داغ ترین ها :
بهترین مدل دستگاه بخور سرد

بهترین مدل دستگاه بخور سرد

یکی از مهم‌ترین عناصر زندگی انسان‌ها هوا است. کیفیت هوای محل زندگی و محل کار تا حد بسیاری می‌تواند نشان‌دهنده میزان احساس رضایت افراد باشد. متاسفانه گروه بزرگی از مردم تا به بیماری و مشکلات حاد تنفسی دچار نشوند، دست به انجام کاری برای بهبود کیفیت هوای اطراف خود نمی‌کنند. اما با کمک دستگاه‌هایی مانند دستگاه بخور می‌توان تغییر شایانی در هوای نزدیک خود بکنید. اگر شما هم تمایل به شناخت بیشتر انواع دستگاه بخور سرد و کاربردهای آن دارید، تا پایان مقاله بهترین مدل دستگاه بخور سرد از تکنولایف با ما همراه باشید.

 

انواع دستگاه بخور سرد را می توانید از تکنولایف بخرید: دستگاه بخور سرد

 

بهترین دستگاه بخور سرد

با توجه به اینکه تا به امروز برندهای متنوعی مانند امسیگ، میگل، باسئوس و غیره موفق به ساخت و فروش بهترین دستگاه های بخور سرد شده‌اند، در ادامه مقاله می‌توانید علاوه‌بر اینکه با چند نمونه از بهترین مدل بخور سرد آشنا شوید، با نکاتی که هنگام خرید بهترین بخور سرد هم به دانستن آن‌ها نیاز دارید، بیشتر آشنا شوید. همچنین لازم به ذکر است که بهترین مارک دستگاه بخور سرد در ایران تا به امروز امسیگ، میگل، شیائومی و باسئوس شمرده شده‌اند.

نکاتی که هنگام خرید بهترین بخور سرد به آن نیاز دارید

نوع کاربرد : خانگی، اداری و نیمه حرفه‌ای، حرفه‌ای

ظرفیت مخزن آب : به لیتر محاسبه می‌شود

حداکثر فضای قابل پوشش : بر حسب متر مربع محاسبه می‌شود

قابلیت تنظیم بخار : اگر دستکاه دارای این قابلیت باشد، می‌توانید به صورت دستی میزان خروج بخار را از نازل دستگاه متناسب با دما محیط تغییر دهید

میزان کارکرد مداوم: دستگاه تا حداکثر چند ساعت می‌تواند روشن باقی بماند. میزان روشن باقی ماندن دستگاه به نحوه تامین انرژی دستگاه و حجم مخزن آب بستگی دارد.

توان مصرفی: توان مصرفی دستگاه بخور سرد که بر حسب وات بیان می‌شود، یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه شود.

پیشنهاد مطالعه:
فواید دستگاه بخور سرد

 

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US434

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US434 با استفاده از روش اولتراسونیک که در لغت به معنای فراصوت است، به افزایش میزان رطوبت هوای گرم و خشک کمک می‌کند. در روش اولتراسونیک (Ultrasonic) ذرات ریز آب با استفاده از ارتعاشات فراصوت به توده مه مانند تبدیل می‌شوند که در نهایت منجر به تامین رطوبت و کاهش ریز ذرات معلق در هوا می‌شوند.

دستگاه های بخور سرد اولتراسونیک از فرکانس‌های بالا برای شکستن ذرات آب و تبدیل آن‌ها به ذرات ریزتر استفاده می‌کنند که در آخرین مرحله به فضای بیرون دستگاه انتقال پیدا می‌کنند. به طور معمول دستگاه‌های بخور سردی که به روش اولتراسونیک فعالیت می‌کنند نیازی به فیلتر ندارند و با صدایی خیلی کمتر از مدل تبخیری به تولید یون منفی و کارکرد خود ادامه دهند.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US434 در دو رنگ مشکی و سفید با مخزنی به حجم 4 لیتر، خروجی بخار 35 میلی‌لیتر بر ساعت و توان 25 وات قابلیت پوشش فضایی به متراژ 80 متر مربع را با استفاده از برق شهری دارد. از دیگر ویژگی‌های بهترین مدل بخور سرد برند امسیگ (EmsiG) می‌توان به عملکرد بی‌صدا، هشدار کمبود آب و خاموش شدن دستگاه به محض اتمام آب مخزن اشاره کرد.

