داغ ترین ها :
بهترین مارک پلوپز ایرانی و خارجی

بهترین مارک پلوپز ایرانی و خارجی

به علت مشغله‌های روزمره، خیلی از ما وقت کافی برای درست کردن پلو را نداریم و به دنبال راهی هستیم که در زمانی کوتاه، پلوی خوش عطر و طعمی برای ما بپزد. در خانه‌های ما ایرانی‌ها که مصرف انواع پلو زیاد است، داشتن یک پلوپز با کیفیت می‌تواند تضمین کند که حتی پرمشغله‌ترین‌ها هم بتوانند به یک پلوی خوش عطر ایرانی با ته‌دیگ برشته طلایی دسترسی داشته باشند. اما برای اینکه غذای شما با کیفیت و مرغوب باشد، لازم است بهترین برندهای پلوپز را بشناسید. ما در این مطلب بهترین مارک پلوپز خارجی و ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم تا موقع خرید بدانید کدام برندها را باید انتخاب کنید.

 

خرید انواع پلوپز در تکنولایف: قیمت پلوپز

بهترین مارک پلوپز ایرانی

برای پلوی ایرانی، پلوپز ایرانی می‌تواند بهترین گزینه باشد. در ادامه شما بهرین برند پلوپز ایرانی را می‌بینید.

پارس خزر

خرید بهترین پلوپز پارس خزر

 

پارس خزر یک برند ایرانی است که در سال 1347 با همکاری توشیبا ژاپن در رشت پایه‌گذاری شد. نام شرکت پارس توشیبا بود که در سال 1361 به پارس خزر تغییر نام داد و این سازنده حالا بیشتر از 50 سال است که در زمینه تولید لوازم خانگی مانند آب میوه گیری، غذاساز و … تجربه دارد. این تجربه باعث شده تا پارس خزر به یک برند قابل اعتماد برای خرید انواع لوازم خانگی تبدیل شود.

 

خرید انواع پلوپز پارس خزر در تکنولایف: قیمت پلوپز پارس خزر

تولیپس

بهترین پلوپز تولیپس

شرکت تولیپس یکی از زیربرندهای صنایع الکتریکی ناسیونال ایران است. ایران ناسیونال یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده ایرانی است و به احتمال زیاد آن را می‌شناسید. تولیپس مدتی است که فعالیت خود را زیر نظر ایران ناسیونال آغاز کرده و لوازم خانگی مانند پلوپز، چای ساز و … در دسته بندی‌های مختلف تولید می‌کند.

میگل

بهترین پلوپز میگل کدام است

میگل هم یک برند ایرانی است که تلاش می‌کند لوازم خانگی باکیفیتی را مطابق با استاندارهای اروپا برای کاربران داخلی با بهترین قیمت تولید کند. این برند طی چند سال اخیر به دلیل تحریم‌ها و دشواری ورود برندهای خارجی و همچنین قیمت بالای لوازم خانگی خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته و مردم نیز از کیفیت محصولات رضایت داشته‌اند.

هاردستون

پلوپزهای هاردستون برای جهیزیه

شاید نام این برند اینطور القا کند که با یک برند خارجی طرف هستید؛ در حالیکه هاردستون یکی از برندهای ایرانی نسبتا نوپا در بازار ایران است و محصولات مختلف آن از جمله پلوپزهای باکیفیت، آن را به یکی از بهترین مارک پلوپز جدید تبدیل کرده است. پلوپزهای هاردستون در ظرفیت‌های مختلف و توان مصرفی گوناگون ساخته شده تا افراد مختلف بتوانند این محصولات را انتخاب و خریداری کنند. پلوپزهای هاردستون در انواع چندکاره و تک کاره آن‌قدر گزینه و مدل دارند که می‌توانند حتی بهترین پلوپز برای جهیزیه را هم از میان آن‌ها انتخاب کرد.

 

خرید انواع پلوپز هاردستون در تکنولایف: قیمت پلوپز هاردستون

بهترین مارک پلوپز خارجی

شاید دوست داشته باشید پلوپز مورد نظر خود را از بین برندهای خارجی انتخاب کنید. در ادامه، تعدادی از بهترین برند پلوپز خارجی را مشاهده می‌کنید.

فیلیپس

بهترین برند پلوپز خارجی کدام است

فیلیپس یک برند هلندی است که در سال 1891 در Eindhoven هلند پایه‌گذاری شده و در سال 1997 ساختمان اصلی به Amsterdam منتقل شده است. این برند حالا 131 سال قدمت دارد و طبیعی است که محصولات بسیار خوب و باکیفیتی تولید کند. محصولات خانگی فیلیپس در سرتاسر جهان به فروش می‌رسند و در صورت خرید از این برند می‌توانید از کیفیت بسیار عالی پلوپز خود مطمئن باشید.

فلر

خرید بهترین پلوپزهای برند فلر

فلر یک برند آلمانی است که در سال 1994 شروع به فعالیت در زمینه ساخت لوازم خانگی کرده است. همان‌طور که همه ما می‌دانیم کشور آلمان از نظر صنعت بسیار پیشرفته است و تعجبی ندارد و یک برند خانگی از این کشور اروپایی کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. لوازم خانگی فلر علاوه بر کیفیت به گونه‌ای طراحی می‌شوند تا با نیاز کاربران همسو باشند و در عین کارایی به ساده‌ترین شکل ممکن کار کنند.

