داغ ترین ها :
بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

در دنیای امروز، بلد بودن زبان‌های دیگر به معنای باز شدن درهای موقعیت و فرصت کاری و تحصیلی جدید است. بنابراین، خیلی از والدین برنامه و دغدغه آموزش زبان فرزندان خود را از سن پایین دارند. خوب است شما هم از الان به فکر زبان‌آموزی کودک خود باشید تا در آینده چند قدم از هم‌سن‌وسالان خود جلوتر باشد. اگر وقت بردن فرزند خود به کلاس‌های زبان را ندارید یا فرزند شما سن کمی دارد و تمایلی به حضور در محیط شلوغ را ندارد، می‌توانید از اپلیکیشن‌های آموزش زبان استفاده کنید. خوشبختانه این روزها تنوع برنامه‌های آموزشی مختص کودکان آن‌قدر زیاد است که برنامه‌ی مناسب فرزند شما تنها چند کلیک با شما فاصله دارد. در این مقاله، قرار است تعدادی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را به شما معرفی کنیم تا در مسیر پرورش کودک شما، کنارتان بوده و کمکی کرده باشیم. خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید.

 

برای مشاهده لیست انواع گوشی موبایل و خرید انواع تبلت به فروشگاه تکنولایف سر بزنید.

 

بهترین سن زبان آموزی

با این‌که هیچ‌وقت برای آموزش دیدن دیر نیست و به‌عبارتی ماهی را هر زمان از آب بگیرید تازه است، هرچه زودتر اقدام کنید، به‌طور حتم نتایج بهتر و سریع‌تری هم حاصل می‌شود. برای آموختن یک زبان دیگر، بهتر است تا پیش از ۱۸ سالگی حتما اقدام کرده باشید. بهترین سن زبان‌آموزی برای افراد، براساس تحقیقات و پژوهش‌هایی که در زمینه زبان‌شناسی انجام شده، قبل از ۱۰ سالگی است. بنابراین، بهتر است تا پیش از این سن فرزند شما در مسیر یادگیری زبان قرار گرفته باشد.

معرفی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

برنامه‌هایی که در این لیست معرفی می‌شوند، مختص کودکان هستند. این برنامه‌ها ساده‌تر از اپلیکیشن‌های زبان‌آموزی بزرگسالان هستند و با کمک شعر و ترانه، انیمیشن‌های جذاب و رنگ و لعابی متفاوت به آموزش کودکان می‌پردازد.

اپلیکیشن Kangi club

برنامه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

اگر به دنبال دانلود رایگان برنامه آموزش زبان انگلیسی کودکان ۳ ساله تا ۸ ساله (حتی بزرگتر) هستید، کانگی کلاب را اصلا از دست ندهید! کانگی کلاب هم به صورت اپلیکیشن و هم به صورت برنامه تحت وب قابل استفاده است و آن قدر مهیج است که می‌تواند با یک تیر دو نشان بزند! یعنی هم کودک را سرگرم کند، هم همزمان روی زبان انگلیسی‌اش کار کند.

کانگی کلاب پر از برنامه است و در موضوعات مختلفی مانند طبیعت، حیوانات، دوستی، خانواده، غذا و اشیا کودک را درگیر می‌کند. در بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلفی که در آن طراحی شده، بچه‌ها می‌توانند تلفظ کلمات مختلف را یاد بگیرند، شکل نگارش کلمات را تمرین کنند، و در هر موضوعی دایره لغات خود را گسترش دهند. تنوع تمرین‌ها، جلوی خستگی بچه‌ها را می‌گیرد و باعث می‌شود ساعت‌ها با آن سرگرم شوند. برای مثال، در یکی از تمرین‌ها باید حروف را درست بچینند تا کلمه مورد نظر شکل بگیرد. در تمرین دیگری، باید گزینه ای که می‌شنوند را از میان دیگر گزینه‌ها انتخاب کنند. پس اگر می‌خواهید در قالب بازی و سرگرمی بچه ها به‌درستی کلمات و جملات را آموزش ببینند و استفاده کنند، کانگی کلاب را روی گوشی خود نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن Kangi club برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Kangi club برای iOS

