داغ ترین ها :
گوشی اینفینیکس Hot 12i معرفی شد

گوشی اینفینیکس Hot 12i معرفی شد

شرکت اینفینیکس گوشی اینفینیکس Hot 12i را معرفی کرد. این گوشی عضو ارزان‌تر خانواده گوشی‌های اینفینیکس Hot 12 به حساب می‌آید با قیمت کمتری هم به فروش می‌رسد.

گوشی اینفینیکس Hot 12i به تراشه Helio A22 مجهز شده که از پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز تشکیل شده است. این گوشی ۴ گیگابایت رم دارد، اما شرکت اینفینیکس گوشی جدید خود را در مدل‌هایی با ۲ و ۳ گیگابایت رم هم می‌فروشد. حافظه داخلی اینفینیکس Hot 12i هم ۶۴ گیگابایت خواهد بود و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

 

لیست قیمت گوشی های infinix را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی اینفینیکس

 

مشخصات گوشی اینفینیکس هات 12i

شرکت اینفینیکس اطلاعات زیادی درباره دوربین این گوشی منتشر نکرده است، اما می‌دانیم که دوربین اصلی این محصول حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد که از فوکوس خودکار هم بهره می‌برد. دو دوربین دیگر هم روی این گوشی قرار گرفته که احتمالا حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و پرتره دارد. دوربین سلفی هم داخل یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته که از حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

روی قسمت جلوی اینفینیکس Hot 12i یک صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی LCD با وضوح 720p قرار گرفته است. این گوشی با اندروید ۱۱ و رابط کاربری XOS 7.6 راهی بازار می‌شود.

این گوشی به جک ۳.۵ میلی‌متری مجهز شده و پورت میکرو USB دارد که اصلا برای یک گوشی سال ۲۰۲۲ مناسب نیست. باتری اینفینیکس Hot 12i هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی اینفینیکس Hot 12i در رنگ‌های مشکی، سبز، طلایی و آبی راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۲ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۱۵۰ دلار قیمت دارد. مدل دیگر که ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۱۷۰ دلار راهی بازار می‌شد.

 

آخرین اخبار مرتبط با Infinix:
گوشی اینفینیکس Hot 11 2022 معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%81%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9%d8%b3-hot-12i-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads