داغ ترین ها :
گوشی دوجی ساخت کجاست؟

گوشی دوجی ساخت کجاست؟

محصولات برند دوجی مدتی است که وارد بازار کشور شده‌اند ولی آیا شما با این برند آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید گوشی موبایل دوجی ساخت کجاست؟ آیا با تاریخچه این برند و محصولات مختلف آن آشنایی دارید و آیا می‌دانید که بهترین گوشی‌های دوجی کدام هستند؟

در این مطلب قصد داریم به معرفی برند (DOOGEE) بپردازیم و محصولات مختلف این برند را با هم مرور کنیم. پس اگر یکی از محصولات برند دوجی نظر شما را به خود جلب کرده است حتما در ادامه این مطلب همراه تکنولایف باشید.

 

برای خرید گوشی های برند Doogee از سایت تکنولایف دیدن کنید: قیمت گوشی دوجی

 

گوشی های دوجی ساخت کجاست؟

یکی از اصلی‌ترین سوال‌هایی که در ذهن شما وجود دارد این است که گوشی دوجی ساخت کجاست؟ در این بخش هم به این پرسش پاسخ می‌دهیم و هم به سراغ تاریخچه این برند می‌رویم.

دوجی در سال 2013 در اسپانیا پایه گذاری شد. در همین سال این شرکت نوپا توانست توجه شین چائو مدیرعامل شرکت Hongkong KVD International که در زمینه تجهیزات ارتباطی فعال بود را به خود جلب کند.

نتیجه علاقه شین چائو به دوجی این شد که شرکت Hongkong KVD International در شرکت دوجی سرمایه گذاری کرده و به همین دلیل دفتر مرکزی Doogee به شنژن منتقل شد. به همین دلیل در واقع برند دوجی اصلیت اسپانیایی دارد ولی سرمایه گذاری چینی‌ها در این شرکت باعث شد دفتر مرکزی دوجی به چین انتقال پیدا کند.گوشی های دوجی ساخت کجاست؟

دوجی در سال 2014 اولین گوشی هوشمند خود را روانه بازار کرد و در حال حاضر هم اصلی‌ترین محصول این برند گوشی‌های هوشمند هستند. البته که دوجی در زمینه ساخت لوازم جانبی مانند شارژر و قاب و ساعت هوشمند و دیگر موارد نیز فعالیت می‌کند.

شعار اصلی برند دوجی ‘’Live Your Life’’ است و با این شعار تلاش می‌کند که محصولات خود را تولید کرده و به فروش برساند. جالب است بدانید که از سال 2015 برند Doogee دومین برند پرفروش‌ گوشی‌های هوشمند در کشور اسپانیا است.

همکاری دوجی و باشگاه ویارئال لالیگا

در سال 2014 شرکت دوجی شریک رسمی باشگاه ویارئال شد و شین چائو و رافا مچو توانستند فرناندو روگ رئیس باشگاه ویارئال را راضی به این توافق کنند. همین توافق باعث شد دوجی در سال 2014 گوشی ادیشن خاص باشگاه ویارئال را طراحی و روانه بازار کند.

فرناندو روگ رئیس باشگاه ویارئال کمی بعد عنوان کرد که بخشی از این توافق به دلیل آغاز همکاری با سرمایه گذاران چینی و جذب آن‌ها به باشگاه بوده است. این توافق نامه پروژه‌ای به نام واندا را نیز شامل می‌شد که طبق این توافق بازیکنان جوان چینی برای افزایش مهارت راهی اسپانیا می‌شدند.

همچنین بخش دیگری از توافق همکاری ویارئال با شرکت چینی پوشاک ورزشی Xtep بود. این همکاری بین چینی‌ها و ویارئال تا سال 2015 بیشتر به طور نینجامید ولی در این مدت لوگوی دوجی و بنرهای تبلیغاتی این سازنده به روی تابلوهای کنار زمین فوتبال نمایش داده می‌شدند.

