داغ ترین ها :
بهترین برنامه های ادیت عکس حرفه ای

بهترین برنامه های ادیت عکس حرفه ای

عکاسی با تلفن‌های هوشمندی که چهار دوربین اصلی یا بیشتر دارند و مگاپیکسل آن‌ها به شکل دیوانه‌واری در حال افزایش است، چیزی کم از دوربین‌های DSLR ندارد. از طرفی با وجود سنسورهای پیشرفته، باز هم برخی تصاویر نیاز به اندکی ویرایش دارند و اینجاست که برنامه‌های ویرایش تصویر حسابی به کار می‌آیند، گالری‌های پیش‌فرض اکثر تلفن‌های هوشمند، برخی امکانات ویرایشی ساده را ارائه می‌دهند؛ اما برای ویرایش بیشتر، احتمالا نیاز به پیدا کردن بهترین برنامه ادیت عکس حرفه ای خواهید داشت.
با وجود گزینه‌های بسیار زیادی از فهرست برنامه برای ادیت عکس ، انتخاب کمی دشوار است، به خصوص که با سرعت و قیمت اینترنت، نمی‌توان تک‌تک آن‌ها را امتحان کرد و بهترین گزینه را پیدا کرد. در ادامه با معرفی مختصر و مفید اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر موجود در Google Play Store، شما را برای انتخاب بهترین گزینه همراهی خواهیم کرد.

 

خودتان قیمت ها را مقایسه کنید و تصمیم بگیرید: لیست قیمت گوشی

 

بهترین برنامه ادیت عکس حرفه ای

این لیست بر اساس کارایی چیده نشده است! در اینجا فقط به معرفی و پیشنهاد اپلیکیشن‌ها پرداخته شده، و شما باید بر حسب نیاز خود مورد مناسب را انتخاب کنید.

بهترین برنامه های ادیت عکس حرفه ای

 

Snapseed – برنامه ساخت عکس آتلیه ای با فتوشاپ

دانلود برنامه فتوشاپ عکس حرفه ای، برنامه اسنپ سید Snapseed

شرکت گوگل با ساخت برنامه اسنپ سید یکی از بهترین برنامه های ادیت عکس برای گوشی را به دنیا معرفی کرده است. این برنامه به صورت کامل با سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایش به بهترین نحو ممکن با دقت و تمیزی بالا بک گراند عکس را حذف کرده و بک گراند جدید برای آن بگذارید یا برای مثال عکس‌های پرتره را با شفافیت و وضوح بیشتری از صفحه پشتی‌اش جدا کنید تا عکس با وضوح بالاتری آماده استفاده باشد.

ویژگی‌ها:

  • حذف سوژه داخل عکس
  • حذف بک گراند عکس
  • قابلیت تنظیم HDR
  • بیشتر از 20 فیلتر برای هر عکس
  • ویرایش فایل‌های RAW و DNG و ذخیره آن‌ها به صورت JPG
  • امکان استفاده از تم تاریک (Dark Theme Mode)
  • استفاده از فیلتر انتخابی با قلم‌مو، برای ویرایش بخش خاصی از تصویر
  • گزینه ذخیره تغییرات اعمال‌شده به عنوان پیش‌فرض، برای اعمال روی تصاویر بعدی

 

دانلود Snapseed برای اندروید

دانلود Snapseed برای آیفون

Werble – برنامه ادیت عکس حرفه ای

اگر به دنبال برنامه ادیت عکس حرفه ای می‌گردید، Werble یکی از گزینه‌های عالی پیش روی شما خواهد بود. این برنامه می‌تواند افکت‌های تصویری مناسبی روی تصاویر قرار دهد و به همین دلیل بهترین انتخاب برای شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود. این اپلیکیشن می‌تواند عکس های شما را به چند حرکت ساده به یک عکس جادویی تبدیل کند. اپلیکشن Werble یک ویرایشگر عکس عالی به شمار می‌رود.

ویژگی‌ها:

  • طرح‌های پیش‌فرض بسیار زیاد
  • برخورداری از انیمیشن‌های فوق العاده

 

دانلود Werble برای iOS

 

PicCollage

حالا می‌خواهیم برنامه ویرایش عکس همه کاره را به شما معرفی کنیم. این اپلیکیشن که PicCollage نام دارد هم برای اندروید عرضه شده و هم iOS. این اپلیکیشن نه تنها عکس‌های شما را زیبا می‌کند، بلکه به واسطه آن می‌توانید کلاژهای مختلف و بسیار شگفت‌انگیزی اضافه کنید. موضوع مهم دیگر این است که این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار دوستانه و خوبی را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن قاب‌های مختلفی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند عکس‌های خودشان را در کنار هم قرار بدهند و یک کلاژ زیبا داشته باشند.

ویژگی‌ها:

  • برخورداری از فریم‌های متعدد
  • رابط کاربری بسیار ساده و سر راست
  • آپدیت‌های فصلی با اضافه شدن ویژگی‌های جدید

 

دانلود PicCollage برای اندروید

دانلود برای PicCollage برای آیفون

 

piZap

اگر به دنبال بهترین برنامه ادیت عکس می‌گردید می‌توانید از piZap استفاده کنید. اگر می‌خواهید فتوشاپ عکس انجام دهید، piZap می‌تواند به شما کمک کند. این اپلیکیشن به شکلی ساخته شده که بتوانید خیلی راحت نتیجه نهایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در واقع piZap به گونه‌ای ساخته شده که برای کودکان هم جذاب خواهد بود. با این اپلکیشن می‌توانید خیلی سریع یک طرح و سبک انتخاب کنید و آن‌ها در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از piZap به عنوان اپلیکیشن ساخت میم هم یاد می‌شود.

