داغ ترین ها :
اسمارت ویو چیست، چه گوشی هایی ویژگی اسمارت ویو دارند؟

اسمارت ویو چیست، چه گوشی هایی ویژگی اسمارت ویو دارند؟

راه‌های مختلفی برای نشان دادن محتوای گوشی هوشمندتان روی تلویزیون وجود دارد، از HDMI گرفته تا Chromecast و Miracast. اگر یکی از دستگاه‌های Samsung Galaxy را دارید، ساده‌ترین راه برای انجام این کار استفاده از ویژگی Smart View است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد همه کارهای ممکن، از پخش موزیک ویدیوهای YouTube تا مشاهده فایل‌ها در صفحه بزرگ تلوزیون را انجام دهید. اگر تعداد زیادی عکس در گوشی خود دارید، حتی می‌توانید آنها را به نمایش بگذارید!  این ویژگی می‌تواند برای کسانی که صاحب تلویزیون‌های هوشمند هستند یا به دنبال راه‌های جایگزین برای نمایش محتوای خود هستند، مفید باشد. در این مقاله ما شما را با نحوه تنظیم و استفاده از Smart View آشنا خواهیم کرد. همچنین به سوالات شما مانند چگونه تلویزیون را در حالت اسمارت ویو قرار دهیم، چگونه اسمارت ویو تلویزیون سامسونگ را فعال کنیم و کدام گوشیهای سامسونگ اسمارت ویو دارند، نیز پاسخ خواهیم داد.

اسمارت ویو این امکان را به شما می‌دهد تا به طور همزمان محتوا را از گوشی در تلویزیون  تماشا کنید تا از حس تماشای محتوا روی یک صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید. همچنین می‌توانید بدون قطع کردن آنچه در تلویزیون در حال پخش است، تماس تلفنی برقرار کنید. این ویژگی را می‌توان با استفاده از اسمارت ویو به راحتی انجام داد. برنامه Samsung Smart View به شما امکان می‌دهد از محتوای تلفن همراه خود مانند فیلم، عکس و صفحات وب در صفحه بزرگ تلویزیون لذت ببرید. جدای از آن، عملکرد «اشتراک هوشمند» را نیز ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد با استفاده از تلویزیون مجهز به Smart View، محتوای گوشی هوشمند خود را با خانواده یا دوستان خود در اتاقی دیگر به اشتراک بگذارید. همچنین به شما امکان می‌دهد از تلفن خود به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید، بنابراین می توانید کانال های تلویزیون را تغییر دهید، صدا را تنظیم کنید و بین دستگاه ها جابجا شوید.

 

 

برای خرید گوشی و انواع تلویزیون های هوشمند به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

Samsung Smart View چیست؟

Samsung Smart View قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد محتویات دستگاه سامسونگ خود را مستقیماً روی تلویزیون هوشمند منعکس کنید. استفاده از تلویزیون هوشمند به جای نمایشگر دستگاه کوچک تلفن همراه، تجربه تماشای بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین می‌توانید از آن به عنوان یک مانیتور اضافی استفاده کنید. ویژگی Smart View اکنون برای کار با تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ طراحی شده است، اما ممکن است همچنان با برندهای دیگری که از استاندارد Miracast پشتیبانی می‌کنند، مانند LG، Sharp، Philips، Sony و غیره کار کند. با این حال، محتوای محافظت شده با DRM را نمی‌توان با استفاده از عملکرد Smart View منعکس کرد.

ویژگی‌های Smart View سامسونگ چیست؟

اسمارت ویو سامسونگ دارای ویژگی‌های بسیاری است تا تجربه را برای مشتریان خود تا حد امکان آسان و راحت کند. این ویژگی‌های اصلی در ادامه ذکر شده است:

کنترل از راه دور تلویزیون

هنگام استفاده از اسمارت ویو، نیازی به کنترل از راه دور ندارید. سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد که تلویزیون هوشمند خود را از طریق تلفن همراه  کنترل کنید.

