داغ ترین ها :
بهترین مدل پنکه ایستاده

بهترین مدل پنکه ایستاده

در فصل تابستان می‌توانید با خرید پنکه  خیلی سریع و با هزینه‌ای مناسب هر محیطی را نسبتا خنک کنید. اما در زمان خرید پنکه مانند خرید هر وسیله‌ دیگری با تنوع خوبی از محصولات مواجه می‌شوید. پنکه ایستاده از جمله محصولاتی است که در زمان خرید پنکه با آن مواجه می‌شوید. اما چرا پنکه ایستاده می‌تواند گزینه بهتری برای خرید باشد؟

 

انواع پنکه ایستاده را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید پنکه

بهترین پنکه ایستاده برای چه محیطی مناسب است؟

پنکه ایستاده به واسطه پایه نگهدارنده بلندی که دارد به راحتی می‌تواند محیط‌های بزرگ را خنک کند. ارتقا این پنکه‌ها و اندازه بزرگ‌تر آن‌ها نسبت به پنکه‌های رومیزی باعث می شود که این محصول برای اتاق‌های بزرگ، فضای خانه و حتی فروشگاه مناسب باشد.

اما در زمان خرید پنکه با تنوع خوبی از مدل‌ها مواجه می‌شوید. ما سعی کردیم بهترین پنکه های ایستاده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید راحت‌تری داشته باشید.

بهترین پنکه ایستاده ایرانی

اگر می‌خواهید در بین برندهای ایرانی بهترین پنکه ایستاده ایرانی را خریداری کنید؛ ما به شما یکسری از بهترین مدل‌های بازار را معرفی می‌کنیم.

پنکه ۳ منظوره تکنول مدل TE-9160

پنکه ۳ منظوره تکنول مدل TE-9160

به عنوان بهترین پنکه ایستاده ایرانی می‌خواهیم به شما پنکه سه منظوره تکنو مدل TE-9160 را به شما معرفی کنیم. باید به این موضوع اشاره کنیم این پنکه ایستاده ایرانی از پنج پره پلاستیکی بهره می‌برد که گردش باد مناسبی به همراه می‌آورند. البته که این محصول وزن نسبتا زیادی دارد. وزن این پنکه به هشت کیلوگرم می‌رسد که البته می‌توانید آن را جابه‌جا کنید. این امکان را خواهید داشت که سرعت پنکه را در سه حالت مختلف قرار دهید. حالا نسبت به نیازی که دارید می‌توانید سرعت ان را تنظیم کنید. دکمه‌هایی روی بدنه این پنکه قرار گرفته که با آن‌‌ها می‌توانید سرعت گردش هوای پنکه را تغییر دهید.  برخورداری از کنترل از راه دور باعث شده که بتوانید سرعت پنکه را کنتر کنید، آن را در حالت ثابت با متحرک قرار دهید و یا آن را خاموش و روشن کنید. همچنین یک دکمه لمسی روی بدنه این محصول در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های پنکه ایستاده تکنو مدل TE-9160 این است که پره‌های آن از سمت چپ به راست هم حرکت می‌کنند و سر آن بیشتر از پنکه‌های دیگر حرکت می‌کند. این موضوع باعث شده که پنکه فضای بیشتری را خنک کند.
قیمت پنکه ۳ منظوره تکنول مدل TE-9160

 

حالا نوبت به یکی دیگر از پنکه‌های برند تکنو می‌رسد که آن را به عنوان بهترین پنکه ایستاده بازار معرفی کنیم. این پنکه مدل TE-9200 نام دارد که هم قیمت مناسبی دارد و هم ویژگی‌های بسیار خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این پنکه تکنو که از آن به عنوان یکی از بهترین پنکه های ایستاده نام بردیم، از موتور بسیار پر قدرتی برخوردار است که باعث شده بتوانید فضای بسیار خوبی را خنک کنید. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این پنکه از سه سرعت برخوردار است و نسبت به نیاز خود می‌توانید سرعت آن را تغییر دهید. از دیگر ویژگی‌های این پنکه این است که سر آن با زاویه بیشتری حرکت می‌کند و به همین دلیل فضای بیشتری را خنک می‌کند.  این محصول کنترل از راه دور دارد و حتی می‌تواند از سمت راست به چپ هم حرکت دهد.
قیمت پنکه تکنو مدل TE-9200

