داغ ترین ها :
دانلود از اسپاتیفای

دانلود از اسپاتیفای

اسپاتیفای (Spotify) یک سرویس پخش آنلاین موزیک است که میلیون‌ها ویدیو، پادکست و آهنگ از هنرمندان جهان، همانند Amazon Music Ultimated و Apple Music را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی با متصل شدن از طریق فیسبوک یا با یک آدرس ایمیل در اسپاتیفای ثبت‌نام کنید و به صورت رایگان به محتوا و ویژگی‌های اساسی آن دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که ویژگی‌های اضافی شامل دانلودهای موسیقی آفلاین و کیفیت پخش بهتر از طریق پرداخت هزینه‌های اشتراک ماهانه ارائه می‌شود. در این مقاله از تکنولایف با ما همراه باشید تا به اطلاعات جامعی از نرم افزار اسپاتیفای (Spotify) دست یابید.

به یک گوشی اندرویدی احتیاج دارید؟ قیمت گوشی شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید.

 

اپلیکیشن اسپاتیفای (Spotify)

همان‌طور که گفته شد اپلیکیشن Spotify این امکان را فراهم می‌کند تا شما بتوانید به آرشیو کاملی از تمامی آهنگ‌های خارجی و ایرانی از خوانندگان سراسر جهان دسترسی داشته باشید. تمامی آهنگ‌های این اپلیکیشن با کیفیت بسیار بالا و مطلوبی قابل دانلود و پخش هستند. به علاوه کاربران نیز می‌‌توانند در صورت تمایل یک لیست پخش از آهنگ‌های مورد علاقه خود به وجود آورند و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن برای 3 سیستم عامل iOS، Android و ویندوز Phone ارائه شده و به صورت رایگان می‌توان آن را دانلود کرد. برای این‌که بتوانید قابلیت‌های ارائه شده توسط برنامه Spotify را مورد استفاده قرار دهید باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. خوب است بدانید که برنامه اسپاتیفای در ایران فیلتر می‌باشد و کاربران ایرانی فقط با استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی قادر خواهند بود به قابلیت‌های سرویس اسپاتیفای دسترسی پیدا کنند.

روش‌های دانلود از Spotify

در ابتدا لازم است گفته شود که قوانین و امکانات اسپاتیفای به شما اجازه نخواهد داد تا از این شبکه بزرگ، آهنگ‌ها را به صورت مستقیم دانلود کنید. از این رو به منظور دانلود از Spotify به یک اکانت پرمیوم یا ویژه نیاز دارید، اما از آن‌جایی که هزینه این اکانت بالاست و تهیه آن در ایران نیز کمی مشکل به نظر می‌رسد، در این بخش شما را با روش‌های کارآمد دانلود از Spotify آشنا خواهیم کرد تا بتوانید به صورت رایگان از این شبکه جهانی موسیقی، آهنگ‌های دلخواه خود را دانلود و در سیستم‌تان ذخیره کنید.

1- دانلود از اسپاتیفای با تلگرام

به منظور دانلود آهنگ از اسپاتیفای تلگرام باید ابتدا اپلیکیشن تلگرام را دانلود و نصب کنید. پس از آن در قسمت سرچ تلگرام عبارت Spotify-Downloader-File-Bot را سرچ کنید تا وارد ربات مورد نظر شوید. پس از ورود به ربات نیز باید لینک آهنگ مدنظر خود را در قسمت چت کپی و ارسال کنید. پس از گذشت مدت زمان بسیار کمی (چند ثانیه) این ربات یک لینک دانلود برای شما ارسال خواهد کرد که همان لینک دانلود آهنگ می‌باشد. شما می‌توانید از طریق این لینک آهنگ دلخواهتان را دانلود و سپس به صورت آفلاین گوش کنید.