چرخش 360 درجه نازل خروجی دستگاه بخور سرد امسیگ باعث می‌شود تا بخار آب فشرده شده به صورت کامل در فضا پخش شود و محل مد نظر با سرعت بیشتری مملو از بخور هوای سرد شود. همچنین چراغ LED به‌کار رفته در دستگاه به جلب توجه کاربر هنگام کارکرد دستگاه کمک می‌کند. این چراغ هنگام کم شدن حجم آب مخزن روشن می‌شود و در صورت پر نشدن مخزن پس از خاموشی دستگاه خاموش می‌شود. دو سنسور تشخیص دمای محیط و میزان رطوبت هوا باعث رفع نگرانی از میزان رطوبت مطلوب و ایجاد اعتدال دمای هوای اطراف می‌شوند. اگر قصد اطلاع از قیمت یا خرید دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US434 را دارید، می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کرده و با مطالعه اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

 

قیمت دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US434

 

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US436

یکی دیگر از بهترین دستگاه های بخور سرد برند EmsiG دستگاه مدل بخور سرد US436 است که با مخزن مقاوم در برابر ضربه و نشکن بزرگتری از مدل US434 به بازار عرضه شده است. مخزن بهترین بخور سرد امسیگ می‌تواند تا حجم 6 لیتر آب را درون خود جای دهد و با استفاده از روش اولتراسونیک باعث مرطوب کردن هوای اتاق شود.

اگر تا به حال دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US436 را از نزدیک دیده باشید یا در مورد آن خوانده باشید، قطعا متوجه عملکرد بدون صدای آن شده‌اید. هنگام ساخت بهترین دستگاه بخور سرد امسیگ از جدیدترین تکنولوژی‌های تخصصی استفاده شده است که خرید آن باعث می‌شود تا از فضایی عاری از هوای خشک و حاوی باکتری بهره ببرید.

شرکت امسیگ هنگام ساخت دستگاه بخور سرد US436 وزنی در حدود 1446 گرم برای آن در نظر گرفته است که پس از روشن شدن آن مولد یون منفی شروع به فعالیت می‌کند. یون‌های منفی خارج شده از نازل خروجی 360 درجه‌ای دستگاه بخور سرد US436 به باکتری‌ها و ذرات آلوده کننده می‌چسبند و باعث سنگین شدن و در نهایت سقوط آن‌ها از هوا به زمین می‌شوند؛ همین امر سبب تمیزی بیشتر و کاهش خشکی هوا می‌شود.

امسیگ با به‌کارگیری ۲ فیلتر ضد رسوب و حذف باکتری آب هنگام ساخت این مدل تحول عظیمی در ساخت انواع بهترین دستگاه های بخور سرد در دنیا کرده است. همچنین با ادعای مجهز سازی دستگاه به سنسور کاهش حجم آب مخزن و توقف خودکار پس از کم آبی نام خود را در لیست سازنده بهترین دستگاه بخور سرد دنیا قرار داده است.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US436 تا به امروز توانسته است با توان مصرفی ۲۵ وات و کنترل از راه دو لقب‌ها و  رتبه‌هایی مانند بهترین مدل بخور سرد را  در میان انواع دستگاه های بخور سرد دریافت کند به همین دلیل انتظار می‌رود تا نام آن در لیست خرید کاربران بسیاری قرار بگیرد. اگر شما هم تمایل به تجربه فضایی با رطوبت مناسب با استفاده از دستگاه‌های بخور سرد دارید، می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

قیمت دستگاه بخور سرد امسیگ US436

 

انواع دستگاه بخور سرد و گرم را می توانید از تکنولایف بخرید: دستگاه بخور

دستگاه بخور سرد هیوتک HU-10

دستگاه بخور سرد هیوتک HU-10

یکی از بهترین دستگاه های بخور سرد این روزهای بازار لوازم خانگی، دستگاه بخور سرد هیوتک HU-10 است. هیوتک برندی سوئدی است که محصولات آن در کشور تایوان تولید می‌شوند. نظارت و دقت بالای این برند در تولید لوازم تولیدی مانند دستگاه بخور سرد از جمله مهم‌ترین عوامل محبوبیت و فروش به‌شمار می‌روند. دستگاه بخور سرد هیوتک HU-10 با استفاده از سیستم اولتراسونیک باعث پخش رطوبت در فضا می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه خود از سیستم پخش اسانس برای معطر کردن فضا استفاده کنند. مخزن آب 6 لیتری دستگاه بخور سرد HUTEK HU-10 با میزان خروج رطوبت 250 میلی‌لیتر بر ساعت قابلیت مرطوب سازی فضایی به اندازه 60 متر را دارد که این عدد در مقایسه با سایر دستگاه‎‌های بخور سرد نشان دهنده سرعت پخشی مناسب است.

