داغ ترین ها :
سیستم عامل iOS 16 با قابلیت Stage Manager معرفی شد

سیستم عامل iOS 16 با قابلیت Stage Manager معرفی شد

اپل در روز گذشته و در طول کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود (WWDC) از سیستم عامل iOS 16 رونمایی کرد. آخرین نسخه از سیستم عامل متمرکز برای آیپد دارای ارتقاء چند وظیفه‌ای زیادی است، اما احتمالا جالب‌ترین قابلیت را باید Stage Manager دانست؛ این قابلیت به شما اجازه می‌دهد اندازه پنجره‌ها را تغییر دهید، بنابراین به راحتی برنامه‌ها را پشت پنجره اصلی پنهان کنید. همچنین به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های فعال را مشاهده کرده و راحت‌تر میان برنامه‌ها جابه‌جا شوید.

 

 

آیپدها دستگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند و می‌توانند عملکرد و کاربرد چشم‌گیری را ارائه کنند، اما در انجام وظایف چندگانه نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. هم اکنون این دستگاه‌ها با سیستم عامل جدید iOS تغییر خواهند کرد. در حقیقت با سیستم عامل جدید می‌توانید کارهای بیشتری را با آیپدهای خود انجام دهید. برخی از ویژگی‌های مورد انتظار همانند آب و هوا، ویرایش اسناد مشارکتی و سایر موارد را می‌توان به عنوان مهم‌ترین قابلیت‌ها به حساب آورد. همچنین سیستم عامل جدید iPadOS 16 برخی از ویژگی‌های iOS 16 همانند Shared Photo Library و SharePlay in Messages را دریافت خواهید کرد.

سیستم عامل iOS 16 - 2

بد نیست بدانید Stage Manager را باید مهم‌ترین ویژگی iPadOS 16 دانست؛ این یک روش جدید برای وظایف چندگانه بوده که می‌تواند شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کند. Stage Manager می‌تواند به صورت خودکار برنامه‌ها و پنجره‌ها را سازماندهی کرده و به شما اجازه می‌دهد پنجره‌ها را از گوشه سمت راست به پایین کشیده و رها کنید یا برنامه‌ها را از Dock بازگشایی کرده تا گروه‌هایی از برنامه‌ها را برای کارهای مختلف ایجاد کنید. البته یک نکته مهم وجود دارد؛ قابلیت Stage Manager فقط در آیپدهای مجهز به پردازنده M1 یا جدیدتر از آن در دسترس قرار دارد.

معاون ارشد مهندسی نرم افزار اپل اظهار داشت است که آیپد یک دستگاه همه‌کاره بوده و ما هیجان‌زده هستیم تا کارایی آن را سیستم عامل iPadOS 16 را ببینیم و با قابلیت‌های بیشتر آن به خوبی آشنا شویم. همچنین با Stage Manager که چند وظیفه‌ای را در آیپد به سطح جدیدی می‌برد، توانایی‌های قابل توجهی دارد که می‌تواند شرایط را برای استفاده بهینه فراهم کند.

 

تبدیل emoji های oneui به iOS:
ایموجی آیفون برای سامسونگ

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-ios-16/
ads
ads