داغ ترین ها :
معرفی بهترین برندهای کیف و کوله پشتی لپ تاپ در بازار

معرفی بهترین برندهای کیف و کوله پشتی لپ تاپ در بازار

بعد از خرید لپ تاپ، وسیله‌ی دیگری که لازم است خریداری کنید، کیف لپ تاپ است تا بتوانید آن را به‌راحتی و بدون صدمه دیدن جابه‌جا کنید. در این مقاله، نگاهی به بهترین کیف لپ تاپ های موجود در بازار می‌اندازیم تا اگر قصد خرید دارید، با نمونه‌های خوب بازار آشنا باشید.

نکات قابل توجه هنگام انتخاب کیف لپ تاپ

  • کیف‌های لپ تاپ در انواع کوله‌پشتی، کیف دستی و کاور موجود هستند که بهتر است با توجه به راحتی و سلیقه خود، کیف مورد نظر را انتخاب کنید.
  • متریال استفاده شده در ساخت کیف لپ تاپ گوناگون هستند. با این حال، بهتر است کیف‌هایی را انتخاب کنید که از الیاف ضدخش، ضدضربه و آب گریز ساخته شده باشند. در این صورت، در اثر ریختن مایعات روی کیف، چیزی جذب آن نشده و لپ تاپ و دیگر محتویات داخل کیف نیز آسیب نمی‌بینند.
  • کیف‌های لپ تاپ در اندازه‌هایی متناسب با لپ تاپ‌های گوناگون ساخته می‌شوند. برای مثال، اگر لپ تاپ ۱۶ اینچی دارید، باید کیف لپ تاپی انتخاب کنید که مناسب لپ تاپ ۱۶ اینچی باشد.
  • برخی از کیف‌های لپ تاپ، دارای کابل جک ۳.۵ میلی متری و یک درگاه مشابه در بیرون کیف هستند و به کمک آن، شما می‌توانید گوشی را داخل کیف بگذاشته و موزیک، پادکست یا هر فایل صوتی را گوش دهید. بنابراین اگر در هنگام قدم زدن عادت دارید چیزی گوش دهید، کیف‌هایی که این ویژگی‌ را دارند به کار شما می‌آیند.
  • کیف‌های لپ تاپ جیب‌های مختلفی دارند. اگر کیف لپ تاپ شما قرار است وسایل زیادی را در خود جای دهد، لازم است از نظر تعداد جیب‌ها و فضای داخلی آن را کاملا بررسی کنید.
  • وزن کیف لپ تاپ دیگر مورد لازم توجه است. بعضی از کیف‌های لپ تاپ تا ۱ کیلوگرم وزن دارند و بعد از قرار گرفتن لپ تاپ، سنگین‌تر هم می‌شوند. برای همین حمل آن‌ها می‌تواند خیلی سخت باشد. بنابراین به وزن کیف هم توجه داشته باشید.

 

انواع کوله و کیف لپ تاپ را می توانید از تکنولایف بخرید

 

معرفی بهترین کیف‌ های لپ تاپ

اگر برای جابه‌جا کردن لپ تاپ خود به یک کیف ضدضربه و باکیفیت احتیاج دارید، در ادامه با بهترین کیف ها که از بهترین برندهای کیف لپ تاپ انتخاب شده‌اند، آشنا خواهید شد.

کیف لپ تاپ دستی مدل X9002

بهترین کیف های لپ تاپ، کیف لپ تاپ X9002

این کیف لپ تاپ مناسب لپ تاپ‌های ۱۵ تا ۱۷ اینچی است. پس اگر یک سیستم حرفه‌ای گیمینگ دارید، این کیف دستی یکی از بهترین کیف های لپ تاپ است که از بهترین متریال‌های موجود ساخته شده و مقاومت خیلی خوبی دارد. وزن کیف، ۹۹۵ گرم است و در صورت پر بودن، می‌تواند کمی سنگین باشد. کاور لپ تاپ، دارای ضربه گیر است تا اگر ضربه‌ای به کیف وارد شد، لپ تاپ آسیبی نبیند. البته، اگر قصد داشته باشید کیف را به‌عنوان یک کیف دستی ساده استفاده کنید، می‌توانید کاور لپ تاپ را از داخل آن خارج کنید تا فضای کیف برای قرار گرفتن دیگر وسایل بیشتر شود.

