داغ ترین ها :
ساعت های مچی ترند

ساعت های مچی ترند

ساعت مچی یکی از اکسسوری‌های مهمی است که هر فردی می‌تواند برای خودش خریداری کند. هر ساله‌ هم ساعت‌های مچی مختلفی راهی بازار می‌شوند که هم بسیار زیبا هستند و هم ویژگی‌های بسیار جذابی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم ساعت‌های مچی ترند سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

 

خرید انواع ساعت مچی در تکنولایف: خرید ساعت مچی

مدل های ساعت مچی ترند شده سال 2023

در انتخاب ساعت ترند ۲۰۲۳ ویژگی‌های مختلفی را زیر نظر داشتیم. هم ساعت‌های گران قیمت را در میان مدل های ساعت مچی ترند شده سال 2023 مشاهده می‌کنید و هم ساعت‌هایی که بسیار زیبا هستند و قابلیت‌های جذابی دارند. اگر تا به حال نگاهی به ساعت‌های جدید 2023 کرده باشید، احتمالا متوجه ترند شدن بعضی طراحی‌ها مانند ساعت‌های مچی با بدنه تیتانیومی، سنگی، طراحی دهه 90 میلادی و بدنه استیل شده‌اید. از آنجایی که هدف از نوشتن این مقاله آشنا کردن شما با انواع طراحی و ساعت‌های ترند 2023 است، در ادامه می‌توانید با مدل‌های معروفی آشنا شوید که در حال حاضر بیشتر از سایر مدل‌های در حال فروش است و به ساعت ترند 2023 تبدیل شده است.

ساعت‌های مچی با بدنه تیتانیومی

مدل های ساعت مچی ترند شده سال 2023 با بدنه تیتانیومی

جدیدترین ترند ساعت مچی 2023 محصولی از شرکت رولکس است. ساعت Yacht-Master 42 را با بدنه‌ای شکیل از جنس تیتانیوم روانه بازار کرد. اگر به دنبال ساعتی خوش ساخت با بدنه‌ای تیتانیومی هستید، این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

جدیدترین ترند ساعت مچی 2023 ساعت مچی رولکس مدل یات مستر 42

رولکس ساعت مچی Yacht-Master 42 را با نام بهترین ساعت دریانوردی در دو مدل طلای سفید و تیتانیوم به جهت استفاده ورزشکاران مسابقات قایق رانی SailGP راهی بازارهای جهانی کرد. ساعتی که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند.

مشخصات ساعت مچی Yacht-Master 42

نوع صفحه نمایش: آنالوگ
مدل صفحه نمایش: گرد
رنگ صفحه نمایش: مشکی
جنس بدنه: تیتانیوم RLX – طلا سفید
جنس فریم دورتادور صفحه نمایش: سرامیک
قطر بدنه: 42 میلی‌متر
مناسب برای: به دلیل بزرگی اندازه صفحه نمایش برای مچ‌های ظریف پیشنهاد نمی‌شود
میزان مقاومت: مقاوم در برابر آب تا عمق 100 متر
قیمت: 32800 دلار

رولکس از تیتانیوم RLX که آلیاژی سبک‌تر از استیل و متراکم‌تر از آلومینیوم است، برای طراحی بدنه ساعت Yacht-Master 42 استفاده کرده است. مقاومت فوق العاده ساعت در برابر آب و ضربه و انعطاف بدنه از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت دیده شده است.

 

 

ساعت مچی سنگی

ساعت مچی سنگی به دلیل درخشش نگین‌های به‌کاررفته در لیست زیباترین و شیک‌ترین ساعت‌های مچی دنیا قرار دارد. درواقع این مدل ساعت‌ها هیچگاه از مد نخواهند افتاد و همواره در لیست ترندترین‌های سال قرار می‌گیرند. امروزه ساعت‌های سنگی مردانه و زنانه زیبایی در ایران مانند سراسر جهان به فروش می‌رسد.