پخش محتوا از گوشی هوشمند:

تمام هدف اسمارت ویو این است که برای تجربه بهتر، محتوای بصری را از تلفن شما اجرا کرده و نمایش دهد. انواع محتوایی که می‌توانید به این روش نشان دهید، فایل‌های تصویری، صوتی و متنی است.

لیست پخش:

این ویژگی مربوط به یک بروزرسانی جدیدتر است که به کاربران امکان می‌دهد لیست‌های پخش خود را متشکل از محتوای مورد علاقه‌شان ایجاد کنند. این لیست‌ها در یک مکان ذخیره می‌شوند تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

پخش مطالب از لپ تاپ:

اگر فکر می‌کنید که فقط گوشی‌های هوشمند شما با اسمارت ویو کار می‌کنند، قطعا در اشتباه هستید. می‌توانید محتوا را از رایانه شخصی خود مستقیماً به تلویزیون هوشمندتان اضافه کنید. آنها می‌توانند پوشه‌ها یا حتی فیلم‌‌ها به همراه فایل‌های پسوند زیرنویس خود باشند.

انعکاس محتوا:

می‌توانید محتویات گوشی خود را بر روی تلویزیون هوشمند خود منعکس کنید. این کار یک فرآیند آسان است که به شما امکان می‌دهد هر چیزی را بدون هیچ مشکلی روی تلوزیون پخش کنید.

چگونه از Smart View استفاده کنیم؟

کدام گوشیهای سامسونگ اسمارت ویو دارند
مرحله ۱: دستگاه سامسونگ و تلویزیون هوشمند خود را به یک شبکه متصل کنید. برای استفاده از عملکرد Smart View، باید دستگاه های سامسونگ و تلویزیون هوشمند شما به یک شبکه متصل باشند. برای این کار می‌توانید از کابل Wi-Fi یا LAN استفاده کنید.

مرحله ۲: برنامه Samsung Smart View را دانلود کنید. می‌توانید با رفتن به هر پلتفرم دانلودی، برنامه Smart View را از گوشی هوشمند سامسونگ خود دانلود کنید.

مرحله ۳: برنامه را در تلویزیون هوشمند خود باز کنید. پس از دانلود برنامه در گوشی، برنامه را در تلویزیون هوشمند خود اجرا کنید. می‌توانید برنامه را با راه‌اندازی یک گزینه منوی جدید «اسمارت ویو» باز کنید. پس از باز کردن برنامه، در یک تب در تلویزیون هوشمند شما نمایش داده می‌شود. بسته به نوع تلویزیون هوشمند این رویه متفاوت خواهد بود.

خرید مک بوک
مرحله ۴: محتوای خود را انتخاب کنید. پس از باز کردن برنامه، صفحه نمایش گوشی خود را در یک پنجره کوچک در تلویزیون هوشمند  خواهید دید. برای مشاهده محتوای مورد نظر در صفحه تلویزیون هوشمند، دکمه منبع را روی کنترل از راه دور سامسونگ فشار دهید. سپس «اسمارت ویو» را انتخاب کنید. محتوا روی صفحه تلویزیون هوشمند ظاهر می‌شود.

مرحله ۵: پخش محتوا در تلویزیون را آغاز کنید. می‌توانید با فشار دادن دکمه OK یا Play/Pause روی کنترل از راه دور، محتوای خود را پخش یا متوقف کنید. هنگامی که در حال پخش یک ویدیو هستید، می‌توانید از دستورات قبلی و بعدی برای جابجایی بین فیلم‌ها یا عکس‌ها نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای تنظیم صدا انگشت خود را به سمت بالا یا پایین بکشید. اگر می‌خواهید به برنامه در دستگاه هوشمند خود دسترسی داشته باشید، کلید برگشت را روی کنترل از راه دور سامسونگ فشار دهید. همچنین می‌توانید پس از پایان استفاده از برنامه با فشار دادن دکمه Exit روی کنترل از راه دور سامسونگ از آن خارج شوید.

