داغ ترین ها :
معرفی بهترین لپ تاپ های hp

معرفی بهترین لپ تاپ های hp

اچ پی یک برند آمریکایی است که بیش از 80 سال قدمت دارد و در زمینه IT و تولید محصولاتی مانند لپ تاپ فعالیت می‌کند. این سازنده لپ تاپ‌های جذابی را در دسته‌بندی‌های متنوع تولید می‌کند و در بازار ایران هم شما می‌توانید تنوع خوبی از محصولات این سازنده را پیدا کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بهترین لپ تاپ اچ پی موجود در بازار بپردازیم و شما را با گزینه‌های موجود بیشتر آشنا کنیم.

 

برای خرید لپ تاپ های HP با قیمت عالی به فروشگاه تکنولایف سر بزنید: قیمت لپ تاپ اچ پی

 

چرا لپ تاپ اچ پی بخریم؟

در بازار لپ تاپ‌های زیادی از برندهای مختلف وجود دارد و به همین جهت این سوال مطرح می‌شود که چرا باید برند HP را انتخاب کنیم؟ در ادامه به دلایل موجود برای انتخاب سازنده آمریکایی می‌پردازیم.

طراحی خوب

در همان ابتدایی که به یک لپ تاپ اچ پی نگاه کنید متوجه خواهید شد که با یک محصول شیک و جذاب مواجه هستید. این سازنده همواره تلاش می‌کند تا در زمینه طراحی خود را به روز نگه دارد و در عین حال اصالت محصولات خود را نیز حفظ کند. این سازنده آمریکایی سالیانه هزینه زیادی را متحمل می‌شود تا به صورت دقیق‌تر از خواسته کاربران آگاهی پیدا کند و بتواند بهترین طراحی را داشته باشد. از سوی دیگر کیفیت ساخت این لپ تاپ‌ها نیز بالا است و شما در طولانی مدت با مشکل مواجه نخواهید شد و می‌توانید با خیال راحت لپ تاپ‌های hp را همراه خود داشته باشید و حمل کنید.

اعتبار بالا

بدون شک اچ پی یکی از برترین و بهترین سازندگان لپ تاپ‌ها در جهان است. این برند شهرت زیاد دارد و توانسته این موفقیت را طی بیش از 50 سال فعالیت در زمینه لپ تاپ‌ها به‌دست بیاورد. در چهار ماهه دوم سال 2022 اچ پی موفق شده بیش از 22 درصد از بازار کامپیوترها در آمریکا را به خود اختصاص دهد و این در حالیست که برندهای زیادی از جمله اپل در آمریکا فعالیت بسیار گسترده‌ای دارند. یکی از دلایل شهرت و اعتبار بالای لپ تاپ‌های hp به دلیل دوام طولانی مدت آن‌ها است و کاربران به دلیل این عملکرد خوب ترجیح می‌دهند که لپ تاپ بعدی خود را نیز از همین برند خریداری کنند.

ارزش خرید و تنوع بالا

لپ تاپ‌ها هرساله به دلیل استفاده از سخت افزار قوی‌تر گران‌تر می‌شوند ولی همه کاربران به سخت افزار عالی و مشخصات بسیار بالا نیاز ندارند و شرکت اچ پی با تولید لپ تاپ‌های در بازه‌های قیمتی مختلف حق انتخاب بسیار گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرفی لپ تاپ‌های این برند آمریکایی به نسبت مبلغ پرداختی مشخصات خوبی دارند و همین موضوع ارزش خرید آن‌ها را افزایش می‌دهد.

موجودی در بازار کشور

اچ پی یکی از برندهایی است که در بازار کشور با تنوع بالایی یافت می‌شود و شما می‌توانید لپ تاپ اچ پی اقتصادی یا گیمینگ و پرچمدار خریداری کنید. این موضوع از آنجایی برتری به حساب می‌آید که برخی از برندها مانند ریزر در بازار کشور موجودی بسیار محدودی دارند.

کیفیت صفحه خوب

با پیشرفت تکنولوژی نمایشگرها باکیفیت‌تر شدند و لپ تاپ‌های امروزی از پنل‌های جذاب‌تری در مقایسه با قبل استفاده می‌کنند. در این بین برند اچ پی بسیار خوب عمل کرده و پنل لپ تاپ‌های آن رزولوشن و شارپی جذابی دارند. این برند به صورت مجزا نیز مانیتور به فروش می‌رساند که می‌توانید آن‌ها را نیز برای سیستم‌های خود خریداری کنید.

تکنولوژی جدید

شرکت hp در زمینه استفاده از فناوری‌های جدید سابقه درخشانی دارد و همیشه در لپ تاپ‌های خود از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند تا کاربر حس به‌روزتری داشته باشند و بتواند از آخرین قابلیت‌های موجود بهره‌مند شود.

پشتیبانی قوی

درست است که در ایران نمایندگی رسمی hp وجود ندارد اما اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید می‌توانید سوالات تخصصی خود را از کارشناسان سایت hp بپرسید تا شما را در حل مشکل راهنمایی کنند.