ساعت مچی زنانه Piaget Limelight Gala، ساعت ترند ۲۰۲۳

ساعت مچی زنانه Piaget Limelight Gala ساعت ترند ۲۰۲۳

در میان مدل های ساعت مچی ترند شده سال 2023 ساعت مچی زنانه پیاژه لایم لایت گالا به عنوان ساعت ترند 2023 شناخته شده است. در واقع اولین و برجسته‌ترین ویژگی ساعت مچی زنانه Piaget Limelight Gala برخورداری از رنگبندی متنوع است. قاب نگینی به ساعت جلوه زیبا و متفاوتی را می‌بخشد که در کنار صفحه رنگی باعث یکه تازی آن در میدان رقابت ساعت های ترند ۲۰۲۳ می‌شود.

مشخصات ساعت مچی زنانه Piaget Limelight Gala

نوع صفحه نمایش: آنالوگ
مدل صفحه نمایش: گرد
رنگ صفحه نمایش: مشکی، سفید، سرمه‌ای با طرح کهکشان، خاکستری، بنفش، طلایی با طرح پولک ماهی
جنس بدنه: طلا
جنس فریم دورتادور صفحه نمایش: نواری از الماس
قطر بدنه: 26 میلی‌متر
وزن: 67.58 گرم
مناسب برای: بانوان
میزان مقاومت: مقاوم در برابر باران و پاشش قطره‌های آب هنگام شست‌وشو دست و صورت (با 03 ATM نشان داده می‌شود)
قیمت: 31200 دلار

ساعت مچی زنانه Piaget Limelight Gala با بهره‌وری از موتور سوئیسی، بدنه ضد زنگ، شیشه ضد خش، وزن پایین و مقاومت در برابر آب توانست در مدت کوتاهی به یکی از ترندترین ساعت مچی 2023 تبدیل شود.

 

 

ساعت با طراحی دهه 90 میلادی

ترند شدن طرح‌های قدیمی یکی از اتفاق‌های ثابتی که است که تقریبا در همه دوران‌ها رخ می‌دهد. طراحی ساعت‌های دهه 90 میلادی اتفاق جدیدی بود که درمیان ساعت مچی های ترند 2023 به چشم می‌آید. امروزه در میان برندهای مختلفی که مشغول به تولید ساعت‌های مچی هستند، کمپانی سوئیسی Oris و ژاپنی Seiko از طرح بازگشت طراحی ساعت‌های دهه 90 استقابل کردند. بازسازی ساعت Oris Worldtimer از سال 1998 اولین نماد بازگشت طراحی 1990 برای ساعت‌های جدید 2023 بود به همین دلیل ساعت Oris Hölstein Edition 2022 توانست به یکی از جدیدترین ترند ساعت مچی 2023 تبدیل شود.

ساعت مچی Oris Hölstein Edition 2022

ساعت با طراحی دهه 90 میلادی ساعت مچی Oris Hölstein Edition 2022

نسخه جدید Oris Hölstein Edition 2022 در سال 2023 دوباره روانه بازار شد و توانست در میان ساعت‌های ترند 2023 قرار بگیرد. اولین مشخصه این ساعت برجسته بودن تمامی المان‌ها در صفحه گرد آن است. برند اوریس تصمیم گرفت تا بدنه ساعت بازسازی شده خود را مطابق با متریال ترند 2023 یعنی استیل ضد زنگ بسازد.

مدل صفحه نمایش: گرد
رنگ صفحه نمایش: مشکی
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
جنس فریم دورتادور صفحه نمایش: استیل ضد زنگ
قطر بدنه: 43 میلی‌متر
وزن: 87 گرم
مناسب برای: آقایان
میزان مقاومت: مقاوم در برابر باران، دوش حمام و شنا آرام بدون شیرجه در عمق متر

جدا از اینکه صفحه نمایش و عقربه‌های بزرگ به دید بهتر کاربر کمک ویژه‌ای می‌کنند، وجود 2 صفحه کوچک دیگر درون صفحه اصلی قابلیت اطلاع از تاریخ و تنظیم زمانی دیگر را به کاربر می‌دهد. این ساعت تا عمق 50 متر می‌تواند در برابر آب مقاومت کند؛ اما بهتر است هنگام شیرجه در آب آن را به همراه نداشته باشید زیرا اکثر ساعت‌های مقاوم در برابر آب درواقع د در برابر جریان ملایم آب توانایی مقاومت دارند و فشار آب ممکن است در بعضی موارد به آن‌ها آسیب وارد کند.

