داغ ترین ها :
راهنمای خرید ساندویچ ساز ( اسنک ساز) ایرانی و خارجی

راهنمای خرید ساندویچ ساز ( اسنک ساز) ایرانی و خارجی

اسنک ساز یا ساندویچ ساز، یکی از وسایلی‌ست که این روزها در اکثر آشپزخانه‌ها پیدا می‌شود به‌خصوص اگر فرزند کم‌سن‌وسال یا بدغذایی داشته باشید. اگر هم ساندویچ ساز ندارید، احتمالا قصد خریدش را دارید. در این صورت، راهنمای خرید ساندویچ ساز به شما کمک می‌کند تا انتخابی هوشمندانه داشته باشید که تا مدت‌ها کارآیی داشته باشد و راضی نگهتان دارد. در این مقاله، نکات مهمی که برای خرید یک اسنک ساز به آن‌ها نیاز دارید را بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

 

انواع ساندویچ ساز را می توانید از تکنولایف بخرید: ساندویچ ساز

ساندویچ ساز چیست؟

دستگاه ساندویچ ساز، یک دستگاه برقی است که با کمک آن قادر خواهید بود انواع ساندویچ‌ها را در زمانی کوتاه بسازید. خیلی از کودکان بدغذا، عاشق غذاهای ساندویچی هستند و شما با کمک دستگاه ساندویچ ساز، می‌توانید خیلی راحت مواد مغذی را در دل نان بگذارید و در عرض چند دقیقه، ساندویچی مفید و سالم و گرم برای فرزند خود آماده کنید. 

دستگاه ساندویچ ساز در حقیقت دو صفحه است که دو منبع حرارتی را در هر دو قسمت خود جای داده است. زمانی که نان تست یا وافل را در دل این دستگاه قرار می‌دهید و دستگاه را می‌بندید، از دو طرف به آن فشار و گرما وارد می‌شود و در عرض زمانی کوتاه، (نهایتا 10 دقیقه) غذا حاضر می‌شود. اگر معمولا وقت کمی برای غذا درست کردن دارید یا به میان وعده‌های ساندویچی علاقه زیادی دارید، اسنک ساز یکی از وسایل ضروری در خانه شماست. 

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید آون توستر

 

انواع ساندویچ ساز

دو نوع ساندویچ ساز در بازار وجود دارد. 

  1. ساندویچ ساز پننی ساز
  2. ساندویچ ساز مثلثی

یک مورد از نکات مهم هنگام خرید ساندویچ ساز ، توجه به نوع آن است؛ چرا که ممکن است به نیاز شما پاسخ ندهد. 

  • ساندویچ ساز پننی ساز، ساندویچ شما را گریل می‌کند و نوع ساندویچ سازی است که در کافه‌ها معمولا استفاده می‌شود. زمانی که ساندویچ را در این دستگاه بگذارید و صفحه را ببندید، ساندویچ بین این دو صفحه پرس می‌شود و حرارت می‌گیرد و بعد از چند دقیقه، آماده‌ است که آن را میل کنید.
  • نوع مرسوم‌تر ساندویچ ساز که خیلی از ما از آن استفاده می‌کنیم، ساندویچ ساز مثلثی است. این ساندویچ ساز می‌تواند چهارتایی، هشت تایی یا بزرگتر هم باشد و شما با توجه به میزان مصرف خود انتخاب می‌کنید که کدام دستگاه را تهیه کنید. یک مورد از راهنمای خرید ساندویچ ساز، این است که حتما دستگاه را با ظرفیت مورد استفاده خود تهیه کنید. صفحات این ساندویچ ساز، مربع‌هایی هستند که از وسط به صورت اریب برش خورده‌اند. پس از این‌که شما ساندویچ را درون صفحه قرار دهید و در آن را ببندید، به ساندویچ فشار آورده می‌شود و به شکل مثلث برش می‌خورد. 

بهترین مارک ساندویچ ساز

 

 

نکات قابل توجه و راهنمای خرید ساندویچ ساز

اندازه و ظرفیت دستگاه

دستگاه ساندویچ ساز در چند سایز و ظرفیت در بازار موجود است. اگر ۴ تکه ساندویچ در هر وعده برای شما کافی‌ست، نیاز نیست دستگاه ۸ تکه تهیه کنید. اگر هم تعداد افراد خانه زیاد است یا معمولا برای مهمانی‌هایتان اسنک آماده می‌کنید، دستگاهی با ظرفیت بالا لازم دارید تا در زمانی کوتاه، کارتان راه بیفتد. 

صفحه ساندویچ ساز

در راهنمای خرید ساندویچ ساز، مهمترین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم، صفحه و جنس آن است؛ چرا که با غذای شما به‌طور مستقیم در ارتباط است. صفحه‌ای که با کیفیت است، در برابر حرارت آسیب نمی‌بیند یا خطرآفرین نمی‌شود، موجب رشد و ازدیاد باکتری نمی‌شود، و پس از اتمام کار به راحتی تمیز می‌شود.

