داغ ترین ها :
چگونه بدون داشتن اکانت از اینستاگرام، فیسبوک و توییتر استفاده کنیم؟

چگونه بدون داشتن اکانت از اینستاگرام، فیسبوک و توییتر استفاده کنیم؟

شبکه‌های اجتماعی امروزه زندگی همه‌ی ما را فراگرفته‌اند و این موضوعی غیر قابل انکار است. شما برای استفاده از هر کدام از این شبکه‌ها از جمله اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی باید در وهله‌ی اول یک اکانت بسازید و سپس از این شبکه‌ها استفاده کنید.

در این مطلب اما قصد داریم به شما روش‌هایی را آموزش دهیم که بتوانید بدون نیاز به ساختن اکانت از شبکه‌هایی مثل توییتر، اینستاگرام و فیسبوک استفاده کنید. پس اگر شما هم می‌خواهید بدون وارد شدن به این شبکه‌ها از آن‌ها استفاده کنید ادامه‌ی این متن در تکنولایف را از دست ندهید.

 

فروشگاه اینترنتی موبایل تکنولایف امکان خرید گوشی را برای شما عزیزان در سراسر کشور فراهم کرده است.

 

دیده پست‌های اینستاگرام بدون وارد Log in کردن ممکن است؟

قبل‌تر اینستاگرام به شما اجازه می‌داد تا بدون این که به اکانت خاصی وارد شوید بتوانید صفحه‌های مختلف اینستاگرام را جستجو کرده و محتوای موجود در آن‌ها را مشاهده کنید، در حال حاضر اما این قوانین دستخوش تغییر شده است.

در حال حاضر اگر شما از سافاری یا فایرفاکس استفاده کنید امکان خواهید داشت تا یک پروفایل به خصوص را در اینستاگرام بدون وارد شدن به اکانت خود مشاهده کنید، البته که تنها می‌توانید چند پست آخر را مشاهده کنید و برای دیدن مطالب بیشتر باید حتما به اکانت خود وارد شوید.

اینستاگرام

جالب است که اگر از گوگل کروم استفاده کنید همان چند پست ابتدایی را هم نمی‌توانید مشاهده کنید و باید از همان ابتدا حتما به یک اکانت کاربری وارد شوید.

چگونه استوری‌های اینستاگرام را بدون اکانت و به صورت ناشناس مشاهده کنیم؟

برای این که بتوانید به سادگی و به صورت ناشناس استوری‌های فردی را دنبال کنید کافیست از سرویس‌هایی مانند Dumpor یا دیگر سرویس‌های مشابه موجود استفاده کنید.

در مرحله‌ی اول کافیست به این سایت وارد شوید و نام کاربری شخص مورد نظر را وارد کنید. پیش از سرچ کردن از نام کاربری شخص مورد نظر مطمئن شوید تا این سایت بتواند به راحتی فرد را بیابد.

در مرحله‌ی بعد کافیست گزینه‌ی Show @Username Story را پیدا کرده و به روی آن کلیک کنید تا استوری‌های پروفایلی که جستجو کرده‌اید برای شما به نمایش دربیاید. در نظر داشته باشید که شما تنها می‌توانید استوری‌های مربوط به ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید و برای مشاهده استوری‌های قدیمی‌تر باید از ابزاری چون Inflact استفاده کنید (البته این ابزار رایگان نیست و باید اشتراک تهیه کنید).

حالا کافیست به روی دایره‌های استوری کلیک کنید تا این تصاویر یا ویدئوها با اندازه‌ی بزرگ به نمایش دربیایند. جالب است که شما از همین طریق می‌توانید استوری‌ها را به روی گوشی یا لپ تاپ خود ذخیره کنید.

برای این کار باید به روی دکمه‌ی دانلود در بالا سمت راست تصاویر یا ویدئوها کلیک کنید تا استوری به روی دستگاه مورد نظر شما ذخیره شود.

 

شاید نیاز داشته باشید:
استفاده از اینستاگرام با کامپیوتر

 

مشاهده‌ی پست‌های اینستاگرام بدون وارد شدن به اکانت

در همین سایت گفته شده در بالا وارد شوید و نام کاربری شخص مورد نظر را وارد کنید تا اکانت آن شخص برای شما نمایش داده شود. در این مرحله شما امکان خواهید داشت تا همه‌ی پست‌های کاربر مورد نظر را مشاهده کرده و حتی لایک و کامنت‌های پست را هم مطالعه کنید.

