داغ ترین ها :
بهترین کیبوردهای بی سیم موجود در بازار کدامند؟

بهترین کیبوردهای بی سیم موجود در بازار کدامند؟

اهل گیم باشید یا نویسندگی، در روز 1 ساعت کار کنید یا بیشتر از 8 ساعت دیگر تفاوتی ندارد زیرا مسیر زندگی ما را به سمت استفاده ازتکنولوژی برتر دنیا مانند کامپیوتر سوق می‌دهد. یکی از بهترین پیشرفت‌های تکنولوژی حذف سیم و کابل‌های دست‌وپاگیر از لوازم جانبی کامپیوتر مانند کیبورد است. کیفیت یک کیبورد آنقدر اهمیت بالایی دارد که می‌تواند نمودار راندمان کار را تا حد زیادی تغییر دهد. با توجه به اینکه امروزه استفاده از موس و کیبورد بی سیم با برد بالا به‌طرز عجیبی در میان اکثر افراد با هر رنج سنی مشهور شده است، ما در تکنولایف تصمیم به نوشتن راهنمای خرید کیبورد بی سیم کردیم تا بتوانیم تعدادی ازبهترین کیبورد های بی سیم را به شما معرفی کنیم. همچنین برای اطلاع از قیمت و خرید بهترین کیبورد بیسیم گیمینگ یا خرید بهترین کیبورد های بی سیم با کاربری‌های دیگر می‌توانید از طریق سایت فروشگاه تکنولایف اقدام کنید؛ پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بهترین کیبورد های بی سیم

کمپانی‌های کوچک و بزرگ متفاوتی در ایران و سایر جهان هستند که تا به امروز موفق به تولید کیبورد های بی سیم شده‌اند به همین دلیل تولید بهترین کیبورد های بی سیم دنیا تنها در انحصار یک شرکت خاص داخلی یا خارجی نیست. ساده‌ترین مزیتی که یک کیبورد بی‌سیم نسبت به کیبورد با سیم دارد، جابه‌جایی و انتقال راحت آن روی میز بدون درگیری با پیچیدگی‌های سیم است. در ادامه این مطلب با لیستی از بهترین کیبورد های بی سیم گیمینگ و معمولی آشنا خواهید شد.

نوع کیبورد برند مدل کیبورد
معمولی ProOne کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10
گیمینگ Porodo کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214
معمولی Tesco کیبورد بی سیم تسکو مدل TK7003W
معمولی Tesco کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W
معمولی Tesco کیبورد بی سیم تسکو مدل TKM 7320 b
معمولی Logitech موس و کیبورد لاجیتک MK345
گیمینگ Razer کیبورد بی سیم ریزر BlackWidow V3 Pro Wireless
معمولی Corsair کیبورد Corsair K83 Wireless
معمولی Tesco کیبورد بلوتوثی تسکو TKM7320B
کیبورد تاشو iClever کیبورد بی سیم آی کلور BK05
معمولی Logitech کیبورد بی‌ سیم لاجیتک CRAFT
گیمینگ Redragon کیبورد وایرلس Redragon K596 Vishnu
معمولی Microsoft کیبورد مایکروسافت Surface Keyboard
معمولی Apple کیبورد بی سیم اپل Magic Keyboard
طرح فانتزی مکانیکال مخصوص تایپ Logitech کیبورد بی سیم لاجیتک مدل POP KEYS with Emoji Keys

 

 

انواع کیبورد بی سیم کامپیوتر را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: کیبورد بی سیم

 

معرفی بهترین کیبوردهای بیسیم گیمینگ

بهترین کیبورد بیسیم گیمینگ

قطعا هیچ گروهی از مردم به اندازه گیمرها طرفدار هیجان و تجربه اتفاق‌های اعجاب انگیز نیستند. هیجان برای گیمرها از هرچیزی مهم‌تر است و همواره ثابت شده است که به‌دلیل ساعت‌ها بازی کردن و پشت سیستم نشستن، استفاده از بهترین و به‌روزترین لوازم کامپیوتر از مهم‌ترین هدف‌های آن‌ها محسوب می‌شود. کیبورد بیسیم گیمینگ یکی از آن دسته وسایلی است که به‌مرور زمان جای خود در میان گیمرها پیدا کرد و اکنون در لیست خرید افراد بسیاری قرار دارد. برای آشنایی با تعدادی از بهترین کیبورد بیسیم گیمینگ و مشخصات و کارایی آن‌ها به مطالعه مقاله ادامه دهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین کیبورد گیمینگ

