داغ ترین ها :
مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو

سری تی از گوشی‌های شیائومی قاتل پرچمداران این شرکت هستند که طبق روال این چند ساله در چند نسخه با قیمت‌های متفاوت وارد بازار می‌شوند. سری شیائومی 11 تی و 11 تی پرو وارد بازار ایران شدند اما یک سوال مهم، شیائومی 11 تی ارزش خرید بیشتری دارد یا می 10 تی پرو؟ در این مطلب به مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو خواهیم پرداخت تا مشخص شود نسخه پرو سال قبل ارزش خرید بیشتری دارد یا نسخه معمولی امسال. در ادامه این مقایسه جذاب همراه تکنولایف باشید. قبل از شروع مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو بد نیست نگاهی داشته باشیم به مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی شیائومی:

گوشی می 10 تی پرو شیائومی 11 تی
تاریخ معرفی مهر ۹۹ مهر ۱۴۰۰
ابعاد ۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۹.۳ میلی‌متر ۱۶۴.۱ در ۷۶.۹ در ۸.۸ میلی‌متر
وزن ۲۱۸ گرم ۲۰۴ گرم
سیم‌کارت دو سیم‌کارت دو سیم‌کارت
صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ – IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز ۶.۶۷ اینچ – امولد FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تطبیقی
سیستم‌عامل MIUI 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱ (اکنون) Miui 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱
تراشه اسنپدراگون 865 Dimensity 1200
کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند پشتیبانی نمی‌کند
حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت ۸ و ۱۲ گیگابایت
دوربین پشت ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی

۱۳ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل ماکرو

۱۰۸ مگاپیکسل اصلی

۸ مگاپیکسل فوق عریض

۵ مگاپیکسل تله فوتو ماکرو

دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسل ۱۶ مگاپیکسل
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
شارژ سریع ۳۳ وات ۶۷ وات
رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی مشکی، سفید و آبی

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو از نظر طراحی و کیفیت ساخت

از آنجایی که با دو گوشی از دو نسل متفاوت روبرو هستیم به طور کلی می‌توانیم ژن‌های مشترک در طراحی را به راحتی مشاهده کنیم. هر دو گوشی از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کنند اما شیائومی 11 تی برای مراقبت از این شیشه از گوریلاگلس ویکتوس استفاده می‌کند و می 10 تی پرو از گوریلاگلس نسخه ۵ بهره می‌برد و به این ترتیب قطعا مقاومت شیشه 11 تی بیشتر است.

مقایسه شیائومی 11T با Mi 10T Pro

شیائومی 11 تی به جز رنگ مشکی در رنگ‌های آبی و سفید طراحی مات دارد و می 10 تی پرو در همه‌ی رنگ‌ها از طراحی براق استفاده می‌کند. محل قرارگیری فریم دوربین در هر دو گوشی دقیقا یکسان است اما فریم دوربین‌های شیائومی 11 تی اندازه‌ی بزرگ‌تری به نسبت رقیب دارند.

هر دو گوشی از فریم آلومینیومی استفاده می‌کنند و در سمت راست میزبان دکمه‌های ولوم و پاور هستند و در بالا میکروفون دوم، اینفرارد و اسپیکر دوم (برای 11 تی) قرار گرفته است. فریم پایینی دو گوشی هم میکروفون اصلی، اسپیکر، درگاه Type C و خشاب سیم کارت را شامل می‌شود.مقایسه شیائومی 11T با Mi 10T

کیفیت ساخت هر دو گوشی بسیار خوب است و به محض در دست گرفتن دو گوشی شما متوجه این کیفیت ساخت بالا خواهید شد. اما ارگونومی این دو گوشی به چه صورت است؟ شیائومی وزن و ضخامت نماینده جدید خود را کمی کاهش داده تا نسبت به می 10 تی پرو با یک گوشی خوش دست‌تری مواجه باشیم.

شیائومی 11 تی وزنی برابر با ۲۰۳ گرم و ضخامتی ۸.۸ میلی متری دارد و در طرف دیگر وزن و ضخامت دو گوشی به ترتیب ۲۱۸ و ۹.۳ میلی متر است. پس با وجود این که هیچ یک از این دو گوشی خوش دست به حساب نمی‌آیند اما باز هم شیائومی 11 تی وضعیت بهتری دارد.