 

چگونه برای برنامه های گوشی سامسونگ رمز بگذاریم
قفل برنامه گوشی سامسونگ

 

حالت استفاده بهینه از اسمارت ویو

می‌توانید با کاهش سطح روشنایی گوشی خود، تابش نور صفحه را کاهش دهید. غیرفعال کردن روشنایی خودکار نیز مفید خواهد بود. می‌توانید محتوای خود را در یک برگه تنظیم کنید. به این ترتیب، هنگامی که روی نوار برگه در پایین صفحه به سمت چپ یا راست می‌کشید، همه برگه‌های شما قابل دسترسی هستند. محتوایی که در یک برگه نمایش داده می‌شود، نباید آنقدر طولانی باشد که هنگام انتقال به صفحه تلویزیون بزرگتر قابل خواندن نباشد. می‌توانید از ویژگی «split-screen» برای مشاهده همزمان محتوا در هر دو صفحه استفاده کنید.

آیا Samsung Smart View بدون Wi-Fi کار می‌کند؟

این ویژگی بدون وای فای کار می‌کند. فقط این مورد را در نظر بگیرید که برای کارکرد آن باید از طریق کابل LAN به اینترنت متصل باشید. اما زمانی که به وای فای متصل هستید به همان خوبی کار می‌کند.

مزایای استفاده از Smart View چیست؟

بیش از نیمی از جهان از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. Smart View راه دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا محتوای گوشی هوشمند خود را روی صفحه نمایش بزرگتر مشاهده کنید، بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه کابل اضافی یا تلویزیون هوشمند داشته باشید. Smart View همچنین به عنوان یک ابزار عالی برای مشاهده عکس‌ها و فیلم‌های تعطیلات از روی گوشی شما کارایی دارد. همچنین زمانی که می‌خواهید فایل‌ها را با یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌ای که اتصال اینترنتی ندارند به اشتراک بگذارید، مفید است.

می توانید بدون هیچ مشکلی و بدون نیاز به ارسال فایل اصلی، از طریق Smart View به آنها اجازه دسترسی به یک ویدیو یا عکس را بدهید. می‌توان آن را با انتقال از طریق بلوتوث یا انتقال از طریق کابل LAN بر اساس ترجیح شما برای پیکربندی هر دستگاه انجام داد. Samsung Smart View می‌تواند برای مشاهده عکس‌ها، اشتراک‌گذاری رسانه و اسناد، یا نمایش ارائه‌ در صفحه بزرگ استفاده شود.

  • اسناد: هنگام کار می‌توانید فایل‌های کاری خود را در یک صفحه بزرگتر مشاهده کنید.
  • اشتراک‌گذاری موسیقی: می‌توانید در حین مشاهده فهرست پخش روی صفحه تلویزیون، با هدفون به موسیقی گوش دهید.
  • عکس‌ها و فیلم‌ها: بهترین عکس‌ها و ویدیوهای تعطیلات شما اکنون در دسترس شماست تا خانواده و دوستان از آن لذت ببرند.
  • ارائه‌ها: این ویژگی یک ابزار عالی برای صرفه جویی در زمان جلسات برای ارائه است تا همه از آن لذت ببرند. می‌توانید از Smart View بدون جفت کردن گوشی هوشمند خود استفاده کنید. با این حال، اگر می‌خواهید محتوای ذخیره شده در تلفن هوشمند را مشاهده کنید و محتوا را با دستگاه های دیگر به اشتراک بگذارید، جفت کردن دستگاه مورد نیاز است.
  • اگر می‌خواهید صفحه نمایش گوشی خود را در یک صفحه بزرگتر در خانه مشاهده کنید، این یک راه حل عالی است.

 

ویروس کش خوب برای سامسونگ:
بهترین آنتی ویروس برای گوشی سامسونگ

 

محدودیت‌های Samsung Smart View چیست؟

اسمارت ویو سامسونگ a22 کجاست

سامسونگ برای Smart View هیچ محدودیتی قائل نشده است و می‌توان از همه گوشی‌های هوشمند مختلف استفاده کرد. اما تنها محدودیت این است که گوشی هوشمند باید حافظه داخلی کافی (حداقل ۴ گیگابایت) برای ذخیره تمام محتوای شما داشته باشد. هیچ استرسی روی گوشی هوشمند برای داشتن مشخصات پیشرفته وجود ندارد زیرا محتوای نمایش داده شده فشرده می‌شود. بنابراین، گوشی شما نباید در حین تماشا یا بازی از طریق Smart View دچار کندی شود. در ادامه به بررسی گزینه‌های جانبی اسمارت ویو خواهیم پرداخت.