 

کیف لپ تاپ X9002

 

کوله پشتی لپ تاپ ایسوس مدل VP4700

 

کوله پشتی ایسوس مدل TUF Gaming VP4700 جزء شیک‌ترین و بهترین کوله پشتی لپ تاپ با وزن ۰.۶۲ کیلوگرم است که اگر یکی از لپ تاپ‌های سری تاف یا دیگر لپ تاپ‌های بزرگ ۱۷ اینچی دارید، به کارتان می‌آید. ظاهر این کیف لپ تاپ حال و هوای گیمینگ دارد و از جنس پلی استر، در رنگ مشکی تولید شده است. جلوی لپ تاپ دو جیب دیده می‌شود که مناسب قرار دادن موبایل، خودکار و دیگر اقلام کوچک همراه است. داخل لپ تاپ یک حفاظ ضربه‌گیر قرار گرفته تا در صورت افتادن کیف یا ضربه خوردن آن، هیچ اتفاقی برای لپ تاپ نیافتد. بافت بدنه کیف نیز، آب گریز است و از بابت خیس شدن و آسیب دیدن نیز، نگرانی ایجاد نمی‌کند.

 

کوله پشتی لپ تاپ TUF Gaming VP4700

 

کیف لپ تاپ یوگرین مدل 30325

کیف لپ تاپ یو گرین

این کیف لپ تاپ گزینه‌ی مناسبی برای کسانی است که مک بوک یا دیگر لپ تاپ‌های ۱۵ اینچی دارند. وزن کیف تنها ۳۰۰ گرم است و اصلا باعث خستگی دست نمی‌شود. جنس کیف، پارچه‌ای است و از مواد ضد خش و ضربه و ضدآب ساخته شده. بنابراین، با یک کیف ماندگار طرف هستیم که نیاز نیست نگران خراب شدن آن باشیم. در داخل کیف، یک حفاظ فومی قرار گرفته که از لپ تاپ در برابر ضربه محافظت می‌کند. ظاهر کیف بسیار شکیل و ساده است و از آن‌جا که جمع‌وجور است، به‌راحتی می‌توانید آن را حمل کنید.

 

کیف لپ تاپ یو گرین 30325

 

کیف لپ تاپ نیلکین مدل Commuter Multifunction

بهترین و گران ترین کیف های لپ تاپ

یکی از کارآمدترین و بهترین مدل کیف لپ تاپ، کیف Commuter Multifunction از برند خوب نیلکین است. نیلکین که جزء بهترین مارک کیف لپ تاپ محسوب می‌شود، این کیف را مناسب افرادی ساخته که به یک کیف چندمنظوره و سبک نیاز دارند و به‌واسطه‌ی کار خود، مدام کیف لپ تاپ را باید همراه خود داشته باشند و جایی بیرون از محل کار یا خانه با لپ تاپ کار کنند. این کیف با ظاهر ساده و شکیل خود، مناسب لپ تاپ‌های ۱۶ اینچی است. وزن کیف تنها ۷۰۰ گرم است و حمل آن فوق‌العاده کار ساده‌ای است. بدنه‌ی کیف، ضدآب است و دربرابر خش بسیار مقاومت دارد.

روی بدنه‌ی کیف، دو پایه مخفی قرار گرفته که هر وقت خواستید با لپ تاپ کار کنید، نقش پایه‌های زیر لپ تاپ را ایفا می‌کنند. این پایه‌ها، قابلیت تنظیم نیز دارند و می‌توانید آن‌ها را باب میل خود تنظیم کنید. در کنار کیف نیز، جیبی مخفی به منظور نگهداری اقلام همراه مانند موس، شارژر، کابل‌های مختلف و حتی گوشی وجود دارد. این کیف جذاب، قابلیت حمل بار تا ۹۱۰۰ گرم وزن را دارد و نیاز نیست نگران خراب شدن یا پارگی بندهای آن، یا فشار آمدن به بدنه باشید.

