داغ ترین ها :
مشخصات جدیدترین قاتل پرچمدار آنر؛ Honor 90 GT

مشخصات جدیدترین قاتل پرچمدار آنر؛ Honor 90 GT

آنر جدیدتری قاتل پرچمدار خود را در چین معرفی کرد. این گوشی Honor 90 GT نام دارد. آنر ۹۰ جی تی مشخصاتی جذاب داشته که در میان آن‌ها می‌توانیم به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲، رم تا ۲۴ گیگابایت و شارژر سریع ۱۰۰ وات اشاره کنیم.

این گوشی یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED دارد که از رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۶۴ پیکسل بهره می‌برد. نرخ نوسازی صفحه نمایش نیز ۱۲۰ هرتز است. در صفحه نمایش گوشی، اسکنر اثر انگشت را داریم و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی سلفی.

در پشت گوشی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که از سنسور IMX906 سونی استفاده می‌کند و در کنار آن، OIS و یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی قرار دارند. مشخصه‌ی جذاب این گوشی نیز همانطور که زودتر گفتیم، تراشه آن یعنی Snapdragon 8 Gen 2 است که همراه ۲۴ گیگابایت رم می‌آید. این میزان، بالاترین میزان رم در گوشی‌های آنر است. مدل پایه این گوشی ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت، مدل میانرده نیز با ۱۶ گیگابایت می‌آید. ظرفیت داخلی آن نیز از ۲۵۶ گیگابایت شروع شده تا ۱ ترابایت می‌رسد.

شارژ ۱۰۰ واتی گوشی آنر

آنر ۹۰ جی تی از MagicOS 7.2 بر پایه اندروید ۱۴ استفاده می‌کند و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ وات آن را کامل می‌کند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی می‌آید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. حسین

    سلام خدمت شما
    خواستم بپرسم آیا این گوشی وارد ابران میشه؟؟؟
    خیلی گوشی خوبیه به شدت دنبالشم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حسین

      سلام بسته به وارد کننده ها داره
      1. حسن

        پاسخ به احسان نیک پی

        با این مشخصات اگه باقیمت معقول وارد بازار ایران بشه بی شک گوشی پرفروشی میشه، درضمن ازلحاظ کیفیت هم که آنرجزو بهترین هاست
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/honor-90-gt-features-announced/
ads
ads