داغ ترین ها :
بهترین مدل های ساعت هایلو

بهترین مدل های ساعت هایلو

در میان برندهای مختلف ساعت هوشمند، یکی از برندهای خوبی که تنوع، کیفیت و قیمت ساعت‌های مناسبی دارد، برند هایلو است. اگر قصد خرید ساعت هوشمند هایلو را دارید، ما در این مقاله نگاهی به بهترین ساعت های هوشمند هایلو می‌اندازیم تا بتوانید خرید راحت‌تری داشته باشید.

 

خرید انواع ساعت هایلو در تکنولایف: قیمت ساعت هوشمند هایلو

بهترین ساعت هوشمند هایلو

انتخاب بهترین ساعت هایلو کار ساده‌ای نیست. با این حال، ما تعدادی از مدل‌های این برند را که ویژگی‌ و امکانات خوبی دارند، در ادامه معرفی می‌کنیم.

RS4 Plus LS11

ساعت RS4 LS11

مشخصات ساعت RS4 Plus LS11
اندازه نمایشگر ۱.۷۸ اینچ
وزن ۴۸.۶ گرم
سنسورها پایش ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن، سنسورهای سلامت بانوان، پایش وضعیت خواب و استرس
ظرفیت باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعت

دیگر مدل خوب از برند هایلو، ساعت RS4 Plus LS11 است. این ساعت ۴۸.۶گرم وزن دارد و به خاطر داشتن سنسورهای مختلف، برنامه‌های ورزشی فراوان و ساختار مستحکم گزینه‌ی مناسبی برای کاربری روزمره و ورزشی است. بدنه‌ی ساعت از جنس فلز بوده و هایلو از بندهای سیلیکونی برای آن استفاده کرده است. این ساعت، یک نمایشگر مستطیلی به اندازه‌ی ۱.۷۸ اینچ دارد که از نوع AMOLED است و برای کسانی که ساعت‌های بزرگ دوست دارند گزینه خوبی است. ساعت RS4 Plus LS11 بیش از ۱۰۵ برنامه ورزشی را پشتیبانی می‌کند و از سنسورهای سلامتی نظیر سنجش اکسیژن خون، سنجش وضع خواب و استرس، ضربان قلب و همینطور سنسورهای سلامت بانوان استفاده می‌کند. این ساعت در برابر گرد و غبار و آب، با گواهی IP68 مقاوم است؛ به همین خاطر می‌توانید آن تا عمق ۱.۵ متر آب به مدت ۳۰ دقیقه استفاده کنید. این ساعت قابلیت مکالمه را ندارد و در اعلان‌ها و پیام‌ها نیز از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، به یک باتری قوی ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که در صورت استفاده‌ی عادی تا ۱۰ روز از شارژ مجدد آن بی‌نیاز هستید و اگر تنها ساعت را چک کنید و سراغ دیگر سنسورها نروید، باتری تا ۲۸ روز ماندگاری دارد.

 

قیمت ساعت RS4 Plus LS11

 

 

Solar Plus LS16

بهترین مدل ساعت هایلو

مشخصات ساعت Solar Plus LS16
اندازه نمایشگر ۱.۴۳ اینچ
وزن ۴۹.۵ گرم
سنسورها شتاب سنج، پایش وضعیت خواب و استرس، پایش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون
ظرفیت باتری ۲۸۰ میلی آمپر ساعت

یکی از بهترین مدل های ساعت هوشمند هایلو، Solar Plus LS16 است. این ساعت ۴۹.۵ گرم وزن داشته و مناسب فعالیت ورزشی و روزمره است. نمایشگر Solar Plus LS16 یک نمایشگر گرد AMOLED به اندازه‌ی ۱.۴۳ اینچ است. بنابراین با ساعتی طرف هستیم که از یک نمایشگر بزرگ و باکیفیت بهره می‌برد. این ساعت که قابلیت اتصال به تمامی گوشی‌های هوشمند بلوتوث‌دار را دارد، به سنسورهایی چون شتاب سنج، سطح اکسیژن خون، پایش وضع خواب و وضع استرس و سنجش ضربان قلب مجهز است و چیزی حدود ۱۰۵ برنامه ورزشی برای آن در نظر گرفته شده است. این ساعت هوشمند، از زبان فارسی در منو، اعلان‌ها و پیام‌ها پشتیبانی نمی‌کند. اما در عوض، به خاطر داشتن قابلیت مکالمه، می‌توانید تماس‌های تلفنی خود را روی ساعت دریافت کرده و پاسخ دهید و حتی خودتان با مخاطبین خود تماس بگیرید. این ساعت، از باتری ۲۸۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که در صورت استفاده‌ی عادی روزمره تا ۷ روز، و در صورت استفاده‌ی بیسیک (تنها چک کردن زمان) تا ۲۰ روز ماندگاری دارد.