  • Clone View: می‌توانید محتوای اصلی خود را روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید.
  • Mirorring: می‌توانید محتویات گوشی خود را روی صفحه نمایش بزرگ منعکس کنید. حتی می‌توانید تنظیمات Samsung Smart View را تغییر دهید.
  • لیست پخش: ویژگی لیست پخش به شما امکان می‌دهد، لیست‌های پخش بسازید و به آنها محتوا اضافه کنید. حتی می‌توانید مخاطبین ناخواسته را از گوشی خود حذف کنید و آنها را در لیست‌های پخش جداگانه قرار دهید که فقط شامل مخاطبینی است که از نظر شما مهم است. همچنین می‌توان از فهرست پخش برای نشان دادن خانواده یا دوستانی که تلفن هوشمند دارند و در یک مکان هستند، استفاده کرد.
لپ تاپ گیمینگ بنر
  • Split Screen: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا محتوا را در هر دو صفحه به طور همزمان مشاهده کنید. این کار یک راه ساده و آسان دیگر برای تماشای محتوا با استفاده از یک دست است.
  • برنامه Smart View: می‌توانید این برنامه را از تلفن و تلویزیون خود دانلود کنید. این برنامه برای دسترسی به تمام محتویات گوشی شما استفاده خواهد شد.

هنگامی که در حال مشاهده یک ویدیو در گوشی خود هستید و سپس به تلویزیون هوشمند خود می‌روید، متوجه خواهید شد که نمایشگر گوشی شما  بر روی صفحه نمایش تلویزیون رندر می‌شود. این گواهی بر کارکرد Smart View است. وقتی این اتفاق می‌افتد، می‌توانید با فشار دادن دکمه هوم روی کنترل از راه دور سامسونگ یا کشیدن انگشت به سمت بالا روی صفحه لمسی، به محتوای اصلی خود بازگردید.

چرا گوشی سامسونگ من اسمارت ویو ندارد؟

سامسونگ شما باید این ویژگی را داشته باشد، اما این بر عهده سازنده است که آن را برای دستگاه شما در دسترس قرار دهد. بنابراین همیشه قبل از سرمایه گذاری روی آن، بررسی کنید که آیا مدل شما این ویژگی را دارد یا خیر. Samsung Smart Viewing فقط با تمام دستگاه‌های برند سامسونگ که قادر به اجرای برنامه و حمل سخت‌افزار مورد نیاز برای پخش محتوا هستند، سازگار است. Samsung Smart View با همه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ که روی اندروید 4.1 یا بالاتر و iOS 7.0 و بالاتر اجرا می‌شوند کار می‌کند.برای رایانه شخصی، الزامات یا نسخه‌ای که از Smart View پشتیبانی می‌کند عبارتند از:

نسخه سیستم عامل: ویندوز 7 و بالاتر
رم: داشتن حداقل ۲ گیگابایت توصیه می‌شود.
HDD: شما باید حداقل ۲ گیگابایت برای رایانه شخصی خود داشته باشید.
گرافیک: Nvidia GeForce یا AMD Radeon.
مانیتور: اندازه صفحه ۱۳۶۶×۷۶۸ و بالاتر.

 

مقایسه گوشی های سامسونگ را در تکنولایف بخوانید:
مقایسه a33 با a52

 

چگونه اسمارت ویو تلویزیون سامسونگ را فعال کنیم؟

در جواب چگونه تلویزیون را در حالت اسمارت ویو قرار دهیم باید گفت،‌برای استفاده از Smart View، باید مطمئن شوید که تلویزیون هوشمند شما به همان شبکه تلفن یا تبلت گوشی گلکسی شما متصل است. همچنین به فناوری نمایشگر بی‌سیم Miracast در تلویزیون هوشمند خود نیاز خواهید داشت. تلویزیون‌های جدید سامسونگ مانند برخی از مارک‌های دیگر که در بالا ذکر شد به این فناوری مجهز هستند.

