داغ ترین ها :
مقایسه هندزفری های بی سیم هایلو T15 و هایلو T19

مقایسه هندزفری های بی سیم هایلو T15 و هایلو T19

هندزفری‌های بی‌سیم از بهترین اختراع‌های بشر هستند که انسان‌ها را از دست سیم‌های اضافی و بلند یا کوتاه راحت کرده‌اند؛ سیم هندزفری از دست و پا گیرترین جانبی‌هایی است که مجبور به حمل آن در طول روز هستیم. اما با به‌وجود آمدن هندزفری‌های بی‌سیم دیگر مشکل دست و پاگیری سیم‌ها وجود ندارد. درست است که هندزفری‌های سیمی از بلندی صدای بیشتری بهره می‌برند، اما این میزان انقدر کم است که شاید هر کاربری متوجه تفاوت آن‌ها نشود. به‌همین دلیل است که هندزفری‌های بی‌سیم به سرعت رشد کردند و با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شدند. در این مطلب می‌خواهیم به مقایسه دو هندزفری موفق از برند بسیار خوب هایلو بپردازیم. مقایسه هایلو T15 و هایلو T19 که از بهترین های بازار در بازه قیمتی 500 تا 700 هزار تومان هستند. در ادامه به بررسی و مقایسه هایلو T15 و هایلو T19 می پردازیم؛ همراه ما باشید.

 

برای خرید هندزفری های بی سیم به سایت تکنولایف مراجعه کنید: قیمت هندزفری

 

مقایسه هایلو T15 و هایلو T19 از نظر طراحی و زیبایی

هدفون T15 هایلو شاید در نگاه اول بزرگ به نظر برسد، اما از طراحی خاص و منحصر به فردی استفاده می کند که الهام گرفته از پرنده فالکون است. گوشی های این هدفون به راحتی در گوش قرار می گیرند و به دلیل وزن کم و طراحی راحت، تا ساعت ها در گوش بدون ایجاد درد قرار می گیرد. هر گوشی هدفون هایلو T15 حدودا 3.7 گرم وزن دارد، اما باکس آن به دلیل حجم باتری بسیار بالا مقداری سنگین است.

از طرفی هایلو T19 طراحی جذاب اما قدیمی تری دارد، در نگاه اول با دیدن آن یاد ایرپاد 1 اپل می افتیم، اما با تغییر هایی در قسمت لاستیک گوشی ها و همچنین در بدنه آن. گوشی ها به خوبی در گوش می مانند و طراحی نسبتا سبکی دارند که باعث می شود به راحتی در گوش بدون ایجاد درد و حس بد تا ساعت ها باقی بماند. هر گوشی حدودا 4 گرم وزن دارد و باکس شارژ آن ها هم خیلی سنگین نیست.

در کل از نظر طراحی هر دو هدفون استاندارد هستند و شکل عجیبی ندارند، اما از نظر راحتی در گوش هدفون هایلو T15 بهتر است، هم به دلیل این که به طور کامل در گوش چفت می شود و همچنین بسیار کوچک و سبک است و از طراحی خاص بهره می برد. همچنین بدنه آن از جنس پلاستیک بسیار محکم ABS است که در صورت افتادن گوشی های هدفون آسیبی به آن وارد نمی شود.

 

 

مقایسه هایلو T15 و هایلو T19 از نظر ویژگی ها و کارایی

از نظر ویژگی و کاربردی بودن، هر دو هدفون بیشتر برای موسیقی بهتر هستند تا برای مکالمه، زیرا هیچ کدام قابلیت نویز کنسلینگ فعال ندارند اما هدفون هایلو T19 از چهار میکروفون برای انتقال و دریافت بهتر صدا استفاده می کند که در کم کردن نویز بسیار تاثیر گذار است.