اگر قصد مرطوب سازی فضایی بزرگ را دارید، به‌‍طور قطع دستگاه بخور سرد هیوتک مدل HU-10 یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند باشد. برند هیوتک اعلام کرده است این دستگاه قابلیت تولید و پخش بخور گرم علاوه‌بر بخور سرد را دارد. دوکاره بودن این دستگاه بخور به حذف دغدغه مرطوب سازی کاربر کمک شایانی می‌کند. قابلیت استفاده از دستگاه بخور هیوتک مدل H9-10 در هر 4 فصل سال باعث صرفه‌جویی در مخارج افراد می‌شود به همین دلیل این دستگاه در لیست دستگاه‌های بخور مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد.

علاوه‌بر مشخصات گفته شده، فیلترهای ضد رسوب و باکتری زدای دستگاه بخور هیوتک HU-10 به پاکیزگی هوای اطراف کمک ویژه‌ای می‌کنند که این ویژگی برای فضاهای پر رفت‌وآمدی مانند شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و سالن‌های بزرگ مانند سالن‌های آرایشی بسیار مناسب هستند. برند هیوتک برای اثبات مناسب بودن این مدل برای محیط‌های بزرگ، قابلیت کنترل از راه دور را به آن اضافه کرده است. هنگام جعبه گشایی دستگاه بخور هیوتک مدل HU-10 با ریموتی مواجه خواهید شد که قابلیت استفاده از دستگاه را از راه دور می‌دهد.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US432

اگر به دنبال خرید بهترین بخور سرد با قیمت مناسب هستید، دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US432 یکی از مناسب‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. برند امسیگ با به‌کارگیری بهترین تکنولوژی‌های مخصوص ساخت دستگاه‌های بخور سرد و انتخاب قیمتی مناسب و کمتر از بهترین مدل‌ها باعث شد تا افراد بتوانند با راحتی خیال بیشتری به خرید آن‌ها فکر کنند.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US432 با استفاده از مخزن نسبتا متوسطی به حجم 2.6 لیتر، مصرف پایین برق 18 وات در سه رنگ متفاوت سفید، صورتی و مشکی قادر به تولید میزان رطوبت مناسب با روش بهینه و معروف اولتراسونیک است که خرید آن برای افرادی که خواهان تجربه فضاهایی با رطوبت معمول هستند، به شدت پیشنهاد می‌شود.

با استفاده از قابلیت خودکار حفظ اعتدال رطوبت هوا، تنظیم صدا، فیلتر ضد رسوب، مولد یون منفی و عدم نیاز به جدا کردن محفظه آب برای پر کردن مخزن دستگاه بخور سرد امسیگ، کاربران آن می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به استفاده از آن در محیط‌های مختلف اقدام کنند.

با توجه به گزارشاتی که از کاربران به گوش رسیده است، عده‌ای از افراد علاقه نسبتا بالایی به استفاده از اسانس‌های مختلفی برای عطرآگین کردن فضای مد نظر خود دارند که دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US432 با قرار دادن مخزن موفق به کسب محبوبیت بیشتری در میان سایر بهترین دستگاه های بخور سرد EmsiG شده است.

 

قیمت دستگاه بخور سرد امسیگ 432

 

دستگاه بخور سرد Xiaomi Deerma DEM-F329

دستگاه بخور سرد درما DEM-F329

دستگاه بخور سرد درما مدل DEM-F329 حاصل همکاری برند چینی شیائومی و کمپانی آلمانی درما است که با توجه به قیمتی که دارد یکی از بهترین دستگاه های بخور سرد در بازار جهانی به‌شمار می‌رود. رنگ خاص این محصول توانست جایزه بهترین طراحی سال 2020 را ازآن خود کند. تا به حال دستگاه بخور سرد شیائومی درما DEM-F329 تنها در رنگ سبز دیده شده است. طراحی شکیل و وزن مناسب آن از جمله مواردی است که منجر به جای گرفتن آن در سبد خرید افراد بسیاری می‌شود.