هنگامی که تأیید کردید که این تنظیمات در جای خود قرار دارند، Smart View را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و تلویزیون هوشمندی را که می‌خواهید به آن وصل شوید، از لیست دستگاه‌های موجود انتخاب کنید. سپس تلوزیون به راحتی به صفحه نمایش صفحه تلویزیون شما منعکس می‌شود. بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید، بیاندازیم. اگر گوشی شما برنامه اسمارت ویو را نداشت می‌توانید با دانلود اسمارت ویو سامسونگ برای موبایل از آن استفاده کنید. همچنین برای جواب سوال اسمارت ویو سامسونگ a22 کجاست و چگونه گوشی a10s را به تلویزیون وصل کنیم با ادامه مقاله همراه ما باشید.

چگونه گوشی a10s را به تلویزیون وصل کنیم

۱. در دستگاه سامسونگ‌تان، از دو انگشت برای پایین کشیدن پانل تنظیمات سریع استفاده کنید و انگشت خود را به سمت چپ بکشید. روی Smart View ضربه بزنید.
۲.مطمئن شوید که تلفن و تلویزیون به یک شبکه Wi-Fi متصل هستند. برنامه به طور خودکار شروع به جستجوی دستگاه‌های سازگار می‌کند. تلویزیون هوشمند خود را از لیست دستگاه‌هایی که ظاهر می‌شود، انتخاب کنید. اگر نمایش داده نشد، تلویزیون را از برق جدا کرده و دوباره راه اندازی کنید.
۳.در صفحه باز شده، روی Start now ضربه بزنید تا مجوزها را تایید کنید.
۴.پس از اتصال، دستگاه Samsung Galaxy شما باید شروع به بازتاب گوشی روی تلویزیون کنید. می‌توانید منوی Smart View را در سمت راست مشاهده کنید.
۵. اگر می‌خواهید تصویر را به نمای تمام‌صفحه تغییر دهید، به سادگی با رفتن به منوی Smart View و انتخاب ratio > Full screen در دستگاه متصل، نسبت تصویر را تغییر دهید.
۶.برای قطع این ویژگی، به منو بروید و روی Disconnect ضربه بزنید.

چگونه گوشی a10s را به تلویزیون وصل کنیم

 

 

 

 

کدام گوشیهای سامسونگ اسمارت ویو دارند؟

اگر کنجکاو هستید کدام گوشیهای سامسونگ اسمارت ویو دارند، لیست زیر را بررسی کنید:

  • Samsung Galaxy Note3 (SM-N900)
  •  Samsung Galaxy S4 (GT-I9500)
  •  Samsung Galaxy S3 (GT-I9300)
  • Samsung GalaxyS4
  • Samsung GalaxyS5
  • Samsung GalaxyS6
  • Samsung GalaxyS7
  • Samsung Galaxy A3 ,A4,A5,A6,A7,A8,A9
  • Samsung Galaxy Note2 (GT-N7100)
  • Samsung Galaxy Camera (EK-GC101)
  •  Samsung Galaxy Note 10.1 (SM-P601)

بنابراین ممکن است بعضی از گوشی‌های مدل جدیدتر سامسونگ این ویژگی را نداشته باشند.

راه‌های دیگر اتصال گوشی به تلوزیون

Wireless Display Mirroring یک روش کاربردی دیگر برای اتصال گوشی‌های سامسونگ به تلوزیون است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید از برنامه‌ها، تصاویر، فیلم‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود در تلویزیون لذت ببرید. اگر دوست دارید برای جواب سوال چرا گوشی a22 اسمارت ویو ندارد جوابی پیدا کنید و استفاده از یک راه‌حل جایگزین را نیز امتحان کنید، برای شروع به یک تلویزیون هوشمند با پشتیبانی از Miracast و یک اتصال Wi-Fi فعال نیاز دارید. اگر گوشی شما قدیمی است و یا تلویزیون یا دستگاه‌های پشتیبانی‌نشده دارید، ممکن است این روش کار نکند. اگر اینطور است، باید برخی از روش‌های دیگر را که در زیر ذکر شده، امتحان کنید.