نوبت به قاب جلویی دو گوشی می‌رسد، جایی که نسبت نمایشگر به بدنه همچنان حدود ۸۵ درصد ثابت مانده اما پانچ هول بالای نمایشگر که در می 10 تی پرو در سمت چپ بود حالا به مرکز بالایی نمایشگر منتقل شده تا شاید سازگاری بیشتری به ترند روز دنیا داشته باشد.

مقایسه شیائومی 11t با می 10 تی پرو

شیائومی برای خالی نبودن عریضه شیائومی 11 تی را به گواهی IP53 مجهز کرده و این یعنی این گوشی می‌تواند در برابر پاشش قطرات آب مقاومت کند اما نباید این گواهی را با گواهی ضد آب اشتباه بگیرید. در طرف دیگر می 10 تی پرو هیچ گونه گواهی برای مقاومت در برابر نفوذ آب ندارد.

در نهایت کمی دشوار است که بخواهیم یکی از این دو گوشی را برنده‌ی این بخش در نظر بگیریم، اما به دلیل مقاومت بیشتر می 11 و همچنین پشتیبانی از گواهی IP53 و در نهایت کمی هم ارگونومی بهتر می‌توانیم این محصول را با اختلافی جزئی برنده این بخش در نظر بگیریم.

 

قیمت گوشی شیائومی 11T با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو از نظر صفحه نمایش

شیائومی برای بخش نمایشگر 11 تی تقریبا هر چیزی که در چنته داشته را رو کرده و این محصول را به نمایشگری عالی مجهز کرده است. می 11 تی پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ دارد و در نتیجه تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. این پنل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و از محتوای HDR10+، Dolby Vision و گستره‌ی ۱ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. به علاوه این پنل نرخ تاچ ۴۸۰ هرتزی دارد که برای بازی کردن نکته‌ی بسیار با اهمیتی و خوبی است.

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو

کیفیت این صفحه نمایش واقعا عالی و تحسین برانگیز است و قطعا شما را به وجد خواهد آورد. رنگ‌های بسیار زنده، شارپ و جذاب به نمایش درمی‌آیند و محتوا کنتراست بالا دارد. رنگ مشکی در این پنل عمقی بینهایت دارد و همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی این مجموعه را تکیمل می‌کند. در این بازه‌ی قیمتی این قطعا بهترین پنلی است که می‌توان خریداری کرد.

می 10 تی پرو در طرف دیگر یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD+ و تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ دارد و از محتوای HDR10+ پشتیبانی می‌کند. نسبت این نمایشگر مانند رقیب ۲۰ به ۹ است و این پنل از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

کیفیت این نمایشگر هم خوب است اما به طور حتم یک پله پایین‌تر از شیائومی 11 تی قرار می‌گیرد و رنگ‌ها در این پنل جذابیت پنل امولد را ندارند و دیگر خبری هم از رنگ مشکی با عمق بینهایت نیست و شما نمی‌توانید از AOD هم بهره ببرید. از نظر روان بودن نمایشگر اما این گوشی واقعا عالی است و همه‌ی محتوا به شکلی بسیار روان به نمایش گذاشته می‌شود که این مهم به لطف نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی این گوشی به دست آمده است.مقایسه mi 10t pro با شیائومی 11t

از نظر روشنایی هم در حالت دستی هر دو گوشی می‌توانند حدود ۵۰۰ نیت روشنایی تولید کنند که عدد جذابی به حساب می‌آید. زمانی هم که روشنایی خودکار فعال شود حداکثر روشنایی می 10 تی پرو به حدود ۶۳۰ نیت می‌رسد و 11 تی می‌تواند تا حدود ۸۰۰ نیت روشنایی تولید کند.

به این ترتیب قطعا در محیط‌های باز روشنایی شیائومی 11 تی بهتر و بیشتر از رقیب بوده و محتوای واضح‌تری را به نمایش درمی‌آورد. در نهایت هم برنده‌ی این بخش 11 تی است؛ چرا که هم نمایشگر باکیفیت‌تری دارد و هم روشنایی بیشتری.

 

خرید شیائومی 11 تی با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو از نظر اسپیکر

هر دو گوشی اسپیکرهایی استریو دارند. این اسپیکرها بلندی صدای خوبی دارند ولی صدای می 10 تی پرو کمی بیشتر از رقیب است. از نظر کیفیت هم هر دو کاملا رضایت بخش هستند و صدایی شفاف، فراگیر با بیس رضایت بخش به گوش می‌رسد و شما امکان خواهید داشت تا به خوبی صدای وکال را از صدای آهنگ تشخیص دهید.