 

قیمت ساعت Solar Plus LS16

 

 

RT2 LS10 Global

ساعت هوشمند RT2 LS10 GLOBAL

مشخصات ساعت RT2 LS10 GLOBAL
اندازه نمایشگر ۱.۳۲ اینچ
وزن ۵۵ گرم
سنسورها پایش ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون، هشدار عدم تحرک، پایش وضعیت خواب
ظرفیت باتری ۳۳۰ میلی آمپر ساعت

یکی دیگر از ساعت های هایلو که در این لیست معرفی می‌کنیم، ساعت RT2 LS10 GLOBAL است. این ساعت ظاهری ساده و چشم‌نواز دارد. بدنه‌ی ساعت آلومینیومی بوده و از بندهای سیلیکونی استفاده می‌کند. نمایشگر گرد ساعت دارای اندازه‌ی ۱.۳۲ اینچ، از نوع TFT بوده و رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل دارد. ۱۲ حالت ورزشی برای این ساعت در نظر گرفته شده. در کنار آن، برنامه‌هایی چون تایمر، تقویم، برنامه کنترل موسیقی، هشدار عدم تحرک، برنامه تمرین تنفس، سنجش‌گر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون و همینطور سنجش‌گر وضعیت خواب، امکاناتی هستند که در این ساعت می‌توانید پیدا کنید. این اسمارت واچ، ۱۰۶ مگابایت هم حافظه داخلی دارد که می‌توانید موزیک یا دیگر فایل‌های مد نظر خود را در آن ذخیره کنید. باتری لیتیوم یونی ساعت نیز ۳۳۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با هر بار شارژ کامل، تا چندین روز شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند.

 

قیمت ساعت RT2 LS10 GLOBAL

 

Solar Ls05

LS05 ساعت هایلو

مشخصات ساعت Solar Ls05
اندازه نمایشگر ۱.۲۸ اینچ
وزن ۵۴ گرم
سنسورها پایش ضربان قلب، شتاب سنج، سنجش نور محیط
ظرفیت باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعت

اگر می‌خواهید ساعتی تهیه کنید که قیمت پایین‌تری داشته باشد و امکانات خوبی در اختیار شما قرار دهد، Solar Ls05 هایلو گزینه خوبی است. این ساعت از یک نمایشگر گرد TFT به اندازه ۱.۲۸ اینچ استفاده می‌کند که حاشیه‌ی نسبتا قابل توجهی دارد و در شکل ظاهری ساعت تاثیر مثبتی گذاشته. بدنه‌ی ساعت فلزی است و به بندهای سیلیکونی مجهز شده. این ساعت علی‌رغم قیمت کم خود دارای گواهینامه IP68 است و به شما اجازه می‌دهد موقع دوش گرفتن یا شنا در استخر آن را بر دست داشته باشید. سنسورهای مختلفی برای ساعت استفاده شده که از آن‌ها می‌توانیم به شتاب سنج، سنجش‌گر ضربان‌ قلب، سنجش‌گر وضعیت خواب و هشدار کم‌تحرکی اشاره کنیم. ۱۲ حالت ورزشی آن نیز شامل یوگا، شنا، بسکتبال، فوتبال و قایق‌رانی است. این ساعت قابلیت مکالمه ندارد اما به کمک آن می‌توانید موسیقی‌ پخش شده از گوشی را کنترل کنید. باتری ساعت نیز ۳۴۰ میلی آمپر ساعت است که استفاده‌ی عادی از آن تا ۱۵ روز ماندگاری باتری دارد و اگر فقط زمان را با آن چک کنید، تا ۳۰ روز ماندگاری دارد.

 

قیمت ساعت Solar Ls05

 

 

 

LS02 Global

ساعت LS02 هایلو

مشخصات ساعت LS02 GLOBAL
اندازه نمایشگر ۱.۴ اینچ
وزن ۳۵ گرم
سنسورها پایش ضربان قلب به صورت ۲۴ ساعته
ظرفیت باتری ۲۶۰ میلی آمپر ساعت

نسخه‌ی Global ساعت LS02، گزینه‌ی خوبی برای افرادی است که نیازی به منوی فارسی ساعت نداشته و قابلیت مکالمه هم برای آن‌ها اهمیتی ندارد. این ساعت تنها ۳۵ گرم وزن دارد؛ بنابراین در صورت استفاده‌ي طولانی مدت اذیت نخواهید شد. ساعت از یک نمایشگر TFT مربعی استفاده می‌کند که دارای وضوح تصویر ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل بوده و کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. بدنه‌ی ساعت، از جنس پلاستیک است و با بندهای سیلیکونی دور دست بسته می‌شود. با همگام‌سازی این ساعت با گوشی هوشمند خود، می‌توانید تماس‌ها و پیام‌های ورودی خود را مشاهده کنید و به ۱۲ برنامه ورزشی هم دسترسی داشته باشید. باتری ساعت نیز ۲۶۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که استفاده عادی از آن تا ۲۰ روز و استفاده‌ی بیسیک یعنی فقط چک کردن زمان، تا ۳۰ روز ماندگاری باتری را تضمین می‌کند.

 

قیمت ساعت LS02 GLOBAL

 

ساعت هایلو GST

ساعت GST

مشخصات ساعت GST به طور خلاصه:

  • نمایشگر TFT LCD
  • باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعت
  • پشتیبانی از ۱۲ حالت ورزشی
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی
  • نداشتن قابلیت مکالمه

دیگر ساعت خوش قیمت این برند که ویژگی‌های خوبی هم دارد، مدل جی اس تی است. این ساعت ۵۰ گرم وزن دارد و نمایشگری مستطیلی دارد. نمایشگری که هایلو برای این ساعت استفاده کرده TFT LCD است و رزولوشن ۲۴۰ در ۲۸۰ پیکسل دارد. اندازه نمایشگر نیز ۱.۶۹ پیکسل است.

به این ساعت سنسورهایی چون شمارشگر ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن و همینطور سنسور حرکتی اختصاص داده شده است. همچنین ۱۲ حالت ورزشی مثل دوچرخه سواری، کوهنوردی، پیاده روی، یوگا و همینطور پیاده‌روی توسط آن پشتیبانی می‌شود. شما همچنین می‌توانید موسیقی که گوش می‌دهید را نیز با ساعت کنترل کنید.

این ساعت از یک باتری به ظرفیت ۲۲۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند و می‌توانید تا ۷ روز دوام داشته باشد. البته میزان مصرف متفاوت می‌تواند آن را کم یا زیاد کند.

در این ساعت نیز خبری از قابلیت مکالمه و همینطور پشتیبانی از زبان فارسی نیست.

 

قیمت ساعت هایلو GST

 

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت هایلو gst

 

ساعت هایلو RS4 Global

ساعت هایلو RS4

مشخصات ساعت RS4 Global به طور خلاصه:

  • نمایشگر AMOLED
  • باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعت
  • پشتیبانی از ۱۲ حالت ورزشی
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی
  • نداشتن قابلیت مکالمه

اگر به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند هایلو هستید، دیگر مدلی که به شما پیشنهاد می‌کنیم RS4 Global است. این ساعت نیز نمایشگری مستطیلی دارد و طراحی آن تا حدودی یادآور اپل واچ است. این ساعت برای موقعیت‌های اسپرت و همینطور استفاده روزانه گزینه مناسبی تلقی می شود.

وزن ساعت ۴۸ گرم است و فشار زیادی به مچ نمی‌آورد. اندازه صفحه نمایش آن نیز همچون مدل قبلی ۱.۷۸ اینچ بوده و رزولوشن ۴۴۸ در ۳۶۸ پیکسل دارد. RS4 Global دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده و با بند سیلیکونی دور دست شما بسته می‌شود. این بند، قابلیت تعویض هم دارد و شما می‌توانید با بندی که پهنای یکسان داشته باشد آن را عوض کنید. از سنسورهای این ساعت اندرویدی، می‌توانیم به سنسور ضربان قلب و همینطور اکسیژن خون اشاره کنیم. این ساعت از ۱۲ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید روی قابلیت‌های کالری شمار و گام شمار آن حساب کنید.

این ساعت هوشمند یک باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی دارد که با استفاده‌ی عادی ۱۲ روز ماندگار خواهد بود.

ساعت هایلو RS4 Global هم قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی را ندارد.

 

قیمت ساعت هایلو RS4 Global

 

ساعت هایلو Haylou Watch LS04

ساعت ls04

مشخصات ساعت Haylou Watch LS04 به طور خلاصه:

  • نمایشگر AMOLED
  • باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعت
  • پشتیبانی از ۱۴ حالت ورزشی
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی
  • نداشتن قابلیت مکالمه

اگر تمایل دارید ساعت صفحه گرد خریداری کنید، بهترین مدل ساعت هایلو برای شما، Haylou Watch LS04 است. این اسمارت واچ برای کاربری روزمره و ورزشی بسیار ایده‌آل است و طراحی خیلی شیک و دلچسب آن، ساعت‌های گران قیمت را تداعی می‌کند.

این ساعت هوشمند، ۴۶ گرم وزن دارد و ضخامت آن فقط ۱۲ میلی متر است. جنس بدنه آلومینیومی است و بند آن مثل اکثر ساعت هوشمندها سیلیکونی است. برای این ساعت نمایشگری Amoled با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل استفاده شده است که در کنار قیمت مناسب، بسیار کیفیت بالایی را ایجاد می‌کند. اندازه نمایشگر نیز ۱.۲ اینچ است.

از سنسورهای این ساعت به پایش ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب،‌برنامه تمرین تنفس و همینطور شتاب سنج آن می‌توانیم اشاره کنیم. همچنین لازم به ذکر است که این ساعت از ۱۴ حالت ورزشی از جمله دوچرخه سواری، پیاده روی، ژیمناستیک و یوگا اشاره کنیم. به خاطر ضدآب بودن ساعت تا عمق ۵۰ متر نیز، ورزش‌هایی مثل شنا و قایق سواری هم جزء برنامه‌های ورزشی این ساعت به شمار می‌روند. جی پی اس ساعت نیز عملکرد خوبی دارد و موقع فعالیت‌هایی چون دوچرخه سواری، دو و پیاده‌روی، می‌توانید مسیر پیموده شده را در نظر داشته باشید.

این مدل ساعت هایلو نیز یک باتری به ظرفیت ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی دارد و اگر از سنسورهای آن استفاده کنید، تا یک هفته ماندگاری دارد.

این ساعت هایلو، فاقد قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی است.

 

قیمت ساعت هایلو Haylou Watch LS04

 

جمع‌بندی

همانطور که در این مقاله متوجه شدید انتخاب بهترین مدل ساعت هایلو کار راحتی نیست چون تمامی ساعت‌های این برند از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند و ویژگی‌های خوبی دارند که آن‌ها را محصولات ارزشمندی می‌کند. با این حال، ما سعی کردیم تا بهترین ساعت های هوشمند هایلو از نظر قیمت و مشخصات فنی را برای شما در این مطلب معرفی کنیم. فراموش نکنید که با سر زدن به وبسایت تکنولایف، شما می‌توانید ساعت‌های هوشمند بیشتری را مشاهده کنید.

سوالات متداول

آیا ساعت هایلو Solar Plus LS16 قابلیت مکالمه دارد؟

بله، Solar Plus LS16 یکی از بهترین ساعت های هوشمند هایلو است که قابلیت مکالمه داشته و از زبان فارسی در منو و اعلان‌ها، پشتیبانی می‌کند.

بهترین ساعت ضدآب هایلو کدام است؟

ساعت هوشمند هایلو Solar Ls05 ساعتی خوش قیمت است که دارای درجه گواهینامه IP68 بوده و می‌توانید با آن در استخر به مدت ۳۰ دقیقه شنا کنید یا دوش بگیرید.

آیا ساعت هایلو برنامه های ورزشی دارد؟

بله. تمامی ساعت‌های هایلو دارای برنامه‌های ورزشی هم هستند و موقع انجام فعالیت‌های مختلف ورزشی می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88/
ads
ads