داغ ترین ها :
معرفی بهترین برنامه ضبط مکالمه

معرفی بهترین برنامه ضبط مکالمه

گاهی اوقات مشاغل به‌گونه‌ای هستند یا شرایط به شیوه‌ای جلو می‌رود که نیاز به ضبط مکالمه داریم. اگر شما هم در حال حاضر به وسیله یا اپلیکیشنی نیاز دارید تا بتواند به شما در این شرایط کمک کند، پس چه بهتر که برای دانلود و نصب بهترین برنامه ضبط مکالمه اقدام کنید. در این مقاله از بلاگ تکنولایف قصد داریم به معرفی بهترین برنامه ضبط مکالمه بپردازیم تا شما را با بهترین برنامه ضبط تماس آشنا کنیم.

 

انواع گوشی اندرویدی و iOS را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی موبایل

بهترین برنامه برای ضبط صدا، معرفی نام اپلیکیشن های ضبط تماس دو طرفه

  1. اپلیکیشن Rev Call Recorder
  2. برنامه ACR Phone
  3. برنامه Call Recorder
  4. برنامه Automatic Call Recorder Pro
  5. برنامه Cube ACR
  6. برنامه All Call Recorder
  7. برنامه Call Recorder – Auto Recording
  8. برنامه Call Recorder – Talker ACR

بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه call recorder automatic

بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه call recorder automatic

اگر به دنبال بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه اندروید هستید، پس می‌توانید روی برنامه کال رکوردر آتوماتیک به عنوان بهترین برنامه ضبط مکالمه فارسی حساب باز کنید. خوشبختانه این برنامه اصلا پولی نیست و به راحتی قابل دانلود روی گوشی‌های اندرویدی است. برای اینکه بتوانید از این برنامه استفاده کنید و فرآیند ضبط مکالمه‌ها را شروع کنید، نیازی به انجام کار خاصی نیست؛ زیرا برنامه به طوری طراحی شده است که بعد از نصب به صورت خودکار شروع به ضبط کردن تماس‌ها می‌کند و درون فضای ابری خودش ذخیره می‌کند. اگر می‌خواهید خیال خودتان را از این بابت راحت کنید، کافیست بعد از نصب ابتدا به بخش تنظیمات اپلیکیشن یا همان Setttings بروید و گزینه Record Calls را چک کنید. اگر تیک داشت یعنی مکالمات به صورت خودکار ضبط خواهند شد.

بخش فضای ابری هم به این صورت است که اگر بخواهید، بعد از تماس فایل مکالمه ضبط شده درون برنامه را می‌توانید در DropBox یا Google Drive ذخیره کنید تا از عدم پاک شدن آن خیالتان راحت شود.
نکته: اگر می‌خواهید فقط صدای خودتان در مکالمه ضبط شود، دورباره به بخش تنظیمات بروید و این بار در آنجا بخش Audio Source را روی حالت مایکروفون Mic قرار دهید، زیرا برنامه به صورت پیش فرض رو این حالت ست شده است که مکالمه‌ها را به صورت دو طرفه ضبط کند. در مجموع cube call recorder از بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه در ایران محسوب می‌شود که دانلود آن هم به دلیل موجود بودن فایل نصبی برنامه کار اصلا سختی نیست.

 

 

دانلود call recorder automatic از گوگل پلی

 

برنامه Automatic Call Recorder Pro

برنامه ضبط مکالمه دو طرفه Automatic Call Recorder Pro

این اپلیکیشن همان نسخه پرو برنامه call recorder automatic است که در اثر آپدیت نام Pro در انتهای آن قرار گرفته است. درحقیقت با جست‌وجو نام call recorder automatic در نهایت نسخه Pro را دانلود می‌کنید. البته این نسخه پولی است و امکانات بیشتر را با خرید اکانت به شما ارائه می‌دهد.

دانلود برنامه Automatic Call Recorder Pro از گوگل پلی

 

 

اپلیکیشن Rev Call Recorder، بهترین برنامه ضبط مکالمه برای آیفون (iOS)

برنامه Rev Call Recorder بهترین برنامه برای ضبط تماس

این بار برنامه‌ای را معرفی می‌کنیم با سیستم عامل آی او اس سازگار است و روی هر نوع دستگاه سیم کارت خوری قابل اجرا است. برنامه ضبط تماس Rev Call Recorder در حقیقت تا به امروز بهترین نرم افزار ضبط صدا ios شناخته شده است و اگر کاربر آیفون هستید و در این مقاله به دنبال آشنایی با نام اپلیکیشن و دانلود بهترین نرم افزار ضبط مکالمه اتوماتیک هستید، پس بهتر است تا برای دانلود برنامه ضبط مکالمه خودکار Rev Call Recorder اقدام کنید.

