داغ ترین ها :
نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy و ریست کردن آن

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy و ریست کردن آن

از جمله هندزفر‌ی‌های بلوتوثی با کیفیتی که می‌توانید در بازار پیدا کنید، هندزفری‌های بلوتوثی QCY هستند. محصولاتی که بیشتر به واسطه قیمت مناسب و امکانات خوبی که دارند مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. با کمی گشت و گذار در بازار با کلی هندزفری بلوتوثی QCY رو به رو می‌شوید که هر کدام قیمت و امکانات مختلفی دارند. از بین مدل‌های معروف و محبوب هندزفری‌های بلوتوث QCY می‌توانیم به هندزفری بلوتوث qcy t10، هندزفری بلوتوث qcy t8، هندزفری بلوتوث qcy t13 و هندزفری بلوتوث qcy t7 اشاره کنیم. از آنجایی که با محصولی کاملا بی سیم سر و کار دارید، ممکن است کمی در شکل اتصال یا حتی ریست کردن این محصولات با مشکل مواجه شوید. اما نگران نباشید ما در این مطلب به نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy و ریست کردن آن اشاره می‌کنیم.

باید بگوییم که کار دشواری پیش روی شما قرار نگرفته است و خیلی راحت و بدون استرس می‌توانید هندزفری بلوتوث QCY خود را ریست کنید یا آن را به گوشی خود متصل کنید.

 

خرید هندزفری های بلوتوثی کیو سی وای را از سایت تکنولایف انجام دهید: هندزفری QCY

 

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t10

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t10 همان طور که گفتیم خیلی راحت است. این هندزفری بی سیم به صورتی ساخته شده که زمانی که هر هندزفری را از داخل کیس خارج می‌کنید، به صورت خودکار روشن می‌شود. اگر هندزفری در زمانی که از کیس خارج می‌شود، روشن نشد باید آن را شارژ کنید.

حالا که هندزفری را از کیس خارج کردید، باید گوشی با بردارید و وارد قسمت بلوتوث شوید. سپس دنبال هندزفری بلوتوث qcy t10 بگردید. روی نام هندزفری ضربه بزنید و به همین راحتی نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t10 به گوشی شما به پایان رسید.

ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t10

برای ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t10 باید این مراحل را دنبال کنید. در ابتدا از روی گوشی وارد بخش بلوتوث شوید. هندزفری QCY t10 را از بین محصولاتی که تا کنون به آن متصل شده‌اید حذف کنید. پس هندزفری‌‌ها را از کیس خارج کنید لبه بلند آن‌ها را به مدت ۸ ثانیه در دست بگیرید و آن‌ها را لمس کنید. مشاهده می‌کنید که چراغ‌های آبی و قرمز چشمک می‌زنند و بعد از دو ثانیه خاموش می‌شوند. دوباره به مدت ۱۰ ثانیه قیمت بلند هندزفری‌ها را فشار دهید تا چراغ های قرمز و سبز سه بار چشمک بزنند. اگر این کار را به درستی انجام داده باشید، روند ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t10 به خوبی به پایان رسیده است.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t8

در ابتدا باید مطمئن شوید که هندزفری بلوتوث qcy t8 از شارژ کافی برخوردار است. پس از اینکه از شارژ بودن این هندزفری مطمئن شدید، باید در کیس شارژ را باز کنید و سپس دکمه مربوطه را فشار دهید تا هندزفری‌ها روشن شوند. با فشار دادن دکمه مورد نظر متوجه می‌شوید که یک چراغ آبی و قرمز روی هندزفری شروع به چشمک زدن می‌کند.

حالا باید وارد بخش بلوتوث گوشی خودتان شوید. بلوتوث را روشن کنید و به دنبال اسم QCY T8 بگردید. سپس روی اسم ضربه بزنید. مشاهده می‌کنید که هندزفری به گوشی متصل شده و شما با موفقیت نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t8 را به پایان رساندید.