 

پنکه هاردستون مدل FAM7611

پنکه هاردستون مدل FAM7611

به عنوان بهترین پنکه ایستاده ایرانی می‌خواهیم پنکه هاردستون مدل FAM7611 را به شما معرفی کنیم. ویژگی اصلی این پنکه از آن به عنوان بهترین پنکه ایستاده بازار نام می‌بریم، کیفیت ساخت بالا است. کیفیتی که باعث شده این محصول نسبت به قیمت ارزش بالایی پیدا کند.  اولین موضوعی که باعث شده این محصول کیفیت ساخت بالایی داشته باشد، پره‌های آن است. این محصول از پره‌های فلزی استفاده می‌کند. پره‌هایی که با کیفیت بهتری هوا را به گردش در می‌آورند. این پنکه سه سرعت دارد و در نسبت به نیاز خود می‌توانید سرعت‌ها را تغییر دهید. برخورداری از کنترل از راه دور هم باعث شده که کار کردن با این پنکه راحت‌تر باشد.
قیمت پنکه هاردستون مدل FAM7611

 

پنکه هاردستون مدل FAM7612

پنکه هاردستون مدل FAM7612

از دیگر بهترین پنکه های ایستاده می‌خواهیم به مدل دیگری از برند هاردستون اشاره کنیم. پنکه هاردستون مدل FAM7612 هم قیمت بالایی دارد و هم با قیمت نسبتا مناسبی راهی بازار شده است. این محصول از پره‌های فلزی استفاده می‌کند و وزن آن تنها ۸٫۲ کیلوگرم است. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که حجم باد دهی این محصول به ۵۰ متر کعب بر دقیقه می‌رسد. با پنکه‌ای سروکار داریم که چهار پره دارد و جنس کلی ان هم فلزی است.
قیمت پنکه هاردستون مدل FAM7612

 

بهترین پنکه ایستاده خارجی

حالا می‌خواهیم به شما بهترین پنکه ایستاده خارجی را معرفی کنیم. البته در زمان خرید پنکه ایستاده خارجی باید به ضمانت و خدمات پس از فروش آن توجه کنید. حالا بهترین پنکه ایستاده خارجی را به شما معرفی می کنیم.

پنکه ایستاده تفال مدل VF421

پنکه ایستاده تفال مدل VF421

برند تفال از جمله برندهای خوشنامی است که محصولات با کیفیتی راهی بازار می‌کند. پنکه ایستاده تفال هم بهترین پنکه ایستاده خارجی در حال حاضر به شمار می‌رود. این پنکه از سه پره استفاده می‌کند و قدرت آن هم به 60 وات می‌رسد. همچنین بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که حجم باد دهی این محصول به ۶۰ متر مکعب در دقیقه می‌رسد. ویژگی جذاب این محصول این است که شما را از شر حشرات هم دور نگه می‌دارد. همچنین پنلی روی پایه این محصول در نظر گرفته شده که از دکمه‌های فیزیکی استفاده می‌کند که به واسطه آن‌ها می‌توانید سرعت چرخش پره‌ها را تغییر دهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
معرفی انواع پنکه

 

پنکه ایستاده LASKO مدل 2520

پنکه ایستاده LASKO مدل 2520

پنکه های LASKO هم در بازار پیدا می‌شوند. پنکه‌هایی که کیفیت خوبی دارند و کاربران از آن رضایت دارند. به همین دلیل این پنکه را هم در لیست بهترین پنکه ایستاده خارجی قرار دادیم. پنکه LASKO 2520 از جمله پنکه‌های سه سرعته هستند که می‌توانند محیط وسیعی را خنک کنند. این پنکه به شکل خاص برای استفاده در اتاق خواب، آشپزخانه و محیط کار و خانه به کار می‌رود. این پنکه سه پره بزرگ دارد که می‌توانند حجم زیادی از هوا را به حرکت در بیاورند. از دیگر قابلیت‌های این پنکه ایستاده این است که می‌توانید ارتفاع آن را تغییر دهید و به ارتقا دلخواه خود در بیاورید. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که جنس این پنکه پلاستیکی است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%be%d9%86%da%a9%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%d9%87/
ads
ads