گنجایش 5 لیتری مخزن آب دستگاه بخور سرد درما مدل F329 از خاموش شدن زودهنگام دستگاه جلوگیری کند. حتی در صورت استفاده مداوم هم نیازی به پر کردن مخزن تا قبل از 12 ساعت نیست. پیش از اتمام کامل آب مخزن، سیستم هشدار کمبود آب شروع به فعالیت می‌کند و با پخش صدایی مخصوص افراد را مطلع می‌سازد. اگر مخزن آب دستگاه پس از پخش صدا پر نشود، دستگاه به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. امکان اضافه کردن گل یا اسانس‌های مختلف به مخزن آب جهت خوش‌بو سازی محیط یکی از امکانات قابل توجه و چشمگیر دستگاه بخور سرد درما مدل F329 است. این دستگاه بخور سرد تا به امروز از استقبال خوبی بهره‌مند شده است.

قابلیت تنظیم میزان خروج بخور سرد با دکمه روی دستگاه به کاربر کمک می‌کند تا بسته به متراژ، دما و خشکی هوا بتواند بهترین میزان مرطوب سازی را انتخاب کند. همچنین شرکت سازنده اعلام کرده است که صدای فوق‌العاده پایین دستگاه بخور سرد F329 درما (38 دسی بل) به‌هیچ عنوان مزاحم خواب افراد نمی‌شود و از بین نرفتن آرامش محیط از جمله مهم‌ترین اهداف برند هنگام ساخت این دستگاه بوده است.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US418

مخزن 4 لیتری، قدرت بالای موتور و تکنولوژی‌های مناسب به‌کار رفته در یکی دیگر از بهترین دستگاه های بخور سرد برند امسیگ یعنی مدل US418 به کاربران اجازه می‌دهند تا بدون بروز هر مشکلی در مدت زمانی بالغ بر 12 تا 24 ساعت از آن استفاده کنند.

چرخش 360 درجه‌ای نازلی که بخار آب فشرده شده از آن خارج می‌شود به پوشش بیشتر فضای اطراف کمک شایانی می‌کند. همچنین اگر کاربری در فکر تغییر بیشتر فضای اتاق است، می‌تواند با افزودن اسانس مد نظر به جایگاه مخصوص اسانس، فضای اطراف را علاوه بر مرطوب کردن معطر کند.

یکی از مناسب‌ترین امکانات به‌کار رفته در دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US418 صفحه نمایش دیجیتال قابل مشاهده در شب این دستگاه است که امکان استفاده در تاریکی و شب را به راحتی به کاربران می‌دهد. عدم شکستگی محفظه آب دستگاه بخور سرد US418 و دیده شدن دسته‌ای اضافه برای استفاده راحت‌تر از دیگر دلایل محبوبیت و خرید دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US418 است.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US418 نیز از فناوری اولتراسونیک برای افزایش رطوبت و کاهش آلودگی‌های هوا بهره برده است که در ادامه با استفاده از فیلترهای ضد رسوب و کاهش باکتری به اعتدال دمای هوا کمک ویژه‌ای می‌کند. اگر به دنبال دستگاه بخور سردی با امکانات فوق‌العاده کاربردی با قیمتی مناسب می‌گردید، تنها کافی است با مراجعه به سایت تکنولایف نسبت به  مشاهده قیمت و خرید دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US418 اقدام کنید.
قیمت دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US418

 

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US408

برند آلمانی امسیگ با تولید دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US408 در دو رنگ خاکستری و آبی توانست برای بار دیگر اثبات کند که راه‌حل مناسبی برای کاهش آلودگی و خشکی هوای اطراف شما به‌خصوص در فصل گرم سال دارد. امسیگ با مجهز کردن مدل US408 به ژنراتور تولید یون منفی، تصفیه به‌موقع هوا با کمک سنسورهای تشخیص دما و کنترل کننده رطوبت و فیلتر ضد رسوب، بازار را با این دستگاه به طور کامل آشنا کرد.

سیستم خاموشی خودکار یکی دیگر از مزایای دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US408 است که هنگام اتمام آب درون مخزن به کمک کاربر می‌آِید تا به صورت خودکار خاموش شود و از سوختن موتور یا بروز هرگونه مشکل جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه بخور سرد امسیگ US408 از سایت تکنولایف اقدام کنید.