 

بهترین هندزفری های بلوتوث qcy کدامند؟
بهترین مدل هندزفری بلوتوث qcy

 

نحوه ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t8

در ابتدا باید وارد بخش بلوتوث گوشی شوید و در بین محصولاتی که تا این لحظه به آن‌ها متصل شده‌اید، نام QCY T8 را انتخاب کنید و آن را حذف کنید. سپس هر دو هندزفری را از داخل کیس خارج کنید. دکمه چند کاره‌ای که روی هر هندزفری قرار گرفته را به مدت ۵ ثانیه فشار دهید تا زمانی که چراغ‌های قرمز و آبی چشمک بزنند. اگر این کار را درست انجام داده باشید نحوه ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t8 به خوبی به پایان رسیده است.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t10

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t13

در ابتدا مطمئن شوید که هندزفری بلوتوثی qcy t13 شارژ دارد. پس از اینکه مطمئن شدید هندزفری شما شارژ دارد باید آن را از کیس خارج کنید. هندزفری‌ها زمانی که از کیس خارج می‌شوند به صورت خودکار روشن خواهند شد و نیازی نیست که کار خاصی انجام دهید. حالا باید وارد تنظیمات بلوتوث گوشی خودتان شوید. بلوتوث را روشن کنید و به دنبال نام QCY T13 بگردید. سپس روی نام آن ضربه بزنید. گوشی به هندزفری شما متصل شده و شما هم نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t13 را به خوبی انجام دادید.

خرید مک بوک

نحوه ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t13

مثل همه مدل‌های قبلی باید وارد تنظیمات بلوتوث گوشی شوید و نام qcy t13 را از بین محصولاتی که تا الان به آن‌ها متصل شده‌اید را حذف کنید. زمانی که هندزفری‌ها داخل کیس قرار دارند باید دکمه‌ای که روی کیس وجود دارد را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید تا چراغ ابی و قرمز چشمک بزند. وقتی این اتفاق سه بار رخ داد، هندزفری ریست شده است.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy

 

بیشتر بخوانید:
تفاوت هایلو gt3 و gt3 pro

 

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t7

همانند سایر مدل‌های بالا در ابتدا مطمئن شوید که هندزفری بلوتوث qcy t7 شارژ دارد. سپس هندزفری را از داخل کیس خارج کنید. هندزفری ها به صورت خودکار روشن می‌شوند. سپس وارد تنظیمات بلوتوث گوشی شوید و بلوتوث را روشن کنید. سپس به دنبال نام QCY T7 بگردید. روی آن ضربه بزنید و مشاهده می‌کنید که گوشی به هندزفری متصل شده است.

نحوه ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t7

نحوه ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy t7 بسیار راحت است. در قدم اول در کیس را باز کنید. سپس مطمئن شوید که هر دو هندزفری بلوتوثی داخل کیس قرار دارند. سپس دکمه قرار گرفته روی کیس را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید. زمانی که چرا‌غ‌ها شروع به چشمک زدن کردند، همه چیز تمام شده و روند ریست کردن به پایان رسیده است. در کل باید بگوییم که ریست کردن هندزفری بلوتوث qcy اصلاً کار دشواری نیست و خیلی راحت می‌توان این کار را انجام داد.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوث qcy t7

 

شارژ اولیه هدفون چند ساعت است؟ در مطلب زیر بخوانید:
از کجا بفهمیم هدفون شارژ شده است

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

140 نظر

  1. امیر

    سلام بنده Qcy melobuds anc دارم چطورریست میشه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر

      سلام وقت بخیر بادزها رو درون کیس قرار بدید درب کیس رو ببندید درب کیس رو باز کنید دکمه کیس رو برای 10 ثانیه نگه دارید
  2. عرفان

    سلام وقت بخیر من t13 خریدم تازه و pair میشه ولی توی برنامه qcy هیچی نمیاره راه های مختلفو امتحان کردم ریستم کردم ولی درست نمیشه. راه حلی داره؟