برنامه Johnny Grammar’s word challenge برای یادگیری گرامر

اپلیکیشن آموزش گرامر به کودکان

اگر گرامر برای شما اهمیت دارد و می‌خواهید فرزندتان درست صحبت کردن و نوشتن را یاد بگیرد، این برنامه، به‌خوبی روی آن بخش متمرکز است. برنامه Johnny grammar’s word challenge، به درستی به بچه‌ها یاد می‌دهد که کلمات را هجی کنند. این برنامه در سه حالت آسان، متوسط و سخت قابل تنظیم است و روی گرامر، اسپل کردن و یادگیری لغت در زمینه‌های مختلف تمرکز دارد. این برنامه آموزش زبان انگلیسی کلیه بخش‌های گرامر، مانند زمان‌های مختلف، حروف اضافه، کالوکیشن‌ها آزمون‌هایی می‌گیرد که باعث می‌شود آموزش‌ها در ذهن کودکان ثبت شود. این برنامه، بیشتر برای نوجوانان و کودکان ۱۰ سال به بالا جذاب خواهد بود چون مشخصه‌های ظاهری و چشم‌نوازی مناسب برای کودکان کوچکتر را ندارد.

دانلود برنامه Johnny grammar’s-word-challenge برای اندروید

دانلود برنامه Johnney-grammar’s-word-challenge برای iOS

 

به یک مترجم نیاز دارید؟
معرفی بهترین مترجم آنلاین

 

اپلیکیشن آموزش زبان Studycat

برنامه آموزش زبان Study cat

برنامه‌ی Studycat، یک اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان ۳ تا ۸ سال است و با کمک آن، فرزند شما می‌تواند به دریایی از اطلاعات در ۵ زبان انگلیسی، چینی، اسپانیایی، آلمانی و فرانسوی دسترسی خواهد داشت و به‌طور همزمان ۴ مهارت صحبت کردن، خواندن، نوشتن و شنیدن در آن‌ها پرورش خواهد یافت.

آموزش زبان در این اپلیکیشن، با کمک بازی، شعر و ترانه و انیمیشن‌های کوتاه انجام می‌شود و برنامه فراگیری واژه‌ها و نحوه‌ی جمله‌بندی اصولی، در حین تفریح کردن در ناخودآگاه کودک نقش می‌بندد. این اپلیکیشن، کاملا مناسب سن کودک ساخته شده و در بسیاری از مدارس و مراکز آموزش زبان در سرتاسر دنیا استفاده می‌شود. به کمک Studycat، کودک شما در زمانی کوتاه با حروف الفبا، اعداد، نام رنگ‌ها، میوه‌ها، حیوانات و …، همچنین نحوه جمله‌بندی و تلفظ درست کلمات آشنا خواهد شد. اگر فرزند شما تمایلی به حضور پیدا کردن سر کلاس‌های درس ندارد یا به‌نظر شما متدهای آموزشی در مراکز یادگیری زبان خشک و خسته‌کننده هستند، خوب است بدانید که با این برنامه حوصله فرزندتان سرنخواهد رفت و هم سرگرم می‌شود، هم زبان یاد می‌گیرد.

دانلود اپلیکیشن Studycat برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Studycat برای ios

 

برنامه Peg and Pog

دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به کودکان Peg and Pog، یک برنامه مخصوص دستگاه‌های اندرویدی و ios مناسب کودکان ۳ تا ۶ سال است. Peg and Pog، خواهر و برادر بانمکی هستند که کودک را با در طول روز با خود همراه می‌کنند، و در بینابین بازی‌ها و فعالیت‌های مختلف، واژگان، تلفظ و قواعد اصولی زبان جدید را در کودک نهادینه می‌کنند. با کمک برنامه‌ی پگ و پاگ، کودک می‌تواند زبان‌های انگلیسی، ماندرین، پرتقالی، اسپانیایی و فرانسوی را فرابگیرد و در به مرور زمان، شاهد استفاده از لغات این زبان‌ها توسط کودک خود خواهید بود. تمرکز اصلی این برنامه، روی مهارت‌های ارتباطی، تجزیه و تحلیل، و صحبت در موضوعات مختلف است.

