داغ ترین ها :
آموزش استفاده از ساندویچ ساز

آموزش استفاده از ساندویچ ساز

ساندویچ‌ساز یکی از وسایلی است که به استفاده از آن خیلی سریع و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید ساندویچ و اسنک‌های مختلف درست کنید. طرز استفاده ساندویچ ساز هم بسیار ساده است. تنها کافی است ساندویچ ساز را روشن کنید و همه چیز آماده به کار می‌شود. با این حال در ادامه قصد داریم طریقه استفاده از ساندویچ ساز خانگی را به شما آموزش دهیم. پس با تکنولایف همراه باشید.

 

خرید ساندویچ ساز در تکنولایف: قیمت ساندویچ ساز

طرز استفاده از ساندویچ ساز برای اولین بار

طرز استفاده از ساندویچ ساز برای اولین بار کار اصلا پیچیده‌ای نیست. اما بد نیست قبل از شروع به یکسری موارد توجه داشته باشید.

  • اول بررسی کنید که ساندویچ ساز آسیب فیزیکی ندیده باشید. چرا که آسیب فیزیکی ممکن است در زمانی که دستگاه را روشن می‌کنید برای شما خطر آفرین باشد.
  • سپس دوشاخه دستگاه را بررسی کنید که سالم باشد و خوردگی نداشته باشد.
  • ساندویچ ساز را در مکانی قرار دهید که خیس نیست و سطحی کاملا مسطح دارد.
  • بد نیست قبل از روشن کردن ساندویچ ساز، در آن را باز کنید با دستمال بدون پرز و خشک داخل آن را کمی تمیز کنید تا گرد و خال احتمالی پاک شوند.
  • دوشاخه را با احتیاط به پریز برق متصل کنید.
  • در ادامه ساندویچ ساز را باز کنید و سپس ساندویچ‌هایی که درست کرده‌اید را داخل آن قرار دهید.
  • سپس در ساندویچ ساز را ببندید.
  • اگر ساندویچ ساز شما امکان ثبت دما را دارد باید دمای مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در غیر این صورت با توجه به مدل زمان مورد نیاز باید ساندویچ‌ها را از داخل ساندویچ ساز خارج کنید.
  • پس از اینکه ساندویچ‌ها آماده شدند، در ساندویچ‌ساز را باز کرده، ساندویچ‌ها را خارج کرده، دستگاه را خاموش کنید.
  • پس از خاموش کردن دستگاه صبر کنید تا خنک شود.
  • الان باید ساندویچ ساز را تمیز کنید.

طرز استفاده از ساندویچ ساز برای اسنک

طرز استفاده از ساندویچ ساز برای اسنک هم اصلا سخت نیست. در ابتدا با توجه به اندازه‌ صفحه ساندویچ‌ساز اسنک‌ها را درست کنید، سپس داخل ساندویچ ساز قرار دهید و صبر کنید تا ساندویچ‌ها درست شوند. امکان دارد برخی از دستگاها، سینی های متفاوتی برای درست کردن اسنک و ساندویچ در طرح های متفاوت داشته باشند. شما باید با توجه به نوع ساندویچی که می خواهید درست کنید، صفحه را انتخاب کرده و ساندویچ شما به بهترین نحو درست شود.

به عنوان مثال اگر می خواهید نان باگت را به عنوان نان پایه ساندویچ خود انتخاب کنید، می توانید از سینی صاف ساندویچ ساز خود استفاده کنید. در مورد نان برگر هم از همین صفحه می توانید استفاده کنید. اگر میخواهید با نان تست ساندویچ درست کنید، بخش دوم این مطلب را مطالعه کنید.

در برخی از ساندویچ ساز ها بعد از آماده شدن ساندویچ چراغ روی دستگاه سبز می شود که نشان دهنده آماده شدن ساندویچ شما است. در مدل های پیشرفته و جدیدتر، شما می توانید با انتخاب دما و همینطور زمان، مقدار زمان آماده سازی ساندویچ خود را کنترل کنید.

 

 

طرز استفاده از ساندویچ ساز با نان تست

این روش هم اصلا دشوار نیست. نان تست یکی از معمول‌ترین نان‌هایی است که برای استفاده در ساندویچ‌ساز به کار می‌رود. طرز استفاده از ساندویچ ساز با نان تست به همان روش استفاده از ساندویچ ساز برای درست کردن اسنک است. تنها کافی است ساندویچ ساز را باز کنید و نان تست را داخل آن قرار دهید. سپس چند دقیقه‌ای صبر کنید تا نان‌ها برشته شوند. چون درون ساندویچ ساز نمیتوان ساندویچ را به دلیل برشته شدن نان به مدت طولانی نگه داشت بهتر است مواد درون ساندویچ را از قبل بپزید.

سوالات متداول

طرز استفاده ساندویچ ساز چگونه است؟ ساندویچ‌ساز را تمیز کنید، آن را به برق بزنید. ساندویچ‌ها را داخل آن قرار دهید. پس از اینکه ساندویچ‌ها آماده شدند، ساندویچ‌ساز را خاموش کنید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/how-to-use-sandwich-maker/
ads
ads