ساندویچ سازی که تهیه می‌کنید، باید صفحات نچسب و غیرسمی داشته باشد. از آن‌جا که برخی صفحات در اثر حرارت دیدن می‌توانند مضر شوند و یا هنگان تمیز کردنشان با چالش مواجه شویم، بهتر است از صفحات تمام سرامیکی یا چدنی استفاده کنید. این صفحات، در برابر حرارت مواد سمی تولید نمی‌کنند و اگر کمبود آهن دارید، به تامین آهن بدنتان کمک می‌کنند.

قیمت ساندویچ ساز

یکی دیگر از نکات مهم خرید ساندویچ ساز که احتمالا بالاترین اهمیت را دارد، قیمت دستگاه است. دستگاه در بازه قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد. احتمال خراب شدن جنس‌های ارزان قیمت بیشتر از اجناس گران‌قیمت است اما نمی‌توان به‌طور حتم گفت که گران بودن اسنک ساز به معنای باکیفیت بودن آن است. برخی از اسنک‌سازهای گران هم مناسب مصارف خانگی نیستند و برای استفاده در رستوران‌ها و کافه‌ها ساخته می‌شوند. بهتر است در کنار قیمت، به کارآیی دستگاه، جنس صفحات و برند سازنده هم توجه داشته باشید تا در نهایت بتوانید محصولی متناسب با بودجه خود، و با کیفیت تهیه کنید.

 

 

بهترین مارک ساندویچ ساز (ایرانی و خارجی)

نمی‌توان یک مورد را به عنوان بهترین مارک معرفی کرد. قطعا برندهای مطرح داخلی و خارجی، اسنک‌سازهایی با استاندارد جهانی و باکیفیت ساخته‌اند که هر کدام طرفداران خود را دارند.

۱. ساندویچ ساز ویداس 

برند ویداس، یک برند کاملا ایرانی است که از سال ۱۳۹۲، کار خود را با تولید چرخ گوشت آغاز کرد و بعد از مدتی، با محبوبیتی که پیدا کرد، وارد عرصه رقابت با دیگر برندهای داخلی و خارجی کرد. صفحات ساندویچ ساز ویداس از گرانیت نچسب تولید شده و موقع کار یا شستن آن، به هیچ مشکلی برنخواهید خورد.

راهنمای خرید ساندویچ ساز ( اسنک ساز) ایرانی و خارجی

 

قیمت ساندویچ ساز ویداس

 

 

۲. ساندویچ ساز پارس خزر 

پارس خزر جزء مطرح ترین برندهای ایرانی است که از سال‌ها پیش تا به امروز، محصولات مختلفش مانند پلوپز پارس خزر در خانه‌های ما موجود بوده و تمامی استانداردهای جهانی در ساخت آن‌ها رعایت شده. اسنک ساز پارس خزر با ظرفیت‌های مختلف و توان‌‌های مصرفی گوناگون، از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار هستند.

"انواع ساندویچ ساز

 

قیمت ساندویچ ساز پارس خزر

 

۳. ساندویچ ساز بلانتون 

دیگر برند ایرانی که از سال ۱۳۹۸ کار خود را در تولید و عرضه لوازم خانگی برقی آغاز کرد، برند بلانتون است. ساندویچ‌سازهای برند Blanton جزء دستگاه‌هایی هستند که اگر قصد خرید ساندویچ ساز دارید، توصیه می‌کنیم در نظر داشته باشید.
قیمت ساندویچ ساز بلانتون

 

۴. ساندویچ ساز کنوود 

برند کنوود یکی از برندهای مطرح جهانی در ساخت لوازم خانگی است. احتمالا خیلی از محصولات این برند در خانه‌های ما وجود دارد و کارآیی بالایی برایمان داشته‌اند. اعتبار برند کنوود در بین مردم بسیار بالاست و احتمالا هنگام خرید اسنک ساز هم این برند را در نظر خواهید داشت. ساندویچ سازهای کنوود با ظرفیت‌های مختلف و صفحات گریل و اسنک، جزء گزینه‌هایی است که ناامیدتان نخواهد کرد.

راهنمای خرید ساندویچ ساز

۵. اسنک ساز دی اس پی 

برند DSP یک برند باکیفیت چینی است که لوازم خانگی برقی آن در بازار ایران به‌وفور یافت می‌شوند. اسنک سازهای این برند با قابلیت‌های مختلف، مانند صفحات گریل، به شما این امکان را می‌دهند که علاوه بر ساخت ساندویچ، غذاهای رژیمی خود را هم بدون روغن به‌خوبی طبخ کنید.

اسنک ساز

 

 

جمع‌بندی «راهنمای خرید ساندویچ ساز»

این روزها که معمولا وقت کمی برای آشپزی و تهیه غذاهای سالم داریم، وجود ساندویچ ساز در هر خانه‌ای ضروری است. با کمک این دستگاه می‌توان در زمانی کوتاه مواد غذایی مورد نظر را گریل یا ساندویچ کرد. در مقاله راهنمای خرید ساندویچ ساز، مواردی که برای تهیه ساندویچ ساز باید به آن‌ها توجه کنید را بررسی کردیم تا اگر قصد خرید دارید، بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%88%db%8c%da%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b2/
ads
ads