  3. Momo

    سلام وقت بخیر
    من دو هفته ی پیش ازتون یه qcy t5 خریدم
    الان گوشی سمت راست به بلوتوث گوشیم وصل نمیشه
    ریستش هم کردم ولی درست نشد
    از کیش که بیرونش میارم چراغ سبز و قرمز پشت سر هم چشمک میزنه ولی هر کاری که میکنم وصل نمیشه

  4. ثریا

    سلام وقتتون بخیر من t19 qcyریست کردم
    به صورت جداگانه نشان میده در قسمت بلوتوث چیکار باید بکنم

    1. میترا

      پاسخ به ثریا

      ۵بار پشت سر هم ، همزمان تاچ هردوتا گوشی رو بزن درست میشه من چندبار تلاش کردم شد
    1. Levi

      پاسخ به ثریا

      چجوری ریست کردی
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ثریا

      سلام وقت بخیر ریست کنید از حافظه گوشی پاک کنید تاریخچه اتصال رو در نهایت هم بعد از ریست، بادزها رو همزمان از کیس خارج کنید
  5. Amir

    سلام چجوری دستیار صوتی t19 فعال میشه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Amir

      سلام بخش لمسی گوش سمت چپ رو سه بار پشت سر هم لمس کنید
      1. اشکان

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام ببخشید من t13 nac دارم خودش خودکار روشن نمیشه چی کار کنم ممنون میشم بگید
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به اشکان

          سلام وقت بخیر یعنی چی خودکار روشن نمیشه منظورتون با خارج کردن از کیس؟ اگه اینجوریه یعنی کیس شارژ نداره
          1. Apage

            پاسخ به احسان نیک پی

            مدل Qcy ArcBuds چجوری ریست می شه. در حال حاظر فقط از یکیش می تونم استفاده کنم، فقط به یکی از گوشی هاذمتصل می شه. لطفا راهنمایی کنید
            1. احسان نیک پی

              پاسخ به Apage

              سلام ریست کنید درست میشه
  6. حسین

    سلام من یه t17 دارم یساعتی رو حالت استندبای بود اهنگ پخش نبود ازش بعدش ک پخش کردم صدای اهنگ چه موسیقی چه فیلم خیلی بد شده نازک شده صداش چیکار کنم؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حسین

      سلام ریست کنید حل میشه مشکل
  7. Dabi

    سلام وقت بخیر
    من Qcy T5 دارم ب تبلت S6 lite وصل نمیشه دلیلش چیه؟

    1. مدبر

      پاسخ به Dabi

      Qcy مدل t20چگونه ریست می‌شود؟
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به مدبر

        سلام وقت بخیر سابقه هندزفری رو از بلوتوث گوشی حذف کنید بادزها رو از کیس خارج کنید همزمان به روی بخش لمسی دو گوش ۵ بار ضربه بزنید
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Dabi

      سلام وقت خوش هدفون رو در حالت آماده به کار قرار بدید و مطمئن بشید که بلوتوث تبلت به درستی روشن باشه
      1. Behruoz

        پاسخ به احسان نیک پی

        باعرض درودوخستةنباشی.من2تا ایرپاد کیو وای سی مدل T13داشتم.درحال حاضر 2تا گوشی راست و چپ و یک کیس شارژ برام باقی مونده که سالم هستن. میخواستم مراحل ریست کردن و جفت سازی 2 تا گوشی مجزا رو بایک کیس جفت کنم و همزمان باهم یک موزیک پخش کنن.سادةتربیان کنم،کلا ریست شون کنم از نو یک کد برای راةاندازی 2 تاگوشی برای پخش همزمان جفت سازی شون کنم.ممنون میشم اگه کمکم کنید نحوةی صحیح سِت کردن 2تاشون باهم رو بهم آموزش بدید،لطف بزرگی برام میکنید،سپاسگزارمیشم
      1. AbolfazL

