داغ ترین ها :
آشنایی با بهترین برند ماشین ظرفشویی

آشنایی با بهترین برند ماشین ظرفشویی

مانند هر وسیله‌ دیگری، تنوع زیادی از ماشین‌های ظرفشویی را در بازار مشاهده می‌کنید. برندهای مختلف چه ایرانی و چه خارجی محصولات مختلفی تولید کرده‌اند که هرکدام آن‌ها ویژگی‌های مخصوص خود را دارند. با این حال قبل از خرید باید بهترین مارک ماشین ظرفشویی را بنداید. باید با نقاط قوت و ضعف مارک ماشین ظرفشویی مورد نظر خود آشنا شوید. سپس می‌توانید از میان بهترین برندهای ماشین ظرفشویی  انتخاب کنید که کدام برند ماشین ظرفشویی بهتر است و بهترین مدل را برای خودتان خریداری کنید. در این مقاله، ما بهترین مارک های ماشین ظرفشویی خارجی و ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

خرید انواع ظرفشویی در تکنولایف: ماشین ظرفشویی

بهترین برند ماشین ظرفشویی خارجی

ماشین ظرفشویی خارجی

خیلی از برندهای نام‌آشنای خارجی، مدل‌های مختلفی از ماشین ظرفشویی با ظرفیت‌های مختلف را تولید کرده‌اند. در صورتی که قصد تهیه‌ی بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی را دارید، برندهایی که در ادامه معرفی می‌شوند را در نظر داشته باشید.

بوش

یکی از معروفترین برندها در دنیا و ایران، برند آلمانی بوش است و تقریبا تمامی ایرانیان، محصولی از این برند را در خانه دارند. ماشین‌های ظرفشویی بوش در ظرفیت‌های مختلف تولید شده‌اند و آپشن‌های گوناگونی دارند که روی قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد. از این آپشن‌ها می‌توانیم به تعداد برنامه‌های دستگاه اشاره کنیم و سنسورهایی مانند سنسور آکوا (سنسور میزان مصرف آب) و سنسور لود (سنسور تشخیص تعداد ظرف) را در نظر بگیریم. ماشین‌های ظرفشویی بوش تولید صدای بسیار کمی دارند و می‌توانیم آن‌ها را بی‌صدا بدانیم. بنابراین اگر بخواهید آخر شب یا اول صبح از آن‌ها استفاده کنید، لازم نیست نگران سروصدای آن باشید. تقریبا تمامی ماشین‌های ظرفشویی که برند بوش تولید کرده، رده‌ی مصرف انرژی +++A یا ++A هستند. بنابراین باید خیالتان از بابت مصرف انرژی راحت باشد؛ چرا که هزینه‌ی زیادی روی قبض برق شما نخواهد گذاشت و از آن‌جا که میزان مصرف آب نیز چندان بالا نیست، نسبت به شستن با دست آب کمتری مصرف می‌شود (در هر شستشو حدودا ۱۰ لیتر) و در قبض آب نیز صرفه‌جویی می‌شود.

دوو

برند کره‌ای دوو، دیگر برند خارجی باکیفیت و بااصالت است که ماشین‌های ظرفشویی آن نیز مانند خیلی دیگر از محصولات، امکانات و ویژگی‌های خوبی دارند. ماشین‌های ظرفشویی دوو، تنوع زیادی ندارند اما هر کدام نام جذاب و متفاوتی مانند Star، Shine و یا Green Ocean دارد.

این ماشین‌ها به قابلیت‌های مختلفی مجهز شده‌اند که از آن‌ها می‌توانیم اشاره کنیم به قابلیت شستشوی سریع، شستشوی ظروف بسیار کثیف و یا ظرف‌هایی که مواد غذایی در آن‌ها چسبیده و خشک شده. چنانچه بنا به دلایلی قصد دارید ماشین ظرفشووی دوو را پر کنید اما می‌خواهید عملیات شستشو چند ساعت بعد شروع شود، اجازه‌ی برنامه‌ریزی برای آن تا ۲۴ ساعت را دارید. با این که ظرفیت ماشین‌های ظرفشویی دوو اکثرا ۱۴ یا ۱۳ نفره است، شما می‌توانید با نصف ظرفیت نیز آن را فعال کنید. بنابراین اگر تعداد ظروف کثیف کم است اما نمی‌خواهید خودتان ظرف بشویید، می‌توانید از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید. مصرف انرژی ماشین‌های ظرفشویی دوو نیز بین +++A و ++A است. بنابراین، می‌توانیم دوو را در دسته‌ی بهترین برند ظرفشویی خارجی قرار دهیم.

