داغ ترین ها :
تبدیل پی دی اف به ورد با گوشی

تبدیل پی دی اف به ورد با گوشی

یکی از فرمت‌های مرسوم برای مدارک در حال حاضر PDF است که همه‌ی ما با آن آشنایی داریم و قطعا کتاب یا هر فایل دیگری را به صورت PDF استفاده کرده‌ایم. این فرمت سال هاست که وجود دارد و به کمک آن می‌توان اسناد را به صورت دیجیتالی و بدون تغییر برای شخص دیگری ارسال کرد. گاهی پیش می‌آید که بخواهیم فایلی با فرمت PDF را به WORD تبدیل کنیم و به روی فایل ویرایش‌های لازم را انجام دهیم. برای این کار برنامه‌هایی در اندروید و IOS وجود دارد که در ادامه‌ی مطلب به این برنامه‌ها خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب تبدیل پی دی اف به ورد با گوشی با ما همراه باشید. برای خرید گوشی موبایل می توانید به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی اندروید

در این بخش برنامه تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی برای سیستم عامل اندروید را معرفی می‌کنیم و در بخش بعد به سراغ IOS می‌رویم.

برنامه WPS

این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای اندروید است که می‌تواند فایل‌های مختلف Office را در گوشی به شما نمایش دهد و همچنین به شما امکان می‌دهد تا این فایل‌ها را با گوشی ویرایش کنید.

یکی از ابزارهای کاربردی این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا به تبدیل فایل پی دی اف به ورد در گوشی بپردازید و فایل‌های خود را از پی دی اف به ورد ببرید. البته نکته اینجاست که در نسخه رایگان WPS‌ شما تنها می‌توانید از پی دی اف‌هایی با صفحات کمتر از ۵ استفاده کنید و برای تبدیل پی دی اف‌های سنگین‌تر باید نسخه پولی را خریداری کنید.

به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم این برنامه کاربردی را به روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید و همچنین اگر پی دی اف شما کمتر از ۵ صفحه است از ابزار موجود برای تبدیل پی دی اف به ورد بهره ببرید.

شما می‌توانید این برنامه را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

برنامه PDF Conversion Suite

یکی از برنامه‌های دیگری که برای تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی‌های اندرویدی کابرد دارد و در گوگل پلی هم بیشتر از یک میلیون دانلود شده همین PDF Conversion Suite است. نقطه قوت این برنامه این است که پی دی اف‌هایی با حجم بسیار زیاد و صفحات طولانی را هم به راحتی به ورد تبدیل می‌کند اما در جهت منفی باید گفت که در طول فرایند تبدیل کمی از کیفیت فایل مورد نظر شما کاسته می‌شود که البته این موضوع خیلی زیاد نیست و در استفاده شما از اپلیکیشن مشکلی به وجود نمی‌آورد.

شما می‌توانید این برنامه را نیز از گوگل پلی به صورت مستقیم دانلود و نصب کنید.

 

از کیبورد گوشی خود راضی نیستید؟ در مطلب زیر تغییر کیبورد پیش فرض گوشی را آموزش دادیم:

کیبورد گوشی

 

برنامه EasyPDF

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا به سادگی فایل‌های پی دی اف خود را به ورد تبدیل کنید و هیچ گونه محدودیتی نیز در انجام این فرایند وجود ندارد. به علاوه به کمک این اپلیکیشن شما به سادگی می‌توانید عکس‌های خود را به پی دی اف تبدیل کنید و در مواقع لازم عکس‌های را به صورت پی دی اف برای دیگران ارسال کنید.تبدیل ورد به pdf با گوشی

این برنامه می‌تواند فایل‌های مختلف شما را گالری، دراپ باکس‌، گوگل درایو و هر جای دیگری بخواند و آن را برای شما به فرمت دلخواه تبدیل کند. برای دانلود این برنامه می‌توانید به سایت مربوط به آن مراجعه کنید.

تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی آیفون

در این بخش به سراغ برنامه‌های IOS برای تبدیل پی دی اف به ورد می‌رویم و بهترین گزینه‌های ممکن را به شما معرفی می‌کنیم.

برنامه PDFelement

این برنامه به شما قابلیت‌های فراوانی می‌دهد و برای تبدیل پی دی اف به ورد کاربرد زیادی دارد. این برنامه به غیر از این که یک گزینه بسیار عالی برای تبدیل پی دی اف به ورد است همچنین به شما کمک می‌کند تا به روی فایل‌های پی دی اف خود تغییرات گسترده‌ای ایجاد کنید.

به عنوان مثال شما به راحتی می‌توانید فونت و اندازه و رنگ متن خود را به کمک این برنامه تغییر دهید. این برنامه به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و به صورت پرداخت درون برنامه‌ای کار می‌کند که البته الزامی هم برای این کار وجود ندارد.

یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب این برنامه ظاهر بسیار ساده و دوست داشتنی آن است که هیچ گونه پیچیدگی را برای شما ایجاد نمی‌کند و در هنگام استفاده حس خیلی خوبی به شما می‌دهد. شما می‌توانید از این طریق برنامه را از اپ استور دانلود و نصب کنید.

 

گوشی خود را به میکروفون کامپیوتر تبدیل کنید:

تبدیل گوشی به میکروفون

 

برنامه PDF to word converter

یکی از بهترین برنامه‌ها برای تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی‌های اپل همین اپلیکیشن است که با سرعت بالایی این فرایند را انجام می‌دهد. به علاوه این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را از دراپ باکس، گوگل درایو یا دیگر فضاهای ابری موجود بارگذاری کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های خوب این برنامه این است که به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های پی دی اف موجود را ویرایش کنید و بدون نیاز به کامپیوتر یا هر دستگاه دیگری تغییرات لازم را به روی فایل‌ها اعمال کنید.