استفاده از این برنامه برای بچه‌ها سخت نیست و از آن‌جا که تبلیغات ندارد، کودک اذیت نخواهد شد؛ البته، در هنگام استفاده کودک از این برنامه، بهتر است شما هم همراه او باشید تا در انجام بازی‌ها به او کمک کنید و هرجا که به راهنمایی نیاز داشت، کمکش کنید.

دانلود اپلیکیشن Peg and Pog برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Peg and Pog برای ios

 

برای بزرگسالان مطلبی جداگانه داریم:
بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان: Lingokids

lingokids بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان برای کودکان

برای آموزش زبان انگلیسی به کودک خردسال خود، توصیه می‌کنیم برنامه Lingokids  که توسط آکسفورد یونیورسیتی پرس طراحی و تولید شده را امتحان کنید. برنامه لینگوکیدز، یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در سال ۲۰۲۲ شد. این برنامه با کمک بازی‌های ساده و ترانه‌های کودکانه در زمینه‌های مختلف، کلمات و ساختار را در ذهن کودکان تثبیت می‌کند. معلم‌هایی که در این برنامه مشغول آموزش هستند، همگی از بومیان انگلیسی زبان هستند که تخصصشان آموزش به کودکان است. محیط برنامه کاملا مناسب کودکان است و زمانی که گوشی یا تبلت دست بچه باشد، نیاز نیست نگران نامناسب بودن محتوای برنامه برای سن او باشید. استفاده از لینگوکیدز مانند آوردن معلم به خانه است. معلمی که گزارشی هفتگی از پیشرفت کودک به والدین می‌دهد و حتی بدون اینترنت و در حالت آفلاین هم کار می‌کند. اگر کودک شما سه سال سن دارد و می‌خواهید با زبان انگلیسی آشنا شود، توصیه می‌کنیم این برنامه را برای او نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن Lingokids برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Lingokids برای ios

اپلیکیشن آموزش زبان Mondly

mondly kids learning language

همراه با این برنامه سنجابی جذاب، بازی کنید و زبان بیاموزید.

برنامه Mondly هم برای بزرگسالان و هم کودکان وجود دارد؛ البته ورژن کودکانه، پر از ترانه‌ها و انیمیشن‌های جذاب است که توجه کودک را جلب می‌کند و در همان حالی که کودک شما به ماجراجویی می‌رود و بازی می‌کند، زبان جدیدی هم می‌آموزد.

این برنامه ۳۳ زبان مختلف را آموزش می‌دهد. کودکی که با این برنامه پیش برود، در مدت کوتاهی الفبای زبان مقصد، اسم حیوانات، اعضای بدن، اعداد و رنگ‌های مختلف، خوراکی‌ها، آب‌وهوای مختلف و خیلی لغات دیگر را آموزش می‌بیند. همچنین، برنامه برای این‌که کلمات را در ذهن بچه ثابت کند، از فلش‌کارت‌های مصور کمک می‌گیرد. برنامه‌ی Mondly فقط محدود به آموزش واژگان نیست! با کمک این برنامه، کودک شما نحوه‌ی صرف فعل‌های مختلف را به شکلی نوآورانه یاد می‌گیرد و انیمیشن‌های جذاب و تصاویر خوش‌رنگ‌ولعاب، جملات را در بطن داستان به کودک آموزش می‌دهند. برای شروع کار، کافی است سطح کودک را مشخص کرده و یکی از موضوعات آن را انتخاب کنید. شاید بتوان گفت ایراد این برنامه، عدم دسترسی به بعضی قسمت‌ها به‌طور رایگان است.