بهترین کیبورد بی سیم طرح فانتزی لاجیتک مدل POP KEYS with Emoji Keys

اگر به دنبال استفاده از یک کیبورد بی سیم با طرح خاص هستند تا حس بهتر و متفاوت‌تری از کار کردن با کیبورد داشته باشید، کیبورد بی سیم لاجیتک مدل POP KEYS with Emoji Keys می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. این کیبورد دارای 87 کلید است و به دلیل طراحی متفاوت کلیدهای مکانیکالش معروف شده است. تایپ کردن با کیبورد بی سیم لاجیتک مدل POP KEYS with Emoji Keys حس و حال متفاوت و صدای متفاوتی هم دارد. برند لاجیتک این کیبورد را به صورت بی سیم طراحی کرده است، یعنی برای اتصال آن نیازی به سیم نیست و کیبورد با 2 عدد باتری اندازه AAA به کار خود ادامه می‌دهد. علاوه‌بر طراحی زیبا و متفاوت، طول عمر بالای کلیدهای این کیبورد هم از دیگر دلایل انتخاب آن محسوب می‌شود. کلیدها دارای تحمل ضربه پذیری 50 میلیون کلیک هستند که برای یک کیبورد طول عمر بالایی محسوب می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که سازگاری با سیستم‌های عامل Windows، iOS, Mac, Chrome, Android هم کمک می‌کند تا شما هنگام خرید کیبورد بی سیم لاجیتک مدل POP KEYS with Emoji Keys با دغدغه تناسب کیبورد با سیستم عامل دیگر مواجه نشوید.

 

بهترین کیبورد بی سیم طرح فانتزی لاجیتک مدل POP KEYS with Emoji Keys

 

کیبورد بی سیم ریزر BlackWidow V3 Pro Wireless

یکی از بهترین و شیک‌ترین کیبوردهای گیمینگ روز دنیا کیبورد بی سیم ریزر BlackWidow V3 Pro Wireless است که توسط برند ریزر تولید و پا به جهان گذاشته است. شاخص‌ترین ویژگی این کیبورد گیمینگ طراحی ظاهری و اتصال سه جانبه آن است که تحول عظیمی را در دنیای کیبوردها به‌وجود آورده است. با اینکه برند ریزر سابقه خیلی دور و درازی در ساخت کیبوردهای منحصربه‌فرد ندارد؛ اما در تولید کیبوردهای گیمینگ، معمولی و مکانیکی زیادی تا به امروز موفق عمل کرده است.

 

کیبورد بی سیم ریزر BlackWidow V3 Pro Wireless

 

طراحی کیبورد

نورپردازی فوق‌العاده کیبورد BlackWidow V3 Pro به‌گونه‌ای است که باعث درخشش هر لحظه آن هنگام بازی به‌خصوص در شب می‌شود. به همین دلیل دریافت بهترین حس‌های دنیا هنگام بازی از طریق این کیبورد برای کاربران اصلا اتفاق محالی نیست. رنگ‌های متنوع هرکدام از کلیدهای کیبورد به هیجان بیشتر بازی کمک ویژه‌ای می‌کنند و کاربر را در عمیق‌ترین جای ممکن از بازی غرق لذت می‌کنند.

 

خرید گوشی 5G

روش اتصال کیبورد

به‌غیر از RGB فوق‌العاده‌ای که درمورد آن صحبت کردیم، شیوه اتصال کیبورد بی سیم ریزر BlackWidow V3 Pro Wireless به سیستم نیز یکی از بهترین دلایل خرید آن تا به امروز دیده شده است. ریزر دست کاربران خود را برای اتصال ابن مدل کیبورد بسیار باز گذاشته است. کاربران کیبورد ریزر مدل بلک ویدو V3 Pro علاوه‌بر استفاده از حالت اتصال بی‌سیم بلوتوثی می‌توانند از طریق حالت اتصال وایرلس و کابل USB Type C نیز استفاده کنند.

