داغ ترین ها :
بهترین برند یخچال

بهترین برند یخچال

موقع خرید یخچال فریزر، علاوه بر مدل و ظرفیت آن، برند نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. از آن‌جا که برندهای یخچال فریزر ایرانی و خارجی بسیار فراوان و متنوع هستند، در این مطلب نگاهی به بهترین مارک یخچال فریزر می‌اندازیم.

 

خرید انواع یخچال در تکنولایف: قیمت یخچال

بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی و خارجی

انتخاب بهترین مارک اصلا کار ساده‌ای نیست چرا که اکثر یخچال فریزرها با توجه به استاندارد جهانی ساخته می‌شوند. با این حال، در این بخش تعدادی از بهترین برند یخچال فریزر که رضایت بالایی را کسب کرده‌اند معرفی خواهیم کرد.

سامسونگ

یخچال فریزر سامسونگ

برند کره‌ای سامسونگ هیچ نیازی به تعریف ندارد؛ چرا که محصولات با کیفیت این برند، توانسته‌اند رضایت زیادی بین کاربران داشته باشند. یخچال فریزر سامسونگ نیز جزء محبوب‌ترین یخچال فریزرهای مارک خارجی در ایران است که قابلیت‌های خوب آن‌ها ارزش خرید آن‌ها را بالا می‌برد. سامسونگ دارای تنوع خوبی از یخچال فریزرهای دوقلو، ساید بای ساید، ۴ در فرانسوی، ۳ در فرانسوی و همینطور بالا پایین است. سیستم خنک کننده و مبرد به کار رفته در این یخچال فریزرها سرما را به یک میزان برابر در تک تک طبقات پخش می‌کند و مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری در این یخچال فریزرها سالم و تازه می‌مانند. حجم یخچال فریزرهای جدید سامسونگ نیز، بیشتر از قبل شده و گنجایش بیشتری برای مواد غذایی شما دارند. همچنین، کمپرسور اینورتر استفاده شده در یخجال فریزرهای این برند، موجب پایین‌تر بودن مصرف انرژی شده است.

بوش

یخچال فریزر بوش

یکی دیگر از بهتیرن مارک یخچال خارجی، برند آلمانی بوش است. تنوع یخچال فریزرهای بوش آنقدر خوب است که چه یخچال فریزر مناسب ۱ نفر یا چه مناسب خانواده‌ای پرجمعیت بخواهید، گزینه‌ای در میان یخچال‌های این برند پیدا خواهید کرد. همچنین مدل‌های مختلف یخچال فریزر از جمله ساید بای ساید و دو قلو را می‌توانید در محصولات این برند پیدا کنید. یخچال فریزرهای بوش مصرف انرژی پایینی دارند و همگی با داشتن رده مصرف انرژی A، هزینه‌ی بسیار پایینی به قبض برق شما اضافه می‌کنند. این یخچال فریزرها از سیستم چندگانه گردش هوا استفاده می‌کنند و با داشتن فیلتر تهویه آنتی باکتریال، هوای درون یخچال را تازه نگه می‌دارند و از بو گرفتن آن جلوگیری می‌کنند. یخچال فریزر این برند، دارای یخ ساز، آب ریز و همینطور مینی بار است و با داشتن قابلیت Super Cool و Super Freeze، در زمان کوتاهی، مایعات و مواد غذایی مورد نظر را سرد و یا منجمد می‌کند.

 

 

اسنوا

یخچال های امرسان

اسنوا یکی از بهترین برند یخچال ایرانی است و با رعایت استانداردهای جهانی، محصولاتی با کیفیت و درجه یک ساخته که کاربران را از خرید محصولات خارجی بی‌نیاز کرده است. یخچال فریزرهای این برند بسیار متنوع بوده و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه‌اند. سرمایش هوشمند و یکنواخت، یخ‌ساز و آبسردکن، بار خانگی، و بخش‌هایی مخصوص نگهداری گوشت، سبزی‌جات و میوه‌ها و سایر مواد غذایی، ویژگی‌هایی هستند که می‌توانید در یخچال فریزرهای برند اسنوا پیدا کنید.