 

 

ساعت مچی با بدنه استیل

در میان انواع مدل‌های ساعت مچی، ساعت مچی با بند استیل معمولا از طرفداران بسیاری برخوردار است. ساعت مچی استیل به دلیل تنوع رنگ، مدل و انواع مقاومت در برابر ضربه و آب در لیست خرید افراد بسیاری تا به امروز دیده شده است. در ادامه می‌توانید با یکی از بهترین مدل‌های ساعت مچی استیل آشنا شوید.

 

خرید انواع ساعت کاسیو در تکنولایف: خرید ساعت کاسیو

ساعت مچی کاسیو زنانه مدل SHE-4541PG-2AUDF

ساعت ترند 2023 ساعت زنانه کاسیو مدل SHE-4541PG-2AUDF

در لیست ساعت ترند ۲۰۲۳ می‌خواهیم به ساعت عقربه‌ای کاسیو زنانه مدل SHE-4541PG-2AUDF اشاره کنیم. ساعتی که هم بسیار زیبا است و هم کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای دارد.

نوع صفحه نمایش: آنالوگ
مدل صفحه نمایش: گرد
رنگ صفحه نمایش: مشکی، سفید، طوسی، رزگلد
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
جنس فریم دورتادور صفحه نمایش: استیل ضد زنگ
قطر بدنه: 39.6 میلی‌متر
وزن: 72 گرم
مناسب برای: بانوان
میزان مقاومت: مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر که با نماد 5 bar نشان داده می‌شود

کمپانی کاسیو برای طراحی این ساعت از سبک مینیمال پیروی کرده و با قراردادن بند استیل زنجیری به زیبایی آن اضافه کرده است. همچنین استفاده از موتور کوارتز باعث شده این محصول دقت بالایی داشته باشد. صفحه‌ای از جنس کریستال یاقوت کبود برای این ساعت استفاده شده که 3 صفحه دایره‌ای شکل کوچک داخل آن قرار گرفته است. علاوه‌بر ساعت، تاریخ، ثانیه شمار و  روز را به شما نشان می‌دهد. وزن این ساعت 72 گرم است که با توجه به مدل‌های دیگر موجود در بازار از وزن مناسبی برخوردار شده است.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ساعت مچی زنانه کاسیو مدل SHE-4541PG-2AUDF بهره‌مندی از نشان استاندارد مقاومت در برابر آب است. معیار مقاومت در برابر آب همان فشار اتمسفر یا بار (5 bar) است. یعنی شنا کردن داخل استخر با آن امکان پذیر است؛ اما به هیچ عنوان نباید کاربر با حالت شیرجه وارد آب بشود زیرا ساعت تنها در مقابل آب روان و آرام توانایی پذیرش قطرات آب را دارد در غیر این صورت با مشکل مواجه می‌شود.

 

قیمت  ساعت مچی زنانه کاسیو مدل SHE-4541PG-2AUDF

 

ساعت مچی کاسیو مردانه مدل EQB-1100AT-2ADR

ساعت مچی مردانه مدل EQB-1100AT-2ADR یکی از مدل های ساعت مچی ترند شده سال 2023

یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین ساعت‌های عقربه‌ای بازار جهان، ساعت مردانه کاسیو مدل EQB-1100AT-2ADR است.

نوع صفحه نمایش: آنالوگ
مدل صفحه نمایش: هشت ضلعی
رنگ صفحه نمایش: مشکی
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
جنس فریم دورتادور صفحه نمایش: استیل ضد زنگ
وزن: 137 گرم
مناسب برای: آقایان
میزان مقاومت: مقاوم در برابر آب تا عمق 100 متر

کاسیو هنگام طراحی ساعت مردانه EQB-1100AT-2ADR از کریستال برای صفحه رویه و از استیل برای ساخت بدنه، قاب دور ساعت و بند ساعت استفاده کرده است. یکی از بارزترین ویژگی‌هایی که کاسیو برای این ساعت ادعا کرده است، مقاومت بالای بدنه در عین وزن پایین است. علاوه‌بر ویژگی‌های گفته شده امکان نمایش زمان دیگری درون ساعت دایره‌ای قرار گرفته و می‌توانید زمان و مکان مختلف را روی ساعت مشاهده کنید.