فناوری HyperSpeed Wireless

یکی از بزرگترین دلایلی که تا به امروز گریبان‌گیر کاربران انواع بهترین کیبورد بیسیم گیمینگ‌ دیده شده است، تاخیر بالا در سرعت انتقال داده و حرکت نشانگر روی مانیتور است. اگر کاربران از کمترین تاخیر ممکن مطمئن باشند، به‌طورقطع ورق به سمت استفاده صد در صدی از کیبوردهای بی‌سیم برمی‌گردد. کاهش بالای تاخیر در انتقال داده در کیبورد بی سیم ریزر BlackWidow V3 Pro Wireless یکی از بهترین و بزرگترین پیشرفت‌های ریزر در ساخت کیبوردهای گیمینگ به‌شمار می‌روند.

 

 

کیبورد بی سیم ریزر BlackWidow V3 Pro Wireless

جنس و مقاومت کیبورد

ریزر از آلومینیوم برای ساخت بدنه این کیبورد گیمینگ استفاده کرده است. علاوه‌بر استحکام کافی و طول عمر بالا، طراحی و ارگونومی مناسب آن به کاربر کمک می‌کند تا بدون احساس خستگی تا ساعت‌ها به بازی کردن ادامه دهد.

تعداد کلیدهای کیبورد

این کیبورد ریزر علاوه‌بر ۱۰۴ کلید معمول دارای ۱۰ کلید کنترل مدیا یا همان مالتی مدیا نیز هست که به دسترسی آسان‌تر و سرعت‌بالاتر کاربر کمک به‌سزایی می‌کند.

ضربه پذیری کلیدهای کیبورد

عمر یک کیبورد علاوه‌بر استحکام بدنه به میزان تحمل آن در برابر تعداد کلیک‌های روزانه نیز بستگی دارد. تحمل بالای 70 میلیون ضربه کیبورد گیمینگ ریزر مدل بلک ویدو V3 Pro Wireless در طول استفاده یکی از بهترین میزان مقاومت‌هایی است که در دنیای کیبوردها می‌توان پیدا کرد.

محدوده برد کیبورد

قطعا بهترین کیبورد بیسیم گیمینگ 2023 دارای برد کمتر از 10 متر نیست. کمپانی ریزر بالاترین برد معمول (۱۰ متر) را هنگام تولید کیبورد بلک ویدو V3 Pro Wireless در نظر گرفته است.

چرا خرید کیبورد بی سیم ریزر BlackWidow V3 Pro Wireless آسان نیست؟

با توجه به ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که به آن اشاره شد، قطعا برای شما هم سوال پیش می‌آید که چرا تک تک گیمرها یا حتی بقیه کاربران تا به امروز نسبت به خرید این مدل کیبورد از ریزر اقدام نکرده‌اند؛ به‌طورقطع جواب آن گزینه‌ای جز قیمت نمی‌تواند باشد. قیمت تقریبا بالای کیبورد مدل بلک ویدو V3 Pro ریزر می‌تواند اولین دلیل نخریدن تمامی کاربران علاقه‌مند به استفاده از بهترین کیبورد های بی سیم باشد. با این حال همچنان نام این مدل در لیست پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین لوازم جانبی دنیا به چشم می‌آید.

 

قیمت کیبورد گیمینگ ریزر  BlackWidow V3 Pro Wireless

 

کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214

یکی از جداب‌ترین و کاربردی‌ترین کیبوردهای گیمینگ دنیا که تا به حال با قیمتی نجومی در بازار به فروش نرسیده است، کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214 دیده شده است. برای آشنایی با مشخصات این مدل می‌توانید به خواندن راهنمای خرید کیبورد بی سیم از تکنولایف ادامه دهید.

کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214

طراحی کیبورد

به دلیل طراحی چشم نواز کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214 و نورپردازی فوق‌العاده صفحه کلید با 17 افکت متفاوت، نام این کیبورد در میان جذاب‌ترین و پرطرفدارترین کیبوردهای گیمینگ با قیمت مناسب به چشم می‌خورد. وزن کمتر از 500 گرم و خوش دستی از جمله فواید استفاده و جابه‌جایی این کیبورد محسوب می‌شود.

جنس و مقاومت کیبورد

کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214 همانند مابقی کیبوردهای معمول دنیا از جنس پلاستیک فشرده شده که با نام ABS مشهور است، ساخته شده است. استفاده از پلاستیک ABS به تنظیم وزن کمک می‌کند.

تعداد کلیدهای کیبورد

معمولا کیبوردهای معمولی داری 104 کلید هستند؛ اما این کیبورد مکانیکی مطابق روند ساخت کیبوردهای مکانیکی از تعداد کمتری کلید بهره می‌برد. اگر فکر می‌کنید که 68 کلید کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214 به بازی کردن و استفاده روزمره شما ضرری می‌رساند، لازم به ذکر است که اینگونه نیست و کلیدهای حذف شده در مسیر بازی ضرری نمی‌رسانند.

ضربه پذیری کلیدهای کیبورد

با جرات می‌توان گفت که اصلی‌ترین دلیل خرید کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214 توان فوق‌العاده بالای آن در برابر تعداد ضربه کلیدهاست. توان 50 میلیون ضربه بی‌نظیرترین تعداد ضربه‌پذیری در میان انواع بهترین کیبورد بیسیم گیمینگ دنیاست. پرودو با عرضه این کیبورد توانست برای بار دیگر نگاه همه را روی برند خود میخکوب کند.

روش اتصال کیبورد

یکی از بزرگترین مزایا خرید کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214 استفاده از کابل USB Type C علاوه‌بر دانگل بلوتوثی است. اگر زمانی به دانگل دسترسی نداشتید یا به هر علتی تمایلی به استفاده از حالت بی‌سم نداشتید؛ به‌راحتی می‌توانید با استفاده از کابل 1.5 متری تایپ C نسبت به اتصال کیبورد به سیستم اقدام کنید.

خرید کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214

اگر به دنبال خرید بهترین کیبورد بیسیم گیمینگ از برندی معتبر هستید، قطعا خرید کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214 باید در لیست پیشنهادی شما قرار بگیرد. این کیبورد با توان ضربه‌پذیری فوق‌العاده بالا، ارگونومی مناسب، نورپردازی و طراحی چشمگیر و روش اتصال آسان و کاربردی که دارد می‌تواند تا سال‌های سال کاربر را از خرید هرگونه کیبورد دیگری بی‌نیاز سازد و به افزایش سرعت و بهبوبد راندمان کار کمک قابل ملاحظه‌ای کند.

 

قیمت کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214 

 

کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10

یکی از برندهایی که در طی این سال‌ها موفق به عرضه بهترین وسایل حوزه دیجیتال در بازار شده است، برند پرروان (ProOne) است که در این میان با تولید بهترین کیبورد های بی سیم توانسته است نام خود را در میان برندهای پرفروش این حوزه جای دهد. پرووان تا به حال توانسته است ماوس، کیبورد های بی سیم و با سیم مناسبی را در حوزه تکنولوژی روانه بازار کند. کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10 یکی از همان مدل‌های معروف و پرطرفدار است که با قیمت مناسبش موفق به متمرکز کردن نگاه افراد بسیاری به خودش شده است.

 

کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10

 

طراحی کیبورد

طراحی ارگونومیک کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10 یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن به‌شمار می‌رود. بررسی جایگاه دست و طراحی مناسب برای جلوگیری از خسته شدن دست باعث می‌شود تا کاربران از آن به عنوان یک کیبورد مناسب بازی یاد کنند. همچنین جدا کردن کلیدهای بازی با رنگ قرمز در میان مابقی کلیدهای مشکی از دیگر تفاوت‌های مثبت این کیبورد نسبت به سایر بهترین کیبورد های بی سیم گیمینگ دیده شده است. در این میان از زیبایی که لبه‌های مورب به کیبورد بخشیده‌اند نیز نباید گذشت.