هیمالیا

هیمالیا یکی از برندهای قدیمی است که یخچال و فریزرهای باکیفیتی تولید می‌کند. ظرفیت‌های مختلف یخچال فریزر هیمالیا، باعث شده تا به راحتی بتوانید یکی از انواع مدل‌های آن‌‌ها را انتخاب و تهیه کنید. همچنین، حجم و گنجایش یخچال فریزرهای این برند، حتی مدل‌های کوچک، به قدر کافی زیاد است و می‌توانید مواد غذایی را به خوبی در آن‌ها جای دهید. سیستم عیب یاب خودکار، داشتن آنتی ویروس و کنترل رطوبت، دیگر امکانات جانبی هستند که در انواع یخچال فریزر هیمالیا به چشم می‌خورد.

ال جی

یخچال فریزر ال جی

یکی دیگر از مارک‌هایی که می‌توانیم آن را بهترین مارک یخچال خارجی بدانیم، ال جی است. ویژگی‌هایی که ال جی برای یخچال فریزرهای خود قرار داده، این محصولات را بسیار ارزشمند کرده و موجب ماندگاری هرچه بیشتر مواد خوراکی شده است. از ویژگی‌های یخچال فریزرهای ال جی، می‌توانیم به فناوری Smart ThinQ اشاره کنیم که باعث می‌شود از طریق اپلیکیشن و گوشی خود بتوانید یخچال را کنترل کنید. همچنین، طراحی اختصاصی درب‌های یخچال‌های ال جی که به آن‌ها InstaView گفته می‌شود، باعث می‌شود بدون این که درب یخچال را باز کنید بتوانید محتوای داخل آن را مشاهده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید یخچال

 

پاناسونیک

بهترین مارک یخچال فریزر خارجی

برند پاناسونیک که یکی از برندهای خوب قدیمی است، در طراحی یخچال فریزرهای مدرن خود بسیار عالی عمل کرده و مدل‌های مینیمال، لوکس و جذابی در رنگ‌های مختلف تولید کرده است. علاوه بر طراحی جذاب بیرونی، داخل این یخچال فریزر نیز کشوهای چند لایه به منظور حفظ بهتر مواد غذایی قرار گرفته‌ است. این یخچال فریزرهای جذاب مصرف انرژی بسیار پایینی دارند و گزینه‌ی خوبی برای خانه‌ی شما به حساب می‌آیند. فیلترهای کاهش بوی نامطبوع و آنتی باکتریال که پاناسونیک در ساختار یخچال‌های خود به کار برده، موجب تازگی و سالم ماندن مواد غذایی از جمله سبزیجات و میوه‌ها شده و از بو گرفتن فضا جلوگیری می‌کند.

سینجر

سینجر یکی دیگر از برندهای نام آشنا در میان ایرانیان است. کیفیت مرغوب و گنجایش بالای یخچال فریزرهای دوقلوی سینجر نیز باعث شده تا بتوانیم این برند را یکی از بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی نیز بدانیم. یخچال و فریزرهای سینجر، مجهز به سیستم کنترل دما هستند و به‌راحتی می‌توانید دمای یخچال و فریزر را جداگانه و با توجه به نیاز تنظیم کنید. برند سینجر، به منظور حفظ محیط زیست، یخچال فریزرهایی تولید کرده که فاقد گازهای مضر برای جو هستند. همچنین، رده‌ی پایین مصرف انرژی، باعث شده تا این محصولات، هزینه‌ی زیادی روی قبض برق شما نیاورند.

امرسان

یخچال امرسان

برند امرسان را در میان بهترین برندهای یخچال ایرانی نباید فراموش کنیم؛ چرا که از دیرباز، این برند یخچال فریزرهای باکیفیت و مرغوبی را با قیمتی مناسب نسبت به برندهای خارجی تولید کرده و البته امکانات خوبی را متناسب با تکنولوژی روز در محصولات خود استفاده کرده است. امرسان تلاش کرده تا علاوه بر یخچال‌های مدرن که اکثرا رنگ‌بندی نقره‌ای، سفید و مشکی دارند، یخچال‌های طرح کلاسیک را نیز با تکنولوژی روز و رنگ‌بندی شاد تولید کند تا سلیقه‌های مختلف را پوشش داده باشد. همچنین، یخچال‌هایی با ظرفیت‌های گوناگون و اندازه‌های مختلف تولید کرده. علاوه بر این‌ها، یخچال فریزرهای دو قلو، ساید، هتلی، و همینطور تک را در مدل‌های مختلف در یخچال امرسان پیدا خواهید کرد.