2- دانلود از اسپاتیفای با گوگل کروم

به منظور دانلود موسیقی‌های Spotify از گوگل کروم لازم است ابتدا افزونه آن را در مرورگر گوگل کروم خود نصب نمایید. پس از این‌که افزونه گوگل کروم را دانلود و نصب کردید، وارد سایت Open.spotify.com شوید و لاگین کنید. پس از لاگین در کنار هر یک از آهنگ‌های پلی ‌لیست اسپاتیفای یک گزینه دانلود مشاهده خواهید کرد که با ضربه زدن بر روی گزینه، آهنگ مورد علاقه شما دانلود خواهد شد.

3- دریافت لینک موزیک مورد نظر در اسپاتیفای

به منظور دریافت لینک موزیک مورد نظر در اسپاتیفای آهنگ خود را پخش کنید، در صفحه موزیک، گزینه سه نقطه را در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد. کافیست آن را لمس کنید تا به منوی اسپاتیفای دست یابید. در منوی نمایش داده شده گزینه Share (اشتراک گذاری) را لمس کنید تا گزینه Copy Link را مشاهده کنسد. با لمس این گزینه لینک آهنگ مورد نظر به صورت اتوماتیک در کلیپبورد تلفن شما کپی می‌شود و شما می‌توانید آن را در ربات دانلود موزیک اضافه کنید تا آهنگ‌های مورد نظر برایتان ارسال شود. برای دانلود Playlistهای Spotify نیز باید ابتدا وارد لیست پخش مورد نظر شوید و همانند توضیحات بالا گزینه سه نقطه را در سمت راست صفحه لمس کنید. سپس ادامه مراحل را به طور کامل انجام دهید تا بتوانید به راحتی یک پلی لیست کامل از اسپاتیفای را دانلود کنید.

 

کاربران اپل حتما بخوانند: آموزش آیتونز

 

دانلود از اسپاتیفای با آیفون

به طور کلی در اکثر اوقات کاربران سیستم عامل iOS برای دانلود آهنگ‌های مورد علاقه خود از اسپاتیفای با مشکل مواجه می‌شوند. توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان از اپلیکیشن‌های غیر رسمی دانلود از اسپاتیفای استفاده نکنید، زیرا این اپلیکیشن‌ها به صورت مستقیم در AppStore موجود نیستند و برای نصب آن‌ها باید از منابع ناشناس استفاده کنید که در این صورت امنیت آن‌ها تضمین شده نمی‌باشد. به همن دلیل بهتر است کاربران برای دانلود از اسپاتیفای آیفون در ایران نیز از ربات تلگرامی استفاده کنند. این ربات سرعت فوق‌العاده‌ای دارد و کاملا ایمن است. به علاوه با دانلود آهنگ توسط ربات در بستر تلگرام برای همیشه قادر خواهید بود در کمترین زمان به فایل آن دسترسی داشته باشید.

اسپاتیفای اپل
در صورتی که تمایل ندارید از ربات تلگرامی استفاده کنید، می‌توانید نرم افزار Spotify iOS را دانلود و نصب کنید. سپس وارد نرم‌افزار شده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. دقت کنید که حتما باید به اینترنت متصل باشید و اکانت شما پرمیوم باشد. اکنون آلبوم یا آهنگی را که قصد دانلود آن را دارید، انتخاب کنید و سپس گزینه Download را لمس نمایید تا سبز شود. اگر می‌خواهید که به صورت آفلاین به آهنگ‌ها گوش کنید، به Setting بروید و گزینه Offline را فعال کنید. لازم به ذکر است که دانلود آهنگ‌ها بخشی از فضای تلفن همراه شما را به خود اختصاص خواهد داد، بنابراین ابتدا اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای ذخیره آهنگ‌ها وجود داشته باشد.

 

به آموزش زبان نیاز دارید؟ مقاله بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای شما نوشته شده است.

 

آموزش دانلود از اسپاتیفای بدون اکانت پرمیوم

همان‌طور که گفته شد دانلود موزیک از اسپاتیفای کار چندان آسانی نیست و شما حتما باید یک اکانت پرمیوم داشته باشید. اما نگران نباشید، زیرا در این بخش چندین نرم افزار و اپلیکیشن‌ به شما معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید به آسانی موزیک دلخواه خود را بدون نیاز به اکانت پرمیوم از Spotify دانلود کنید.