البته که مطابق انتظار شما نمی‌توانید پست‌ها را لایک کرده یا زیر پست‌ها کامنتی بگذارید؛ چرا که بدون هیچ اکانتی در حال مشاهده پست‌ها هستید. خوشبختانه امکان دانلود کردن پست‌های دلخواه از همین طریق فراهم است و کافیست به روی گزینه‌ی دانلود قرار گرفته زیر هر پست کلیک کنید.

شاید این سوال در ذهن شما نقش بسته باشد که این ابزار برای اکانت‌های عمومی است و برای مشاهده‌ی پست و استوری‌های اکانت‌ها شخصی یا Private باید چه کاری انجام داد؟

واقعیت این است که با وجود این که بسیاری از سایت‌ها ادعا می‌کنند که می‌توانند پست‌ها و استوری‌های اکانت‌های شخصی را برای شما نمایش دهند اما همه‌ی این سایت‌ها به نوعی کلاه‌برداری است و امکان دسترسی به اکانت‌های شخصی اینستاگرام وجود ندارد.

پس کلیه‌ی گفته‌‌های بالا در مورد پست و استوری‌های اینستاگرام تنها برای پروفایل‌های عمومی بوده و برای پروفایل‌های شخصی نمی‌توان کار خاصی انجام داد. شاید برایتان سوال شود که پس این ابزار چه کاربردی دارد؟

کاربرد آن این است که شما بدون وارد شدن به هیچ اکانتی می‌توانید پست‌ها و استوری‌های پروفایل‌های عمومی را مشاهده کرده و جالب‌تر این که به راحتی آن‌ها را دانلود کنید، امکانی که بدون استفاده از این سایت ممکن نیست و اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد بدون وارد شدن از این شبکه اجتماعی بهره ببرید.

 

مشاهده‌ی محتوای توییتر بدون وارد شدن به اکانت

اگر در حال استفاده از توییتر با لپ تاپ خود باشید می‌توانید توییت‌های تکی و حتی کامنت‌های آن‌ها را با کلیک کردن به روی گزینه‌ی Show this thread مشاهده کنید. ازطرف دیگر اگر به روی خود گزینه‌ی کامنت کلیک کنید توییتر از شما می‌خواهد که به اکانت کاربری خود وارد شوید.

بدون وارد شدن به اکانت شما نمی‌توانید محتوای تصویری و یا ویدئویی را مشاهده کنید و ببینید که چه کسانی توییت را لایک کرده‌اند و برای همه‌ی این‌ها باید به یک اکانت کاربری وارد شوید. تازه برای مشاهده‌ی کامنت‌ها بدون وارد شدن به روی گوشی مجبور خواهید شد تا لینک توییت را در یک تب جدید باز کنید.توییتر لوگو

به طور کلی باید در نظر داشته باشید که برای گفته‌های بالا چه به روی لپ تاپ و چه به روی گوشی حتما باید از یک مرورگر کمک بگیرید و با خود برنامه‌ی توییتر نمی‌توان چنین کاری را انجام داد.

چگونه توییتی از یک فرد به خصوص را بدون وارد شدن به اکانت خود مشاهده کنیم؟

خوشبختانه شما می‌توانید بدون نیاز به وارد شدن به اکانت شخصی خودتان توییت‌های مورد نظر را از طریق مرورگر خود مطالعه کنید. برای این کار باید با مرورگر خود به توییتر بروید و در قسمت Explore نام فرد مورد نظر را جستجو کنید.

حال به روی اکانت مورد نظر کلیک کرده و توییت‌های کاربر مورد نظر را مطالعه کنید. در نظر داشته باشید که بدون وارد شدن به اکانت شخصی امکان لایک کردن و یا کامنت گذاشتن برای توییت‌های مختلف وجود ندارد.

 

ترفندی که همه نیاز خواهند داشت:
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

 

چگونه بدون داشتن اکانت توییت‌های پرطرفدار را مطالعه کنیم؟

برخی از کاربران از توییتر برای مطلع شدن از اتفاقات مختلف استفاده می‌کنند و به همین دلیل برای این کاربران اهمیت دارد که بتوانند توییت‌های پرطرفدار را مطالعه کنند تا از اخبار و وقایع مهم مطلع شوند.