ایکس ویژن

بهترین برند یخچال ایرانی ایکس ویژن

ایکس ویژن یکی دیگر از برندهایی است که جزو بهترین برند یخچال ایرانی محسوب می‌شود. محصولات این برند با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارند توانسته‌اند در مدت زمانی کوتاه طرفداران زیادی بین خریداران پیدا کنند. ایکس ویژن یخچال‌های متفاوتی در مدل‌های یخچال دو قلو، یخچال در از بالا و یخچال ساید باید ساید تولید می‌کند که بسته به نیاز و فضای خالی آشپزخانه می‌توانید اقدام به خرید کنید. تمامی این یخچال‌ها از به روزترین امکانات استفاده می‌کنند و در برخی موارد نسبت به رقبای خارجی نیز برتری دارند. یخچال ایکس ویژن قیمت‌های متفاوتی دارند و همواره با توجه به نیاز می‌توانید گزینه‌ای مناسب پیدا کنید. موتورهای به کار برده شده در یخچال‌های این برند ایرانی همگی با کیفیت هستند و  مصرف انرژی کمی نیز دارند. اغلب یخچال‌های جدید ایکس ویژن یخ زدا نیز دارند و از برفک زدن دستگاه جلوگیری می‌کنند.

بهترین مارک یخچال ساید بای ساید

یخچال‌ ساید بای ساید برای آشپزخانه‌هایی که فضای کافی دارند و همین‌طور خانواده‌های پر جمعیت گزینه‌های بسیار مناسبی است.

در میان برندهای گوناگونی که یخچال فریزرهای ساید تولید کرده‌اند، برخی برندها عملکرد بهتری داشته ‌اند. از این برندها می‌توانیم به یخچال جی پلاس در میان برندهای ایرانی اشاره داشتیم و همینطور در میان برندهای خارجی، یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ بسیار محصولات مرغوبی به شمار می‌آیند که کشوهای بزرگ برای ذخیره سازی مواد خوراکی در حجم بالا و موتور قدرتمند و کم‌مصرف دارند.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید یخچال ساید

 

بهترین مارک یخچال دو قلو

یخچال‌ دو قلو یکی از محبوب‌ترین انواع یخچال فریزر به شمار می‌اید. این یخچال فریزرها را می‌توانید به سلیقه‌ی خود و در صورت داشتن فضای کافی در کنار هم قرار دهید یا اگر خواستید، جدا از هم بگذارید. هیمالیا و اسنوا، دو مورد از بهترین مارک‌ها در تولید یخچال فریزر دو قلو هستند که هم از نظر طراحی و هم ساختاری، بسیار مناسب هستند. اگر قصد خرید بهترین مارک یخچال دوقلو خارجی را داشته باشید، از بهترین برندهای موجود، می‌توانیم به برند سامسونگ و ال جی اشاره داشتیم.

 

 

جمع‌بندی

همانطور که متوجه شدید، از آن‌جا که تقریبا تمامی برندهای سرشناس ویژگی‌ها و امکانات خوبی را به یخچال فریزرهای خود اختصاص داده‌اند، پاسخ به سوال بهترین مارک یخچال چیست؟ یا بهترین مارک یخچال ایرانی کدام است کار راحتی نیست. با این حال، ما تعدادی از برندهای خوب خارجی و ایرانی را که توانسته‌اند رضایت بالایی میان کاربران داشته باشند برای شما در این مطلب معرفی کردیم که بتوانید به راحتی اقدام به خرید یخچال و فریزر مورد نظر خود کنید. توجه داشته باشید که با مراجعه به وبسایت تکنولایف نیز می‌توانید مدل‌های مختلف یخچال فریزر از جمله ساید بای ساید، دو قلو، هتلی و … را مشاهده کرده و با مقایسه محصولات، خرید خود را انجام دهید.

پرسش‌های متداول

بهترین مارک یخچال خارجی کدام است؟

انتخاب بهترین مارک کاری سلیقه‌ای است و به فاکتورهای مورد نظر در انتخاب یخچال فریزر مربوط می‌شود. با این حال، سامسونگ و ال جی دو مورد از بهترین برندهای خارجی موجود در بازار به شمار می‌آیند.

بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی چیست؟
اسنوا و هیمالیا، دو تا از برندهای خوب و معتبر ایرانی هستند که یخچال‌های دوقلوی بسیار مرغوبی تولید کرده‌اند.
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84/
ads
ads