دانلود اپلیکیشن Mondly برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Mondly برای ios

برنامه آموزش زبان به کودکان Speakia

برنامه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 11 ساله

اسپیکیا، همانطور که از نامش مشخص است تمرکز بر تقویت صحبت کردن یا همان Speaking شما است. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان مناسب بچه‌های ۸ سال به بالا است و آموزش زبان را در بطن مکالمات روزمره در سناریو و موقعیت‌های گوناگونی مثل کلاس درس، مطب دکتر، نانوایی و فروشگاه، رستوران و چندین موقعیت دیگر آموزش می‌دهد. در هر یک از این موقعیت‌ها، کودک کلمات مرتبط را یاد می‌گیرد و باید جمله‌سازی‌های مربوطه را انجام دهد تا بازی پیش برود. یادگیری لغات در بسترهای مربوطه، از فراموش شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند و اگر کودک در موقعیتی مشابه قرار بگیرد، به‌راحتی می‌تواند جمله‌سازی کرده و با افراد ارتباط برقرار کند. اگر برایتان مهم است که فرزند شما مهارت صحبت کردن را خیلی سریع فرا بگیرد اما فرصت کلاس رفتن ندارد، یا می‌خواهید در کنار کلاس زبان بتواند به تمرین روزمره‌ی مکالمه بپردازد، داشتن این اپلیکیشن را به شما توصیه می‌کنیم. نگران نباشید؛ انیمیشن‌سازی و کیفیت صدای این برنامه آن‌قدر جذاب است که بچه‌ها خودخواسته سراغ آن می‌روند و به بازی و تمرین می‌پردازند.

دانلود اپلیکیشن Speakia برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Speakia برای ios

 

ترکی استانبولی را با این اپلیکیشن ها سریعتر بیاموزید:
اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

 

اپلیکیشن Mussila wordplay

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی رایگان برای کودکان

موسیلا، یک اپلیکیشن ایده‌آل برای تقویت مهارت خواندن، درک مطلب، تلفظ و نوشتار درست کلمات است. این برنامه مناسب کودکان ۶ سال به بالا است و در بستر داستان‌ها، بازی‌ها و جدول‌های مختلفی، روی خواندن کودک کار می‌کند. روش‌های مختلفی که برای آموزش در این برنامه به‌کار رفته، باعث می‌شود تا در زمانی‌ کوتاه فرزندتان بتواند کلمات را بخواند و به‌درستی بنویسد. همچنین، بازی‌های مختلف هجی کردن، امتحانات و تست‌هایی که در بطن تصاویر گرفته می‌شود و پازل‌ها و جدول‌های کلمات، باعث تکرار کلمات برای کودک می‌شوند و بعداز مدت کوتاهی، می‌بینید که فرزندتان می‌تواند کلمات مختلف را هجی کند و بنویسد.

دانلود اپلیکیشن Mussila wordplay برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Mussila wordplay برای ios

برنامه تقویت خواندن Homer learning

homer learning

درست هجی کردن و نوشتن املای صحیح کلمات، مهارت مهمی است اما متاسفانه خیلی وقت‌ها بچه‌های بزرگتر هم در نوشتن کلمات ساده مشکل دارند. برنامه‌ی Homer learning، یک برنامه‌ی دیگر برای تقویت مهارت خواندن است. گروه سنی هدف این برنامه، بچه‌های ۲ تا ۸ سال است. هومر هم برای گوشی‌های اندرویدی، هم گوشی‌های ios و هم ورژن وب آن موجود است. هومر با مجموعه‌ای از بازی‌ها، روی مهارت خواندن متمرکز است. با کمک بازی‌های این برنامه، کودکان کلمات موضوعات مختلف مانند نحوه‌ی نوشتن صحیح حروف الفبا، نوشتن اعداد، و کلمات موضوعات مختلف است. این برنامه‌ی جذاب را برای کودک خود نصب کنید. اگر کمی صبوری و همراهی با کودک داشته باشید و برنامه‌ای مدون را پیش بگیرید، بعد از مدتی می‌بینید که فرزندتان می‌تواند کلماتی را بخواند و به‌راحتی هجی کند.