 

کیف لپ تاپ نیلکین Commuter Multifunction

 

کیف لپ تاپ لنوو به همراه موس

بهترین مدل کیف لپ تاپ، کیف لپ تاپ لنوو همراه موس

این کیف لپ تاپ که از برند لنوو تولید شده، مناسب کلیه‌ی لپ تاپ‌های ۱۵.۶ اینچی است. این لپتاپ ظاهر ساده‌ای دارد و یک جیب کج روی آن قرار دارد که مناسب حمل اقلام مختلفی نظیر تلفن همراه، شارژر و کابل‌های دیگر است. همراه این لپ تاپ، یک موس مدل ۳۰۰ از برند لنوو نیز عرضه می‌شود.

 

کیف لپ تاپ لنوو

 

کاور لپ تاپ مدل Radio Shack

بهترین برندهای کیف لپ تاپ، کاور لپ تاپ Radio shack

اگر به جای کیف دستی و کوله پشتی، یک کاور لپ تاپ می‌خواستید که برای تمامی لپ تاپ‌ها و تبلت‌های ۱۳ اینچی مناسب باشد، این کاور از برند Radio shack گزینه مناسبی است. این کاور طراحی ظاهری ساده ای دارد اما از متریال باکیفیت ساخته شده و می‌توانید لپ تاپ یا تبلت خود را داخل آن جای دهید. همچنین جیب‌های کوچک دیگری درون آن وجود دارد که بتوانید کارت‌های خود، موبایل، پول، خودکار و دیگر لوازم را جای دهید.

 

کاور لپ تاپ Radio Shack

 

کیف لپ تاپ دستی Pierre Cardin مدل 3535

بهترین کیف های لپ تاپ، کیف لپ تاپ پیر کاردن مدل ۳۵۳۵

این کیف از برند خوب پیر کاردن، مناسب افرادی است که به دنبال کیف باکیفیت اما ارزان قیمت برای لپ تاپ خود می‌گردند. چنانچه لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دارید، می‌توانید این کیف باکیفیت را برای لپ تاپ خود تهیه کنید. وزن کیف تنها ۸۰۰ گرم است و از پارچه ضدآب ساخته شده است. لایه‌ای قطور، به منظور محافظت هرچه بیشتر در داخل کیف قرار گرفته است. ظاهر کیف نیز با هماهنگی موجود میان رنگ زیپ و ضربه‌گیر و لوگویی که روی بدنه قرار گرفته، ظاهر شیک و چشم‌نوازی گرفته است. کیف لپ تاپ پیر کاردن، در این بازه قیمتی یکی از بهترین کیف های لپ تاپ در میان همرده‌های خود است.

جمع‌بندی

اگر عادت دارید لپ تاپ خود را به سر کار ببرید، یا بعضی وقت‌ها در بیرون از خانه با لپ تاپ کار می‌کنید، یا حتی می‌خواهید در سفر لپ تاپ خود را داشته باشید، داشتن یک کیف لپ تاپ ضروری است. در این مقاله، نگاهی انداختیم به بهترین کیف های لپ تاپ که از بهترین برندها انتخاب شده‌اند. علاوه بر مدل‌های معرفی شده در این مطلب، می‌توانید با مراجعه به سایت تکنولایف، نگاهی به دیگر مدل‌های کیف لپ تاپ بیندازید و خرید خود را از سایت تکنولایف انجام دهید.

سوالات متداول

بهترین کیف لپ تاپ ۲۰۲۳ کدام است؟

کیف لپ تاپ Commuter Multifunction یکی از کیف لپ تاپ‌های بسیار خوب و مرغوب است که دارای وزن کم و کیفیت بالا است و با داشتن پایه‌های قابل تنظیم، هر زمان که بخواهید از لپ تاپ استفاده کنید نقش میز را برای شما ایفا می‌کنند.

ارزان‌ترین کیف لپ تاپ کدام است؟

کیف ۳۵۳۵ از برند پیر کاردن (Pierre Cardin) یکی از بهترین کیف‌های لپ تاپ ارزان قیمت بوده که برای لپ تاپ‌های ۱۵.۶ اینچی انتخاب مناسبی است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be/
ads
ads