از طرفی هایلو T15 بیشتر روی حالت موزیک و گیمینگ این هدفون کار کرده است، به طوری که با زدن 3 بار روی گوشی هدفون حالت گیمینگ فعال می شود و تاخیر صدا را به حداقل می رساند. این قابلیت باعث می شود شارژ هدفون ها زودتر تمام شود اما در عوض برای گیمرها قابلیت بسیار ویژه ای محسوب می شود که تاخیر صدا در بازی نداشته باشند.

مقایسه هندزفری های بی سیم هایلو t15 و t19

هر دو هدفون T15 و T19 دارای دکمه های لمسی هستند که قابلیت شخصی سازی از طریق برنامه هایلو را دارند، برای تغییر دادن دستورات لمسی هدفون ها باید ابتدا برنامه هایلو را دانلود کنید. یکی از برتری های T15 نسبت به T19 این است که این هدفون از گواهی IPX5 استفاده می کند، یعنی این هدفون ضد آب است و زیر باران هم می توانید از آن استفاده کنید.

از طرفی هایلو T19 دارای حسگر مادون قرمز است و زمانی که گوشی ها را از گوش در می آورید، به صورت اتوماتیک آهنگ متوقف و در زمان گذاشتن گوشی ها دوباره آهنگ پخش می شود. همچنین هدفون T19 هایلو دارای چیپست کوالکام است که باعث می شود کدک aptX را پشتیبانی کند، این کدک به حفظ کیفیت صدا و بلندی صدا کمک می کند. همچنین هر دو هدفون از کدک AAC هم پشتیبانی می کنند که باعث می شود ویژگی صدای Hi-Fi در این هدفون ها دیده شود، این ویژگی تاثیر زیادی در کیفیت آهنگ های پخش شده توسط دستگاه های ios دارد.

هر دو هدفون گوشی های جداگانه دارند، یعنی هر گوشی هدفون به صورت جداگانه به گوشی وصل می شوند و گوشی مادر وجود ندارد؛ از این طریق می توانید از یک گوشی استفاده کنید و زمانی که شارژ آن تمام شد یکی دیگر از گوشی ها را استفاده کنید.
از دیگر ویژگی های هر دو هدفون T15 و T19 هایلو این است که این دو هدفون دستیار صوتی Siri، Google Assistant و XiaoAI را پوشش می دهند و می توانید با دادن دستورهای صوتی به آن ها، تماس بگیرید، آهنگ مورد نظر را گوش کنید و دیگر خواسته هایی که می توانید داشته باشید.

مقایسه هندزفری های بی سیم هایلو t15 و t19

در کل از نظر ویژگی و قابلیت های کاربردی دو هدفون T15 و T19، باید بگوییم که اگر گیمر هستید و یک هدفون بدون تاخیر فوق العاده می خواهید که بلندی صدای خوبی داشته باشد، خرید هدفون هایلو T15 را توصیه می کنیم. اما اگر یک هدفون برای گوش دادن به موسیقی و گاهی هم مکالمه می خواهید، خرید هدفون هایلو T19 معقولانه تر است. البته که هدفون هایلو T19 هم قابلیت کم کردن تاخیر صدا در بازی را دارد، یعنی اگر در کنار موسیقی و مکالمه می خواهید بازی هم کنید اما نه به صورت حرفه، هدفون بی سیم هایلو T19 می تواند راضی کننده باشد.

 

خرید هندزفری هایلو T19

 

مقایسه هایلو T15 و هایلو T19 از نظر باتری و شارژ

بدون شک برنده بخش باتری و شارژ هدفون هایلو T15 است؛ این هدفون دارای یک کیس شارژ بسیار قدرتمند 2200 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 60 ساعت پخش موسیقی به شما ارائه دهد، یعنی دو برابر هدفون T19 هایلو که تا 30 ساعت شارژدهی دارد.
از طرفی کیس شارژ هایلو T15 مانند یک پاوربانک عمل می کند و می توانید به کمک آن گوشی خود را هم شارژ کنید، اما این ظرفیت بالا باعث می شود شارژ شدن کیس تا 4 ساعت طول بکشد و هر بار شارژ هدفون ها درون کیس 1.5 ساعت به طول می انجامد و متاسفانه هنوز از درگاه میکرو یو اس بی برای شارژ شدن کیس استفاده می کند.