قیمت دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US408

 

دستگاه بخور سرد باسئوس مدل DHXX

دستگاه بخور سرد باسئوس مدل DHXX

برند معروف باسئوس برای کاهش میزان خشکی هوا و افزایش رطوبت فضای اطراف موفق به ساخت دستگاه بخور سرد باسئوس مدل DHXX شده است. اندازه مناسب و تقریبا کوچک و وزن سبک (220 گرم) این دستگاه امکان جابه‌جایی و استفاده در محیط‌‎های فراوانی را به کاربر می‌دهد. دستگاه بخور سرد رطوبت ساز باسئوس مدل DHXX دارای مخزن آبی به گنجایش 0.6 لیتر است که با توجه به طراحی کوچک و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن برای استفاده در محیط‌های کوچکی مانند اتاق خواب بسیار مناسب دیده شده است. اگر قصد خرید دستگاه بخور سردی جمع‌وجور همراه در عین حال کاربردی و زیبا دارید، دستگاه بخور سرد باسئوس مدل DHXX می‌تواند در لیست بهترین مدل بخور سرد موجود در بازار باشد. از دیگر کاربردهای این مدل بخور سرد می‌توان به چراغ تعبیه شده در آن به عنوان چراغ خواب استفاده کرد.

قابلیت عدم نشت آب در دستگاه بخور سرد Baseus DHXX به کاربر کمک می‌کند تا در صورت واژگونی دستگاه بخور، قطره‌ای آب به بیرون نشت نکند و درصد خطر خیس شدن محیط به صفر برسد. برند باسئوس برای تنظیم بهتر میزان رطوبت هوا دو حالت ضعیف و قوی را برای پخش رطوبت قرار داده است تا کاربر با اطمینان خاطر بیشتری به صورت روزمره از دستگاه استفاده کند. نحوه تولید بخارآب غلیظ تولید شده در دستگاه بخور سرد باسئوس مدل DHXX به صورت جداسازی مولکول‌های آب با امواج الکترومغناطیسی است که این روش در صدر لیست بی‌خطرترین و به‌روزترین روش‌های تولید بخور سرد قرار دارد.

دستگاه بخور سرد DHXX با کابل MicroUSB یک متری شارژ می‌شود و صفر تا صد روشنایی این دستگاه بخور تا 10 ساعت است که پس از آن به دلیل اتمام حجم آب درون مخزن، سیستم خاموشی خودکار روشن می‌شود تا دستگاه را از بروز هرگونه حادثه مانند سوختن موتور یا داغ کردن نجات دهد. باسئوس با قراردادن امکانات حرفه‌ای نظیر سیستم خاموشی خودکار، چراغ LED و دو حالت متفاوت درصد پخش رطوبت در فضا با توجه به حجم مخزن و سرعت کارکرد دستگاه توانسته است محبوبیت زیادی را بدست بیاورد. در این میان از کوچکی اندازه و قیمت پایین این دستگاه به‌هیچ عنوان نمی‌توان صرف‌نظر کرد.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US464

یکی از شیک‌ترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌های بخور سرد برند امسیگ، دستگاه بخور سرد مدل US464 است که نحوه استفاده از آن بسیار آسان است. تنها کافی است تا مخزن 4.8 لیتری آن را از بالا پر کنید و با اطمینان به سیستم خاموشی خودکار با خیال راحت از تغییر جو خشک به مرطوب و معتدل لذت ببرید.

توان پایین مصرفی این دستگاه باعث می‌شود تا بدون مشکل با اتصال به برق شهری کار کند و با تولید بخار آب تبدیل شده به مه فضای اطراف را مرطوب کند. از دیگر فواید دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US464 جلوگیری از اتمام آب درون مخزن با کمک هشدار کمبود آب است و در ادامه به کاربر کمک می‌کند تا از خاموش شدن دستگاه جلوگیری کند. با توجه به امکانات کافی و لازم این دستگاه شما می‌توانید آن را به راحتی از فروشگاه اینترنتی تکنولایف خریداری کنید.

قیمت بخور سرد مدل US464

 

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US416

پر کردن محفظه 4 لیتری دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US416 از بالا کار بسیار آسانی است که نیازی به جدا کردن محفظه ندارد. این دستگاه بخور سرد با استفاده از روش اولتراسونیک و کمک سنسور دمای محیط نسبت به حذف خشکی هوا و ذرات معلق اقدام می‌کند و در لیست بهترین دستگاه های بخور سرد قرار دارد. دیده شدن محفظه اسانس در دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US416 مناسب کاربرانی است که همواره از استشمام عطر و اسانس‌های مخصوصی استقبال می‌کنند. هر فرد می‌تواند با افزودن اسانس مد نظر خود به محفظه اسانس، علاوه بر اعتدال از بوی خوش پخش شده در هوا لذت ببرد.