این ارتباط برای شرکت نوپا Doogee بسیار سودمند بود؛ چرا که طرفداران باشگاه ویارئال و تمام طرفداران فوتبال بنرهای تبلیغاتی دوجی را مشاهده کرد و تا حد نسبتا خوبی با آن آشنا شدند و همین باعث افزایش فروش این شرکت شد.

همکاری دوجی و باشگاه Johor Darul Takzim

پس از این که دوجی به لطف همکاری با باشگاه ویارئال توانست خود را در اروپا معرفی کند وقت آن بود که به صورت جدی وارد بازار آسیای شود و در شروع این شرکت به سراغ آسیای جنوبی و باشگاه Johor Darul Takzim رفت.

همچنین این شرکت تلاش کرد تا در کشور تایلند دفاتر نمایندگی ایجاد کرده و با بسیاری از خرده فروش‌ها برای فروش محصولات خود قرار دارد امضا کند. در سال 2015 هم که به صورت رسمی همکاری خود را باشگاه Johor Darul Takzim آغاز کرد و از این طریق و با سیاست مشابه با باشگاه ویارئال توانست به سرعت در آسیای جنوبی محبوب شود.

باشگاه Johor Darul Takzim در لیگ اصلی شرکت مالزی فعالیت می‌کند و نسبتا طرفداران زیادی هم دارد. کمی پس از محبوبیت دوجی در آسیای جنوب شرقی گوشی DOOGEE Valencia DG800 توانست عنوان محبوب‌ترین گوشی برای بانوان را از مجله The Edger تایلند دریافت کند.

 

پاوربانک تا حدودی نقطه مقابل گوشی های دوجی است!
راهنمای خرید پاور بانک

 

گسترش جهانی برند دوجی

دوجی سودای جهانی شدن در سر داشت و به همین دلیل نیز به محبوبیت و شناخته شدن در اروپا و آسیای جنوبی اکتفا نکرد و با بستن قرار دادهای مختلف با توزیع کننده‌های آنلاین و فروشگاه‌های فیزیکی تلاش کرد تا محصولات خود را به همه جهان نشان دهد.

شرکت Doogee برای این که بتواند به نیاز بیشتر به محصولات به خوبی پاسخ بدهد کارخانه‌های دیگری را در شمال، غرب و شرق آفریقا تأسیس کرد و همین باعث شد که محصولات دوجی در الجزایر فروش بالاتری را تجربه کند.

در سال 2017 دوجی تبلیغات خود را گسترده‌تر کرده و بنرهای تبلیغاتی خود را در لیگ برتر انگلیس یا همان premier league به نمایش درآورد. نمایش محصولات دوجی در لیگ برتر انگلیس با توجه به بیننده‌های بسیار زیاد این لیگ باعث محبوبیت بیشتر این برند شد.

فروش برند دوجی در طول این سال‌ها افزایش پیدا کرده و همین باعث شده تا پای این برند به بازار ایران نیز باز شود و شرکت اسپانیایی چینی تلاش کند تا بخشی از بازار با ارزش موبایل ایران را به خود اختصاص دهد.

محصولات دوجی

همان طور که در ابتدای مطلب هم عنوان کردیم اصلی‌ترین محصول برند دوجی گوشی‌های هوشمند آن است اما دوجی در زمینه ساعت هوشمند و لوازم جانبی نیز فعالیت می‌کند. در این بخش نگاهی به گوشی‌های دوجی می‌اندازیم.

 

روش های تشخیص پردازنده گوشی:
پردازنده موبایل من چیست

 

گوشی‌های سرسخت دوجی

یکی از دلایلی که کاربران در جهان به برند دوجی و گوشی‌های آن توجه دارند دسته گوشی‌های سرسخت یا Rugged این برند است. این سری از گوشی‌های به گونه‌ای ساخته شده‌اند تا بتوانند در سخت‌ترین شرایط نیز دوام بیاورند و به فعالیت خود ادامه دهند.

این گوشی‌ها در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و می‌توانند تا حد خوبی در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع نیز مقاومت کنند. در ادامه دو گوشی از این سری را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با مشخصات و امکانات گوشی‌های سرسخت دوجی آشنا شوید.

