داغ ترین ها :
شیائومی ۱۲ لایت 5G NE راهی بازار می‌شود

شیائومی ۱۲ لایت 5G NE راهی بازار می‌شود

شیائومی سال گذشته گوشی‌های می ۱۱ لایت 5G و می ۱۱ لایت 5G NE را راهی بازار کرده بود. امروز مشخص شد که شیائومی در سال ۲۰۲۲ هم قصد دارد نسل جدید این گوشی‌ها را عرضه کند. گوشی‌ای که احتمالا شیائومی ۱۲ لایت 5G NE نام خواهد داشت.

 

لیست قیمت گوشی های شیائومی را در فروشگاه تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

 

مشخصات شیائومی ۱۲ لایت 5G NE

بر اساس منابع چینی، گوشی شیائومی ۱۲ لایت 5G NE با شماره مدل 2210129SG شناخته می‌شود. حرف G در انتهای نام این محصول نشان می‌دهد که شیائومی ۱۲ لایت 5G NE در بازار جهانی عرضه می‌شود.

برخی شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی شیائومی ۱۲ لایت 5G NE مدل ریبرند شده گوشی شیائومی Civi 2 خواهد بود که هم اکنون در چین به  فروش می‌رسد.

گوشی شیائومی Civi 2 با تراشه‌ای متفاوت نسبت به گوشی شیائومی ۱۲ لایت راهی بازار شد. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۷ نسل ۱ مجهز شده بود که عملکرد بهتری نسبت به تراشه اسنپ دراگون 778G دارد.

دوربین اصلی این گوشی هم از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد و از دوربین اولتراواید با حسگر ۲۰ مگاپیکسل هم برای آن استفاده شده بود.  دوربین سلفی گوشی Civi 2 هم از حسگر اولتراواید استفاه می‌کرد و فلش LED داشت. باتری این گوشی هم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بود.

موضوع بعدی که باید به آن اشاره کنیم این است که گوشی شیائومی ۱۲ لایت 5G NE در شهریور ماه توسط سازمان FCC تایید شده بود. پس این احتمال وجود دارد که زودتر از چیزی که فکر می‌کنیم راهی بازار شود. شیائومی ۱۲ لایت 5G NE در مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

بد نیست نگاهی داشته باشید به بررسی گوشی شیائومی 12T Pro در تکنولایف.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
شیائومی 12T پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%db%b1%db%b2-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa-5g-ne/
ads
ads