شما بدون داشتن اکانت توییتر می‌توانید توییت‌های پر طرفدار این شبکه‌ی اجتماعی را مطالعه کنید. برای انجام این کار کافیست به همان بخش Explore بروید و از قسمت پایین صفحه گزینه‌ی Trends for you را انتخاب کنید تا توییت‌های پرطرفدارتر به شما نمایش داده شود.جک دورسی توییتر

اگر می‌خواهید که حتما و به صورت دائمی در جریان اتفاقات و هشتگ‌های محبوب در توییتر باشید بد نیست از سایت Trends24 کمک بگیرید و از طریق این سایت هشتگ‌های ترند شده را دنبال کنید.

این سایت به شما امکان می‌دهد تا ترندهای جهانی در ۱ ساعت گذشته، ۲ ساعت گذشته و دیگر زمان‌ها را مشاهده کنید یا حتی به سراغ منطقه‌ای مشخص بروید و مثلا به دنبال توییت‌های پر طرفدار آمریکای جنوبی یا خاورمیانه باشید.

به طور کلی این سایت می‌تواند به شما در پیدا کردن توییت‌های مورد نظر و آخرین اخبار کمک شایانی بکند و می‌توانید از این سایت به صورت کاملا رایگان بهره ببرید.

 

 

چگونه در توییتر بدون داشتن اکانت سرچ کنیم؟

سرچ کردن در توییتر بدون داشتن اکانت از طریق Explore ممکن است. کافیست در بالای توییتر نام کاربری مورد نظر خود را جستجو کنید تا کاربر مورد نظر یافت شود. شما حتی می‌توانید بین تصاویر، ویدئوها، افراد، آخرین‌ها و … جستجوی خود را انتخاب کنید.

جالب‌تر این است که حتی توییتر به شما اجازه می‌دهد که بدون وارد شدن به اکانت حتی سرچ پیشرفته هم انجام دهید. شما می‌توانید از طریق سه نقطه قرار گرفته در روبروی سرچ بار به بخش سرچ پیشرفته بروید.

در بخش سرچ پیشرفته شما امکان خواهید داشت تا زبان توییت‌های مورد نظر را انتخاب کرده و برای آن فیلترهایی چون هشتگ، کلمه‌های مختلف و عبارات مختلف تعیین کنید و حتی مشخص کنید که یک کلمه‌ی مشخص به هیچ عنوان در توییت‌ها نباشد.

چگونه محتوای فیسبوک را بدون وارد شدن به اکانت مشاهده کنیم؟

چند سال قبل شما می‌توانستید بدون این که اکانتی در فیسبوک داشته باشید در این شبکه‌ی اجتماعی پست‌ها را مشاهده کرده و اکانت‌های مختلف را زیر نظر داشته باشید. در حال حاضر اما طبق سیاست‌های جدید فیسبوک دیگر این امکان در دسترس نیست و شما بدون اکانت دسترسی بسیار محدودی دارید.فیسبوک

چگونه پست‌های فیسبوک را بدون داشتن اکانت ببینیم؟

فیسبوک در این زمینه تا حد زیادی شبیه به اینستاگرام است، البته درست‌تر است بگوییم که اینستاگرام شبیه به فیسبوک است. شما بدون داشتن اکانت می‌توانید به سراغ پیج‌های عمومی در فیسبوک بروید و پست‌های این اکانت‌ها را مشاهده کنید.

همان طور که در بالاتر هم گفتیم نمی‌توانید زیر این پست‌ها کامنتی بگذارید و یا پست را لایک کنید و تنها امکان مشاهده‌ی محتوا برای شما فراهم شده است. دقیقا مشابه با اینستاگرام این گفته تنها در مورد پیج‌های عمومی صدق می‌کند و شما نمی‌توانید محتوای درون یک پیج شخصی را مشاهده کنید.

مشاهده‌ی فیسبوک بدون وارد شدن به اکانت هم به روی لپ تاپ و هم با گوشی و با مرورگر امکان پذیر است اما اگر با گوشی این کار را انجام دهید بیشتر از لپ تاپ با دردسرهای مختلف مواجه می‌شوید و بهتر است که با لپ تاپ محتوای مورد نظر خود را مشاهده کنید.

