داغ ترین ها :
بهترین ساعت هوشمند ضد آب

بهترین ساعت هوشمند ضد آب

موقع خرید ساعت هوشمند، موارد مختلفی را ملاک قرار می‌دهیم. برای خیلی از افراد برند ساعت مهم است، برای دسته‌ای دیگر شکل ظاهری یا دسته‌ای هم به قیمت آن اهمیت می‌دهند. یکی دیگر از معیارهایی که خیلی از افراد به آن توجه می‌کنند، قابلیت ضدآب بودن ساعت هوشمند است. این ویژگی، یکی از فاکتورهایی است که باعث می‌شود بتوانید ساعت را به مدت بیشتری روی دست ببندید و نه موقع حمام کردن، نه موقع شنا و نه حین شستن دست‌ها نیاز به باز کردن ساعت نیست. در این مقاله نگاهی به بهترین ساعت های هوشند ضد آب می‌اندازیم. اگر شما هم قصد خرید ساعت هوشمندی دارید که ضد آب باشد و نیاز نباشد هنگام استفاده از آب از دست خود بازش کنید، این مقاله را از دست ندهید.

 

قیمت ساعت هوشمند ضد آب در تکنولایف: خرید ساعت هوشمند ضد آب

 

اپل واچ اولترا 2 بند اوشن

اپل واچ اولترا 2 بند اوشن

اپل واچ اولترا 2 نسل جدیدتر اپل واچ اولترا است و با بهبودهایی روانه بازار شده تا بتواند خود را یکی از بهترین و مقاوم‌ترین ساعت‌های هوشمند جهان معرفی کند. البته تغییرات این ساعت نسبت به نسل قبلی خیلی ارتباطی به بحث ضد آب بودن آن ندارد و این ساعت هنوز تا عمق 100 متری در برابر ورود آب مقاوم است و می‌تواند تا عمق 40 متری نیز در برابر غواصی کردن مقاومت کند.

روشنایی نمایشگر در این محصول از 2000 نیت به 3000 نیت افزایش کرده و تراشه S9 نیز حالا 30 درصد عملکرد سریع‌تری نسبت به نسل قبلی دارد. سنسورهای سلامتی اپل واچ اولترا 2 به اندازه 25 درصد دقیق‌تر از قبل شده‌اند و حافظه داخلی نیز از 32 به 64 گیگابایت افزایش پیدا کرده است. قابلیت Double Tap نیز به این ساعت اضافه شده و به شما امکان می‌دهد تا با یک دست هم با این ساعت کار کنید.

 

قیمت اپل واچ اولترا 2 بند اوشن

 

اپل واچ اولترا بند اوشن

ساعت اپل واچ اولترا اوشن بند

یکی از بهترین ساعت های ضد اب هوشمند، اپل واچ اولترا است که سازگاری بسیار خوبی برای شنا کردن و استفاده زیر آب دارد. بند اوشن این ساعت که مخصوص استفاده زیر آب ساخته شده، دارای حفره‌هایی است که از سنگین شدن ساعت بعد از خیس شدن جلوگیری می‌کند. این ساعت که از WatchOS 9 استفاده می‌کند، با ios نسخه ۱۶ به بالا سازگاری دارد، تا عمق ۱۰۰ متر نسبت به خیس شدن مقاوم است و غواصان می‌توانند این ساعت را هنگام غواصی بر دست داشته باشند. 

نمایشگر این ساعت، از نوع Retina LTPO OLED است که روشنایی آن به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد و رزولوشنی برابر با ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل دارد. اپل برای این ساعت، از پردازنده‌ی Apple S8 استفاده کرده و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، به علاوه‌ی ۱ گیگابایت رم نیز در نظر گرفته است. 

ویژگی‌های جذاب دیگری که می‌تواند کاربر را به انتخاب و خرید ساعت اپل واچ اولترا اوشن بند ترغیب کند، قابلیت مکالمه‌ی ساعت، پشتیبانی و نمایش اعلانات به زبان فارسی، و باتری ۵۴۲ میلی آمپر ساعتی آن است که تا ۳۶ ساعت بازدهی دارد.