این برنامه نیز در اپ استور برای دانلود در دسترس قرار دارد.

 

پیشنهاد مطالعه:
پرینت گرفتن در اکسل

 

برنامه PDF Converter ultimate

یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید به روی ایفون خود داشته باشید همین برنامه است؛ چرا که می‌تواند فایل‌های پی دی اف را به فرمت‌های بسیار زیادی تبدیل کند و شما را از دانلود چند برنامه مجزا برای این کار بی نیاز می‌کند.

شما می‌توانید به کمک این برنامه پی دی اف‌های خود را به متن، فایل ورد، پاورپینت، تصویر، اکسل و دیگر فرمت‌های موجود تبدیل کنید. در واقع شما می‌توانید پی دی اف‌های خود را به ۲۰ فرمت مختلف تبدیل کنید که برای یک برنامه گوشی بسیار خوب است. این برنامه در اپ استور برای دانلود در دسترس قرار دارد.

تبدیل پی دی اف به ورد به صورت آنلاین

در بالا برنامه تبدیل پی دی اف به ورد در گوشی را به شما معرفی کردیم که به کمک آن‌ها می‌توانید فایل‌های پی دی اف خود را به ورد تبدیل کنید. اما روش دیگری که وجود دارد این است که از سایت‌های مختلف برای این کار کمک بگیرید و بدون نیاز به دانلود برنامه این فرایند را به صورت آنلاین پشت سر بگذارید.

در ادامه بهترین سایت‌های موجود برای این کار را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بدون نیاز به هیچ برنامه‌ای در هر پلتفرمی این تبدیل پی دی اف به ورد را انجام دهید.

 

سریال محبوب این روزهای دنیا را برایتان بررسی کردیم: بازی مرکب (Squid Game)

 

سایت Smallpdf

یکی از بهترین سایت‌های موجود برای تبدیل پی دی اف به ورد همین Smallpdf است. این سایت بسیار ساده است و شما می‌توانید حتی با کشیدن فایل پی دی اف خود و رها کردن آن در این سایت آن را به فرمت ورد تبدیل کنید. تبدیل فایل شما به سادگی و سرعت بالایی انجام می‌شود و در نهایت فایل ورد به دست آمده کیفیت بسیار خوب و مطلوبی دارد. این سایت امنیت و حریم خصوصی قوی هم دارد و این یعنی می‌توانید با خیال راحت فایل‌های خود را در این سایت آپلود کنید و نگران استفاده از اطلاعات خود نباشید.

سایت PDF to DOC

این سایت طراحی یک صفحه‌ای دارد و هیچ پیچیدگی اضافی را برای شما ایجاد نمی‌کند. تنها کافیست فایل پی دی اف خود را در این سایت آپلود کنید و سپس چند ثانیه منتظر بمانید. پس از آن شما از منوی بالای فایل خود می‌توانید انتخاب کنید که در نهایت این فایل پی دی اف به چه فرمتی دربیاید.

سایت PDF to DOC به شما اجازه می‌دهد تا فایل پی دی اف خود را به صورت متن، ورد، تصویر در حالت‌های مختلف و فرمت‌های دیگر در بیاورید و از این جهت نسبت به سایت گفته شده در بالا برتری دارد. این سایت حتی به شما اجازه می‌دهد تا چند فایل پی دی اف را آپلود کرده و سپس با یکدیگر ترکیب کنید تا در نهایت فایل انتهایی به یک پی دی اف کلی تبدیل شود.

 

آفر ویژه ای تکنولایف برای استفاده از برنامه های غیر رایگان موبایل:

اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده‌اند

 

سایت iLovePDF

یکی از سایت‌های خوب دیگر برای تبدیل فایل پی دی اف به فرمت‌های مرسوم دیگر iLovePDF است. این سایت طراحی ساده‌ای دارد و به صورت دو مرحله‌ای عمل می‌کند. در مرحله‌ی اول شما تنها فایل پی دی اف خود را آپلود می‌کنید و در مرحله‌ی دوم انتخاب می‌کنید که این فایل در نهایت به چه فرمتی در بیاید.

در این سایت شما می‌توانید پی دی اف‌های خود را به فرمت تصویر یا ورد یا اکسل و پاورپوینت دربیاورید و از کیفیت این فایل‌ها به هیچ عنوان کاسته نمی‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. نیلو

    سلام، سایت های خوبی معرفی کرده بودین
    ولی متاسفانه اکثر این سایت های تبدیل پی دی اف به ورد فایلی که بعد از تبدیل دچار بهم ریختگی میشه رو به درستی تبدیل نمی کنه
    یک سایتی دیدم اسمش متنو هست اگر اشتباه نکنم، پی دی افی داشتم این مشکل رو داشت ولی خوب تبدیلش کرد.

  2. سمانه ناهیدی

    سلام من با موارد که معرفی کردید در زبان فارسی مشکل داشتم فقط گوگل داک و ioword.com خوب بودند البته ای او ورد بهتر بود چون جدول هارم می تونست تبدیل کنه البته من توی مقالتون ندیدم معرفی کنید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سمانه ناهیدی

      سلام وقت بخیر ممکن برنامه‌ها برخی از فونت‌های به خصوص رو پشتیبانی نکنن ولی در کل ممنون بابت اضافه کردن برنامه پیروز باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%d9%be%db%8c-%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%81-%d8%a8%d9%87-%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c/
ads
ads