شیائومی

پلوپزهای چند کاره شیائومی

شیائومی به غیر از گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی در زمینه لوازم خانگی نیز فعالیت دارد و محصولات جذابی هم تولید می‌کند که یکی از آن‌ها پلوپز است. همچنین برند شیائومی زیربرندهای زیادی دارد که برخی از آن‌ها در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کنند و کیفیت مناسبی هم دارند. از پرفروش‌ترین مدل‌های پلوپز این برند نیز پلوپز Zhenmi است. پلوپزهای این برند ظاهر جذاب، مدرن و متفاوتی دارند و می‌تواند یکی از بهترین پلوپزهایی باشد که می‌خرید و به آشپزخانه‌ی خود اضافه می‌کنید.

پاناسونیک

پلوپز پاناسونیک

 

برند پاناسونیک به حد کافی در ایران شناخته شده است و می‌دانیم که چندین سال است لوازم خانگی این برند میهمان خانه‌های ما هستند. این برند ژاپنی در سال 1935 شروع به فعالیت کرده و این یعنی بیشتر از 87 سال است که فعال بوده و محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. پلوپزهای پاناسونیک کیفیت و عملکرد بسیار خوبی دارند و این برند قطعا جزو بهترین برند پلوپز به حساب می‌آید.

مولینکس

انتخاب و خرید بهترین پلوپزهای مولینکس

بعد از فلند و آلمان نوبت به یک برند فرانسوی یعنی مولینکس می‌رسد. این شرکت در سال 1937 توسط Jean Mantelet پایه گذاری شده و حالا بیشتر از 80 سال است که لوازم خانگی باکیفیتی مانند پلوپز، غذاساز و …را تولید و روانه بازار جهانی می‌کند. این برند فرانسوی از سال‌های دور در کشور حضور داشته و جایگاه ویژه‌ای بین کاربران ایرانی دارد تا حدی که نام این برند به محصولات خاصی نسبت داده می‌شد.

بوش

پلوپزهای بوش ساخت کجاست

بوش هم یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های لوازم خانگی آلمان و به نوعی کل جهان است. این برند در سال 1886 توسط Robert Bosch در Stuttgart پایه گذاری شد. این سازنده در سال 1906 برای اولین بار پا به عرصه جهانی گذاشت و حالا 136 سال است که در زمینه لوازم خانگی و ابزار برقی فعالیت می‌کند. محصولات BOSCH کیفیت ساخت مثال‌زدنی دارند و کارایی آن‌ها نیز بسیار خوب است و در صورت خرید پلوپز از بوش از عملکرد بی‌نقص آن رضایت خواهید داشت.

بهترین مارک پلوپز چندکاره (دیجیتال)

خیلی از افراد دوست دارند پلوپزی تهیه کنند که به کمک آن علاوه بر پخت پلو، بتوانند کارهای دیگری نظیری درست کردن سوپ و خورشت، کیک، و حتی ماست را هم انجام دهند. اگر شما هم یک پلوپز چندکاره را به یک پلوپز تک کاره ترجیح می‌دهید، همراه ما باشید تا نگاهی به بهترین برند پلوپز دیجیتال بیندازیم.

  • پلوپز های چند کاره‌ تولیپس: پلوپزهای چندکاره تولیپس علاوه بر پخت برنج، قابلیت‌هایی مثل سرخ کن، آرام‌پز و بخارپز، همینطور حدود ۲۰ برنامه برای پخت مواد غذایی مختلف دارند.
  • پلوپز های چند کاره ناسا الکتریک: اگر به دنبال بهترین برند پلوپز برقی چندکاره هستید، یکی دیگر از برندهایی که توصیه می‌کنیم در نظر داشته باشید پلوپز ناساالکتریک است. مدل‌های مختلف پلوپزهای چندکاره این برند قابلیت‌هایی نظیر گرم کردن دوباره و برنامه پخش خوراکی‌های مختلفی مثل سوپ و کیک را دارد.
  • پلوپز های چند کاره‌ تفال: پلوپزهای چندکاره این برند به شما اجازه می‌دهند که انواع کباب، حلیم، سوپ، پاستا و … را بپزید. همچنین از قابلیت‌هایی مثل آرام پز، بخارپز و سرخ کن هم بهره می‌برد.

جمع‌بندی

پلوپزها این روزها به یکی از مهمترین اجزای آشپزخانه تبدیل شده‌اند؛ چرا که خیلی از افراد دیگر مثل گذشته وقت ندارند تا زمان زیادی را در آشپزخانه و برای درست کردن پلو صرف کنند. به همین خاطر هم برندهای زیادی پلوپزهای متنوعی با قابلیت‌های مختلف از جمله امکان تنظیم زمان برای شروع به کار خودکار، امکان پخت خوراک‌های دیگر علاوه بر پلو، و امکان گرم کردن غذا را دارند. در این مطلب برای شما بهترین برند های پلوپز جدید را معرفی کردیم اما پاسخ به این پرسش که دقیقا بهترین برند پلوپز چیست را بهتر است خودتان با توجه به بودجه، نیاز و معیارهای شخصی خود از میان این برندها پیدا کنید.

سوالات متداول

بهترین برند پلوپز چیست؟ 

انتخاب تنها یک برند به عنوان بهترین مارک پلوپز کار راحتی نیست. با این حال در میان بهترین برند پلوپز ایرانی می‌توانیم به پارسخ زر، تولیپس و هاردستون، و بین بهترین برند پلوپز خارجی به شیائومی، مولینکس، بوش و فلر می‌توانیم اشاره کنیم.

پلوپز چندکاره بهتر است یا تک کاره؟

با توجه به نیاز خود بهتر است گزینه‌ای که بیشتر به کارتان می‌آید را انتخاب کنید. پلوپز تک کاره همانطور که از نامش پیداست فقط برای درست کردن پلو به کار می رود اما پلوپزهای چندکاره دارای برنامه پخت خوراکی های مختلف هستند و امکاناتی چون آرامپز و سرخ‌کن را هم در خود دارند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d9%be%d9%84%d9%88%d9%be%d8%b2/
ads
ads