برای کار با این برنامه نیاز است تا در ابتدا شماره خود را وارد کنید و بعد از آن به تنظیم کردن برنامه مطابق نیاز خود رفتار کنید. اگر می‌خواهید تا فقط تماس‌هایی که از بیرون با شما گرفته می‌شوند، برای شما ضبط شوند، باید ابتدا به تماس گرفته شده با خودتان پاسخ دهید، در ادامه برنامه را روی گوشی باز کرده و گزینه Start Recorded Call را انتخاب کنید؛ سپس گزینه Incoming Call باید انتخاب بعدی شما باشد؛ گزینه تماس با برنامه را بپذیرید و در نهایت با Merge Calls فرآیند ضبط را شروع کرده تا در پایان مکالمه یک فایل ضبط شده در اختیار داشته باشید. درست است که کمی پیچیده است؛ اما این برنامه برای آیفون یکی از بهترین‌هاست.

اگر هم که شما قصد دارید تا تماسی که از گوشی شما گرفته می‌شود، به طور کامل ضبط شود، برعکس زمان دریافت تماس این سری ابتدا باید برنامه Rev Call Recorder را باز کرده؛ روی Start Recorded Call ضربه بزنید تا گزینه Outgoing Call برای شما نمایش داده شود؛ سپس شماره تلفنی که قصد تماس با آن را دارید را وارد کنید تا در ادامه تماس برقرار شود. انتخاب Add Calls و Merge Calls باید آخرین موارد انتخابی شما باشند؛ در پایان مکالمه هم فایل صوتی را درون اپلیکیشن دریافت خواهید کرد.

 

دانلود اپلیکیشن Rev Call Recorder از اپ استور

 

 

برنامه ACR Phone، بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه اندروید

برنامه ACR Phone بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه اندروید

 

برنامه ACR Phone از لحاظ سازگاری با انواع دستگاه‌ها و گوشی‌ها، بهترین برنامه ضبط مکالمه برای گوشی سامسونگ a10 و دیگر سامسونگ‌ها، انواع شیائومی و تمامی مدل‌های دیگر شناخته شده است. این اپلیکیشن به صورت خودکار تماس‌ها را ضبط می‌کند و دانلود نسخه اندروید آن به راحتی از طریق گوگل پلی امکان پذیر است. علاوه‌بر این در بخش مخاطبین همین برنامه می‌توانید مشخص کنید که شماره ناشناسی که قبلا تماس گرفته، بعد از ایجاد تغییرات دیگر نتواند با شما تماس بگیرد. این قابلیت بیشتر به درد افرادی می‌خورد که تماس‌های ناشناس و تبلیغاتی زیادی دارند. در ارتباط با ضبط مکالمه به صورت خودکار هم بعد از مکالمه می‌توانید در صفحه Home لیست تماس‌های گرفته شده را مشاهده کنید. روی هر کدام از شماره‌ها که ضربه بزنید، پنجره جدیدی باز می‌شود که در آن گزینه‌هایی مانند Play، Share، Cut and Share، Call، Add note، Add to excluded و Delete قرار دارد و به شما اجازه می‌دهند تا قسمتی از صدا را ببرید یا کل مکالمه را با بقیه به اشتراک بگذارید که این ویژگی از بزرگ‌ترین قابلیت‌های این برنامه اندرویدی به حساب می‌آید. اگر به دنبال پیدا کردن اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید هستید، مطلب ما در این موضوع را از دست ندهید.

بهترین برنامه ضبط مکالمه ایفون، نسخه ios برنامه ACR Phone

بهترین برنامه ضبط مکالمه ایفون برنامه ACR Phone

اپلیکیشن Acr call recorder for iPhone به صورت اختصاصی در اپ استور در دسترس کاربران آیفون قرار می‌گیرد و این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های ضبط صدا به صورت خودکار است که کار کردن با آن بسیار آسان است و شما نیازی به انجام کار خاصی ندارید. در واقع بعد از نصب برنامه، تمامی مکالمات ضبط می‌شوند و شما در پایان هر مکالمه می‌توانید درون اپلیکیشن، شماره تماس گیرنده را همراه با فایل صوتی مشاهده کنید. اگر نیاز داشته باشید تا فایل صوتی را برای افراد دیگر بفرستید، این برنامه دارای گزینه Share است و اگر نیاز داشتید تا فقط قسمت خاصی از مکالمه را بفرستید؛ نیازی به دانلود برنامه کات کننده صدا نیست زیرا خود برنامه ACR Phone به این قابلیت مجهز شده و به شما اجازه می‌دهد تا ویس (Voice) را کوتاه کرده و بعد از آن ارسال کنید. اگر هم که نیاز داشته باشید تا فایل صوتی مکالمه را در فضایی امن ذخیره کنید، می‌توانید داخل Google Drive, Dropbox و Onedrive ذخیره کنید. در مجموع نسخه ios برنامه ACR Phone با توجه به امکاناتی که به کاربرانش ارائه می‌دهد؛ در لیست بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون به حساب می‌آید.