دانلود اپلیکیشن Homer learning برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Homer learning برای ios

اپلیکیشن آموزش زبان Timmy’s learning new skills

بهترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان نی نی سایت

برنامه‌ی Timmy’s learning new skillsتوسط British Council برای کودکان ۳ تا ۶ سال تولید شده است. در این برنامه، از طریق سه بازی مهیج و جذاب، کودکان لغات و عبارات زبان انگلیسی را فرا می‌گیرند. بازی‌های این برنامه، (NEW I-Spy) برای یادگیری لغت‌های جدید، (Magic Box) برای یادگیری اشکال و رنگ‌ها، و بازی (Rub a Dub) برای تقویت مهارت شنیداری، پیدا کردن اشیا گمشده و نقاشی کشیدن در حین یادگیری است. در این اپلیکیشن، کودک شما با Timmy، بره‌ی دوست‌داشتنی، و دوستانش، روفی و اتوس که یک جغد بامزه و یک سگ هستند همراه می‌شود و هم تفریح می‌کند، هم مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت می‌کند.

دانلود اپلیکیشن Timmy’s learning new skills برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Timmy’s learning new skills برای ios

برنامه زبان‌آموزی FunEasyLearn

دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 4 ساله

در برنامه‌ی FunEasyLearn، کودک همراه زنبور بامزه و خندان می‌شود و به کمک او به بیش از ۳۴ زبان زنده دنیا دسترسی دارد. با کمک این برنامه، می‌توان انگلیسی، فرانسوی، کره‌ای، عربی، سوئدی، یونانی و چند زبان دیگر را در ۴ مهارت خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن فرا گرفت. یادگیری زبان با برنامه‌ی FunEasyLearn، همانطور که از نامش مشخص است، با نشستن سر کلاس‌های درس تفاوت دارد. این برنامه، در طی بازی‌ها، تصاویر و سرگرمی‌های مختلف، به زبان‌آموز بیش از ۱۵۰۰۰ لغت و انواع جمله‌سازی در موضوعات مختلف را آموزش می‌دهد. نقاشی‌ها و تصویرسازی‌ها، به‌گونه‌ای هستند که کودک کم‌سن‌وسال هم بتواند آن‌ها را به‌خوبی درک کند و مفاهیم را یاد بگیرد. همچنین، کودک می‌تواند به‌طور آفلاین هم از این برنامه‌ استفاده کند.

دانلود اپلیکیشن FunEasyLearn برای اندروید

دانلود اپلیکیشن FunEasyLearn برای ios

 

لپ تاپ اقتصادی چی بخریم؟
بهترین لپ تاپ های ارزان

 

برنامه زبان‌آموزی Little Pim

دانلود رایگان برنامه آموزش زبان انگلیسی کودکان 3 ساله

لیتل پیم، یک پاندای دوست‌داشتنی و بامزه است که دوست دارد به فرزند شما زبان آموزش دهد. این برنامه برای کودکان نوپا و زیر سن مدرسه که هنوز با اصول سر کلاس نشستن آشنا نیستند یک برنامه ایده‌آل است. در این سنین، آموزش زبان امری حساس است و باید اصولی انجام شود تا کودک از زبان مدنظر بدش نیاید و در حین آموزش لذت ببرد. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کودکان لیتل پیم، یکی از بهترین برنامه‌ها برای آموزش به کودکان کم‌سن‌وسال است در این مسیر به کودک شما کمک می‌کند.

این برنامه، از ویدیوهای کوتاه برای آموزش لغات و موضوعات جدید استفاده می‌کند تا بچه‌ها بتوانند تمرکز کنند. با کمک Little Pim، کودک شما به ۱۲ زبان زنده‌ی دنیا دسترسی دارد و می‌تواند خواندن، نوشتن و صحبت کردن در زبان مدنظر را یاد بگیرد.

دانلود اپلیکیشن Little Pim برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Little Pim برای ios

عوامل تاثیرگذار در یادگیری زبان کودکان

سرعت زبان‌آموزی کودکان به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آن، حضور کودک در محیطی با زبان مقصد است و این‌که افرادی که به آن زبان صحبت می‌کنند، با کودک تعامل داشته باشند تا به‌مرور، کودک بتواند آن زبان را کسب کند و همچون زبان اول خود به‌کار بگیرد. هرچه میزان این تعامل بیشتر باشد و بچه بیشتر فرصت این را داشته باشد که گفت‌وگوها به زبان مقصد را بشنود، قابلیت صحبت به آن زبان، سریع‌تر در او ایجاد می‌شود.

در نبود چنین عواملی، بهترین روش استفاده از برنامه‌هایی است که در ساخت آن‌ها از گوینده‌های بومی استفاده شده. بهترین برنامه‌ها، آن‌ها هستند که موضوعات مختلف را مطرح می‌کنند و از تصاویر، بازی‌ها و شعر و ترانه استفاده می‌کنند تا زبان مقصد را در کودک نهادینه کنند. در صورت داشتن برنامه مدون و پخش منظم این برنامه‌ها، می‌توانید شرایط را برای کودک فراهم کنید. البته، لازم است در نظر داشته باشید که سرعت زبان‌آموزی کودکان با هم فرق دارد و در شرایط یکسان، بعضی کودکان سریعتر از کودکان دیگر یاد می‌گیرند. در این مسیر، بردباری و شکیبایی والدین و همراهی با کودکان بسیار مهم است.

جمع‌بندی

در دنیای امروز، بسیار اهمیت دارد که کودک شما حداقل یک زبان دیگر مانند انگلیسی یا فرانسوی را آموزش ببیند. بدین‌صورت، در آینده موقعیت‌های تحصیلی و شغلی فراوانی برای او ایجاد خواهد شد و یاد می‌گیرد که با افرادی از دیگر فرهنگ‌ها تعامل داشته باشد. برای این‌که به این هدف برسید، لازم است که از سنین پایین روی فرزندان خود سرمایه‌گذاری کنید. برنامه‌های آموزشی، برای والدینی که وقت ندارند فرزند خود را به کلاس ببرند یا به دلیل سن پایین کودک ترجیح می‌دهند او را در خانه نگه دارند، بسیار مناسب هستند. تنوع این برنامه‌ها، امکان دانلود رایگان آن‌ها و باکیفیت‌ بودنشان، دسترسی به آن‌ها را راحت کرده و گزینه‌های زیادی را پیش‌روی شما و کودک می‌گذارد. ما در این مقاله تعدادی از بهترین برنامه‌ها که از نظر بسیاری از کاربران نتیجه‌بخش بوده را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که این برنامه‌ها، بتوانند فرزند شما را به زبان علاقه‌مند کرده و برای او مفید و سرگرم‌کننده باشد.

سوالات متداول

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 11 ساله کدام است؟ 

اپلیکیشن Speakia یکی از بهترین برنامه‌هایی است که برای کودکان ۱۰ سال به بالا وجود دارد. در این برنامه، کودک یاد می‌گیرد تا در موقعیت‌های مختلف بتواند درباره‌ی انواع موضوعات صحبت کند و تعامل داشته باشد.

بهترین سن برای زبان‌ آموزی کی است؟ 

هر زمان که اقدام به آموزش زبان شود، به‌طور قطع می‌توانید با برنامه‌ریزی به اهداف خود برسید. اما بهترین سنی که از نظر زبان‌شناسان برای آموزش زبان دیگر در نظر گرفته شده، قبل از سن ۱۰ سالگی است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/
ads
ads