امنیت

یکی از بدترین اتفاق‌های ممکن دانلود بدافزار به روی سیستم و پاک شدن اطلاعات است. شرکت اچ پی برای حل این مشکل قابلیتی به نام HP Sure Click را معرفی کرده که قبل از دانلود هر فایل از سالم بودن آن اطمینان حاصل می‌کند. این قابلیت‌ها به همین HP Sure Click محدود نمی‌شود و HP Sure Run، HP Sure View و HP Sure Start نیز در داشتن امنیت بیشتر به شما کمک می‌کنند.

قابل اتکا بودن

قطعا برای شما پیش آمده که یک محصول را خریداری کنید و پس از آن متوجه شوید که کیفیت محصول در عمل کمتر از تبلیغ‌های شرکت سازنده است و در واقع سازنده در مورد محصول خود اغراق کرده است. این اتفاق در مورد hp رخ نمی‌دهد و این برند کاملا قابل اعتماد و اتکا است.

بهترین لپ تاپ hp برای خرید

در این بخش شما می‌توانید تعدادی از جدیدترین لپ تاپ اچ پی در بازار را مشاهده کنید.

لپ تاپ اچ پی Victus 16-R0073CL

لپ تاپ اچ پی Victus 16-R0073CL

 

لپ تاپ‌های سری Victus شرکت اچ پی مدل‌های گیمینگ و بسیار پرقدرتی هستند و جزو جذاب‌ترین مدل‌های بازار به حساب می‌آیند. این لپ تاپ از صفحه نمایش 16.1 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 بهره می‌برد. پنلی که اچ پی برای این لپ تاپ استفاده کرده، از نوع IPS است و از نرخ نوسازی 144 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر دارای پوشش مات است و نور را منعکس نمی‌کند. از نظر کیفیت این پنل را مناسب ارزیابی می‌کنیم ولی شاید ترجیح می‌دادیم در این بازه قیمتی با پنلی QHD مواجه باشیم.

این لپ تاپ از پردازنده‌ی 13700HX سری Core i7 استفاده می‌کند. CPU گفته شده دارای 16 هسته پردازشی و 24 رشته است و حافظه کش آن نیز به 30 مگابایت می‌رسد. سازنده آمریکایی برای لپ تاپ اچ پی Victus 16-R0073CL پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4060 را در نظر گرفته است. این پردازنده 8 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 دارد و با 1 ترابایت حافظه SSD از نوع PCIe NVMe و 32 گیگابایت رم DDR5 همراهی می‌شود.

ترکیب سخت افزار لپ تاپ گیمینگ اچ پی باعث می‌شود تا اجرای بازی‌های جدید با گرافیک بالا و فریم‌ریت بسیار خوب امکان پذیر شود و همچنین شما بتوانید کارهای مهندسی سنگین و رندرینگ را نیز با این محصول انجام دهید. بدون شک لپ تاپ اچ پی Victus 16-R0073CL در بازه قیمتی خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید است.

 

قیمت لپ تاپ اچ پی Victus 16-R0073CL

 

لپ تاپ اچ پی OMEN 16

لپ تاپ اچ پی OMEN 16

این لپ تاپ که از سری Omen اچ پی انتخاب شده یکی از بهترین مدل‌های این برند است که به غیر از گیمرها برای طراحان و همینطور استفاده مالتی مدیا و عمومی واقعا عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. ابعاد نمایشگر 16.1 اینچ است و 2.7 کیلوگرم وزن دارد. وضوح تصویر لپ تاپ QHD و پنل آن IPS است و از نرخ نوسازی 165 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. وضوح این صفحه نمایش از مدل‌ بالا بهتر است و رزولوشن QHD باعث می‌شود محتوا با جزئیات بالاتری پیش روی شما قرار بگیرد و از تماشای محتوا بیشتر لذت ببرید.

این لپ تاپ به پردازنده 12900H از سری Core i9 مجهز شده است. این پردازنده دارای 14 هسته، 20 رشته و 24 مگابایت کش است. محدوده سرعت پردازنده نیز از 3.8 تا 5.0 گیگاهرتز تغییر می‌کند. لپ تاپ اچ پی OMEN 16 در نسخه مورد نظر ما به 16 گیگابایت رم از نوع DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز و 1 ترابایت حافظه SSD مجهز شده است و اگر فضای بیشتری نیاز داشته باشید می‌توانید هم رم و هم حافظه داخلی را ارتقا دهید. ‌برای این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی مجزا GeForce RTX 3060 استفاده شده که 6 گیگابایت هم حافظه اختصاصی دارد. این لپ تاپ از یک باتری 4 سلولی به ظرفیت 70 وات ساعت استفاده می‌کند که ماندگاری خوبی نیز دارد.