1- نرم افزار Audials Tunebite

اسپاتیفای رایگان
با استفاده از نرم افزار Audials Tunebite شما می‌توانید از تمامی سرویس‌های ارائه دهنده موسیقی به ویژه اسپاتیفای، آهنگ‌های مختلف را با فرمت‌های متفاوت دانلود کنید و از گوش دادن به آن‌ها نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است که این نرم‌افزار بسیار قوی فقط برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده و کاربران برای دانلود آهنگ‌های اسپاتیفای در این برنامه نیازی به اکانت پرمیوم نخواهند داشت.

2- نرم افزار Allavsoft

نرم‌افزار دیگری که می‌تواند آهنگ‌های مختلف اسپاتیفای را بدون داشتن اکانت پرمیوم به صورت کاملا رایگان با فرمت Mp3 و با بهترین کیفیت دانلود نماید، نرم‌افزار Allavsoft است. این اپلیکیشن با تگ کردن آلبوم و جلد هنرمند به موسیقی کار را برای کاربران بسیار آسان می‌کند. جالب است بدانید که نرم افزار Allavsoft علاوه بر دانلود آهنگ از Spotify امکان تبدیل فرمت ویدئوهای متفاوت را هم دارد.

3- اپلیکیشن Sidify Music Converter

با استفاده از اپلیکیشن Sidify Music Convert می‌توانید بدون داشتن اکانت پرمیوم به آسانی آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود و در گالری تلفن همراهتان ذخیره کنید.

4- اپلیکیشن DigiDNA iMazing

DigiDNA iMazing نیز جزو اپلیکیشن‌های دانلود موزیک از Spotify به حساب می‌آید که با استفاده از آن به راحتی و بدون دردسر می‌توانید آهنگ‌های اسپاتیفای را دانلود و در گالری گوشی هوشمند خود ذخیره کنید و سپس به صورت آفلاین به آهنگ‌های دلخواهتان گوش کنید و نهایت لذت را ببرید.

 

پیشنهادی برای کاربران اندرویدی:

بهترین فایل منیجر اندروید

 

نحوه دانلود از برنامه Spotify اندروید

برای دانلود آهنگ از برنامه Spotify اندروید ابتدا باید اقدام به خرید یک اکانت پرمیوم از سایت اسپاتیفای کنید. نکته دوم که باید به آن توجه کنید این است که حتما به WiFi متصل باشید، زیرا نمی‌توان داده‌ تلفن همراه را برای دانلود از Spotify مورد استفاده قرار داد. سپس اسپاتیفای را باز کنید و وارد حساب کاربری‌تان شوید. در صورتی که هنوز در اسپاتیفای حسابی ندارید، می‌توانید با وارد کردن ایمیل و پسورد یک حساب کاربری برای خود بسازید. در قسمت پایین صفحه برنامه Spotify گزینه Your Library را لمس کنید و بر روی گزینه Playlists کلیک کنید تا به لیست پخش حساب کاربری خود وارد شوید. به منظور دانلود پلی لیست‌های اسپاتیفای، لیست پخش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اسپاتیفای اندروید
همچنین برای دانلود آلبوم از اسپاتیفای نیز می‌توانید یک آلبوم از بخش Albums را انتخاب کنید. پس از آن باید بر روی گزینه خاکستری Download کلیک کنید. در صورت سبز شدن گزینه، لیست پخش انتخابی شما شروع به دانلود خواهد کرد و با دانلود هر آهنگ یک فلش در سمت راست نمایش داده می‌شود. هنگامی که دانلود آهنگ‌ها به اتمام رسید، شما می‌توانید به منظور گوش کردن آهنگ به صورت آفلاین مجددا وارد برنامه اسپاتیفای شوید و با کلیک بر روی گزینه Library به قسمتی که آهنگ‌های خود را قرار داده‌اید، وارد شوید و بر روی آهنگ‌ مد نظر خود کلیک نمایید تا به صورت آفلاین پخش شود.