اتصال گوشی گلکسی سامسونگ با Amazon Fire Stick به تلوزیون

اگر تلویزیون شما دارای قابلیت‌های نمایش بی‌سیم نیست، همچنان می‌توانید از برنامه Smart View برای پخش یا پخش استریم سازگار برای بازتاب صفحه نمایش تلفن همراه خود استفاده کنید. اگر برای شما سوال پیش آمده که چرا گوشی a22 اسمارت ویو ندارد، برای حل آن از این مسیر استفاده کنید. ما از Amazon Fire TV Stick برای راه حل جایگزین استفاده خواهیم کرد. در اینجا کاری است که باید انجام دهید، و مانند همیشه، مطمئن شوید که تلفن و تلویزیون شما به یک شبکه Wi-Fi متصل هستند.

۱. ابتدا مطمئن شوید که Amazon Fire TV Stick را روی تلویزیون HD خود تنظیم کرده‌اید.
۲.پس از انجام این کار، به صفحه اصلی بروید و Settings > Display and audio > Enable Display Mirroring را انتخاب کنید.
۳.سپس به صفحه اصلی دستگاه سامسونگ خود بروید، پانل تنظیمات سریع را پایین بکشید و انگشت خود را به سمت چپ بکشید. روی Smart View ضربه بزنید.
۴. برنامه به طور خودکار مجموعه‌ای از دستگاه‌ها را در محدوده نمایش می‌دهد. روی دستگاه Fire TV Stick خود ضربه بزنید.
برای اعطای مجوزهای لازم روی Start Now ضربه بزنید.
پس از اتصال، دستگاه Samsung Galaxy شما باید شروع به بازتاب به تلویزیون HD کند.

چگونه اسمارت ویو تلویزیون سامسونگ را فعال کنیم

 

 

صفحه نمایش خود را با برنامه SmartThings سامسونگ میرور کنید

برنامه SmartThings از سری اخیر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ (۲۰۱۷به بعد) پشتیبانی داخلی دارد که به شما امکان می‌دهد محتوا را از تلفن خود مستقیما روی تلویزیون پخش کنید، در حالی که ویژگی‌های مفید مختلفی را برای سایر دستگاه‌های متصل در خانه ارائه می‌دهد. مانند کنترل چراغ ها یا باز کردن درها. در واقع یک برنامه برای هوشمندسازی خانه است.

عملکرد Smart View از تلویزیون‌های سامسونگ محدود تولید شده بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۶ پشتیبانی می‌کند. برای مدل‌های جدیدتر، می‌توانید از برنامه Samsung SmartThings استفاده کنید.

دانلود: SmartThings (رایگان)

در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است:

۱. در دستگاه Samsung Galaxy خود، برنامه SmartThings را از Galaxy Store دانلود و نصب کنید.
۲.برای اعطای مکان مورد نیاز و سایر مجوزها، روی Continue ضربه بزنید. در صفحه بازشده، روی While using the app ضربه بزنید.
۳.در صفحه اصلی، به پانل منوی پایینی بروید و روی Devices ضربه بزنید.
۴.روی + (نماد مثبت) ضربه بزنید و افزودن دستگاه را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید تا یک دستگاه جدید اضافه کنید.

Smart Things

۵. روی Scan ضربه بزنید تا تلویزیون‌هایی را که در محدوده برد هستند و به همان شبکه Wi-Fi دستگاه شما متصل هستند را پیدا کنید.
۶. دستگاه خود را انتخاب کنید و روی Add ضربه بزنید.
۷. وضعیت در دسترس بودن دستگاه به طور خودکار بروز می‌شود. در این فرآیند باید تلفن و تلویزیون خود را روشن نگه دارید و به یک شبکه متصل کنید.
۸. به لیست دستگاه‌ها برگردید و یک بار دیگر روی تلویزیون خود ضربه بزنید. اکنون می‌توانید گزینه Mirror screen (Smart View) را به روز شده برای دستگاه خود مشاهده کنید.
۹. پخش/مشاهده محتوا را انتخاب کنید. برای شروع میرور دستگاه خود، باید درخواست اتصال را روی صفحه تلویزیون خود بپذیرید.