البته قیمت نسبتا بالای این ساعت تنها به خاطر ویژگی‌های ذکر شده نیست؛ بلکه صفحه سولار آن تاثیر بسیاری در ترند شدن و بالا رفتن ارزش آن دارد. درواقع ساعت سولار ساعتی است که برای چرخش عقربه‌ها نیاز به تبدیل انرژی نور به انرژی الکترونیکی دارد. صفحه این ساعت انرژی نور دریافت شده توسط یک سلول خورشیدی را به انرژی الکترونیکی تبدیل می‌کند تا ساعت به کار کردن ادامه دهد.

 

قیمت ساعت مچی کاسیو مردانه مدل EQB-1100AT-2ADR

 

ساعت مچی آلن دلون مردانه مدل AD307-1735C

ساعت مچی مردانه آلن دلون مدل AD307-1735C ساعت ترند 2023

یکی از برندهای ساعتی که علاوه‌بر کشور سازنده توانسته است در کشورهای دیگر به خوبی شناخته شود، برند فرانسوی آلن دلون است. این روزها در بازار ایران همانند بازار جهانی انواع ساعت‌های مچی آلن دلون دیده می‌شود که ساعت عقربه ای آلن دلون مردانه مدل AD307-1735C یکی از مدل‌های معروف آن است.

نوع صفحه نمایش: آنالوگ
مدل صفحه نمایش: مستطیل
رنگ صفحه نمایش: مشکی
جنس بدنه: چرم
جنس فریم دورتادور صفحه نمایش: استیل ضد زنگ
مناسب برای: آقایان
قیمت: متناسب با قابلیت‌های بسیار زیاد قیمت گذاری شده است

اگر استفاده از ساعت با صفحه نمایش مستطیلی به شما حس خوبی را القا می‌کند، می‌توانید ساعت مردانه آلن دلون مدل AD307-1735C را در نظر داشته باشید. آلن دلون مانند سایر رقبا برای ساخت این ساعت از موتور کوارتز استفاده کرده است. این ساعت توانایی نمایش ماه، روز و ساعت و ثانیه را دارد. کمپانی برای ساخت این ساعت از بدنه‌ای استیل، بندی چرمی و صفحه‌ای از جنس کریستال استفاده کرده است تا در کنار کیفیت ساعت از زیبایی بصری هم برخوردار باشد. مقاومت ساعت AD307-1735C در برابر آب تا عمق 50 متر باعث می‌شود تا کاربر بتواند با خیال راحت از آن استفاده کند.

 

قیمت ساعت مردانه آلن دلون مدل AD307-1735C

 

ساعت مچی کاسیو مردانه مدل MWA-100HD-2AV

ساعت مچی کاسیو مردانه مدل MWA-100HD-2AV

مردانه کاسیو مدل MWA-100HD-2AV از جمله محصولاتی است که هم قیمت مناسبی دارد و هم ویژگی‌های جذابی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. به همین دلیل این ساعت مچی می‌تواند یک خرید هوشمندانه باشد.

نوع صفحه نمایش: آنالوگ
مدل صفحه نمایش: گرد
رنگ صفحه نمایش: سرمه‌ای
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
جنس فریم دورتادور صفحه نمایش: استیل ضد زنگ
قطر بدنه: 49 میلی‌متر
وزن: 106 گرم
مناسب برای: آقایان
میزان مقاومت: مقاوم در برابر باران، دوش حمام و شنا آرام بدون شیرجه در عمق
قیمت: مناسب

ساعت مردانه کاسیو مدل MWA-100HD-2AV با 106 گرم وزن می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد‌. از آنجایی که این ساعت هم‌پای ساعت‌های گران قیمت و کریستالی کاسیو از قابلیت‌هایی مانند موتور کوارتز، دقت بالای نشان دادن زمان و ضد آب بودن بهره برده است، کاسیو برای کاهش قیمت این مدل از جنس رزین به‌جای کریستال برای ساخت صفحه ساعت استفاده کرده است.

