعت‌ها قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نسبت به خیلی از محصولات موجود در بازار دارند؛ با این حال پر از امکانات و سنسورهای کارآمد هستند. برای خرید ساعت‌ هوشمند با قابلیت هاای مختلف، می‌توانید سری به سایت تکنولایف بزنید تا تمامی مشخصات ساعت‌ها، از جمله نظرات دیگر کاربران را مشاهده کرده و خریدی اطمینان‌بخش و راحت را تجربه کنید.

سوالات متداول

ارزان ترین ساعت هوشمند مکالمه دار کدام است؟

ساعت هوشمند تی سی اچ مدل Z10 یکی از ارزانترین ساعت‌های هوشمند مکالمه دار در ایران است که از فونت فارسی کاملا پشتیبانی می‌کند و سنسورها و امکانات مختلفی را برای کاربر در نظر گرفته است.

آیا ساعت گرین لاین ادونچر قابلیت مکالمه دارد؟ 

بله این ساعت هوشمند هم قابلیت مکالمه دارد و هم از فونت فارسی پشتیبانی می‌کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b1/
ads
ads