گوشی دوجی S90C

دلیل اصلی خرید این گوشی بخش طراحی و کیفیت ساخت است. دوجی S90C به صورت ترکیبی از تیتانیوم و پلی کربنات ساخته شده تا در برابر محکم‌ترین ضربات وارده هم مقاوم باشد و آسیب نبیند.

به این بدنه‌ی مقاوم پشتیبانی از گواهی IP68 و IP69K برای مقاومت در برابر نفود گرد و غبار و همچنین آب تا عمق ۱.۵ متری را هم اضافه کنید. جذابیت این محصول به همینجا ختم نمی‌شود و این گوشی می‌تواند در برابر سقوط تا ارتفاع ۲ متری هم مقاومت کند و همچنین گواهی نظامی MIL-STD-810G به شما این اطمینان را می‌دهد که نماینده‌ی دوجی می‌تواند در هر شرایط محیطی مقاومت کند.

البته پشتیبانی از همه‌ی این گواهی‌ها به بهای سنگین شدن این محصول تمام شده است و دوجی S90C حدود ۳۰۰ گرم وزن دارد که عدد بسیار زیادی است و قطعا دست شما را خسته خواهد کرد. به علاوه ضخامت این گوشی ۱۴ میلی متر است تا به واقع با گوشی ضخیم و سنگینی مواجه باشیم.

به علاوه این گوشی از ماژول‌های مختلف نظیر دوربین دید در شب، باتری اضافه، حالت تبدیل شدن به واکی تاکی (بی سیم) و دسته بازی پشتیبانی می‌کند و این ماژول‌ها باعث می‌شوند این گوشی بتواند فراتر از مشخصات داخلی عمل کند.

طراحی قاب پشتی این دستگاه خاص و البته خشن است تا ظاهر آن نشان دهنده‌ی مقاومت خوبش باشد. قاب جلویی هم که میزبان نمایشگری ۶.۱۸ اینچی است که حدود ۷۱ درصد این فضا را اشغال کرده و به نسبت گوشی‌های دیگر در این بازه‌ی قیمتی به دلیل طراحی مقاوم حاشیه‌های بسیار زیادی دارد. ناگفته نماند که گوریلاگلس ۴ وظیفه‌ی مراقبت از نمایشگر را عهده دار است.

این مشخصات همگی نشان می‌دهند که به طور حتم دوجی S90C مقاوم‌ترین گوشی موجود در این بازه‌ی قیمتی است و اگر برای شما این موضوع اهمیت دارد این محصول می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

پنل این گوشی از نوع IPS LCD است و اندازه‌ای ۶.۱۸ اینچی هم دارد. این نمایشگر از رزولوشن FHD استفاده می‌کند و در نتیجه تراکم خوب ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد. همچنین این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی معمول بهره می‌برد.

درست است که تقریبا همه‌ی رقبای این گوشی یا پنل امولد دارند یا نرخ نوسازی ۹۰ و ۱۲۰ هرتزی اما آیا همه‌ی رقبای این محصول قرار است از سقوط ۲ متری جان سالم به در ببرند؟ پس منطقی است که دوجی هزینه‌های بخش نمایشگر را کاهش داده و بودجه‌ی بیشتری را صرف بخش کیفیت ساخت کرده است.گوشی دوجی S90c

به طور کلی این صفحه نمایش کیفیت خوبی دارد و می‌تواند محتوا را به صورت شفاف و با شارپی مناسب نمایش دهد. با توجه به اندازه‌ی ۶.۱۸ اینچی گوشی شما می‌توانید به تمام بخش‌های نمایشگر دسترسی داشته باشید و از این نظر کار با S90C راحت است.

این پنل از حداکثر روشنایی ۵۶۰ نیتی برخوردار است که عدد مناسبی به حساب می‌آید و باعث می‌شود بتوانید در محیط‌های باز و زیر نور مستقیم خورشید هم محتوا را به وضوح مناسبی مشاهده کنید.