ویژگی‌ها:

  • مناسب برای شبکه‌های اجتماعی
  • مناسب برای ساخت میم
  • رابط کاربری جذاب و عالی

دانلود piZap برای اندروید

دانلود piZap برای آیفون

Airbrush

از Airbrush به عنوان بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای موبایل و حتی بهترین برنامه ادیت عکس یاد می‌شود. این اپلیکیشن نزدیک به ۲۰۰ هزار بررسی مثبت دریافت کرده که نشان می‌دهد کاربران چقدر از آن راضی هستند. اپلیکیشن Airbrush کلی ابزار برای ویرایش تصاویر در اختیار شما قرار می‌دهد ک می‌توانید با ان عکس‌های جذاب خلق کنید.

ویژگی‌ها

  • ابزار متعدد برای ویرایش عکس‌ها
  • بالای ۳۰۰ فیلتر برای ویرایش عکس‌ها
  • امکان انتشار مستقیم در شبکه‌های اجتماعی

دانلود Airbrush برای اندروید

دانلود Airbrush برای iOS

BeFunky

از BeFunky می‌توانیم به بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای موبایل یاد کنیم. این اپلیکیشن واقعا برای عاشقان به عکاسی مناسب خواهد بود. وقتی وارد این اپلیکیشن می‌شوید به کلی گزینه دسترسی خواهید داشت که از همه آن‌ها می‌توانید برای ویرایش تصاویر استفاده کنید. کمی زمان با این اپلیکیشن سپری کنید تا بتوانید عکس‌های زیبا خلق کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید تصویر پشت سوژه اصلی را حذف کنید یا با استفاده از هوش مصنوعی عکس پرتره درست کنید. حتی با هوش مصنوعی می‌توانید عکس‌ خودتان را به نقاشی تبدیل کنید.

ویژگی‌ها:

  • استفاده بسیار راحت
  • برخورداری از هوش مصنوعی
  • ابزار متعدد برای استفاده

 

دانلود BeFunky برای اندروید

دانلود BeFunky برای آیفون

Adobe Photoshop Express – بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای موبایل

Adobe Photoshop Express با رابط کاربری ساده، یک برنامه ادیت عکس مینیمال برای ویرایش سریع، آسان و قدرتمند در گوشی‌های اندرویدی است. این اپلیکیشن قابلیت‌های ساده‌ای مثل برش (crop)، شیب‌دهنده (straighten)، چرخش (rotate) و قرینه‌ساز (flip) را در خود دارد. در ادامه به شما می‌گوییم که چرا این برنامه یکی از بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای موبایل محسوب می‌شود.
این اپلیکیشن دارای فیلترهای تک‌لمسی (فیلترهایی که با یک لمس ساده اعمال می‌شوند)، انواع افکت‌ها، رنگ‌بندی‌ها، اصلاح خودکار، قاب‌بندی‌ها و همچنین برخی ابزارهای پیشرفته، مانند Image Rendering Engine برای مدیریت فایل‌های بزرگ‌تر مانند تصاویر پانوراماو به‌عبارتی برای ادیت عکس حرفه ای فیلتر و افکت است. ویژگی کاهش اختلالات (noise reduction) نیز قادر است نقطه‌ها و لکه‌های ناخواسته در تصاویر شب را به حداقل برساند.
این اپلیکیشن رایگان است و هیچ تبلیغاتی ندارد. به علاوه، سرویسی در اختیار شما می‌گذارد که امکان به اشتراک گذاشتن تصاویر در اینستاگرام، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت در گوشی های اندروید و آیفون

ویژگی‌ها

  • بیش از 80 فیلتر برای ویرایش فوری
  • امکان ویرایش تصاویر در فرمت RAW
  • قابلیت تصحیح پرسپکتیو
  • انتشار سریع تصاویر ویرایش‌شده در فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی

 

 

دانلود Adobe Photoshop Express برای اندروید

دانلود Adobe Photoshop Express برای ios

برای آشنایی با سایر برنامه فتوشاپ حرفه ای عکاسی برای اندروید با ادامه متن همراه ما باشید.

PicsArt Photo Editor

برترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر اندروید ۲۰۲۱ - PicsArt Photo Editor

آیا بهترین برنامه ادیت عکس حرفه ای برای اندروید را می‌شناسید؟ یا در واقع نمی‌شود از بین این همه برنامه جذاب و کاربردی یکی را بهترین بنامیم؟

با بیش از 500 میلیون دانلود، PicsArt Photo Editor یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش تصویر سال ۲۰۲۱ است. دلیل برجسته بودن آن، قابلیت‌های بسیار زیاد شخصی‌سازی تصاویر است. به خصوص که یک برنامه دوربین درون‌برنامه‌ای (built-in) و شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر در خود دارد.
از قابلیت‌های دیگر می‌توان به ساخت کلاژ (collage)، طراحی و رسم شکل (drawing)، قاب‌بندی‌ها (frame) و برچسب‌ها (sticker) اشاره کرد. گرچه این اپلیکیشن رایگان است، اما تعدادی خرید درون‌برنامه‌ای وجود دارد و باید با تبلیغات کنار بیایید.

ویژگی‌ها

  •  اعمال افکت‌ها بر روی برخی قسمت‌های خاص تصویر با حالت قلم‌مو
  • پیشرفت و تکامل سریع افکت‌های مجهز به هوش‌مصنوعی
  • برنامه دوربین درون‌برنامه‌ای با افکت‌های زنده (live)
  • ترکیب دو تصویر با استفاده از لایه‌ها و شفافیت قابل‌تنظیم (double exposures)

 

 

دانلود Pics Art برای اندروید

دانلود Pics Art برای iOS

 

با بهترین برنامه های کاهش حجم ویدیو آشنا شوید:

کاهش حجم ویدیو

 

برنامه Fotor Photo Editor

برترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر اندروید ۲۰۲۱ - Fotor Photo Editor

Fotor یکی از توصیه‌شده‌ترین برنامه ادیتور حرفه ای عکس با صدها قابلیت فوق‌العاده و ابزار بهبوددهنده است. همچنین، طیف گسترده‌ای از افکت‌ها و فیلترها را ارائه می‌دهد. بیش از ۱۰ عملکرد ویرایشی قابل‌تنظیم وجود دارد که از آن‌ها می‌توان برای تنظیم روشنایی (brightness)، نوردهی (exposure)، کنتراست (contrast) و سایر جنبه‌های تصویر استفاده کرد.
این اپلیکیشن به شما امکان ساخت کلاژ با قالب‌های متعدد را می‌دهد. در ضمن رایگان است و تبلیغات دارد.