خرید پاوربانک

روش اتصال کیبورد

همانطور که از اسم کیبورد مشخص است، برای اتصال کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10 نیازی به تهیه کابل USB نیست. برای اتصال کیبورد باید از یک باطری قلمی و دانگل خود کیبورد استفاده کنید. باتری را داخل کیبورد قرر دهید تا شارژ شود و دانگل را به کامپیوتر وصل کنید تا اتصال برقرار شود. روش اتصال کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10 همینقدر ساده و سریع است و نیازی به انجام کاری دیگر نیست.

جنس و مقاومت کیبورد

جنس کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10 مانند اکثر مدل‌های دیگر از پلاستیک فشرده شده ABS و مقاوم است. دلیل استفاده پرووان از پلاستیک ABS برای ساخت بدنه، حفظ استحکام و مقاومت در برابر ضربه و خراب شدن در عین سبک و عاری بودن از فلزهای سنگین است.

تعداد کلیدهای کیبورد

با توجه به اینکه این کیبورد گیمینگ محسوب می‌شود؛ همانند سایر کیبوردهای معمولی دارای ۱۰۴ کلید اصلی و دارای ۱۰ کلید مالتی مدیا برای بالا بردن سرعت کار و افزایش پشتیبانی سیستم از جلو رفتن کار شما در کمترین زمان ممکن است.

ضربه پذیری کلیدهای کیبورد

5 میلیون ضربه یکی از بهترین توان مقاومت‌هایی است که هر کیبوردی به آن مجهز نشده است؛ اما کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10 توانایی تحمل ۵ میلیون ضربه را در یک دوره عمر خود دارد.

محدوده برد کیبورد

برد کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10 تا 10 متر می‌رسد. تا به حال کیبورد‌ بی‌سیمی با بردی بالاتر از 15 متر به بازار جهانی عرضه نشده است‌.

خرید کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10

اگر نمی‌خواهید بیش از اندازه خرج کنید و بودجه محدودی دارید، خرید کیبورد بی سیم پرووان مدل PKW10 یکی از بهترین خریدهای شما خواهد بود.

 

قیمت کیبورد بی سیم مدل PKW10 

 

موس و کیبورد بی سیم با برد بالا

محدوده برد یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در سرعت و راندمان کار افراد است. اگر به مشخصات موس و بهترین کیبورد های بی سیم دقت کرده باشید، برد 15 متر بالاترین برد دیده شده است؛ اما نکته اینجاست که تعداد موس و کیبورد بی سیم با برد بالای 10 متر بسیار کمیاب است به همین دلیل محدوده 10 متر برد مناسبی برای موس و انواع بهترین کیبورد بیسیم گیمینگ دنیا محسوب می‌شود.

 

 

انواع موس بی سیم را می توانید از تکنولایف بخرید: موس بی سیم

 

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W

استقبال خوبی که تا به حال از خرید موس و کیبورد بی سیم با برد بالا شده است، باعث شد تا برندهای بیشتری در فکر تولید موس و کیبورد بی‌سیم باشند و برای بهتر شدن در آن از به‌روزترین فناوری‌ها و امکانات دنیا استفاده کنند. تسکو یکی از همین برندهای موفقی است که دست به تولید بهترین موس و کیبورد های بی سیم موجود در بازار زده است. کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W یکی پر فروش‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات تسکو به‌شمار می‌رود که توانسته است درصد بالایی از مخاطبان را راضی نگه دارد.

 

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W

 

طراحی کیبورد

طراحی کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W بسیار ساده است. لبه بالایی کیبورد دارای پایه است و این شیب به استفاده بهتر، دید بهتر به کلیدها و جلوگیری از خستگی دست‌ها در طولانی مدت کمک می‌کند. موس دارای دو کلید قابل کلیک در دو طرف و مناسب برای راست دست‌ها و چپ دست‌هاست.

روش اتصال موس و کیبورد

برای اتصال کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W تنها کافیست دانگل را به درگاه USB کامپیوتر متصل کنید تا از طریق بلوتوث به سیستم متصل شوند.