 

دانلود برنامه ACR Phone از اپ استور

 

برنامه Cube ACR، برنامه‌ای اندرویدی که به عنوان بهترین برنامه ضبط مکالمه برای شیائومی، سامسونگ شناخته شد

بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه سامسونگT برنامه Cube ACR

برای دانلود بهترین برنامه ضبط مکالمه دو طرفه شیائومی و سامسونگ تنها نیاز است تا در گوگل پلی یا در سرچ باکس گوگل اسم برنامه را تایپ کنید، بعد از آن با لینک‌های دانلود این برنامه از طریق فروشگاه‌های مجازی گوگل پلی و سایت‌های ایرانی مواجه خواهید شد. اپلیکیشن Cube ACR کیوب ای سی آر بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه سامسونگ است که نه تنها صدای مخاطب را هنگام مکالمه ضبط می‌کند، بلکه صدای شما را هم با بالاترین کیفیت و وضوح ضبط می‌کند و به شما امکان ذخیره ویس نهایی را به صورت رایگان هم می‌دهد. در واقع بعد از نصب برنامه کیوب ای سی آر نیاز است تا شما وارد بخش Services شوید و بعد از آن Cube ACR App Connector را انتخاب کنید تا کانکتور برنامه برای گوشی فعال شود.

 

دانلود برنامه Cube ACR از گوگل پلی

 

انواع هندرفری برای داشتن یک مکالمه خوب را در تکنولایف پیدا کنید: قیمت انواع هندزفری

 

برنامه Call Recorder – Talker ACR، بهترین برنامه ضبط مکالمه مخفی برای اندروید

برنامه Call Recorder – Talker ACR، بهترین برنامه ضبط مکالمه مخفی برای اندروید

اگر گوشی تلفن اندروید دارید و برای ضبط تماس‌های اینترنتی خود هم نیاز به اپلیکیشنی دارید تا صدا را ضبط کند، می‌توانید روی برنامه Call Recorder – Talker ACR حساب باز کنید، این برنامه رایگان است و به راحتی از طریق گوگل پلی قابل دانلود است. تا قبل از تصمیم جدید گوگل مبنی بر عدم ضبط تماس از اندروید 10 به بالاتر، با استفاده از برنامه Talker ACR می‌توانستید تماس‌های واتساپ را هم ضبط کنید؛ اما امروزه این کار انجام نمی‌شود و تنها تماس‌های ورودی و خروجی به سیم کارت ضبط می‌شوند. استفاده از برنامه آسان است و بعد از نصب باید به بخش تنظیمات سر بزنید تا بتوانید اپلیکیشن را برای ضبط مکالمه‌های دو طرفه آماده کنید.

 

دانلود برنامه Call Recorder – Talker ACR از گوگل پلی

 

سخن آخر

از آنجایی که ضبط مکالمه دوطرفه برای دسته‌ای از افراد اهمیت دارد، اپلیکیشن‌هایی در همین حوزه طراحی شده‌اند تا بتوانند تماس‌های گرفته شده از بیرون و داخل گوشی را با کیفیت صدای بالا ضبط کنند. در این بلاگ از تکنولایف ما تلاش کردیم تا شما را با بهترین برنامه ضبط مکالمه فارسی هم برای اندروید و هم آی او اس آشنا کنیم تا بتوانید همزمان با مقاله این برنامه‌ها را دانلود کرده و از قابلیت آن‌ها برای حل دغدغه‌های خود استفاده کنید. اگر تا به حال از برنامه‌های نام برده شده استفاده کردید تا تجربه استفاده از برنامه دیگری را دارید که در مقاله به آن اشاره نشده است، می‌توانید با نوشتن نظر خود در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه سامسونگ کدام است؟

برنامه Cube ACR به عنوان بهترین برنامه ضبط مکالمه برای سامسونگ و شیائومی و سایر گوشی‌های اندرویدی شناخته شده است.
کدام برنامه بهترین نرم افزار ضبط مکالمه اتوماتیک است؟
اپلیکیشن Rev Call Recorder، برنامه ACR Phone، برنامه Call Recorder، برنامه Automatic Call Recorder Pro و برنامه Cube ACR بهترین برنامه‌های ضبط مکالمه دو طرفه به صورت اتوماتیک هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. Fiero

    سلام.نرم افزاری هست که مکالمه ضبط کنه و بعد از ضبط اون فایل ضبط شده رو پنهان کنه؟

  2. مربم

    درود
    وقت بخیر
    من سوالی داستم گوشی من سامسونگ آندروید۱۳ قبلا اپ
    Cube ACR رو نصب داشتم وقتی آندرویدم پایینتر بود الان که آندرویدم ۱۳ شده اصلا اجازه نصب نمیده.کلی سایتارو گشتم مشکو گفتم همشون حلش مشکل و طوری توضیح دادن که برنامه نصب باشه.اما اینکه بشه محدیودیت نصب برنامه رو چطور برداشت مهمه.ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مربم

      سلام شاید با این نسخه سازگاری نداشته باشه برنامه کامل برای همین اجازه نصب داده نشه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-call-recorder-applications/
ads
ads