توان مصرفی 25 وات که در میان دستگاه‌های بخور سرد توانی پایین محسوب می‌شود و توانایی کارکرد بالای 12 ساعت از مهم‌ترین مزایای اقتصادی دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US416 دیده شده است. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه و اطلاع از قیمت آن می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

قیمت دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US416

 

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US414

یکی دیگر از بهترین دستگاه های بخور سردی که با سیستم التراسونیک کار می‌کند، دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US414 است که در میان انواع مدل‌های معرفی شده از بهترین مارک دستگاه بخور سرد تا به امروز فروش خوبی را برای خودش رقم زده است. این دستگاه بخور سرد با کمک چرخش 360 درجه‌ای نازل خروجی می‌تواند در مدت زمان کمتری نسبت به سایر دستگاه‌های هم‌رده خود فضای اطرافش را مرطوب کند.

بدون سر و صدا کار کردن یکی از بهترین دلایل خرید دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US414 است که مخاطب می‌تواند با خیال راحت از دستگاه در سکوت شب و هنگام خواب نیز استفاده کند. همچنین اگر آب درون محفظه برای ادامه کارکرد کافی نباشد، دستگاه با روشن کردن چراغ LED به کاربر هشدار تکمیل ظرفیت مخزن را می‌دهد.

در مجموع دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US414 با توجه به قیمتی که دارد در لیست پرتقاضاترین محصولات قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای مشاهده قیمت به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

قیمت خرید دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US414

 

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US444

برند امسیگ با در نظر گرفتن مخزنی به حجم 5.2 لیتر برای بهترین مدل بخور سرد شرکت خود یعنی دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US444 توانسته است تا درصد بالایی از رضایت را کسب کند. EmsiG با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها در ساخت این دستگاه، کمک شایانی به کاهش بیماری‌های ریوی، حذف خشکی هوا و از بین رفتن باکتری‌ها کرده است. یکی از بهترین تکنولوژی‌های به‌کار رفته در ساخت این مدل دستگاه بخور سرد علاوه بر سیستم اولتراسونیک، فناوری ساخت یون منفی و پخش آن در هوا است. یون منفی کمک می‌کند تا ذرات آلوده کننده موجود در هوا به آن‌ها بچسبند و به پایین انتقال پیدا کنند. این فناوری یکی از دلایل محبوبیت دستگاه بخور سرد US444 در میان سایر رقبای خودش است. سنسور تشخیص دما، نمایشگر لمسی، سنسور خاموشی خودکار به محض اتمام آب درون مخزن و فیلتر ضد رسوب از دیگر عوامل تقاضای بالا و خرید دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US444 هستند.
قیمت دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US444

نتیجه‌گیری

با توجه به روند پیشرفت آلودگی و بیماری‌های متنوع در جهان، دیگر فرقی نمی‌کند که ما چند سال داریم. هرچه جلوتر می‌رویم بیشتر در معرض بیمار شدن قرار می‌گیریم و خشکی هوا یکی از عوامل تشدید ماندگاری باکتری‌ها است. دستگاه‌های بخور سرد یکی از بهترین کمک‌ها برای کاهش خشکی هوا هستند. در مقاله بهترین مدل دستگاه بخور سرد تلاش شد تا شما با مشخصات تعدادی از بهترین دستگاه های بخور سرد برند امسیگ آشنا شوید.

پرسش‌های متداول

دستگاه بخور سرد چیست؟ دستگاه بخور یا دستگاه رطوبت ساز وسیله‌ای است که با تبدیل آب درون محفظه به بخار آب و مه و پخش آن در فضا باعث کاهش خشکی هوا و معتدل سازی فضا می‌کند.

قیمت بهترین دستگاه بخور سرد چقدر است؟ برند امسیگ توانسته است در سال‌های اخیر موفقیت بسیاری در ساخت و عرضه دستگاه‌های بخور سرد بکند که در این میان قیمت‌ها با توجه به نوسانات دلار برای ما ایرانیان متنوع خواهد بود به همین دلیل شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه بخور سرد به آدر صفحه محصول دستگاه‌های بخور سرد امسیگ در تکنولایف مراجعه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%ae%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d8%af/
ads
ads