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو

در نهایت اما برنده‌ی این بخش می 10 تی پرو است.

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو از نظر نرم افزار و رابط کاربری

در حال حاضر هر دو گوشی از رابط کاربری MIUI 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱ استفاده می‌کنند و طبیعتا هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد.

رابط کاربری بخشی است که شما طبق سلیقه باید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما به طور کلی باید بدانید که رابط کاربری گوشی‌های شیائومی در حال حاضر یکی از بهترین‌های موجود در بین گوشی‌های هوشند است و امکانات و قابلیت‌های متعددی دارد.

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو

این قابلیت‌ها حتی گاهی از رابط کاربری محبوب سامسونگ هم بیشتر می‌شوند و به شما اجازه می‌دهند تا بیشترین تعامل را با گوشی شیائومی خود برقرار کنید. به طور کلی MIUI قابلیت شخصی سازی بسیار زیادی هم دارد و شما می‌توانید ظاهر تمام بخش‌ها را به طور کامل تغییر دهید. یعنی شما قادر هستید آیکون‌ها را عوض کنید و حتی شکل و شمایل لاک اسکرین را با نصب تم تغییر دهید.

از آنجایی که شیائومی 11 تی یک سال جدیدتر از می 10 تی پرو است به احتمال بسیار زیاد یک بروزرسانی بیشتر دریافت خواهد کرد که می‌توان این موضوع را یک مزیت به حساب آورد.

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو از نظر عملکرد سخت افزاری

شیائومی 11 تی از تراشه‌ی ۶ نانومتری دیمنستی 1200 5G استفاده می‌کند. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Cortex-A78 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G77 را در بر می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این گوشی عالی است و شما می‌توانید تمام برنامه‌ها و بازی‌های موجود را در نهایت گرافیک و بدون هیچ مشکی یا افت فریم اجرا کنید. در واقع شاید بتوانیم قدرت این تراشه را حدودا مانند اسنپدراگون 865 بدانیم.

می 10 تی پرو از طرف دیگر از تراشه‌ی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. این تراشه‌ی ۷ نانومتری هشت هسته پردازنده مرکزی شامل یک هسته Kryo 585 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 585 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 650 را در بر می‌گیرد.

این تراشه پرچمدار سال قبل کوالکام بوده و به خوبی نشان داده که چه توانایی‌های زیادی دارد. می 10 تی پرو هم به راحتی و به خوبی می‌تواند از پس همه‌ی کارها بربیاید و همه‌ی بازی‌های سنگین را در نهایت گرافیک موجود و بدون افت فریم اجرا کند. با داشتن این سخت افزار شما می‌توانید از داشتن عملکردی بسیار خوب حداقل تا ۲ سال آسوده خاطر باشید.

اما در این بین کدام گوشی عملکرد سخت افزاری بهتری دارد؟ اول از همه که باید بدانید هر دو گوشی بسیار توانا هستند و در این موضوع شکی نیست اما می 10 تی پرو در بخش سخت افزاری مقداری بهتر از رقیب عمل می‌کند و طبق تجربه پایداری بیشتری هم دارد.

هر دو گوشی دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی دارند و خبری هم از کارت حافظه جانبی نیست و درگاه برای این دو گوشی در نظر گرفته نشده است. ناگفته نماند که هر دو گوشی از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند.

در آخر برنده‌ی این بخش را می 10 تی پرو می‌دانیم از نظر سخت افزاری این گوشی با وجود گذشت یک سال همچنان عالی عمل می‌کند و به خوبی از پس کارهای مختلف برمی‌آید.

 

خرید گوشی Mi 10t Pro با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو از نظر باتری

هر دو گوشی باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند و شیائومی در واقع ظرفیت گوشی را در نسل جدید تغییر نداده است. در صورت داشتن استفاده معمول شیائومی 11 تی می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد اما این مدت برای می 10 تی پرو بین ۱ تا ۱.۵ روز است و این به سادگی نشان می‌دهد که نسل قبل شارژ دهی بهتری دارد و شاید این به خاطر پنل IPS در مقایسه با پنل امولد باشد.

سال قبل می 10 تی پرو از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کرد و حالا شیائومی در 11 تی این فناوری را به ۶۷ وات افزایش داده است. به این ترتیب شارژ کامل می 10 تی پرو ۱ ساعت زمان می‌برد و این مدت برای شیائومی 11 تی حدود ۴۰ دقیقه است و از نظر سرعت شارژ 11 تی برنده خواهد بود.