سامسونگ

سامسونگ یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی در خارج و ایران است که امروزه دیگر نیازی به پرسونال برندینگ و جای دادن اسم خودش در ذهن مردم، نیازی ندارد، زیرا کیفیت محصولاتش این کار را برای او انجام داده‌اند. این برند در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند که ساخت ماشن ظرفشویی یکی از بهترین عملکردهای او در زمینه تولید لوازم خانگی است. کمپانی سامسونگ ماشین ظرفشویی‌های متنوعی در رنج قیمتی متفاوتی تولید کرده که هر کدام به یک دسته از امکانات مجهز شده‌اند. سامسونگ در میان انواع مارک‌های فعال در این حوزه، به عنوان بهترین برند ماشین ظرفشویی در ایران محسوب می‌شود؛ تنها چالش اینجا است که جدیدا تامین ماشین ظرفشویی اورجینال سامسونگ در ایران به آسانی گذشته نیست و شاید خرید و فروش آن کمی سخت باشد؛ اما در مجموع کاربران سامسونگ تا به امروز یکی از راضی‌ترین کاربران دستگاه ظرفشویی بوده و هستند.

سامسونگ برای ماشین ظرفشویی‌هایش از فناوری‌ها و متدهای به روزی استفاده کرده که حاصل آن‌ها وجود قابلیت‌هایی مانند شستشو نصف ظرفیت، شستشو و خشک‌سازی 60 دقیقه‌ای، آبکشی بهداشتی برای از بین بردن باکتری‌ها و امکان تنظیم ارتفاع طبقه وسط است؛ به همین دلیل خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ معمولا در بین انواع برندهای خارجی دیگر طرفداران بسیاری دارد.

ال جی

برند دیگر در لیست بهترین مارک ماشین ظرف شویی خارجی، برند کره‌ای ال جی است. از آن‌جا که برندها و لوازم ژاپنی همیشه نوید کیفیت بالا و ماندگاری کالا را می‌دهند، ال جی نیز یکی از برندهای محبوب لوازم برقی است که ماشین ظرفشویی‌های بسیار باکیفیتی تولید کرده است.

این ماشین‌های ظرفشویی، اکثرا ظرفیت ۱۴ نفره دارند و مصرف انرژی پایین آن‌ها خیال شما را موقع استفاده راحت خواهد کرد. مدل‌های مختلف ظرفشویی ال جی برنامه‌های شستشوی مختلفی دارند که کمتری آن‌ها ۹ برنامه است و شما می‌توانید باب سلیقه‌ی خود، دستگاه را تنظیم کنید. میزان صدای این دستگاه‌ها آن‌قدر کم است که می‌توانیم عملا آن‌ها را بی‌صدا بدانیم. شما می‌توانید از اپلیکیشن اختصاصی این ماشین‌های ظرفشویی استفاده کنید تا آن را راحت‌تر کنترل و استفاده کنید. حتی برنامه‌های مخصوص شستشوی انواع ظروف نیز وجود دارد که به استفاده‌ی هرچه راحت‌تر از ماشین ظرفشویی ال جی کمک می‌کند. همچنین، در صورت بروز مشکل برای این دستگاه، می‌توانید از Smart Diagnosis یا تشخیص هوشمند روی موبایل استفاده کنید تا به مشکل پی برده و اقدام به رفع آن کنید. ماشین‌های ظرفشویی برند ال جی، محصولاتی با طراحی و شکل ظاهری مینیمال بوده که امکانات بسیار پیشرفته و جذابی دارند و جزء بهترین ماشین‌های ظرفشویی هستند.

 

 

بهترین برند ماشین ظرفشویی ایرانی

بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی

از آن‌جا که خیلی از برندهای خارجی قیمتی بالاتر از برندهای داخلی دارند، خیلی از افراد ترجیح می‌دهند سراغ ماشین‌های ظرفشویی با قیمت مناسب‌تر بروند که در عین ارزان بودن، ساختار و عملکرد خوبی هم دارند. در ادامه، نگاهی می‌اندازیم به بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی که محصولات آن‌ها رضایت بالایی میان کاربران داشته است.