ویژگی‌ها

  • پر از قابلیت‌های متنوع و دارای پلتفرم photo licensing
  • بهبوددهی با قابلیت slide on screen برای ویرایشات در لحظه
  • قالب‌های کلاژ بسیار زیاد، مانند Classic و Magazine

 

 

دانلود Fotor Photo Editor برای اندروید

دانلود Fotor Photo Editor برای آیفون

خرید تبلت

PhotoDirector

برترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر اندروید ۲۰۲۱ - PhotoDirector

PhotoDirector یک ویرایش‌گر تصویر چندمنظوره است. رابط کاربری شیک و کاربرپسندی دارد و می‌توان با ابزارهای ساده و در عین حال قدرتمند آن، رنگ و تن تصاویر را به سرعت تنظیم کرد.
این اپلیکیشن همچنین دارای ابزارهای انیمیشن و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مثل Sky Replacement (جایگزینی آسمان) است. یک دوربین درون‌برنامه‌ای هم وجود دارد که با آن می‌توان هنگام تصویربرداری از افکت‌های زنده استفاده کرد. می‌توان تصاویر را ویرایش کرد و به سرعت در فیس‌بوک، فلیکر و… به اشتراک گذاشت.
به طور کلی، هنگام صحبت از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر، نباید PhotoDirector را فراموش کرد.
این اپلیکیشن رایگان است، اما خریدهای درون‌برنامه‌ای و تبلیغات هم دارد.

ویژگی‌ها

  • ابزار Content-Aware برای از بین بردن تصویرآزاری‌ها و اشیاء ناخواسته
  • افکت‌های هنری از پیش تعیین‌شده مثل Lomo، Vignette و HDR
  • ابزار Dehaze برای رفع تیرگی، مه و غبار
  • Photo fx برای اعمال افکت‌ها در نقاط خاص تصاویر

 

دانلود PhotoDirector برای اندروید

دانلود PhotoDirector برای آیفون

 

VSCO

برترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر اندروید ۲۰۲۱ - VSCO

اگر حرفه‌ای باشید، حتماً در مورد اپلیکیشن VSCO چیزی شنیده‌اید. اپلیکیشن محبوب ویرایش تصویر اندروید ۱۰ قابلیت ویژه و چندین فیلتر برای بهبود فوری (تقریباً) تصاویر به ارمغان آورده است.
آنچه VSCO را به یکی از بهترین‌ها بدل کرده، ابزارهای حرفه‌ای مانند HSL و Split Tones برای ویرایش تصاویر است. همچنین که دارای یک ویرایش‌گر ویدئو است.
VSCO همچنین بستری برای نشان دادن استعداد عکاسان ایجاد کرده که هر کسی می‌تواند به آن بپیوندد. البته پس از ۷ روز استفاده رایگان، برای ادامه استفاده باید اشتراک تهیه کنید.

ویژگی‌ها

  • ۱۰ قابلیت از پیش تعیین‌شده رایگان برای ویرایش فوری تصاویر
  • ابزارهای حرفه‌ای برای ویرایش تصاویر
  • انجمن VSCO برای ارائه تصاویرتان

 

 

دانلود VSCO برای اندروید

دانلود VSCO برای آیفون

 

چطور یک عکس را در گوگل جستجو کنیم:
سرچ عکس در گوگل

 

Toolwiz Photos

برترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر اندروید ۲۰۲۱ - Toolwiz Photos

Toolwiz Photos یک ویرایشگر تصویر حرفه‌ای است که همه‌چیز در آن وجود دارد، و بیش از ۲۰۰ ابزار قدرتمند را فراهم می‌کند. می‌توان فیلترها را افزود، چهره‌ها را عوض کرد، میزان شدت رنگ را تنظیم نمود، و حتی کلاژهای سرگرم‌کننده ساخت.
این برنامه رایگان اندرویدی، رابط کاربری ظریف و مینیمالیستی دارد. تعدد قابلیت‌ها و سهولت استفاده از آن، دلایل تبدیل آن به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش هستند.

ویژگی‌ها

  • مجموعه بزرگی از فیلترهای جادویی و هنری
  • عکاسی سلفی عالی، ابزارهای زیباسازی پوست (از جمله Face rater و dermabrasion)، از بین بردن قرمزی چشم و چشم درخشان
  • بیش از ۲۰۰ فونت (قلم) با پشتیبانی از سایه و ماسک

 

 

دانلود Toolwiz Photos برای اندروید

YouCam Perfect

برنامه یوکم پرفکت

YouCam Perfect ابزاری مناسب است که با کمک آن می‌توان تصاویر پرتره را در چند ثانیه زیبا کرد. ویرایش را با افکت‌ها و فیلترهای تک‌لمسی آن، برش و چرخش تصویر، پیکسل‌های موزاییکی برای بلور کردن پس‌زمینه، جلوه‌های ویژه و جلوه‌های HDR تجربه کنید. همچنین که ابزارهای دیگری مثل اصلاح‌کننده صورت، ازبین‌برنده پف چشم و Body Slimmer (برای باریک‌تر کردن کمرتان) را نیز دارد.
در کل، اگر در جستجوی بهترین برنامه‌های ویرایش تصاویر سلفی باشید، این مورد گزینه خوبی خواهد بود. این اپلیکیشن همچنین دارای قابلیت ضبط سلفی ویدئویی است.
دانلود آن رایگان است، و برای ویژگی‌های اضافی خریدهای درون‌برنامه‌ای دارد. در ضمن تبلیغات هم دارد.