 

قیمت اپل واچ اولترا اوشن بند

 

اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9 در کنار ویژگی‌های جدید و جذابی که دارد تا عمق 50 متری نیز در برابر ورود آب مقاوم است و شما با خیالی آسوده می‌توانید از آن در استخر استفاده کنید. این ساعت پنلی با 2000 نیت روشنایی دارد و از قابلیت جدید و جذاب Double Tap برخوردار است. این مدل تراشه جدید و قدرتمندتری دارد و حافظه آن نیز در مقایسه با نسل قبلی از 32 به 64 گیگابایت افزایش یافته است. همه این پکیج و بهبودها با قیمت نسل قبلی در اختیار قرار گرفته تا این مدل ارزش خرید بالایی داشته باشد.

اپل واچ سری 9

پنل این ساعت یکی از بهترین‌های موجود در بازار است و قابلیت Double Tap به شما امکان می‌دهد که تنها با یک دست و با نوعی ژست حرکتی بتوانید با ساعت کار کنید. برای این کار کافیست نوک انگشت شست و اشاره خود را دو بار به هم بزنید تا سنسورهای ساعت متوجه این موضوع شوند و دستور مرتبط را انتقال دهند و مثلا تماس دریافتی پاسخ داده شود. این محصول طبق انتظاری که از اپل داریم دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی است و از نظر شارژدهی نیز مشابه نسل قبلی عمل می‌کند.

 

قیمت اپل واچ سری 9

 

سامسونگ گلکسی واچ سری 6

گلکسی واچ سری 6 در دو مدل گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک روانه بازار شد و از نظر مقاومت در برابر آب و ضربه و موارد این‌چنینی هیچ تفاوتی بین این دو مدل دیده نمی‌شود. این ساعت از گواهی IP68، گواهی 5ATM و همچنین گواهی MIL-STD-810H پشتیبانی می‌کند و این یعنی شما می‌توانید با آن به راحتی شنا کنید و در محیط‌هایی مانند صحرا و ساحل بروید. گواهی نظامی نیز باعث می‌شود تا این گلکسی واچ بتواند تغییرات دمایی و ضربه‌های وارده را تاب بیاورد و سالم بماند.

سامسونگ گلکسی واچ سری 6

نمایشگر گلکسی واچ 6 و 6 کلاسیک نسخه 44 و 47 میلی‌متری اندازه‌ای 1.47 اینچی دارد و از نوع سوپر امولد است. این صفحه نمایش رزولوشن 480 در 480 دارد و وضوح عالی 453 را پیش روی شما قرار می‌دهد. نمایشگر این دو ساعت در نسخه 43 و 40 میلی‌متری نیز 1.31 اینچی است و رزولوشن 432 در 432 دارد. کیفیت این پنل‌ها واقعا عالی است و هیچ ایرادی نمی‌توان به آن وارد کرد، به‌خصوص که نسخه کلاسیک دارای حلقه چرخان اطراف صفحه نمایش است و می‌تواند پیمایش در منوها را برای شما ساده‌تر کند.

شما هنگام شنا کردن با این ساعت هوشمند با صفحه گرد می‌توانید به روی عملکرد سنسورهای ضربان قلب و اکسیژن خون نیز حساب باز کنید. این ساعت در حین فعالیت ورزشی وضعیت بدنی شما را تحت نظر دارد و در صورت بالا رفتن غیر طبیعی ضربان قلب یا کاهش غیر طبیعی اکسیژن خون به شما هشدار می‌دهد. این دو ساعت از نظر سخت افزاری نیز به لطف اگزینوس W930 حدود 18 درصد قوی‌تر شده‌اند و از رم 2 گیگابایتی به‌جای رم 1.5 گیگابایتی استفاده می‌کنند.

 

قیمت گلکسی واچ 6 کلاسیک

 

قیمت گلکسی واچ 6

 

سامسونگ گلکسی واچ ۴

galaxy watch 4 ضدآب است؟

یکی از ساعت‌های خوب سامسونگ که توجه کاربران طرفدار اندروید را به خود جلب کرده، گلکسی واچ ۴ است. سامسونگ در کنار قابلیت‌های مختلفی که به این ساعت داده، آن را تا عمق ۵۰ متر نیز نسبت به آب مقاوم ساخته و به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی تبدیل شده که ساعت هوشمند ضدآب می‌خواهند. 

این ساعت جذاب و زیبا که با سیستم عامل اندروید ۶ به بالا سازگار است، دارای یک نمایشگر گرد سوپر AMOLED است و رزولوشن آن به ۴۵۰ در ۴۵۰ پیکسل می‌رسد. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱.۵ گیگابایت رم، فضای کافی را در اختیار کاربر می‌گذارد که بتواند در این ساعت موزیک یا بازی ذخیره کند. این ساعت، دارای میکروفون هم هست به همین خاطر می‌توانید از طریق بلوتوث تماس‌های خود را جواب دهید یا با دیگران تماس بگیرید. سنسورهای گوناگونی نظیر ژیروسکوپ، گام شمار، شتاب سنج، نوار قلب و کنترل سطح اکسیژن در کنار مودهای ورزشی متنوع قابلیت‌هایی هستند که سامسونگ برای این ساعت جذاب در نظر گرفته است.

 

قیمت گلکسی واچ ۴

 

اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری ۸

یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند ضد آب که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم، سری ۸ از مجموعه ساعت‌ اپل است که علاوه بر ضدآب بودن قابلیت‌های جذاب دیگری را نیز داراست.

این ساعت هوشمند که مختص کاربران ios است، با ios نسخه‌ی ۱۴ به بالا سازگار می‌شود و کاربر می‌تواند به سنسورها و قابلیت‌های مختلفی دسترسی داشته باشد. از این قابلیت‌ها، باید به فشارسنج، قطب‌نما، سنجش‌گر اکسیژن خون و چند سنسور سلامت دیگر اشاره کنیم که همگی از دقت بسیار خوبی برخوردار هستند اما ممکن است کاربر ایرانی نتواند از تمامی این ویژگی‌ها بهره ببرد. همچنین حالات ورزشی مختلف آن به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید در حین انجام ورزش‌های مختلف، وضعیت جسمانی خود را پیگیری کنید. یکی از حالات ورزشی ساپورت شده در این ساعت، شنا کردن است بنابراین شما موقع شنا، شستن دست‌ها و دوش گرفتن می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی، ساعت را روی دست خود داشته باشید. اپل برای این ساعت ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که میزان قابل توجهی است. علاوه بر آن، این ساعت هم از قابلیت مکالمه برخوردار است، هم زبان فارسی را پشتیبانی کامل می‌کند و می‌توانید اعلانات و پیام‌های خود به زبان فارسی را روی ساعت دریافت کنید. دستیار صوتی Siri نیز برای این ساعت قابل استفاده است و می‌توانید در مواقعی که به موبایل خود دسترسی نداشتید، از ساعت بخواهید تا یک سری فرامین را برای شما اجرا کند. مثلا با کسی تماس بگیرد یا موزیک را پخش و قطع کند.

 

قیمت اپل واچ سری ۸ ۴۵ میلی متری

 

 

 

آمیزفیت GTS 4 mini

بهترین ساعت های ضد آب

ساعت هوشمند جی تی اس ۴ مینی نسبت به ساعت‌های پرچمدار اپل و سامسونگ قیمت مناسب‌تری دارد و از آن‌جا که با گوشی‌های اندرویدی و اپل سازگار می‌شود، انتخاب مناسبی برای تمام کاربران به حساب می‌آید. با اینکه امکانات نسبتا کمتری را در خود جای داده برای مثال، قابلیت مکالمه ندارد، اما نسبت به آب مقاومت دارد و یکی از گزینه‌های جذاب برای کسانی است که به دنبال اسمارت واچ با قابلیت ضدآب هستند. 