جی پلاس

برند جی پلاس یکی از برندهای خوب ایرانی است که با رعایت استانداردهای جهانی، محصولات خوبی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کولر گازی جی پلاس و … را تولید می‌کند. انواع ماشین‌های ظرف شویی این برند، مجهز به برنامه‌های شستشوی مختلف هستند و با مصرف انرژی پایین و تولید صدای کم، محصولاتی کم‌مصرف و جذاب به حساب می‌آیند. برای این ماشین‌های ظرفشویی برنامه های مختلف شستشو از جمله شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی و شستشوی پرقدرت تعبیه شده است. برای انواع ظروف نیز، از جمله ظرف‌های بلوری، چینی و یا دیگ و قابلمه‌ها، برنامه‌های شستشوی اختصاصی وجود دارد. با این که ظرفیت این دستگاه‌ها اکثرا ۱۴ الی ۱۵ نفره است، با پر کردن نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی نیز قادر خواهید بود آن را روشن کرده و راه بیندازید. همچنین، در صورتی که فرزند کوچک دارید و نگران دست زدن او به ماشین ظرف شویی هستید، بهتر است خیالتان راحت باشد چرا که دستگاه مجهز به قفل کودک است.

پاکشوما

پاکشوما یکی از بهترین برندها در کل خاورمیانه است که ماشین‌های ظرفشویی فوق‌العاده‌ای را تولید کرده است. ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما به‌خوبی مدل‌های خارجی کار می‌کنند و دستگاه‌هایی بی‌صدا، با مصرف برق پایین هستند. اکثر ماشین‌های ظرفشویی این برند ظرفیت ۱۵ نفره دارند و مناسب خانه‌های پرجمعیت یا کسانی است که مهمانی‌های زیادی ترتیب می‌دهند و حجم ظرف‌های کثیف همیشه بالا است.

این ماشین‌های ظرفشویی برنامه‌های شستشوی مناسب با انواع ظروف را دارند و حتی از قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات هم برخوردارند. قفل کودک تعبیه شده برای این ماشین‌ها، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که کودکان در خانه نیز در صورت دست زدن به دستگاه مشکلی پیدا نخواهند کرد. ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای ۳ سبد مختلف برای قرارگیری ظروف مختلف است و به شما اجازه‌ی تنظیم دستگاه برای ۲۴ ساعت را هم می‌دهد.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید محافظ برق

 

امرسان

برند امرسان بی‌شک دیگر برند ایرانی است که کیفیت بالای محصولات آن، توانسته آن‌ها را همرده‌ی بهترین برندهای خارجی کند. این برند ماشین‌های ظرفشویی ۱۴ ظرفیتی و ۱۵ ظرفیتی تولید کرده که از نظر قیمتی بسیار پایین‌تر از دیگر برندها بوده و آن را می‌توانیم یک برند اقتصادی در نظر بگیرید. البته مناسب بودن قیمت، منجر به کاهش کیفیت و کارآیی نشده و ویژگی‌های مختلف این ماشین ظرفشویی به‌خوبی دیگر برندها است.

ماشین ظرفشویی امرسان امکاناتی نظیر شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی، بخارشوی و همینطور شستشوی ظروف حساس و شکننده را دارد. به کمک برنامه‌هایی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده، امکان شستشو با نصف ظرفیت، تاخیر در شستشو یا سرعت دادن به شستشو نیز وجود دارد. ماشین‌های ظرفشویی امرسان بسیار دستگاه‌های بی‌سروصدایی هستند که مصرف انرژی پایینی نیز دارند.

جمع‌بندی

همانطور که متوجه شدید اکثر برندها، چه ایرانی و چه خارجی، کیفیت و استاندارد جهانی را در ساخت ماشین‌های ظرفشویی را در نظر گرفته‌اند و محصولاتی باکیفیت تولید کرده‌اند. بنابراین اگر سوال برای شما پیش آمده که بهترین برند ماشین ظرفشویی کدام است؟ خوب است نگاهی به مدل‌ها و قیمت‌ها بیندازید و با توجه به سلیقه‌ی خود، و همینطور اندک تفاوت‌هایی که میان آن‌ها وجود دارد تصمیم خود را بگیرید.

سوالات متداول

بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی کدام است؟

جی پلاس یکی از بهترین مارک‌های ماشین ظرفشویی تولید ایران است که مدل‌های مختلف آن مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و کاملا بی‌صدا هستند.

آیا ماشین‌های ظرفشویی قابلیت شستن میوه و سبزیجات هم دارند؟

خیلی از ماشین‌های ظرفشویی ایرانی و خارجی مثل پاکشوما و ال جی، علاوه بر شستن ظروف قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات نیز دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/
ads
ads