در بخش نرم افزاری این گوشی از اندروید نسخه ۹ استفاده می‌کند که کمی قدیمی‌ به نظر می‌رسد و حداقل ترجیح می‌دادیم که نسخه اندروید ۱۰ باشد. به هر روی این گوشی شکل و شمایل خاص خود را دارد و برای این گوشی قابلیت‌های نرم افزاری به خصوصی در نظر گرفته شده تا در حین سفر یا کار شما بتوانید از این قابلیت‌ها بهره ببرید.

مثلا قابلیت ذره‌بین برای S90C در نظر گرفته شده تا شما بتواند اشیاء ریزتر را هم مشاهده کرده یا از طریق قابلیت قطب نما در سفر بتوانید راحت‌تر مسیر مورد نظر خود را پیدا کنید. برای این محصول حتی حالت بازی هم در نظر گرفته شده تا بازی‌ها با گرافیک بهتر و بهینه‌تر اجرا شوند و شما تجربه‌ی بهتری از بازی کردن با این گوشی داشته باشید.

در کل باید بگوییم که بخش نرم افزاری این گوشی خاص و متفاوت است و نمی‌توانیم آن را شبیه به هیچ برند دیگری بدانیم. بیشتر از هر چیزی دوجی تلاش کرده تا قابلیت‌های مهم و حیاتی برای سفر یا کار را در اختیار شما قرار دهد.

دوجی برای S90C به سراغ تراشه‌ی ۱۲ نانومتری هلیو P70 رفته است. این تراشه هشت هسته پردازنده مرکزی شامل چهار هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.1 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.95 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G72 را در بر می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این گوشی تا حد زیادی شبیه به اسنپدراگون 662 است که به روی گوشی‌هایی مثل پوکو ام 3 دیده بودیم. دوجی S90C به خوبی می‌تواند از پس کارهای روزمره بربیاید و با سرعت خوبی به فرمان‌های مختلف پاسخ دهد.

به علاوه شما امکان خواهید داشت که با این گوشی کمی هم بازی کنید و حتی بازی‌های سنگین گرافیکی را هم در حالت متوسط یا پایین اجرا کنید. شاید قدرت سخت افزاری این محصول در مقایسه با برخی رقبا کمتر باشد اما با توجه به کاربری متفاوت S90C این قدرت سخت افزاری خوب ارزیابی می‌شود.

این محصول از یک باتری با طرفیت ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. این ظرفیت باتری برای گوشی با این اندازه‌ی نمایشگر مناسب است و می‌تواند شارژ دهی دو تا سه روزه را برای شما به ارمغان بیاورد، البته به شرطی که استفاده متوسط و معمولی از گوشی داشته باشید. این گوشی از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و برای آن امکان شارژ به صورت بی‌سیم هم در نظر گرفته شده است.

این گوشی در مجموع سه دوربین دارد که دوتای این دوربین‌ها به روی قاب پشتی قرار گرفته‌اند و دوربین آخر هم دوربین سلفی است. دوربین اصلی این گوشی سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارد و با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر همراهی می‌شود.

کیفیت عکس‌های دوربین اصلی این محصول قابل قبول است اما قطعا نمی‌توانیم با توجه به بازه‌ی قیمتی کیفیت این تصاویر را خوب بدانیم. نویز نسبتا زیادی در عکس‌ها دیده می‌شود و سطح جزئیات هم عالی نیست. البته که تمرکز اصلی دوجی به روی بخش دوربین نبوده و شما می‌توانید با خرید ماژول‌های مربوطه این بخش را بهبود ببخشید.

دوربین سلفی این محصول هم سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد و عکس‌هایی با کیفیت قابل قبول به ثبت می‌رساند. این تصاویر جزئیات کافی دارند و سطح نویز هم تقریبا مناسب ارزیابی می‌شود.

 

قیمت گوشی دوجی S90c با حافظه 128 و رم 4 گیگابایت

 

گوشی دوجی V20

دوجی V20 گران‌ترین گوشی سرسخت از این برند است و Doogee تلاش کرده تا بهترین مشخصات ممکن را با قیمتی منطقی ارائه دهد. این گوشی 300 گرمی ضخامتی برابر با 14 میلی متر دارد و می‌تواند در برابر سقوط از 2 متری به روی سطح نرم و از 1.5 متری به روی سطوح سخت مقاومت کند.

طبق گفته دوجی V20 می‌تواند برای 24 ساعت در عمق 1 متری آب و برای 2 ساعت در عمق 1.5 متری دوام بیاورد. این محصول توانایی مقاومت تا دمای منفی 55 و مثبت 70 درجه سانتی گراد را دارد که عملکردی بی نظیر به حساب می‌آید.

این دستگاه در برابر نفوذ ماسه و گرد و غبار هم مقاوم است و همه این موارد به لطف پشتیبانی از گواهی‌های IP68، IP69K، MIL-STD-810G و MODE (مقاومت در برابر دما) به دست آمده است.

در بخش نمایشگر دوجی عملکرد بسیار خوبی داشته و به از پنلی 6.43 اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ استفاده کرده است که کیفیت خوبی دارد و می‌تواند بیشتر از 500 نیت روشنایی تولید کند. نرخ نوسازی این نمایشگر 60 هرتز است که می‌توانیم به دلیل کاربری خاص این محصول از این مورد چشم پوشی کنیم.

جالب است بدانید که دوجی V20 یک نمایشگر 1.05 اینچی نیز در قاب پشتی کنار دوربین‌ها دارد که این نمایشگر عملکردی شبیه به نمایشگر دوم می 11 اولترا شیائومی از خود نشان می‌دهد و می‌توانید ساعت و نوتیفیکیشن‌ها را در این پنل مشاهده کنید.

این گوشی به روی قاب پشتی و در کنار نمایشگر دوم سه دوربین دارد. دوربین اصلی سنسوری 64 مگاپیکسلی دارد و دو دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی که درون یک ناچ حفره‌ای کوچک قرار گرفته نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند.گوشی دوجی V20

دوربین دید در شب این گوشی عملکرد بسیار جالبی دارد و به شما کمک می‌کند تا در طول شب بتوانید سوژه‌هایی که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند را مشاهده کنید. دوجی V20 از تراشه 7 نانومتری مدیاتک دیمنسیتی 700 5G قدرت می‌گیرد. این تراشه قدرتی نزدیک به اسنپدراگون 730G دارد و به خوبی می‌تواند از پس کارهای روزانه و حتی اجرای بازی‌های سنگین بربیاید.

دوجی برای این گوشی 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته تا فضای زیادی برای ثبت داده‌های مختلف داشته باشید و همچنین بتوانید چندین برنامه را به صورت همزمان در حافظه رم گوشی به صورت باز نگه دارید.

به گفته دوجی این گوشی سیستم خنک کننده سه فازه دارد و می‌تواند تا حد بسیار خوبی دمای گوشی را در هنگام انجام پردازش‌های سنگین پایین نگه دارد. گوشی Doogee V20 از یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد و به گفته سازنده می‌تواند با استفاده نرمال بین 2 تا 3 روز شارژ دهی کند که عملکرد بسیار خوبی به حساب می‌آید.

برای شارژ کردن این باتری پرظرفیت نیز فناوری شارژ سریع 33 واتی در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات اصلی این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، اندروید 11 و دکمه قابل شخصی سازی اشاره کرد.

 

بهترین نوت بوک های مناسب گیمینگ چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

 

گوشی‌های عادی دوجی

در حقیقت اصل کار دوجی را می‌توان گوشی‌های سرسخت این شرکت در نظر گرفت و گوشی‌های نرمال و عادی این سازنده مشخصات خیلی عالی ندارد و همه آن‌ها در بازه قیمتی میانرده و اقتصادی قرار می‌گیرند. در ادامه مدلی از این گوشی‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

گوشی دوجی N40 Pro

طبق گوشی‌های موجود در سایت خود دوجی گران‌ترین گوشی عادی این برند همین N40 Pro است که قطعا با نگاه کردن به آن یاد پوکو M3 می‌افتید و قاب پشتی این گوشی شباهت زیادی با پوکو ام 3 دارد.