این ساعت هوشمند امیزفیت ۳۱ گرم وزن دارد و نمایشگر مستطیلی آن در نگاه اول کاربر را یاد اپل واچ می‌اندازد. اندازه نمایشگر ۱.۶۵ اینچ است و رزولوشن ۳۸۴ در ۳۳۶ پیکسل دارد. این ساعت سنسورهای کارآمدی نظیر ردیابی چرخه پریود، حسگر ضربان قلب، پایش‌گر وضع استرس و پایش‌گر سطح اکسیژن خون است. تا ۱۲۶ مود ورزشی نیز توسط GTS 4 mini پشتیبانی می‌شود که همانطور که زودتر گفتیم، شنا نیز یکی از آن‌ها است. ساعت از یک باتری ۲۷۰ میلی آمپر ساعتی انرژی خود را تامین می‌کند که در صورت استفاده‌ی عادی، تا ۱۵ روز ماندگار است و استفاده‌ی سنگین نیز باتری را تا ۸ روز نگه می‌دارد. 

 

قیمت ساعت GTS 4 mini

 

سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو

galaxy watch 5 pro waterproof

یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند در سری گلکسی واچ سامسونگ، گلکسی واچ ۵ پرو است. این ساعت با دستگاه‌های اندرویدی ۶ به بالا سازگار است و همانطور که انتظار می‌رود، یکی از بهترین ساعت های هوشمند ضد آب در حال حاضر است. این ساعت مجهز به سنسورهایی نظیر شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، پایش‌گر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، و تعدادی سنسور کارآمد دیگر است. همچنین، قابلیت تماس، نمایش اعلانات و پیام‌های گوشی و همینطور پخش موسیقی است. بنابراین در زمان‌هایی که به موبایل خود دسترسی نداشته باشید، می‌توانید با ساعت هوشمند خود تماس بگیرید، تماس جواب دهید یا پیام‌های خود را مشاهده کرده و پاسخ دهید.

این ساعت از یک باتری فوق‌العاده‌‌ی ۵۹۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که تا ۸۰ ساعت ماندگاری دارد. امکان شارژ وایرلس نیز برای این ساعت وجود دارد.

 

قیمت گلکسی واچ 5 پرو

 

هواوی GT 3 SE

بهترین ساعت ضداب هواوی چیست؟

برند هواوی نیز ساعت‌هایی تولید کرده که قابلیت‌های متنوعی دارند. GT 3 SE یکی از این ساعت‌هاست. این ساعت، هم با گوشی‌های اندرویدی و هم با ios سازگار است و خوشبختانه از زبان فارسی در اعلانات و پیام‌ها پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌ای که این ساعت را در این لیست قرار داده نیز، مقاومت آن در برابر آب تا عمق ۵۰ متر است.

این ساعت هوشمند هواوی دارای نمایشگر گرد ۱.۴۳ اینچی از نوع AMOLED است که دارای سنسورهای سلامتی و ورزشی متنوعی از جمله پایش وضع خواب، سطح اکسیژن خون، هشدار نوشیدن آب، یادآور مصرف دارو و  چرخه‌ی پریود، پایش‌ سطح استرس، پایش وضع و کیفیت خواب و پشتبانی از ۱۰۰ نوع برنامه ورزش است. این ساعت دارای میکروفون است و به کمک آن، افراد می‌توانند از طریق بلوتوث تماس‌ نیز برقرار کنند. باتری این ساعت، تا ۱۴ روز ماندگاری دارد و اگر به‌صورت سنگین از آن استفاده کنید، باز هم باتری به مدت یک هفته جوابگو خواهد بود.

 

قیمت ساعت هواوی GT 3 SE

 

 

خرید انواع ساعت هوشمند 5 میلیونی در تکنولایف: ساعت هوشمند تا 5 میلیون

اپل واچ سری SE 2022

Applewatch SE

یکی دیگر از اپل واچ‌های موجود در این لیست، سری SE است. این ساعت نیز مانند اپل واچ‌های پیشین که معرفی شد تا عمق ۵۰ متر نسبت به آب مقاومت دارد و می‌تواند هنگام انجام ورزش‌های آبی یا استحمام آن را روی دست داشته باشید. این ساعت هوشمند مستطیلی تنها ۳۳ گرم وزن دارد و مانند اپل واچ‌های دیگر ساعت سبکی قلمداد می‌شود. مناسب کاربری‌های روزمره است و از سنسورهایی نظیر شتاب‌سنج، فشارسنج، و دیگر سنسورهای سلامتی برخوردار است. نمایشگر به کار رفته در سری SE 2022، از نوع Retina است که رزولوشنی به اندازه‌ي ۳۶۸ در ۴۴۸ پیکسل دارد و اندازه‌ی نمایشگر، برابر با ۱.۷۸ اینچ است. این ساعت، به واسطه‌ی باتری ۲۹۶ میلی آمپر ساعت خود، تا ۱۸ ساعت بازدهی دارد و همانطور که از هر اپل واچی انتظار می‌رود، قابلیت مکالمه و نمایش اعلانات و پیام‌ها به زبان فارسی هم دارد.