ویژگی‌ها

  • افکت‌های زیباسازی پوست در سلفی‌های تصویری و ویدئویی
  • ابزار برش و حذف اشیاء
  • تشخیص فوری چند چهره برای سلفی گروهی
  • ویژگی «Smile» برای افزودن لبخند روی تصاویر

 

 

دانلود YouCam Perfect برای اندروید

دانلود YouCam Perfect برای آیفون

قیمت گوشی

Pixlr

برنامه پیکسلار

Pixlr یکی دیگر از برنامه‌های رایگان و فوق‌العاده ویرایش تصاویر است. این اپلیکیشن تمام ابزارهایی را که ممکن است کاربر به آن‌ها نیاز داشته باشد در خود دارد. همچنین، بیش از ۲ میلیون ترکیب از افکت‌های رایگان، لایه‌ها و فیلترها را در خود دارد. در ضمن می‌توانید با طرح‌ها، پس‌زمینه‌ها و تنظیمات فاصله‌گذاری متنوع، کلاژهای جذابی ایجاد کنید.
در کنار اینها، قادر است سبک تصویر را با دودل، نقاشی با مداد، و طرح‌های جوهری تغییر دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تصاویری که ویرایش کرده‌اید را مستقیماً در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. این برنامه رایگان بوده، اما خریدهای درون‌برنامه‌ای و تبلیغات دارد.

ویژگی‌ها

  • گزینه علامت‌گذاری افکت‌ها یا لایه‌های بیشتر استفاده‌شده به عنوان مورد دلخواه
  • ابزارهای قابل‌توجه بهبوددهی
  • قابلیت اصلاح خودکار برای ایجاد خودکار تعادل در رنگ‌بندی تصویر
  • قابلیت کلاژ با حداکثر ۲۵ تصویر و طرح‌ها، پس‌زمینه‌ها و تنظیمات فاصله‌گذاری متنوع

 

 

دانلود pixlr برای اندروید

دانلود pixlr برای iOS

Photo Lab

برترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر اندروید ۲۰۲۱ - Photo Lab

Photo Lab به تصاویر جلوه‌ای بی‌نظیر می‌بخشد. این مجموعه دارای بیش از ۹۰۰ افکت مختلف از جمله مونتاژ واقع‌گرایانه تصاویر، فیلترهای شیک، قاب‌های زیبا، افکت‌های هنری خلاقانه، کلاژ و… است.
با یک رابط کاربری ساده و بصری، کار با این اپلیکیشن به راحتی قابل‌کنترل است. این ویرایش‌گر تصویر همه ابزارهای پایه که ممکن است کاربر به آن‌ها نیاز داشته باشد را ارائه می‌دهد: برش، چرخش، تنظیم روشنایی، وضوح و حتی ویرایش سریع.
به علاوه، می‌توانید خلاقیت خود را در گالری ذخیره کنید، به راحتی از طریق توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارید، یا آن را به عنوان یک پیام ارسال کنید. این اپلیکیشن یک نسخه رایگان دارد که تبلیغات نمایش می‌دهد. اما مشکل آن، این است که تصاویر را علامت‌گذاری می‌کند.

 

ویژگی‌ها

  • بیش از ۵۰ سبک پیش‌فرض برای ویرایش تک‌لمسی سریع
  • الگوریتم پیشرفته تشخیص چهره برای مونتاژ تصاویر چهره‌ها

 

 

دانلود Photo Lab برای اندروید

دانلود Photo Lab برای آیفون

Photo Editor Pro

برنامه Photo Editor Pro

اپلیکیشن Photo Editor Pro یکی دیگر از ویرایشگرهای تصویر است که کاربران می‌توانند برای زیباسازی تصاویرشان از آن استفاده کنند.
علاوه بر ابزارهای ویرایشی اولیه، دارای چندین ابزار پرطرفدار مانند افزودن انواع مختلف افکت‌های glitch، فیلترهای طراحی جذاب، استیکر، طرح‌های خال‌کوبی و… است.
همه ابزارهای اولیه مانند تنظیم روشنایی، کنتراست، سایه، highlight و… نیز وجود دارند. البته HSL (رنگ، شدت و درخشندگی) بر خلاف سایر اپلیکیشن‌های اندرویدی، صرفا برای خریداران نسخه پرمیوم ارائه می‌شود.
این اپلیکیشن قابلیت ساخت کلاژ را هم دارد. مهم‌ترین نکته، رابط کاربری ساده و آسان آن است. تنها مشکل آن تبلیغات تمام‌صفحه است که به صورت پاپ‌آپ و بیش‌ازحد روی صفحه می‌آیند.

ویژگی‌ها

  • افکت‌های glitch و فیلترهای متنوع
  • ویرایشگر بدن برای اندام باریک، پاهای کشیده و مدل موهای متعدد

 

 

دانلود Photo Editor Pro برای اندروید

دانلود Photo Editor Pro برای آیفون

 

برای خودرو چه شارژری بخریم؟
بهترین شارژر فندکی

 

Prisma Photo Editor

برنامه Prisma Photo Editor

آخرین مورد این لیست Prisma است. اگر بخواهید تصویر خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید، این اپلیکیشن، با بیش از ۱۲۰ میلیون بار دانلود، یکی از بهترین برنامه‌های قابل‌انتخاب خواهد بود.
Prisma بیش از ۳۰۰ سبک هنری برای تحریک خلاقیت شما در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین، هر روز یک فیلتر هنری جدید در آن ارائه می‌شود تا بتوانید هر روز در انتظار چیز تازه‌ای باشید.