چگونه نام فردی را در فیسبوک بدون وارد شدن به اکانت جستجو کنیم؟

برعکس شبکه‌ای مثل توییتر که به شما امکان می‌دهد حتی بدون وارد شدن به اکانت هم به دنبال نام کاربری مورد نظر خود باشید در فیسبوک این امکان وجود ندارد و اگر می‌خواهید نام کاربری را در این شبکه‌ی اجتماعی جستجو کنید باید ابتدا وارد اکانت شخصی خود یا هر اکانت دیگر شوید.

البته یک راه دوم هم وجود دارد اما شاید نتوان دقت آن را بسیار خوب دانست به خصوص اگر نام فرد مورد نظر شما در فیسبوک زیاد وجود داشته باشد. در این روش شما باید به گوگل بروید و نام فرد مورد نظر را جستجو کنید و سپس در ادامه‌ی نام فرد نام فیسبوک را بنویسید تا خود گوگل در این شبکه‌ی اجتماعی به دنبال پرفایل مورد نظر شما بگردد.

 

دلایل تغییر نام فیسبوک را بیشتر بشناسید:
متاورس چیست

 

فیسبوک متا

سوالات متداول

  1. شبکه‌های اجتماعی واقعا مضر هستند و باید آن‌ها را ترک کنیم؟

شبکه‌های اجتماعی تا حد زیادی شبیه به چاقو هستند و می‌توان از آن‌ها هم در جهت سازندگی و افزایش اطلاعات استفاده کرد و هم می‌توان به دنبال محتوای مضر و وقت گیر بود و این موضوع تماما به خود کاربر برمی‌گردد.

شبکه‌های اجتماعی فضایی است که شما می‌توانید دوست‌هایی مجازی و بسیار خوب پیدا کنید که امکان ملاقات با آن‌ها در دنیای واقعی وجود نداشته است و همچنین می‌توانید پاسخ بسیاری از پرسش‌های خود را در زمینه‌های مختلف بدست بیاورید.

شما در این فضا می‌توانید به دنبال محتوای آموزشی و خوب باشید و می‌توانید هم تنها وقت خود را در این شبکه‌ها به بطالت بگذرانید. در واقع این شبکه‌های اگر باعث شوند که شما به دلیل اعتیاد زیاد به کارهای اصلی و اساسی خود نرسید شاید وقت آن باشد که مدتی از این فضای مجازی دوری کنید.

اما اگر شما به صورت منطقی از این شبکه‌ها بهره می‌برید و مهم‌تر این که به دنبال محتوای خوب و آموزنده هستید پس این فضا می‌تواند خیلی هم مفید و کاربری باشد.

  1. چگونه وقت کمتری را در شبکه‌های اجتماعی سپری کنم؟

از آنجایی که اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و به طور کلی فضای مجازی هر روزه در حال افزایش است شرکت‌هایی مثل گوگل ابزاری بسیار کاربردی به نام دیجتال ولبینگ را به وجود آورده‌اند که شما می‌توانید به روی گوشی اندرویدی خود از این قابلیت بهره مند شوید.

از این طریق شما امکان خواهید داشت تا استفاده‌ی خود از تلفن همراه را کاهش دهید و محدود کنید و همچین آمار دقیق‌تری از استفاده خود در طول روز و مدت زمانی که در هر برنامه هستید داشته باشید.

این امکان با نام Screen time در ایفون‌ها هم وجود دارد و می‌توانید استفاده‌ی خود از گوشی را کاهش دهید.

  1. می‌توانم اکانت‌های خود را غیر فعال کنم یا فقط امکان حدف آن‌ها وجود دارد؟

برنامه‌هایی مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام به شما اجازه می‌دهند تا در صورت نیاز اکانت خود را برای مدتی غیر فعال کنید. تفاوت غیر فعال کردن اکانت با حدف کامل آن این است که با غیر فعال کردن اکانت پست‌ها و استوری‌های شما در این شبکه‌ها باقی می‌ماند و هر موقع که تصمیم گرفتید بدون هیچ دردسری می‌توانید دوباره از اکانت‌های قبلی خود استفاده کنید اما اگر اکانت را حذف کنید باید بار دیگر از ابتدا شروع به ساختن اکانت کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. الناز

    اگر پست کسی رو از این سایت ببینیم ویوها اون پست زیاد میشه؟ اگر پست رو دانلود کنیم اون شخص می فهمه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به الناز

      سلام وقت خوش خیر
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3/
ads
ads