پس در نهایت اگر سرعت شارژ برای شما اهمیت بیشتری دارد باید شیائومی 11 تی را انتخاب کنید و اگر شارژ دهی بهتر برایتان اولویت است به سراغ می 10 تی پرو بروید. انتخاب با شما!

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو از نظر دوربین

در این بخش به سراغ دوربین‌های دو گوشی خواهیم رفت تا ببینیم نسل جدید می‌تواند گوشی توانمند می 10 تی پرو را در بخش دوربین شکست دهد یا خیر. در ادامه تک تک دوربین‌های موجود را با هم مقایسه کرده و برنده را مشخص می‌کنیم.

مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو از نظر دوربین

دوربین اصلی

شیائومی 11 تی سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل Samsung S5KHM2 با اندازه‌ی 1/1.52 اینچی و اندازه پیکسل 0.7 میکرونی دارد و در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و به صورت پیش فرض تصاویری ۱۲ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

می 10 تی پرو هم سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد اما این سنسور مدل Samsung S5KHMX است و اندازه‌ی 1/1.33 اینچی و اندازه پیکسل 0.8 میکرونی دارد و در پشت لنزی ۲۶ میلی متری با گشودگی دیافراگم f/1.7 قرار گرفته است. این دوربین از فوکوس خودکار تشخیص فاز و همچنین لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. این گوشی به صورت پیش فرض عکس‌هایی ۲۵ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند.

اول از همه که باید بدانید هر دو گوشی در زمینه دوربین اصلی واقعا عالی هستند و تصاویر با جزئیات زیاد، رنج دینامیکی وسیع و شارپنس و کنتراست بسیار خوب به ثبت می‌رسانند. در این عکس‌ها نویز کمی دیده می‌شود و دقت رنگ رضایت بخش و نزدیک به واقعیت است.مقایسه شیائومی 11t با mi 10t pro

بین این دو گوشی اما همچنان نسل قبل یعنی می 10 تی پرو بهتر عمل می‌کند و عکس‌های بهتری به ثبت می‌رساند. این تصاویر وایت بالانس بهتری دارند و رنگ‌ها نزدیک‌تر به واقعیت ثبت می‌شوند. به لطف داشتن لرزشگیر اپتیکال لرزش دست شما در هنگام ثبت تصاویر تأثیر کمتری به روی کیفیت می‌گذارد و به دلیل همه‌ی این موارد دوربین اصلی می 10 تی پرو را برتر می‌دانیم.

در انتهای این بخش هم یادآور شویم که می 10 تی پرو می‌تواند در نهایت کیفیت 8K 30fps فیلم برداری کند و این کیفیت برای گوشی رقیب 4K 30fps است. پس از این نظر هم گوشی سال قبل برتری دارد.

دوربین فوق عریض

می 10 تی پرو دوربین فوق عریضی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد و برای گوشی رقیب تنها سنسوری ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. عکس‌های فوق عریض هر دو گوشی مناسب هستند اما نمی‌توانیم آن‌ها را در حد و اندازه‌ی گوشی‌های پرچمدار بدانیم و این تصاویر کیفیت عالی ندارند.

در این عکس‌ها نویز دیده می‌شود و برخی سوژه‌ها نسبتا نرم به ثبت می‌رسند و شارپنس هم چندان رضایت بخش نیست. در این بخش برنده‌ای نداریم و هر دو گوشی قابل قبول عمل می‌کنند نه عالی!

دوربین سلفی

دوربین سلفی می 10 تی پرو ۲۰ مگاپیکسلی است و برای گوشی رقیب یک سنسور ۱۶ مگ اپیکسلی در نظر گرفته شده است. کیفیت سلفی‌های می 10 تی پرو بهتر از رقیب هستند و می‌توانند برنده‌ی این بخش باشند. این سلفی‌ها جزئیات بیشتر و شارپنس بهتری دارند.

ماکرو

هر دو گوشی دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی دارند و خوشبختانه برای آن‌ها فوکوس خودکار نیز در نظر گرفته شده تا شما بسیار راحت‌تر بتوانید به روی سوژه فوکوس کنید و تصویری با فوکوس صحیح داشته باشید.

این دو دوربین ماکرو برعکس بسیاری از گوشی‌های دیگر که نمی‌توانند تصاویر خوبی به ثبت برسانند دوربین‌ها توانایی هستند و شما می‌توانید با این دو گوشی عکس‌های ماکرو جذاب و خلاقانه‌ای به ثبت برسانید. تصاویر جزئیات کافی خواهند داشت و کنتراست مناسبی را هم شاهد هستیم.