ویژگی‌ها

  • حالت پیشرفته بهبود تصویر
  • هر روز یک سبک هنری جدید
  • انجمن Prisma برای به اشتراک گذاشتن و نمایش خلاقیت و استعدادتان

دانلود Prisma Photo Editor برای اندروید
دانلود Prisma Photo Editor برای آیفون

Adobe photoshop camera – برنامه فتوشاپ عکس

Adobe photoshop camera

بهترین جلوه‌ها و فیلترها را برای عکس خود انتخاب کنید. برنامه Adobe photoshop camera یک ویرایشگر حرفه ای عکس است که قابلیت‌های جذابی به عکس شما اضافه می‌کند .  بعد از ویرایش، تغییرات اساسی عکس را احساس خواهید کرد. بیش از 100 افکت و فیلتر زیبا را پشتیبانی می‌کند. فیلترهای متنوع و جالب برنامه بسیار سرگرم کننده هستند. حتما آن را امتحان کنید. با این برنامه می‌توانید پس زمینه‌ها را حذف کرده و فیلترهای جذاب جایگزین کنید. فیلترهای کتابخانه شامل portrait,bloom,pop art, Spectrum,Food,Natural Sky و غیره است. دست شما برای انتخاب باز است. نکته دیگر درباره ویژگی Auto tone است. با ویژگی Auto Tone  می‌توانید عکس‌های طبیعی‌تری ثبت کنید. همچنین قابلیت Face light در دوبین فوتوشاپ، نور را بهینه می‌کند. برنامه Adobe photoshop  به هوش مصنوعی مجهز است بنابراین به عنوان بهترین ویرایشگر عکس شناخته می شود.

ویژگی‌ها

  • شباهت زیاد با فوتوشاپ ویندوز
  • ابزار های پیشرفته
  • طیف وسیع رنگ و ادیت عکس

 

 

دانلود Adobe photoshop camera برای اندروید

دانلود Adobe photoshop camera برای iOS

Google photos

برنامه ادیت عکس گوگل فوتو

Google photos آلبومی از مجموعه عکس‌ها و فیلم‌های شما است. به عبارتی بهترین برنامه ادیت عکس و فیلم می‌تواند باشد. اگر تا به حال عکس‌ها و فیلم‌های زیادی را از دست داده اید، با نصب این برنامه خیال شما از بابت ذخیره عکس‌ها و فیلم‌ها راحت خواهد شد.  زیرا آن‌ها را به خوبی مدیریت می‌کند. اگر حساب کاربری گوگل داشته باشید، گوگل 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت‌های برنامه شامل ویرایش عکس و ویدیو و آلبوم مشترک است. همچنین این اختیار را دارید که نسخه پشتیبانی از عکس و فیلم‌ها داشته باشید و کیفیت آن را انتخاب کنید.

ویژگی‌ها

  • قابلیت اشتراک گذاری در رسانه گوگل فوتوز
  • ابزارهای مختلف ادیت عکس
  • هماهنگ با اکانت های گوگل

 

 

 

دانلود Google Photos برای اندروید

دانلود Google Photos برای ios

 

 

FaceTune 2

برنامه ادیت عکس face tune 2

یک برنامه ویرایشگر عکس است که می‌توانید به خوبی عکس‌های سلفی را روتوش کنید. Face Tune2 ابزارهایی متنوعی شامل قابلیت روتوش عکس، استفاده از انواع فیلترهای جذاب و با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد تا عکس را به دلخواه ویرایش کنید. دوست دارید چه تغییری به عکس بدهید؟ برس روتوش را بردارید و عکس‌تان را اصلاح کنید، اگر بخواهید می‌توانید چشمانتان را بزرگ‌تر کرده و پوست تان را صاف کنید، یا شاید دوست داشته باشید رنگ دندان‎ها را سفید کنید. در هر صورت شما اختیار کامل دارید. ابزارهای برنامه تغییرات شگفت انگیزی به عکس شما می بخشند از جلوه‌های رنگارنگ نور لذت ببرید. پس زمینه عکس را محو کرده و فیلترهای جذاب و درخشان به آن اضافه کنید. حالا تفاوت را احساس کنید.

ویژگی‌ها

  • قابلیت ادیت صورت
  • فیلترهای مختلف عکس
  • پیشرفته تر نسبت به نسخه اول

 

 

دانلود FaceTune 2 برای اندروید

دانلود FaceTune 2 برای ios

 

Afterlight

برنامه ادیت عکس afterlight

اگر دنبال یک برنامه ویرایشگر سریع عکس هستید، Afterlight مناسب شماست زیرا در عرض چند ثانیه تغییرات اساسی به عکس شما می دهد. این برنامه 15 ابزار ویرایش دارد تا عکس را مطابق سلیقه‌تان ویرایش کنید. با ابزار برش سریع، عکس تان را برش دهید. تغییر جهت را به سادگی انجام دهید. می توانید عکس را به سمت افقی یا عمودی بچرخانید. قابلیت‌های برنامه تنها به این ابزارها محدود نمی شود. Afterlight دارای 27 فیلتراصلی، 66 بافت و 77 فریم است. حالا می توانید با داشتن آن ها دست به کار شوید.

ویژگی‌ها

  • ابزارهای مختلف
  • فیلترهای مختلف عکاسی

 

 

دانلود Afterlight برای اندروید

دانلود Afterlight برای ios

 

Foodie

برنامه ادیت عکس Foodie

یک برنامه سرگرم‌کننده برای افرادی است که عاشق گرفتن عکس با انواع فیلترهای هیجان انگیز هستند. برنامه فودی 30 فیلتر فوق العاده باکیفیت دارد. به راحتی می توانید با اضافه کردن فیلترهای جالب، عکس‌های خاطره انگیز را زیباتر کنید. فیلترها این قابلیت را دارند که عکس‌های ساده را به یک شاهکار جذاب تغییر دهند. ابتدا عکس‌تان را ویرایش کرده و فیلترها را به آن اضافه کنید.

ویژگی‌ها

  • شبکه اجتماعی اختصاصی برای عکس غذا
  • فیلترهای مختلف عکاسی

 

دانلود Foodie برای اندروید

دانلود Foodie برای ios

Visage

برنامه ادیت عکس Visage

Visage یک برنامه ویرایشگر عکس است . تنوع ابزارهای خلاقانه برنامه، استعدادهای هنری شما را شکوفا می کند. به راحتی می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را به دلخواه ویرایش کنید. با ابزارهای پیشرفته Visage کنتراست عکس را تنظیم کنید و فیلترها و افکت‌های مورد علاقه تان را به عکس اضافه کنید. آماده خلق یک داستان جذاب باشید. ویژگی مونتاژ Visage استعداد داستان سرایی‌تان را ظاهر می کند.  فیلم را لایه بندی کرده و با آن یک کلاژ بسازید. Visage دارای انواع تنظیمات عکس است که با کمک آن ها به نتایج رضایت بخشی خواهید رسید.

ویژگی‌ها

  • قابلیت ادیت صورت و آرایش حرفه ای
  • فیلترهای مختلف رنگ

 

توضیحات

تعداد نصب: بیش از 10 میلیون
نمره: 3.6

دانلود Visage برای اندروید

دانلود Visage برای ios

Canva

Canva نه تنها یک برنامه ویرایش عکس همه کاره است. بلکه شما می توانید از آن برای ساخت پوستر و تصاویر وب  استفاده کنید. فقط کافیست یک عکس بگیرید و آن را در برنامه کانوا آپلود کرده و ویرایش کنید. فیلترهای برنامه را چاشنی عکس و تصاویر کنید تا عکس را در سطح بالاتری تغییر دهید. نیاز نیست که متخصص باشید، با برنامه کاموا به راحتی می توانید لوگو و پوستر طراحی کنید. با این برنامه هیچ کمبودی را احساس نمی کنید زیرا تمام ابزارهای مورد نیاز طراحی گرافیکی و  کلاژ ویدیو را در اختیار دارید. اگر کار اصلی شما در اینستاگرام است و می خواهید پست‌های جذاب بسازید، شروع کنید، به راحتی می‌توانید انواع پست های جذاب، کاور هایلایت اینستاگرام و استوری بسازید.

ویژگی‌ها

  • قابلیت ادیت عکس و فیلم
  • فیلترهای مختلف رنگ

 

 

دانلود Canva برای اندروید

دانلود Canva برای ios

 

نقد و بررسی تخصصی موبایل در وبلاگ تکنولایف:
بررسی گوشی

 

Go Daddy

برنامه ادیت عکس Go Daddy

اگر دنبال برنامه‌ای هستید که بتوانید با آن بنر ، پوستر و لوگو بسازید. برنامه Go Daddyانتخاب مناسبی است. برنامه Godaddy یک ابزار گرافیکی فوق العاده است. نیازی نیست متخصص باشید با این برنامه می‌توانید کارت ویزیت یا پوستر طراحی کنید. ابزار Remove Background پس زمینه عکس را از آن جدا می‌کند، و شما می توانید تصویر دلخواه را جایگزین کنید. Go Daddy شامل پوسترساز، بنرساز، بروشور ساز است  و بیش از 500 فونت را در اختیار شما قرار می‌دهد. و این قابلیت را دارد که با 67000 گرافیک آماده، لوگو بسازید. متن را به عکس اضافه کنید و آن‌ها را با مجموعه ابزار ویرایش، روتوش کنید.

ویژگی‌ها

  • قابلیت ادیت عکس و فیلم
  • فیلترهای مختلف رنگ

 

 

دانلود Go Daddy برای اندروید

دانلود Go Daddy برای ios

خرید هندزفری

Bazaart

با برنامه Bazaart کلاژهای جذاب بسازید. Bazaart یک برنامه ویرایشگر عکس است که با ابزارهای متنوعی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، عکس‌های ساده را به تصاویر جذاب تبدیل می‌کند. با پاک‌کن جادویی پس زمینه‌ها را حذف کنید، و با قیچی وابزارهای برش، عکس را به دلخواه برش دهید. با  تنظیمات حرفه‌ای مانند میزان نور، کنتراست، سایه، رنگ عکس‌ها را به دلخواه تغییر دهید. به آسانی 100 لایه اضافه کنید، نگران نباشید آن‌ها قابل ویرایش هستند. اضافه کردن استیکرهای گیف، انواع فیلترهای عکس، ساخت ویدیوی استاپ موشن و گیف برخی از قابلیت‌های فوق العاده برنامه به شمار می روند.

ویژگی‌ها

  • ابزارهای قدرتمند ادیت عکس
  • فیلترهای مختلف رنگ

 

دانلود ‌Bazaart برای اندروید

دانلود Bazaart برای ios

PicVerse

برنامه ادیت عکس PicVerse

یک برنامه ویرایشگر عکس است که ابزارهای متنوعی برای ساخت یک عکس حرفه ای در اختیار کاربر قرار می دهد. با ابزارهای picverse عکس ها و ویدیو را ویرایش کنید و آنچه را که می خواهید خلق کنید. ویدیوی مد نظر را در برنامه آپلود کرده و نور و رنگ آن را تنظیم کنید. با نوار لغزنده میزان کنتراست عکس را تغییر دهید، و رنگ ویدیو را روشن‌تر یا تیره‌تر کنید. از میان بیش از 350 فیلتر انتخاب کنید و ویدیوها را به شکلی زیبا عوض کنید. با افکت‌های مختلف جلوه‌ای خاص به ویدیو ببخشید.

ویژگی‌ها

  • ابزارهای قدرتمند ادیت عکس
  • فیلترهای مختلف رنگ

 

 

دانلود PicVerse برای اندروید

دانلود PicVerse برای ios

inShot

برنامه ادیت عکس inShot

برنامه این شات بهترین برنامه فتوشاپ همه کاره است که علاوه‌بر عکس به شما اجازه می‌دهد تا فیلم‌های کوتاه و بلند را هم ادیت و ویرایش کنید. در این برنامه با اضافه کردن جلوه‌های ویژه ساختن ویدیوها و عکس‌های جذاب کار سختی نیست. این برنامه امکاناتی شامل افزودن موسیقی، متن، شکلک، حرکات آهسته، ساخت کلاژ ویدیو را به شما می‌دهد. با این ابزار می‌توانید ویدیوهای فوق العاده جذاب و فانتزی بسازید و در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، اینستاگرام، یوتیوب و واتس اپ به اشتراک بگذارید. همچنین اگر دنبال بهترین برنامه ویرایش عکس برای اینستاگرام هستید، inShot به عنوان بهترین برنامه ادیت عکس برای اینستاگرام، پست و استوری به شمار می رود. ویرایش ویدیو با برنامه inShot به سادگی آب خوردن است. به این صورت که برش فیلم، ادغام فیلم‌ها، تنظیم سرعت و ساخت استاپ موشن، تنظیم روشنایی و کنتراست ویدیو را امکان پذیر می‌کند. بسیاری از جلوه‌های جذاب صوتی را به برنامه اضافه کنید. فونت‌های زیادی در دسترس شما است، با اضافه کردن آن‌ها به فیلم و عکس، تفاوت را احساس کنید.

ویژگی‌ها

  • ابزارهای قدرتمند و حرفه ای ادیت عکس و فیلم
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

 

دانلود inShot برای اندروید

دانلود inShot برای ios

Touch Retouch

این ابزار محتوای اضافی را حذف می کند. برنامه Touch Retouch یک ویرایشگر فوق العاده عکس است که تمام خراش‌ها، شکستگی‌ها، لک های پوستی و جوش‌ها را از بین می برد. هر چیزی که فکر می کنید در عکس شما اضافی است با این ابزار اصلاح کنید. با ابزار Segment Remover حتی می توانید بخشی از یک خط را پاک کنید، با Touch Retouch روتوش عکس کار راحتی است، اندازه پاک کن را تعیین کرده و ویرایش را شروع کنید.

ویژگی‌ها

  • ابزارهای قدرتمند پاک کردن سوژه های ناخواسته
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

 

دانلود Touch Retouch برای اندروید

دانلود Touch Retouch برای ios

FilterStorm Neue

برنامه ادیت عکس FilterStorm Neue

یک برنامه ویرایشگر عکس برای کاربران ios است. با این برنامه می توانید انواع فیلترها را به عکس خود اضافه کنید. قابلیت‌های متنوع برنامه، عکس‌های شما را بیشتر از سطح انتظارتان می سازد. با برنامه FilterStorm نور و رنگ عکس را تنظیم کرده و به دلخواه تغییر دهید. این ابزار مانند فوتوشاپ حرفه‌ای نیست اما قابلیت های متنوعی در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی‌ها

  • ابزارهای حرفه ای ادیت عکس
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس

 

دانلود FilterStorm Neue برای ios

B612

برنامه ادیت عکس B612

B612 نه تنها کار دوربین را انجام می‌دهد بلکه یک برنامه فوق العاده ویرایش عکس و فیلم است.  جلوه‌ها، فیلترها و استیکرهای جذاب را به عکس یا فیلم خود اضافه کنید. با برنامه B612 در شب عکس‌های با کیفیت و جذاب بگیرید. روزتان را با تغییر شروع کنید . آرایش امروزتان با فیلترهای هیجان انگیز تغییر دهید. از تنوع رنگ‌ها لذت ببرید، ویرایش دقیق رنگ‌ها با ابزار برنامه قابل اجراست. با این برنامه تنوع را احساس می کنید. به راحتی می توانید از میان 500 موسیقی انتخاب کنید. و موزیک مورد علاقه تان را به آن اضافه کنید. حالا از نتیجه لذت ببرید.

ویژگی‌ها

  • قابلیت اشتراک گذاری مشتسقیم در شبکه های مجازی
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس+ به روز رسانی سریع

 

دانلود B612 برای اندروید

دانلود B612 برای ios

 

با 25 میلیون موبایل چی بخریم؟
بهترین گوشی تا 25 میلیون

 

Beauty Sweet Plus

این برنامه بهترین ویرایشگر عکس‌های سلفی است. دوربین زیبای برنامه، سلفی‌ها و فیلترهای جذاب را به عکس‌های سلفی شما اضافه می کند. این دوربین دارای افکت‌های سرگرم کننده است همچنین Beauty Camera این قابلیت را دارد که فیلترهای هنری به عکس تان اضافه کنید. جذابیتی که این برنامه دارد این است که می توانید اجزای صورت مانند ابروها، چشم‌ها، رژ لب و رژ گونه را به زیبایی ویرایش کنید. نگران رنگ پوست نباشید، برنامه Beauty Sweet ابزار ویرایش پوست را نیز در اختیار شما قرار می دهد. حالا تغییرات را ببینید.

ویژگی‌ها

  • قابلیت آرایش حرفه ای صورت
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

 

توضیحات

تعداد نصب: بیش از 10 میلیون
نمره: 4.4

دانلود Beauty Sweet Plus برای اندروید

دانلود Beauty Sweet Plus برای ios

 

Bloom Camera,Selfie & Editor

ادیت عکس Beauty Sweet Plus

این برنامه به یک سیستم تشخیص چهره هوشمند مجهز است که به شما این امکان را می دهد تا گیف‌های متحرک بسازید. سلفی‌ها و عکس‌ها را با فیلترهای جذاب تزیین کنید و مانند حرفه ای‌ها عکس بگیرید. شما می توانید با ویژگی‌هایی مانند روتوش عکس، آرایش و واترمارک عکس‌ها را ویرایش کنید. و در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. قابلیت جالب برچسب Snappy photo این امکان را فراهم می کند که عکس‌های سرگرم کننده بگیریید. این ابزار قابلیت واقعیت افزوده را به عکس‌های شما اضافه می‌کند. طوری که می‌توانید با صورت  گربه سلفی بگیرید. از امکانات جذاب برنامه استفاده کنید و با دوستانتان لحظه های سرگرم کننده بسازید.