همه دستگاه های شناسایی شده

 

قصد خرید هندزفری های سامسونگ را دارید؟ مطلب زیر را بخوانید:
بهترین هدفون بی سیم سامسونگ

 

استفاده از یک برنامه شخص ثالث

تاکنون در مورد اسمارت ویو سامسونگ a22 و دیگر مدل‌های گوشی سامسونگ صحبت کردیم. اکنون به سراغ برنامه‌های شخص ثالث خواهیم رفت. نمایش صفحه نمایش دستگاه اندرویدی بر روی تلویزیون با استفاده از چندین روش آسان در دسترس است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید (هم برای دستگاه‌های سامسونگ و هم برای دستگاه‌های غیر سامسونگ) استفاده از یک برنامه شخص ثالث است. ما در اینجا از برنامه Quick Settings به عنوان مثال استفاده خواهیم کرد، اگر Smart View برای شما کار نمی‌کند، این برنامه جایگزین خوبی است.

۱. Quick Settings را اجرا کنید و روی Accept and Continue ضربه بزنید تا با شرایط موافقت کنید.
۲. در صفحه برنامه، روی Multimedia > Cast > Enable tile ضربه بزنید.
۳. با کشیدن انگشت از بالا به پایین به بخش تنظیمات سریع دستگاه خود بروید.
۴.روی منوی سه نقطه در سمت راست بالای صفحه اصلی خود ضربه بزنید.
۵.برای افزودن نماد Cast به تنظیمات، دکمه‌های ویرایش را انتخاب کنید. می‌توانید نماد Cast را در لیست مشاهده کنید. نماد را طولانی فشار داده و به داخل تنظیمات بکشید.
۶.برای ذخیره تنظیمات، روی Done در پایین صفحه ضربه بزنید.
۷.اکنون به سادگی روی دکمه Cast ضربه بزنید تا صفحه نمایش به تلویزیون شما منعکس شود.

Smart View

مشکلات اتصال اسمارت ویو

در جواب سوال چرا smart view وصل نمیشه یا چرا گوشی به تلویزیون وصل نمیشه راه‌حل‌های کاربردی را فراهم کرده‌ایم. اگر در میرور کردن دستگاه Samsung Galaxy خود با استفاده از برنامه Smart View مشکل دارید، می‌توانید با نکات زیر مشکلات را برطرف کنید.

مشکلات اتصال/جفت شدن

چگونه تلویزیون را در حالت اسمارت ویو قرار دهیم

باید بررسی کنید که آیا هر دو دستگاه شما در یک شبکه Wi-Fi هستند یا خیر. اگر در اتصال به شبکه Wi-Fi مشکل دارید، روتر خود را مجددا راه اندازی کنید. در دستگاه سامسونگ خود، به Settings > Connections > Wi-Fi بروید تا بررسی کنید که آیا اتصال شما فعال است یا خیر. اتصالات VPN را که ممکن است نصب کرده باشید نیز خاموش کنید. علاوه بر این، باید مطمئن شوید که مجوزهای اتصال دستگاه را برای تلویزیون و دستگاه‌های تلفن هوشمند خود پذیرفته‌اید.

مشکلات سازگاری

تلویزیون هوشمند شما باید با ویژگی Smart View سازگار باشد. برای بررسی اینکه آیا تلویزیون شما از انعکاس صفحه پشتیبانی می‌کند، می‌توانید کتابچه راهنمای کاربر همراه تلویزیون خود را جستجو کنید یا برای شماره مدل آن (در صورت وجود) و اطلاعات مربوط به دستگاه‌ها یا ویژگی‌های سازگار جستجوی آنلاین انجام دهید. همچنین، آخرین نسخه‌های Smart View برای کار با سایر محصولات سامسونگ طراحی شده‌اند، بنابراین بسته به نسخه‌ای که اجرا می‌کنید، ممکن است مشکلات سازگاری داشته باشید.