 

قیمت لپ تاپ Omen 16

 

لپ تاپ اچ پی Victus 15

لپ تاپ اچ پی Victus 15 i7 13700H

لپ تاپ‌های گیمینگ اچ پی در دو سری کلی تولید می‌شوند که یکی از این سری‌ها ویکتوس نام دارد. این یعنی لپ تاپ مورد نظر ما در دسته‌بندی گیمینگ قرار می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید لپ تاپ‌ها معمولا با کانفیگ‌های بسیار متنوعی روانه بازار می‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود تا قیمت یک مدل لپ تاپ با دو کانفیگ متفاوت تا 70 یا 80 درصد متفاوت باشد و گاهی به دو برابر برسد. لپ تاپ اچ‌پی Victus 15 یک مدل محبوب در بازار ایران است و با کانفیگ‌های بسیار متفاوتی هم به فروش می‌رسد. در این قسمت سه عدد از بهترین کانفیگ‌های این لپ تاپ که ارزان خرید دارند را به شما معرفی می‌کنیم تا در نهایت بهتر بتوانید بهترین لپ تاپ اچ پی برای خود را انتخاب و خریداری کنید.

این محصول که قطعا جزو بهترین لپ تاپ hp 2023 است در کانفیگ‌های مورد نظر ما از یک پنل 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD استفاده می‌کند. نرخ نوسازی این نمایشگرها برابر با 144 هرتز است تا در اجرای بازی‌ها و همچنین اسکرول‌ کردن در منوها و وبگردی محتوا بسیار روان‌تر و جذاب‌تر به نمایش دربیاید. کیفیت نمایشگر این محصول قابل قبول و مناسب ارزیابی می‌شود ولی قطعا در این محدوده قیمتی می‌توان گزینه‌های دیگر با پنل‌های OLED با رزولوشن QHD یا حتی 4K خریداری کرد.

یکی از مرسوم‌ترین نسخه‌های لپ تاپ اچ پی Victus 15  از پردازنده مرکزی اینتل Core i7 13700H با حداکثر فرکانس 5.0 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. این پردازنده مرکزی دارای 14 هسته و 20 رشته است و حافظه کش آن به 24 مگابایت می‌رسد. توان این CPU قطعا جزو بهترین‌های موجود در بازار است و قطعا در انجام هیچ کاری شما را ناامید نخواهد کرد. در بخش پردازنده گرافیک نیز اچ پی از Nvidia GeForce RTX 3050 با 6 گیگاباین حافظه اختصاصی GDDR6 کمک گرفته که در حل معقولی از پس بازی‌ها و کارهای گرافیکی برمی‌آید. بخش سخت افزار را 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و البته 512 گیگابایت SSD از نوع PCIe NVMe کامل می‌کند.

این لپ تاپ یک باتری سه سلولی 52 وات ساعت دارد و از درگاه‌های مختلف از جمله یک Type-C پشتیبانی می‌کند. به دلیل تنوع بالای مدل های سری ویکتوس 15 اچ پی می‌توانید تمام آنها را در صفحه لپ تاپ اچ پی victus 15 در سایت تکنولایف ببنید.

 

لپ تاپ اچ پی Laptop 15 FD0237NIA

لپ تاپ اچ پی Laptop 15 FD0237NIA

 

این لپ تاپ جز گزینه‌های خوش قیمت این برند است و برای کاربری عمومی یک گزینه فوق‌العاده به شمار می‌رود. برای این لپ تاپ نمایشگری ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن Full HD استفاده شده که روشنایی آن ۲۵۰ نیت است. فناوری ساخت پنل TFT است که باعث می‌شود مقداری از نظر پوشش رنگی وضعیت ضعیف‌تری نسبت به IPS داشته باشد. ناگفته نماند که نرخ نوسازی این نمایشگر برابر با ۶۰ هرتز است.

 

این لپ تاپ از پردازنده ۱۳۵۵U از نسل ۱۳ پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد. این پردازنده ۱۰ هسته، ۱۲ رشته و ۱۲ مگابایت کش دارد. حافظه داخلی آن M.2 NVMe و از نوع SSD بوده و ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت دارد. رم دستگاه نیز ۱۶ گیگابایت است و باس ۳۲۰۰ مگاهرتزی دارد. به عنوان پردازنده گرافیکی در دل این محصول GeForce MX550 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 قرار گرفته تا همراه شما در پردازش‌های گرافیکی باشد. این لپ تاپ به باتری سه سلولی به ظرفیت ۴۱ وات ساعت مجهز است و با شارژر ۶۵ واتی شارژ می‌شود.

 

قیمت لپ تاپ اچ پی Laptop 15 FD0237NIA

 

جمع بندی

در این متن به لپ تاپ‌های مختلف اچ پی در بازه‌های قیمتی مختلف اشاره کردیم تا بهتر برای شما مشخص شود که قیمت بهترین مدل لپ تاپ hp چقدر است و با بودجه مورد نظر خود چه گزینه‌هایی را می‌توانید خریداری کنید.

سوالات متداول

لپ تاپ های hp ارزش خرید دارند؟ بله لپ تاپ‌های اچ پی جزو بهترین لپ تاپ‌های موجود در بازار به حساب می‌آیند و این سازنده آمریکایی با سابقه طولانی و درخشان خود نشان داده که می‌تواند با بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موجود در جهان رقابت کند.

لپ تاپ اچ پی گیمینگ خوب چی بخریم؟ اگر از نظر بودجه محدودیتی ندارید به سراغ لپ تاپ اچ پی Victus 16-R0073CL بروید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-hp/
ads
ads