پرتره

هر دو گوشی با دوربین اصلی و به کمک قابلیت‌های نرم افزاری عکس‌های پرتره را به ثبت می‌رسانند. تصاویر پرتره هر دو گوشی برش خوبی دارند اما این برش در شیائومی 11 تی کمی دقیق‌تر از رقیب است.

در نهایت پس‌زمینه این پرتره‌ها به حد کافی مات می‌شود و شما پرتره‌ای با جزئیات خوب و دقت رنگ مناسب دریافت خواهید کرد. هر دو گوشی در گرفتن عکس‌های پرتره بالایی دارند و برنده‌ای در این بخش نخواهیم داشت.

 

مقایسه قاتل پرچمدارهایی از سامسونگ و شیائومی دیگر بخوانید:
مقایسه گلکسی S21 Fe با شیائومی 11T پرو

 

جمع بندی

اگر براش شما دوربین یک گوشی بخش بسیار مهمی است و شارژ دهی باتری بهتری می‌خواهید و قدرت سخت افزاری جزو اولویت‌های شما قرار دارد شاید خرید می 10 تی پرو گزینه‌ی بهتری به نسبت رقیب باشد.

در طرف دیگر اگر مقاومت بیشتر گوشی و کمی ارگونومی بهتر برای شما مهم است و بخش نمایشگر برای شما اولویت بالایی دارد و می‌خواهید محصولی جدیدتر با سرعت شارژ بالاتر داشته باشید به سراغ شیائومی 11 تی بروید. برای انجام سریع مقایسه گوشی می‌توانید از این امکان در سایت تکنولایف استفاده کنید.

سوالات متداول

کدام گوشی دوربین بهتری دارد؟ می 10 تی پرو در بخش دوربین محصول بهتری است؛ چرا که لنز اصلی آن لرزشگیر اپتیکال دارد و عکس‌های این گوشی شرایط بهتری دارند و به علاوه این محصول می‌تواند در حالت 8K فیلم برداری کند. البته 11 تی هم گوشی بسیار توانایی است ولی نمی‌تواند بهتر از نسل قبل باشد.

کدام گوشی نمایشگر بهتری دارد؟ قطعا شیائومی 11 تی نمایشگر بهتری به نسبت رقیب دارد؛ زیرا پنل باکیفیت‌تر و همچنین صفحه نمایش روشن‌تری دارد و به همین دلیل این محصول را برتر می‌دانیم.

کدام گوشی سخت افزاری بهتری دارد؟ هر دو گوشی از نظر سخت افزاری بسیار خوب و قدرتمند هستند اما در نهایت با اختلاف کم می 10 تی پرو را گوشی بهتری می‌دانیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. ali

    سلام
    بنظرتون الان 11tpro رم ۱۲ حافظه ۲۵۶ نو به 11میایون ارزش خرید بیشتری داره یا همردهای جدید قیمتیش؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ali

      سلام قیمتش بیشتر هست اگه باشه نو
  2. علی

    سلام اشتباه کردین!!
    کپشن زدین مقایسه شیائومی 11T با می 10T پرو اما پایینه متن داخل عکس‌ جفتش پرو نوشته شده….داخله جدول پایینش‌ هم مشخصات هر دو گوشی پرو هستش….ولی تو توضیحات بررسی همون 11t با 10t pro هستش

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علی

      سلام وقت بخیر ممنون بابت یادآوری بله حق با شماست ادیت میشه به زودی پاینده باشید
  3. مسعود

    سلام ، وقت بخیر ، آیا آپدیت جدیدتری از لحاظ کیفیت دوربین و سخت افزار و شارژ و…. نسبت به این دو گوشی ساخته شده در همین بازه قیمتی که در آینده نزدیک بیاد؟ ازهردو این گوشی برتر باشه و تقریبا در همین بازه قیمتی؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مسعود

      سلام وقت بخیر به طور کلی هر چی جلوتر میریم طبیعتاً گوشی های بهتری معرفی و عرضه میشن ولی بحث اینه که به محض ورود حباب قیمتی دارن و باید چند ماه بعد معمولا خریداری بشن به همان دلیل به طور کلی گوشی که نیاز دارید رو خریداری کنید و خیلی منتظر نسل های مختلف نباشید پیروز باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-11t-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%db%8c-10t-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads