داغ ترین ها :
آموزش کار با برنامه MI Fit

آموزش کار با برنامه MI Fit

تناسب اندام را باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های روزمره مردم و کاربران گوشی‌های هوشمند عنوان کرد. در حقیقت یک دانشجو، تولیدکننده محتوا یا یک شخص میان‌سال و بزرگ‌سال نسبت به تناسب اندام خود و میزان فعالیت‌های ورزشی که در طول رمز انجام می‌دهند، می‌توانند حساسیت داشته باشند و برای مدیریت این مسئله نیازمند ساعت‌های هوشمند خواهند بود. البته شما برای مدیریت دقیق موارد ذکرشده که توسط ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های سلامتی همانند می بند ثبت می‌شوند، نیازمند یک اپلیکیشن خواهید بود. برای ساعت‌ های هوشمند شیائومی، می فیت یک اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آید و ما در این مقاله قصد داریم با آموزش نرم افزار mi fit همراه شما باشیم؛ با ما در تکنولایف همراه باشید.

 

برای خرید گوشی های شیائومی، بند ها و ساعت های هوشمند شیائومی به سایت تکنولایف سر بزنید.

 

آموزش کار با برنامه mi fit

با اولین نگاه به برنامه می‌توانید جزئیات ردیابی را در این بخش وضعیت مشاهده کنید و بهتر است بدانید آموزش کار با می فیت را نباید سخت بدانید. در حقیقت شما چهار بخش متفاوت را مشاهده خواهید کرد که هر بخش وظیفه نمایش و ردیابی یک مورد خاص را دارد.

اموزش کار با اپلیکیشن mi fit

بخش نخست ردیابی تعداد گام و قدم‌هایی است که در طول روز ثبت می‌کند و در کنار آن کالری سوزانده شده در یک روز یا هفته‌های گذشته را در مقایسه با زمان حال نمایش خواهد داد. در حقیقت این یک بخش مهم برای کاربران به حساب می‌آید تا بتوانند شرایط کلی فعالیت جسمانی خود را مشاهده و مورد ارزیابی قرار دهند.

آموزش کار با برنامه mi fit

 

چطور در گوشی های شیائومی مکالمه ضبط کنیم؟
ضبط مکالمه دوطرفه شیائومی

 

در بخش دوم روش کار با mi fit مسئله نظارت خواب مورد توجه قرار دارد. در این بخش شما می‌توانید گزینه تاریخچه (History) را مشاهده کنید که در کنار آن، گزینه ویرایش (Edit) هم وجود دارد.

بخش سوم اپلیکیشن می فیت نظارت زیادی روی وزن دارد که بیشتر کاربران نسبت به این مسئله نگرانی‌های خاص خود را دارند. قطعا این بخش می‌تواند تاثیر زیادی در تصمیم‌گیری‌های شما برای مدیریت وزن و فعالیت‌های ورزشی شخصی داشته باشد.

روش کار با mi fit

در بخش آخر شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات مهمی که در دسترس قرار خواهد گرفت، نتایج فعالیت‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری کنید. در ادامه وارد بخش بعد خواهیم شد تا بتوانید با سایر قابلیت‌های می فیت آشنا شوید.

آموزش کار با می فیت

 

کدام ساعت هوشمند بهتر است؟
بهترین ساعت هوشمند شیائومی

 

شما می‌توانید در این بخش فعالیت‌هایی همانند دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه سواری را دنبال کرده یا سابقه خود را مقایسه کنید. همچنین در تنظیمات این بخش با گزینه‌های متعددی مواجه خواهید شد که می‌توانند انجام فعالیت را برای شما دلپذیرتر کرده و راحتی را به ارمغان آورند. در بخش سوم با نمایه مواجه خواهید شد که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نمایه پروفایل دارای سه بخش بوده که بخش اول می‌تواند دستگاه‌های متصل را نمایش دهد و قسمت دوم می‌توانید هدف‌گذاری‌های خود را انجام دهید. همچنین در بخش سوم سایر موارد اضافی در دسترس قرار خواهند داشت. در ادامه اموزش کار با اپلیکیشن mi fit جزئیات بیشتر را مطرح خواهیم کرد. شما به سادگی می‌توانید می بند 6 یا می بند 5 و حتی می بند 4 یا 3 را به سادگی متصل کرده و کار کنید.

آموزش نرم افزار mi fit

در بخش نخست می‌توانید وضعیت می بند متصل را به همراه عملکردهای موجود در می بند نشان می‌دهد که می‌توانید مطابق با راحتی خود تنظیم کنید.

آموزش نرم افزار mi fit

 

 

در این بخش شما می‌توانید انواع هشدارها و عملکردهای موجود را مشاهده کنید.

برنامه MI Fit - 14

شما می‌توانید در این بخش کلیه مواردی که در حال نمایش بوده را در کنار روش نمایش آن‌ها مدیریت کنید.

برنامه MI Fit - 15

در قسمت پایانی بخش سوم شاهد موارد اضافی خواهید بود که امکان افزودن دوستان را فراهم خواهد کرد. در حقیقت شما می‌توانید همگام‌سازی با حساب‌هایی همانند Google Fit را انجام دهید.

برنامه MI Fit - 16

یکی دیگر از ویژگی و قابلیت‌های می فیت را باید برچسب‌گذاری رفتاری دانست که در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید برخی فعالیت‌ها را اضافه کنید.

 

راهنمای جامع فارسی کردن می بند 4 و 5:
فارسی کردن Mi Band 4 و Mi Band 5

 

 

شما می‌توانید دسترسی بیشتری به موارد ذکرشده در تنظیمات واحدها داشته باشید.

برنامه MI Fit - 19

 

 

گوشی های گیمینگ شیائومی را بشناسید:
بهترین گوشی شیائومی برای بازی

 

جمع‌بندی

استفاده از برنامه می فیت می‌تواند یک اپلیکیشن کاربردی برای کاربران به حساب آید که قصد دارند از ساعت‌های هوشمند شیائومی خود به خوبی استفاده کنند. شما می‌توانید به سادگی برنامه را در دستگاه خود دانلود و نصب کنید تا در ادامه بتوانید داده‌های مختلف را مدنظر قرار داده و از آن‌ها برای بهبود شرایط جسمانی خود استفاده کنید.

سوالات متداول

اپلیکیشن MI Fit از کدام سری مچ‌ بندها پشتیبانی می‌کند؟ شما به سادگی می‌توانید می بند 6 یا می بند 5 و حتی می بند 4 یا 3 را به سادگی متصل کرده و کار کنید.

نصب برنامه MI Fit چگونه است؟ شما می‌توانید برنامه mi fit را به‌سادگی از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-mi-fit/
ads
ads