این گوشی 210 گرمی ضخامتی برابر با 9.9 میلی متر دارد که آن را در دسته بندی گوشی‌های سنگین و ضخیم جای می‌دهد. البته زمانی که ظرفیت باتری 6380 میلی آمپر ساعتی این محصول را در نظر بگیریم متوجه دلیل این وزن و ضخامت زیاد خواهیم شد.

به لطف این ظرفیت بسیار زیاد باتری دوجی N40 Pro می‌تواند بیشتر از 2 روز کامل شارژ دهی کند که عملکرد بسیار خوبی است. این دستگاه از نمایشگری 6.52 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن HD+ استفاده می‌کند و نرخ نوسازی آن هم 60 هرتز است.گوشی دوجی N40 Pro

این یعنی کیفیت نمایشگر کاملا معمولی است و نسبت به رقبا در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد. در بخش دوربین دوجی عملکرد خوبی داشته و از چهار دوربین استفاده کرده است. دوربین اصلی سنسوری 20 مگاپیکسلی دارد و توسط سه دوربین فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 8، 8 و 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی که درون ناچ قطره‌ای قرار گرفته این مجموعه را تکمیل می‌کند.

گوشی دوجی N40 Pro از تراشه مدیاتک هلیو P60 قدرت می‌گیرد و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم این چیپست را همراهی می‌کنند. قدرت این گوشی برای انجام کارهای روزمره مناسب است و می‌توانید برای اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی متوسط یا پایین به روی این گوشی حساب باز کنید.

 

مقاله معرفی بهترین گوشی ضد آب را از دست ندهید:
گوشی های ضد آب

 

سوالات متداول

گوشی های دوجی ساخت کجاست؟ دوجی در سال 2013 در اسپانیا پایه گذاری شد. در همین سال این شرکت نوپا توانست توجه شین چائو مدیرعامل شرکت Hongkong KVD International که در زمینه تجهیزات ارتباطی فعال بود را به خود جلب کند. نتیجه علاقه شین چائو به دوجی این شد که شرکت Hongkong KVD International در شرکت دوجی سرمایه گذاری کرده و به همین دلیل دفتر مرکزی Doogee به شنژن منتقل شد. به همین دلیل در واقع برند دوجی اصلیت اسپانیایی دارد ولی سرمایه گذاری چینی‌ها در این شرکت باعث شد دفتر مرکزی دوجی به چین انتقال پیدا کند.

گوشی‌های سرسخت یا Rugged دوجی کدامند؟ یکی از دلایلی که کاربران در جهان به برند دوجی و گوشی‌های آن توجه دارند دسته گوشی‌های سرسخت یا Rugged این برند است. این سری از گوشی‌های به گونه‌ای ساخته شده‌اند تا بتوانند در سخت‌ترین شرایط نیز دوام بیاورند و به فعالیت خود ادامه دهند. این گوشی‌ها در برابر نفوذ آب مقاوم هستند و می‌توانند تا حد خوبی در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع نیز مقاومت کنند.

گران‌ترین گوشی دوجی کدام است؟ دوجی V20 گران‌ترین و بهترین گوشی سرسخت از این برند است و Doogee تلاش کرده تا بهترین مشخصات ممکن را با قیمتی منطقی ارائه دهد. این گوشی 300 گرمی ضخامتی برابر با 14 میلی متر دارد و می‌تواند در برابر سقوط از 2 متری به روی سطح نرم و از 1.5 متری به روی سطوح سخت مقاومت کند. طبق گفته دوجی V20 می‌تواند برای 24 ساعت در عمق 1 متری آب و برای 2 ساعت در عمق 1.5 متری دوام بیاورد. این محصول توانایی مقاومت تا دمای منفی 55 و مثبت 70 درجه سانتی گراد را دارد که عملکردی بی نظیر به حساب می‌آید. این دستگاه در برابر نفوذ ماسه و گرد و غبار هم مقاوم است و همه این موارد به لطف پشتیبانی از گواهی‌های IP68، IP69K، MIL-STD-810G و MODE (مقاومت در برابر دما) به دست آمده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. رهگذر

    من بعد دیدن قیمت گوشی ها:
    خوب حالم
    هنو سرپام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%ac%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%da%a9%d8%ac%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
ads
ads