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام خسته نباشین من ایرپاد کیو سی وای t5 دارم چطور ریست میشه؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به AbolfazL

          سلام بادز ها رو از کیس خارج کنید ۸ ثانیه نگه دارید تا قرمز بشه و بعدش ۱۰ ثانیه نگه دارید تا قرمز بشه و بعدش سه بار به صورت سبز چشمک بزنه
          1. سالار

            پاسخ به احسان نیک پی

            با سلام خدمت همه دوستان، مرسی از نظرات خوبتون. من همدزفری qcy t13 x دارم، که بعد آپدیت firmware تو برنامه‌ش تو بلوتوث هر گوش رو به صورت دستگاه جداگانه نشون می‌داد و همزمان پخش نمی‌کرد، روش هایی که دوستان توی کامنتا گفته بودن رو امتحان کردم نشد، بعد یکم روشو تغییر دادم شد، هندفزفری هارو بزارید داخل کیس، بعد حدود ۵ ۶ ثانیه دکمه کیس رو فشار بدید تا زمانی که کیس به رنگ قرمز چشمک بزنه، بعد یه لحظه مکث کنید چشمک تموم بشه، این فرایند رو دوباره تکرار کنید، با این کار تنظیمات هندزفری فک کنم ریستارت شد🌱
  8. سعید

    سلام روش نصب نرم افزار qcy برای گوشی ایفون چجوریه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سعید

      سلام وقت بخیر از اپ استور دانلود کنید
  9. جمشیدی پور

    سلام من هنذفری t20 خریدم ولی الان دو تا بلوتوث نشون میده روی گوشیم یعنی هر کدوم از گوشی‌های به یه بلوتوث وصل میشه و هر دو باهم کار نمیکنه

    1. محمدحسین

      پاسخ به جمشیدی پور

      درستش کردی؟ چطوری درست کردی؟
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به جمشیدی پور

      سلام وقت بخیر ریست کنید، درست میشه
  10. زارع

    سلام وقت بخیر
    مدل aily t20 چجوری ریست میشه

    1. مرتضی

      پاسخ به زارع

      سلام من pdf دفترچه راهنمای t10pro رو از کجا دان کنم
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به زارع

      سلام وقت بخیر بادز ها رو از کیس خارج کنید ۵ بار به روی دو باز ضربه بزنید (قسمتی که تاچ هست)
      1. مهدی

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام من تازه خرید ولی با لمس روی هندزفری مشکل دارم هر کاری میکنم نمیشه جواب بدی آنقدر محکم میزنم تا وصل میشه
      1. Mina

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام من QCy t8 دارم اما خیلی هم استفاده نکردم بدون دلیل یکی از هندزفری ها از کار افتاده و چراغش هم روشن نمیشه حتی با ریست ایا سوخته؟ چطور میتونم مشکلش حل کنم
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به Mina

          سلام وقت بخیر یعنی هنگام شارژ هم روشن نمیشه؟
          1. امیررضا

            پاسخ به احسان نیک پی

            سلام من t17 دارم اما گوش راستم وصل نمیشه چراغ چشمک آبی میزنه و وصل نمیشه
            1. احسان نیک پی

              پاسخ به امیررضا

              سلام وقت بخیر ریست کنید
      1. ملکی

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام وقت بخیر من هندزفری fridy buds t21 گرفتم هر کاری میکنم ریست نمیشه کلا وصل نمیشه به گوشیم تماس گرفتم با کارشناسهای تکنولایف گفتن ریست کنید ولی باز نصب نمیشه بعد زدم شارژ چراغش قرمز درسته ؟؟ یعنی شارژ نداره؟؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به ملکی

          سلام وقت بخیر بله بذارید حدود ۲ ساعت شارژ بشه بعد امتحان کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%84-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%ab-qcy-%d9%88-%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86/
ads
ads