داغ ترین ها :
کال آف دیوتی 2021 دوباره به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد؟ آخرین اخبار از call of duty vanguard

کال آف دیوتی 2021 دوباره به جنگ جهانی دوم برمی‌گردد؟ آخرین اخبار از call of duty vanguard

نسخه موبایل بازی کال آف دیوتی محبوبیتی فراتر از نسخه pc آن یافت و کاربران فعال زیادی از اقشار مختلف دارد. بسیاری به خاطر اینکه قادر به بازی روی گوشی خود باشند، موبایل خود را تعویض کرده و برای خرید گوشی گیمینگ اقدام کردند. بازی کالاف دیوتی از قبل جزو بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ها در سطح جهان محسوب میشد. در واقع کال آف دیوتی بزرگ‌ترین فرنچایز کمپانی اکتیویژن و یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین نام‌های ویدئوگیم دنیا به شمار می‌رود. هر ساله نسخه‌های جدیدی از آن در سطر پرفروش‌ترین بازی‌های سال قرار دارند. پس ما تصمیم گرفتیم به بررسی کال آف دیوتی 2021 دسکتاپ و زمان عرضه آن در این مطلب بپردازیم. شما نیز اگر از طرفداران بازی کالاف دیوتی هستید، می‌توانید در این مطلب از تکنولایف همراه ما باشید تا درباره کال آف دیوتی 2021 یعنی call of duty vanguard آخرین اطلاعات را دریافت کنید.

 

ارائه آخرین اخبار از کال آف دیوتی 2021

ارائه آخرین اخبار از کال آف دیوتی 2021

آیا شما نیز از طرفداران کال‌آف دیوتی هستید؟ پیگری اخبار مربوط به آن برایتان جذاب است؟

 

بی‌شک بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین IP شرکت اکتیویژن کال آف دیوتی است. بازی‌های کال آف دیوتی به لطف استقبال عالی و زیاد بازیکنان و علاقه‌مندان آن، در لیست محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین دنیا قرار دارند. جالب است بدانید ماهانه حتی حدود 100میلیون بازیکن، فعال و مشغول به کسب تجربه بازی‌های کال آف دیوتی هستند. خب قطعا همین موضوع به‌تنهایی می‌تواند تشویق بزرگی برای شرکت اکتیویژن باشد تا به صورت سالانه نسخه‌ی جدیدی از بازی کالاف دیوتی را روانه بازار کند. بنابراین، انتشار بازی جدید از سری کالاف دیوتی برای طرفداران آن چیز غیرقابل حدس و دور از ذهنی نبوده است. اما نکته‌ مورد توجه این است که، بازی بعدی این فرنچایز در چه زمانی خواهد بود و اصلا درباره چه موضوعی است؟ در واقع این‌ها سوالاتی هستند که احتمالا اکثر طرفداران بازی کالاف دیوتی، به‌راحتی پیش‌بینی تاریخ انتشار کال آف دیوتی 2021، نمی‌توانند به آن پاسخی بدهند.

 

گوشی آیفون دارید و همزمان به بازی علاقه مند هستید: بهترین بازی های آیفون IOS

 

طبق جدیدترین اخبار به‌دست‌آمده از انتشار کال‌ آف دیوتی جدید، گفته شده استودیو Sledgehammer Games وظیفه توسعه بازی کال آف دیوتی 2021 را به عهده گرفته است و نام Call of duty WW2: Vanguard را برای آن برگزیده است. هرچند احتمال زیادی وجود دارد که این نام در آینده تغییر کند، اما فعلا آن را با نام کال آف دیوتی ونگارد می‌شناسند.
اگر به اسم بازی دقت کنید، متوجه خواهید شد داستان بازی کال آف دیوتی جدید در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود، اما سوال اینجاست که دقیقا منظور از جنگ جهانی دوم چیست؟ در واقع بعضی‌ها می‌گویند بازی Call of duty WW2: Vanguard طی جنگ جهانی دوم در یک جهان موازی روایت می‌شود؛ جایی که این جنگ هیچ‌وقت تمام نشده است! اما بعضی دیگر می‌گویند طی گزارشی از Eurogamer اسم بازی تایید شده است، اما درباره جریان داشتن داستان بازی در یک دنیای موازی شک و تردید وجود دارد و نمی‌توان قطعی نظر داد. در واقع می‌گویند داستان بازی در همان جنگ جهانی دومی که همه ما می‌شناسیم، اتفاق افتاده است نه در دنیای موازی! حال با همه این حدس و پیش‌بینی‌ها، ما تنها می‌توانیم منتظر بمانیم تا کال آف دیوتی 2021 رونمایی و عرضه شود.

