داغ ترین ها :
بهترین پرینترهای hp و مدل های پرفروش بازار

بهترین پرینترهای hp و مدل های پرفروش بازار

یکی از بزرگ‌ترین و برترین برندهایی که در زمینه ساخت پرینترها فعالیت می‌کند HP است. این سازنده آمریکایی هم در زمینه پرینترهای خانگی فعالیت دارد و هم مدل‌های اداری و چندکاره. اچ پی پرینترهای لیزری و جوهرافشان تولید می‌کند و بسته به نیاز خود می‌توانید از بین تنوع بالای این برند پرینتر مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. برای این که فرآیند انتخاب پرینتر برای شما ساده‌تر شود، ما در ادامه بهترین پرینترهای hp را معرفی خواهیم کرد، پس در ادامه همراه تکنولایف باشید.

بهترین مدل پرینترهای hp

در ابتدا به سراغ چند مدل پرینتر خانگی می‌رویم و در ادامه مدل‌های اداری و گران‌تر را به شما معرفی می‌کنیم. توجه داشته باشید که قیمت پرینترهای HP از کم به زیاد مرتب شده‌اند.

 

انواع مدل پرینتر اچ پی را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: پرینتر hp

 

پرینتر اچ پی Laser 107w لیزری

اگر به یک پرینتر ارزان‌قیمت نیاز دارید که امکان اتصال به وای فای را داشته باشد این محصول از اچ پی می‌تواند یک گزینه بسیار جذاب برای شما باشد. سرعت چاپی این پرینتر برابر با 20 برگه در دقیقه است و رزولوشنی برابر با 1200 در 1200 دارد و اچ پی توصیه کرده که بین 100 تا 1500 چاپ در ماه با این پرینتر انجام دهید.

بهترین مدل پرینترهای hp

توجه داشته باشید که این مقدار حداکثر توان این پرینتر نیست و شرکت‌های برای این که محصولات طول عمر بیشتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنند که عدد چاپ را در بازه مشخصی نگه دارید. به لطف برخورداری از وای فای شما به راحتی می‌توانید محتوای مورد نظر را با این پرینتر چاپ کنید.

 

پرینتر اچ پی Laser 107w لیزری

 

پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M28a لیزری چندکاره

اگر در پی بهترین پرینترهای سه کاره hp هستید این مدل با توجه به قیمت مناسب، می‌تواند انتخاب جذابی باشد. این پرینتر 5.4 کیلوگرم وزن دارد و می‌توانید سه کار پرینت، کپی و اسکن را انجام دهد. رزولوشن در نظر گرفته شده برای کپی برابر با 400 در 600 است و سرعت پرینتر به 18 چاپ در دقیقه می‌رسد. رزولوشن پرینت اما 600 در 600 است و این محصول می‌تواند در ماه تا 8000 چاپ را انجام دهد.

بهترین پرینترهای سه کاره hp

در زمینه اسکن نیز رزولوشن این مدل به 1200 در 1200 می‌رسد و شما به غیر از خانه حتی در شرکت‌های کوچک نیز می‌توانید از این محصول جذاب استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای این مدل قابلیت ADF یا چاپ دورو در نظر گرفته نشده است و در صورت نیاز به این قابلیت‌ها باید به سراغ‌ مدل‌های گران‌تری بروید.

 

پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M28a لیزری چندکاره

 

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید پرینتر

 

پرینتر اچ پی LaserJet Pro M501dn لیزری

اگر به یک پرینتر اداری نیاز دارید ولی چند کاره بودن آن برایتان مهم نیست حتما نگاهی به این مدل داشته باشید. اولین تفاوت این پرینتر با مدل‌های خانگی قبلی این است که توان ماهانه آن به 100000 چاپ می‌رسد، هرچند که اچ پی توصیه کرده تا این عدد را بین 1500 تا 6000 عدد نگه دارید تا بتوانید مدت طولانی‌تری از پرینتر خود استفاده کنید و دیرتر به تعمیر نیاز پیدا کنید.

بهترین پرینتر hp

رزولوشن این پرینتر مانند بسیاری از محصولات دیگر 600 در 600 است و تا 600 در 4800 قابلیت افزایش دارد. یکی از برتری‌های دیگر این پرینتر سرعت چاپ آن به حساب می‌آید؛ چرا که این مدل می‌تواند در هر دقیقه تا 45 چاپ را انجام دهد که عملکردی فوق‌العاده است. این پرینتر از قابلیت چاپ دورو نیز برخوردار است و نمایشگری کوچک برای نمایش اطلاعات دارد.

 

پرینتر اچ پی LaserJet Pro M501dn لیزری

 

پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M428fdw لیزری چندکاره

بسیاری از افراد به پرینتری نیاز دارند که بتواند به غیر از کار چاپ، کار کپی، اسکن و حتی فکس را نیز انجام دهد. این پرینتر از hp یک محصول همه‌کاره است و می‌تواند از پس کارهایی مانند پرینت، کپی، اسکن، فکس و ایمیل بربیاید. توان کار ماهانه این مدل به 80000 می‌رسد به توصیه hp بهتر است آن را بین 750 تا 4000 عدد نگه دارید. این پرینتر می‌تواند در هر دقیقه بین 40 الی 42 چاپ انجام دهد که سرعت بسیار خوبی ارزیابی می‌شود.

بهترین پرینترهای چندکاره hp

جالب است بدانید که برای این محصول قابلیت چاپ دورو، قابلیت ADF و همچنین اتصال به وای فای در نظر گرفته شده تا این مدل را جزو بهترین پرینترهای چند کاره اداری به حساب بیاوریم. این پرینتر 13 کیلوگرم وزن دارد و از رزولوشن 1200 در 1200 استفاده می‌کند. در نهایت ناگفته نماند که این مدل از نمایشگری 2.7 اینچی از نوع تاچ اسکرین بهره می‌برد تا بسیار راحت بتوانید با آن کار کنید. در واقع اگر در پی بهترین پرینترهای چندکاره hp هستید این مدل می‌تواند یک انتخاب بی‌نقص برای شما باشد، محصولی که توان کار بالایی هم دارد و از پس چاپ دورو نیز برمی‌آید.

 

پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M428fdw لیزری چندکاره

 

جمع بندی

در این مطلب چند نمونه از پرینترهای خانگی و اداری hp را به شما معرفی کردیم. این محصولات را می‌توانید از سایت تکنولایف با بهترین گارانتی پرینترهای hp و با بهترین قیمت خریداری کنید و در سریع‌ترین حالت ممکن درب منزل تحویل بگیرید. در نظر داشته باشید که حتما باید پرینتر را بر اساس نوع استفاده انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین پرینتر hp کدام است؟ پاسخ به این سوال بسته به نیاز و نوع استفاده شما دارد. اگر پرینتر خانگی می‌خواهید پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M28a لیزری چندکاره و اگر پرینتر اداری می‌خواهید پرینتر اچ پی LaserJet Pro MFP M428fdw لیزری چندکاره گزینه‌های جذابی هستند.

پرینتر لیزری بهتر است یا جوهر افشان؟ اگر به پرینت رنگی نیاز دارید بهتر است به سراغ مدل‌های جوهر افشان بروید ولی اگر می‌خواهید تعداد چاپ زیادی انجام دهید و هزینه هر چاپ کمترین حالت ممکن شود و همچنین سرعت چاپ برای شما اهمیت دارد به سراغ مدل‌های لیزری بروید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-hp/
ads
ads