ویژگی‌ها

  • قابلیت آرایش حرفه ای صورت
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

 

 

دانلود Bloom Camera,Selfie & Editor برای اندروید

دانلود Bloom Camera,Selfie & Editor برای ios

 

photo editor pro

برنامه ادیت عکس photo editor pro

هر ابزاری که برای ویرایش عکس نیاز دارید می توانید در اپلیکیشن photo editor pro پیدا کنید. این برنامه مجموعه ای از انواع فونت‌ها، لی اوت، فیلترها، گریدها را در دسترس کاربر قرار می دهد، اگر به کلاژ علاقه دارید، بیش از 18 عکس را دریک کلاژ قرار دهید. و خبر خوب اینکه می‌توانید ویرایش نهایی را بدون واترمارک در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ و اسنپ چت به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن ادیت عکس برای اندروید و ios در دسترس است می توانید از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

ویژگی‌ها

  • ابزارهای حرفه ای ادیت عکس
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

 

 

دانلود برنامه برای ios

دانلود برنامه برای اندروید

 

نصب بهترین بازی ها به سلیقه شما:
بهترین بازی های اندروید

 

Pixelmator

برنامه ادیت عکس Pixelmator

یک برنامه ادیت عکس آیفون است. برنامه pixelmator براساس لایه‌بندی ساخته شده است و هر آنچه که برای ویرایش نیاز دارید در دسترس شما قرار می‌دهد. بررسی کنید تصویر به چه تغییراتی نیاز دارد، شاید نیاز باشد قسمتی از تصویر را تار، روشن یا تیره کنید. با بهترین برنامه ادیت عکس ایفون به راحتی عیوب تصویر و لکه‌های پوستی را ویرایش کنید. تغییرات را با ده ها قالب متنوع انجام دهید. این برنامه منحصرا برای ios طراحی شده است و کاربران ios در آیپد و آیفون می‌توانند با آن کار کنند.

ویژگی‌ها

*. ابزارهای حرفه ای ادیت عکس
*. فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

 

دانلود برنامه pixelmator برای ios

Adobe Lightroom CC – فتوشاپ عکس

برنامه ادیت عکس Adobe photoshop Lightroom CC

برنامه فوق العاده lightroom یک ابزار دوکاره برای ویرایش و گرفتن عکس است. با این برنامه به راحتی می توانید عکس‌ها را ویرایش کرده و فیلترهای جذابی به آن اضافه کنید. ویژگی‌های کاربردی این برنامه شامل قابلیت چرخش و برش عکس، روتوش، به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی است. برنامه lightroom گزینه مناسبی برای ویرایش جزئی‌ترین عیوب عکس است. برنامه ادیت عکس lightroom یک انتخاب کامل برای یک ویرایش دقیق به شمار می رود. اگر دنبال برنامه حرفه ای و کامل برای ویرایش عکس هستید، این برنامه را می توانید از گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کنید.

ویژگی‌ها

  • ابزارهای حرفه ای ادیت عکس+ شبیه ساز ساده برنامه فوتوشاپ
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس و فیلم

 

دانلود برنامه Adobe photoshop برای اندروید

دانلود برنامه Adobe photoshop برای ios

 

photo Editor – Lumi

برنامه ادیت عکس photo Editor – Lumi

یک ویرایشگر قدرتمند برای ادیت عکس است. خوشبختانه نیازی نیست که حرفه ای باشید تا بتوانید با این برنامه کار کنید، زیرا این قابلیت را به شما می دهد که بدون نیاز به مهارتی عکس‌ها را ساده و سریع و با کیفیت بالا ویرایش کنید. فیلترهای دلخواه را بر روی تصاویر اضافه کرده و تفاوت را احساس کنید. ویژگی‌های برنامه شامل سفارشی کردن افکت‌های عکس، انواع افکت‌های جذاب، پاک کن ویژه ادیت پس زمینه، کنترل رنگ‌ها، روشنایی، کنتراست، سایه ها، وضوح، میزان نور است. lumi   یک برنامه ادیت عکس برای اینستاگرام نیز به شمار می رود. و اگر با اینستاگرام کار می‌کنید و دنبال یک برنامه ادیت عکس کاربردی هستید، برنامه لومی را حتما تست کنید. این برنامه فقط برای کاربران اندروید در دسترس است.

ویژگی‌ها

  • ابزارهای حرفه ای ادیت عکس
  • فیلترهای مختلف رنگ برای عکس

 

دانلود برنامه Photo Editor-Lumi برای اندروید

 

نتیجه‌گیری

در این مقاله لیستی از بهترین برنامه های ادیت عکس و فیلم را معرفی کردیم . حتما برای دانلود بهترین برنامه ادیت عکس برای اندروید و ios از این لیست استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین ادیتور عکس اندروید کدام است؟ Canva یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ادیت عکس برای اندروید به حساب می‌آید که البته نسخه iOS هم دارد.

بهترین اپلیکیشن ادیت عکس برای iOS کدام است؟ اپلیکیشن Werble به راحتی می‌تواند عکس‌های را ادیت کند. این اپلیکیشن برای iOS در دسترس است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. حسین

    سلام ویرایشگر عکس مشابه فتوشاپ ویندوز با قابلیت لایه ها و جابجایی و ویرایش لایه ها و ذخیر بصوره پروژه برای اینکه بعدا ادامه ویرایش رو انجام بدم و حتی فایل پروژه رو به گوشی دیگه انتقال بدم سراغ دارید. من غیر از pscc 9.9.9 اندروید که خیلی قدیمیه ولی چند لایه است ولی خروجی پروژه نمیده . هیچ برنامه دیگه ای سراغ ندارم .لطفا راهنمایی کنید.

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%b9%da%a9%d8%b3/
ads
ads