 

اگر بازی های سبک ریسینگ را می پسندید، حتما بخوانید: بهترین بازی های ماشین برای اندروید در سال ۲۰۲۱

 

آیا واقعا کال آف دیوتی ونگارد بر روی نسل هشتم با مشکلاتی مواجه خواهد بود؟

آیا واقعا کال آف دیوتی ونگارد بر روی نسل هشتم با مشکلاتی مواجه خواهد بود؟

درباره عملکرد کال آف دیوتی ونگارد روی کنسول‌های بازی چقدر اطلاعات دارید؟

 

شایعات جدید منتشرشده حاکی از آن است که بازی Call of duty WW2: Vanguard بر روی کنسول‌های نسل هشتم با مشکلاتی مواجه شده است. البته به طورکلی در چند وقت اخیر، شایعات و گزارش‌های مختلفی در خصوص نسخه بعدی سری کال آف دیوتی 2021 منتشر شده است. تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر معروف بازی‌های کالاف دیوتی و Battlefield، اخیرا با انتشار توییتی اشاره کرده است که بازی Call of duty WW2: Vanguard بر روی کنسول‌های نسل هشتم با مشکلاتی مواجه شده و به نظر می‌رسد این موضوع بر روی روند توسعه تاثیرگذار خواهد بود.
هندرسون در ادامه گفته است که علاوه بر Call of duty WW2: Vanguard، بازی بعدی مجموعه‌ بازی کال آف دیوتی که طبق شواهد توسط استودیو Infinity Ward توسعه خواهد یافت، کنسول‌های نسل هشتم و نسل نهم را هدف قرار داده است. البته این منبع ادعا کرده است که Call of duty WW2: Vanguard از نظر توسعه در وضعیت خوبی قرار ندارد و در خطر است. خب اطلاعات جدیدی که تا اینجا از نظرات گفته‌شده اعلام کردیم با توجه به اینکه هنوز تایید رسمی ندارند، هنوز آن‌ها را در حد شایعه می‌توان قلمداد کرد. اما به این خاطر، چنین اخباری را مطرح کردیم، چون تام هندرسون جزو منابع معتبر به شمار می‌رود که تا به‌حال اطلاعات نادرست و بدون فکر منتشر نکرده است. به همین دلیل می‌توانید تا حدود زیادی به حرف‌های آن اعتماد کنید.
البته جالب است بدانید برخلاف پیش‌بینی‌ها و صحبت‌های تام هندرسون، دان الگر (Dan Alegra)، جزئیاتی مربوط به کال آف دیوتی 2021 در تماس با کمپانی Q1 اعلام کرده است که توسط GamesRadar گزارش شده است. در واقع گفته شده که کال آف دیونی جدید برای تجربه نسل‌ بعدی ساخته شده است. این موضوع بیانگر این است که کال آف دیوتی 2021 با کنسول‌های PS5 و Xbox سری X به عنوان محور اصلی در حال توسعه است.

 

مطلبی برای گیمرهای Pc: انویدیا جی‌فورس Now؛ راهکاری برای اجرای بازی‌های ویندوز بر روی مک، آیفون و آیپد

 

تاریخ احتمالی انتشار کال آف دیوتی 2021

شرکت اکتیویژن (Activision) طی گزارشی مالی، برنامه‌های خود را برای انتشار کال آف دیوتی جدید در ماه‌های پایانی سال 2021 تایید کرده است. اما پس از این، گزارش‌هایی مبنی بر تاخیر انتشار کال آف دیوتی ونگارد شنیده شده است. به‌طور معمول شاهد بازی‌های اصلی کال آف دیوتی در ماه October هستیم، با این حال با توجه به همه‌گیری Covid-19، ممکن است شاهد تاخیر انتشار کال آف دیوتی 2021 تا ماه November باشیم.

با چه چیزهایی می‌توانیم کال آف دیوتی بازی کنیم؟

شما امکان این را دارید با کامپیوتر (PC)، PS5، Xbox سری X/S، PS4 و Xbox One بازی خود را شروع کنید و از بازی کردن خود لذت ببرید.

 

علاقه‌مندان به این سبک، یک بازی جدید برای موبایل در راه است: بتلفیلد موبایل

 

جمع‌بندی

امیدواریم موضوع این مقاله برای طرفداران بازی کالاف دیوتی جذاب بوده باشد. همچنین، اخبار جدید و به‌روز کال آف دیوتی 2021 را در اختیار شما قرار داده باشد. در حال حاضر، ما فقط می‌توانیم منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری درباره بازی جذاب کال آف دیوتی ونگارد کسب کنیم چون تا زمان تایید رسمی تیم سازنده نمی‌توان با اطمینان از صحت آن صحبت کند. حال اگر شما نیز از طرفداران بازی کال آف دیوتی هستید، لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نسخه بعدی بازی کالاف دیوتی که احتمالا اواخر سال 2021 رونمایی و عرضه می‌شود، با دیگر کاربران تکنولایف به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. Mehdi

    این تی بگ یا همون رابرت نپر که میگن دقیقا کجای بازی cod wwii بود ۱۰ بار تمومش کردم ولی ندیدم همچین کاراکتری!!

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/call-of-duty-2021-vanguard-news/
ads
ads