 

قیمت اپل واچ سری SE 2022

 

شیائومی S1 Active

xiaomi s1 active

برند شیائومی یکی دیگر از برندهایی است که میان کاربران به خوبی شناخته شده است. این برند، با تولید ساعت‌های هوشمندی که هم با اندروید و هم ios سازگار هستند اما قیمت‌های پایین‌تری دارند، توانسته به خوبی رضایت کاربران را جلب کند.

این ساعت شیائومی، یک ساعت هوشمند بسیار کارآمد است که از ۱۱۷ مود ورزشی پشتیبانی می‌کند و به از سنسورهایی نظیر پایش وضع خواب، پایش سطح اکسیژن، پایش ضربان قلب و خیلی دیگر دسترسی دارد. همچنین، با برنامه‌های فیتنس اختصاصی اپل نیز قابل سازگاری است. این ساعت دارای نمایشگر گرد AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است که کیفیت بسیار خوبی دارد. 

این ساعت، از یک باتری ۴۷۰ میلی امپر ساعتی استفاده می‌کند که با استفاده عادی از آن تا ۱۲ روز نیازی به شارژ مجدد نیست. این ساعت، تا عمق ۵۰ متر به مدت ۱۰ دقیقه مقاومت نسبت به آب دارد اما بیش از آن نباید خیس شود. بنابراین موقع دوش گرفتن‌های سریع، شستن ظرف‌ها یا یک آب تنی کوتاه مدت می‌توانید آن را استفاده کنید.

 

قیمت ساعت شیائومی S1 Active

 

جمع‌بندی

همانطور که متوجه شدید، ضدآب بودن قابلیتی است که برندهای معتبر برای ساعت‌های پرچم‌دار خود لحاظ کرده‌اند. میزان مقاومت ساعت‌ها در برابر آب نیز میزان یکسانی نیست و برخی از آن‌ها برای مدت‌ طولانی در برابر آب مقاوم هستند و برخی نیز، مدت زمان کوتاه‌تری را در برابر خیس شدن تاب می‌آورند. ساعت‌هایی که در این مقاله معرفی شدند، تعدادی از بهترین ساعت‌های هر برند هستند و با داشتن آن‌ها، شما می‌توانید به ویژگی‌های بسیار بیشتری نیز دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند ضد آب چیست؟

بهترین ساعت هوشمند اسمارت واچ در حال حاضر اپل واچ اولترا با بند اوشن است که تا عمق ۱۰۰ متر ضد آب است و به‌طور اختصاصی برای کسانی مانند غواصان ساخته شده که زمان زیادی را در آب سپری می‌کنند.

آیا ساعت شیائومی S1 Active در برابر آب مقاوم است؟

این ساعت به مدت ۱۰ دقیقه نسبت به آب مقاومت دارد؛ بنابراین برای دوش گرفتن سریع یا صرفا شستن دست‌ها نیازی نیست آن را از دست دربیاورید. اما شنا کردن با آن توصیه نمی‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

4 نظر

  1. A.alone

    ساعتی که برای شنا کردن طولانی مناسب باشه وقیمتش مناسب باشه ، چی پیشنهاد میدین؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به A.alone

      سلام با چه بودجه‌ای؟
  2. ….

    سلام
    ساعت K59 PRO هوشمند ضد آبه؟

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به ....

      سلام. نسبت به پاشش آب مقاومت داره اما برای شنا کردن یا دوش گرفتن توصیه می‌کنیم که ساعت رو از دست باز کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b6%d8%af-%d8%a2%d8%a8/
ads
ads