مقایسه هندزفری های بی سیم هایلو t15 و t19

هایلو T19 برای هر بار شارژ هدفون ها درون کیس شارژ حدود 2 ساعت زمان نیاز دارد، برای شارژ کیس 1.5 ساعت زمان می خواهد. همچنین کیس این هدفون از قابلیت شارژ سریع بی سیم Qi هم پشتیبانی می کند و خود کیس از طریق درگاه شارژ تایپ C شارژ می شود.

مقایسه هندزفری های بی سیم هایلو t15 و t19

در نتیجه اگر یک هدفون با باتری قدرتمند می خواهید، هایلو T15 تمام نیاز های شما را برآورده می کند. به کمک این هدفون می توانید برای 1 ماه روزی 2 ساعت موسیقی گوش کنید، اما اگر به سرعت شارژ شدن هدفون خود اهمیت می دهید، هایلو T19 با باتری مناسب اما سرعت شارژ بالاتر و پورت تایپ C هم گزینه مناسبی محسوب می شود.

 

 

هدفون بی سیم هایلو T15 بهتر است یا هایلو T19؟

در این مطلب سعی کردیم ویژگی های مختلف این دو هدفون پرفروش و محبوب بازار را مقایسه کنیم تا ببنیم هایلو T15 ارزش خرید بیشتری دارد یا هایلو T19؛ در بخش کیفیت صدای موسیقی با اختلاف کم هایلو T19 بهتر عمل کرد، پس اگر یک هدفون برای گوش دادن به موسیقی می خواهید هایلو T19  را تهیه کنید. در بخش باتری هم هایلو T15 برنده شد، اما هایلو T15 برای کسانی که مدام بازی می کنند و فیلم می بینند گزینه بهتری است، زیرا تاخیر صدای بسیار پایین تا 65 میلی ثانیه دارد که باعث می شود هماهنگی بین تصویر و صوت بیشتر شود.
از نظر طراحی هم هایلو T15 گزینه بهتری است، زیرا با الهام از پرنده فالکون و طراحی سبک و کوچکی که دارد بهتر در گوش می نشیند و حس درد و اذیت شدن به کاربر دست نمی دهد.

از طرفی کیفیت مکالمه هایلو T19 مقداری بهتر از هایلو t15 است، زیرا چهار میکروفون مجزا برای تفکیک صدا و جدا کننده نویز دارد که هایلو T15 از آن بی نصیب است.

پس در مجموع اگر هدفون با کیفیت بالا برای پخش موسیقی و مکالمه می خواهید، هایلو T19 با چیپست کوالکام می تواند راضی کننده باشد، اما اگر برای موسیقی گوش دادن هدفون نمی خرید و باتری، طراحی، تاخیر کم بین صدا و تصویر و همچنین ضد آب بودن برای شما در اولویت است، پیشنهاد ما خرید هایلو T15 با قیمت مناسب تر است.

 

قیمت هندزفری هایلو T15

 

سوالات متداول

هدفون هایلو T15 بهتر است یا هایلو T19؟ با توجه به باتری و ضد آب بودن هایلو T15 و قیمت مناسبی که دارد، ارزش خرید بیشتری دارد.

آیا هدفون هایلو T19 ضد آب است؟ خیر، متاسفانه گواهی خاصی در زمینه ضد آب بودن ندارد.

هایلو T15 برای بازی بهتر است یا هایلو T19؟ هدفون هایلو T15 دارای تاخیر بسیار پایینی است و با سه بار ضربه روی هدفون سمت راستی به حالت گیمینگ تبدیل می شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-t15-%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-t19/
ads
ads