 

اف پی اس چیست؟ چرا گوشی های 90 اف پی اس به بالا محبوب شده اند:
معرفی گوشی های 90fps

 

مطالب خود را به راحتی به اشتراک بگذارید و ارائه دهید

امیدواریم در این مقاله به سوال‌های شما از جمله اسمارت ویو سامسونگ a22 کجاست جواب داده باشیم. دستگاه شما در تلویزیون یا رایانه می‌تواند تجربیات شما را جذاب‌تر و تعاملی‌تر کند. Smart View اشتراک گذاری و نمایش محتوا را مستقیما از تلفن یا رایانه لوحی شما آسان می‌کند. با قابلیت Mirroring، می‌توانید محتوایی را از Samsung Galaxy یا سایر دستگاه‌های Android ارائه دهید، مانند یک صفحه اسلاید برای ارائه، یک صفحه وب، یک محصول برای بحث و گفتگو یا مجموعه‌ای از عکس‌ها برای الهام گرفتن.

سوالات متداول

چگونه اسمارت ویو را به تلویزیون خود وصل کنم؟

گوشی‌های قدیمی گلکسی سامسونگ خودشان گزینه اسمارت ویو دارند. اما در گزینه‌های مدل بالاتر باید با SmartThings به اسمارت ویو دسترسی پیدا کنید. با استفاده از گوشی یا تبلت، برنامه SmartThings را باز کنید و تلویزیونی را که می‌خواهید به آن وصل شوید را انتخاب کنید. در صفحه تنظیمات تلویزیون، روی گزینه‌های بیشتر (سه نقطه عمودی) و سپس روی Mirror screen (اسمارت ویو) ضربه بزنید.

نحوه اتصال گوشی a12 به تلویزیون چگونه است؟

نحوه اتصال گوشی a12 به تلویزیون ساده است. Smart View را می‌توان با تلفن‌های Galaxy دارای Android نسخه ۴.۳ یا بالاتر و دستگاه‌هایی که از Miracast پشتیبانی می‌کنند استفاده کرد. برای دانلود اسمارت ویو برای a12 مانند همه گوشی‌های دیگر به استور گوگل بروید. اگر برای شما سوال است چرا گوشی a22 اسمارت ویو ندارد باید بگوییم که اگر گوشی شما فاقد این ویژگی است از برنامه SmartThings استفاده کنید.
۱. صفحه گوشی خود را به پایین بکشید تا به پنل تنظیمات سریع خود دسترسی داشته باشید و Smart View را پیدا کنید.
۲. روی Smart View ضربه بزنید.
۳.While using the app را انتخاب کنید.
۴. تلویزیونی را که می‌خواهید روی آن تصویر نمایش داده شود را انتخاب کنید.
۵. روی Start now ضربه بزنید.

آیا گوشی a11 اسمارت ویو دارد؟

جواب سوال گوشی a11 اسمارت ویو دارد بله است. اما اسمارت ویو به طور پیش فرض روی آن نصب نشده و شما می‌توانید با برنامه SmartThings به آن دسترسی داشته باشید. برای دانلود اسمارت ویو سامسونگ برای موبایل مانند دانلود اسمارت ویو برای a12 نیز می‌توانید به همین روش عمل کنید.

چگونه گوشی a10s را به تلویزیون وصل کنیم؟

برنامه SmartThings را روشن کنید و دستگاه تلویزیون را برای میرور انتخاب کنید. روی گزینه های بیشتر (سه نقطه عمودی) ضربه بزنید > روی Mirror Screen (اسمارت ویو) ضربه بزنید.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

32 نظر

  1. ستاری

    سلام وقتتون بخیر گوشی من به تلوزیون وصل میشه اما بعدازحدودا نیم ساعت قطع میشه علتش چیه؟تلوزیون اسنوا وگوشی سامسونگ هست

  2. علی

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم گوشی a30s از این قابلیت پشتیبانی میکنه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید میخوام بخرم

    1. رضا نوری

      پاسخ به علی

      نه داداش ساپورت نمی کنه شما نمیتونید صفحه گوشیتون رو تلویزیون هوشمندتون اینه کنید فقط میتونید فایلای صوتی و تصویری گوشیتون با تلویزیونتون شیر کنید
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علی

      سلام وقت بخیر بله
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%db%8c%d9%88-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/
ads
ads