بدنه و قاب دورتادور ساعت از استیل ضد زنگ تشکیل شده و در مواجه با جریان آب رنگ خود را از دست نمی‌دهد. این ساعت در کنار قیمت مناسب از ویژگی ضد آب بودن تا عمق 30 ATM برخوردار است. به‌طور کل در صورتیکه قصد خرید ساعت شیک مردانه با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارید، از خرید ساعت مردانه کاسیو مدل MWA-100HD-2AV پشیمان نخواهید شد.

 

قیمت ساعت مردانه کاسیو مدل MWA-100HD-2AV

ساعت مچی کاسیو زنانه مدل LRW-200H-2CVDF

ساعت مچی کاسیو زنانه مدل LRW-200H-2CVDF

یکی از ارزان‌ترین و سبک‌ترین مدل‌های معرفی شده توسط کمپانی کاسیو ساعت مچی زنانه LRW-200H-2CVDF است. اگر از طراحی ساعت با وزن سبک و صفحه رزین استقبال می‌کنید، خرید این ساعت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

نوع صفحه نمایش: آنالوگ
مدل صفحه نمایش: گرد
رنگ صفحه نمایش: آبی روشن، سبز، صورتی
جنس بدنه: رزین
جنس فریم دورتادور صفحه نمایش: رزین
قطر بدنه: 34 میلی‌متر
وزن: 25 گرم
مناسب برای: بانوان
میزان مقاومت: مقاوم در برابر باران
قیمت: ارزان و مقرون‌به‌صرفه

در میان مدل‌های مختلف و جدیدترین ترند ساعت مچی 2023 ساعت مچی زنانه کاسیو مدل LRW-200H-2CVDF توانست با قیمت مناسب در لیست ساعت ترند 2023 قرار بگیرد. ساعتی که برای مصارف روزمره مناسب خواهد بود. وزن سبک، مقاومت در برابر آب، بدنه و بند منعطف و زیبایی ظاهری همگی از جمله دلایل مهم انتخاب و خرید ابن ساعت دیده شده‌اند.

 

قیمت  ساعت مچی زنانه کاسیو مدل LRW-200H-2CVDF

 

سخن آخر

در این مقاله از تکنولایف از میان مدل های ساعت مچی ترند 2023 ما تلاش کردیم تا بهترین‌ها را با دسته بندی قیمت به شما معرفی کنیم. محصولاتی که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان جذاب خواهند بود. این ساعت‌ها کیفیت ساخت خوبی دارند و سال‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

پرسش‌های متداول

بهترین ساعت مچی 2023 کدام است؟

برای خرید بهترین ساعت مچی 2023 ابتدا باید از رنج قیمتی که قصد پرداخت دارید، مطمئن شوید. مطابق با مدل‌های معرفی شده در مقاله، ساعت‌های کاسیو، رولکس، آلن دلون و پیاژه در صدر این لیست قرار دارند.

کدام ساعت ترند 2023 مناسب ورزشکاران است؟

اگر محدودیتی در پرداخت هزینه ندارید و قصد استفاده از مقاوم‌ترین ساعت مچی در برابر آب را دارید، می‌توانید از ساعت مچی رولکس مدل Yacht-Master 42 استفاده کنید. رولکس این ساعت را مخصوص ورزشکاران رشته قایق‌رانی ساخته است.

ساعت مچی ترند 2023 زنانه کدام است؟
اگر قصد خرید ساعت مچی زنانه با مدل اسپرت و قیمت پایین را دارید، می‌توانید نسبت به خرید ساعت مچی زنانه LRW-200H-2CVDF اقدام کنید؛ اما اگر محدودیتی برای پرداخت ندارید، مدل‌های ساعت مچی زنانه Piaget Limelight Gala و ساعت عقربه ای کاسیو زنانه مدل SHE-4541PG-2AUDF بسیار سیک و مناسب دیده شده‌اند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%da%86%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d9%84/
ads
ads