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از تکنولایف اطلاعات جامعی از نرم افزار اسپاتیفای (Spotify) را در اختیارتان قرار دادیم. در صورتی که تجربه استفاده از این نرم افزار را داشته‌اید، در صورت تمایل می‌توانید نظرات، مشکلات، روش‌های جدید و… دانلود از این سرویس را برای ما در بخش نظرات کامنت بگذارید.

سوالات متداول

چگونه با تلگرام از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟

به منظور دانلود آهنگ از اسپاتیفای تلگرام باید ابتدا اپلیکیشن تلگرام را دانلود و نصب کنید. پس از آن در قسمت سرچ تلگرام عبارت Spotify-Downloader-File-Bot  را سرچ کنید تا وارد ربات مورد نظر شوید. پس از ورود به ربات نیز باید لینک آهنگ مدنظر خود را در قسمت چت کپی و ارسال کنید. پس از گذشت مدت زمان بسیار کمی (چند ثانیه) این ربات یک لینک دانلود برای شما ارسال خواهد کرد که همان لینک دانلود آهنگ می‌باشد.

چگونه با گوگل کروم از اسپاتیفای آهنگ دانلود کنیم؟

به منظور دانلود موسیقی‌های Spotify از گوگل کروم لازم است ابتدا افزونه آن را در مرورگر گوگل کروم خود نصب نمایید. پس از این‌که افزونه گوگل کروم را دانلود و نصب کردید، وارد سایت Open.spotify.com شوید و لاگین کنید. پس از لاگین در کنار هر یک از آهنگ‌های پلی ‌لیست اسپاتیفای یک گزینه دانلود مشاهده خواهید کرد که با ضربه زدن بر روی گزینه، آهنگ مورد علاقه شما دانلود خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

11 نظر

  1. امیر حسین

    سلام خسته نباشید
    من اکانت اسپاتیفای رو درست کردم هنگام راه اندازی یه گزینه ای داشت که وصل شدن سامسونگ اکانت به اسپاتی فای بود زدم و یه سری توظیحات اومد که سامسونگ میتونه دسترسی داشته باشه به اهنگ هایی که گوش دادین و میتونه چنتا کار دیگه هم بکنه بعد گزینه نکست و کلوز رو داشت که من نکست رو که زدم رفت بیرون
    توی خود تنظیمات اسپاتیفای بخش اکانت که نگاه کردم که گزینه ای نبود
    ولی توی سامسونگ اکانت که رفتم اخرین قسمت یه گزینه بود که نوشته بود
    linked accounts
    روش زدم و اسپاتیفای بود و یه سه نقطه روبروش رو اون زدم
    و گزینه انلینک اومد و زدم روش و ایکون اسپاتیفای رفت
    میخاستم بدونم داستان این چی بود و من جدا کردم اسپاتیفای رو از سامسونگ اکانتم یا نه
    مرسی از تکنولایف خفن 💎

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر حسین

      سلام بله جدا شده دیگه
  2. Nooshin

    Spotify موزیک ویدیو پخش نمیکنه؟؟!! یعنی فقط آهنگ و صدا پخش میکنه؟
    آیا افلاین میتوان از spotify موزیک گوش کرد؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Nooshin

      سلام وقت بخیر بله فقط صوتی هست چرا افلاین میشه اگه دانلود کنید، ولی خب باید اکانت پرمیوم داشته باشه و اکانت رایگان امکان دانلود نداره
  3. حسین

    عالی

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حسین

      🙏🌱
  4. امیر

    داداش وارد نمیشه چکار کنم؟

    1. yeki

      پاسخ به امیر

      اپلیکیشن 403 بریز بعدش دی ان اسش رو فعال کن
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر

      سلام وقت بخیر فیلترشکنی دانلود کنید که ریجن آمریکا داشته باشه پاینده باشید
  5. برزو

    درود بر شما وقتی اکانت اسپاتیفای موزیک را پرمیوم کنم میشه آلبومی با آهنگ به رم گوشیم انتقال بدم میشه راهنمایی کنید

    1. میلاد شیری

      پاسخ به برزو

      سلام وقت بخیر با برنامه های جانبی و یا ربات تلگرام می تونید دانلود کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%81%d8%a7%db%8c/
ads
ads