جنس و مقاومت کیبورد و موس

هر دو از پلاستیک ABS ساخته شده‌اند. استفاده از پلاستیک ABS کمک می‌کند تا علاوه‌بر کاهش وزن برای جابه‌جایی، کاربر احساس تعریق کمتری کند.

تعداد کلیدهای کیبورد

کیبورد بلوتوثی تسکو مدل TKM 7018W از نوع کیبوردی معمولی است و از 104 کلید بهره می‌برد. این تعداد کلید مناسب‌ترین تعداد کلید تا به امروز شناخته شده است.

ضربه پذیری کلیدهای کیبورد

یکی از دلایل اصلی خرید کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W توان مناسب آن در برابر تعداد ضربه کلیدهاست. توان 10 میلیون ضربه باعث می‌شود تا خیال کاربر از طول عمر کیبورد راحت شود. تسکو با عرضه این کیبورد نام خود را در میان برندهای مطرح تولید کننده ماوس و کیبورد بی سیم ثبت کند.

دقت ماوس

دقت بالای موس جدا از اینکه به کاربران عادی کمک می‌کند تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند و حرکت نمایشگر روی مانیتور لذت ببرند؛ باعث می‌شود تا ادیتورها هنگام کار با نرم‌افزارهای ادیت عکس و ویدئو با آرامش خیال بیشتری کار رومزه خود را انجام دهند و اطمینان بیشتری از دقت، درستی و تمیزی کار داشته باشند. این عدد اصولا بر حسب Dots Per Inch ما بین 1600 تا 3200 شمارش می‌شود که مطابق با سایر مدل‌ها، ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W از دقت کاملا مناسب و کافی 1600DPI بهره می‌برد.

خرید پاوربانک

خرید کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W

در عصر حاضر دیگر امکان ندارد که از اهمیت ماوس و کیبورد برای افراد متفاوت چشم پوشی کرد به همین دلیل شما می‌توانید با یک تیر دو جا را نشانه بگیرید و همزمان به یک کیبورد و ماوس دسترسی پیدا کنید. با خرید کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W می‌توانید به راحتی به یک ماو و کیبورد بی سیم دسترسی پیدا کنید. نحوه اتصال این دو محصول به کامپیوتر آنقدر آسان است که هیچ کاربری را اذیت نمی‌کند.

 

قیمت کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7018W 

 

سخن آخر

با توجه به افزایش تقاضا و ارتباط بیشتر اکثر مشاغل با سیستم‌ها، خرید لوازم جانبی مانند ماوس و کیبورد اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. در این میان پیدا کردن بهترین کیبوردهای بی سیم موجود در بازار به یکی از دغدغه‌های اصلی افراد متفاوت جامعه تبدیل شده است. در این مقاله از تکنولایف تلاش شد تا تعدادی از بهترین کیبورد های بی سیم موجود در بازار جهانی را به شما معرفی کنیم. از اینکه تا پایان مقاله بهترین کیبوردهای بی سیم موجود در بازار کدامند؟ مدل های برتر 2023 همراه ما بودید، از شما کمال تشکر را داریم. اگر شما هم تجربه مشترکی از استفاده از کیبورد های بی سیم دارید، خوشحال می‌شویم با نوشتن در قسمت نظرات کاربران با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین کیبورد بی سیم موجود در بازار کدام است؟

برای جواب به این سوال ابتدا باید نوع کاربری کیبورد را مشخص کنید. معیار نمره‌دهی به کیبورد های بی سیم گیمینگ با کیبوردهای معمولی تفاوت دارد به همین دلیل برای انتخاب بهترین کیبورد های بی سیم بهتر است تا به مطالعه مقاله از تکنولایف بپردازید تا با تعدادی از بهترین کیبورد های بی سیم گیمینگ و معمولی آشنا شوید.

نحوه اتصال کیبورد بی سیم چگونه است؟

بهترین کیبورد های بی سیم از 3 طریق دانگل بلوتوث، وایرلس و کابل جایگزین متصل می‌شوند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%db%8c%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%85/
ads
ads