داغ ترین ها :
معرفی بهترین لوازم جانبی کنسول ایکس باکس xbox

معرفی بهترین لوازم جانبی کنسول ایکس باکس xbox

اگر کنسول ایکس باکس سری ایکس یا ایکس باکس سری اس خریداری کرده‌اید، حتمالا به لوازم جانبی ایکس باکس سری اس و ایکس نیاز پیدا کرده‌اید. شاید بخواهید به عنوان لوازم جانبی ایکس باکس سری اس دسته اضافی بخرید یا از کارت حافظه ایکس باکس استفاده کنید. چرا که ایکس باکس سری اس فضای ذخیره سازی کمی دارد. شاید بخواهید به عنوان لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس، پایه شارژ و باتری قابل شارژ خریداری کنید. حتی شاید بخواهید یک هدفون با کیفیت بخرید. برای اینکه بتوانید خرید خوبی داشته باشید و بتوانید محصولات با کیفیتی در اختیار داشته باشید، لیستی از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس را پیش روی شما قرار داده‌ایم.

انواع مختلف لوازم جانبی ایکس باکس سری اس و ایکس

  1. کنترلر ایکس باکس
  2. هدفون ایکس باکس
  3. پایه شارژر مناسب دسته بازی
  4. باتری دسته ایکس باکس
  5. پایه نگهدارنده دسته و هدست
  6. کارت حافظه ایکس باکس
  7. کیف و کاور محافظ ایکس باکس
  8. روکش دسته

 

انواع لوازم جانبی ایکس باکس را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس و اس

سری ایکس یکی از پرطرفدارترین کنسول‌های بازی جهان است که تا به امروز نگاه گیمرهای بسیاری را به خود جلب کرده است. برای این کنسول بازی لوازم جانبی مختلفی راهی بازار شده است. شاید خرید آن‌ها الزامی نباشد، اما قطعا تجربه فوق العاده‌ای از بازی کردن با ایکس باکس سری ایکس به شما منتقل می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس را به شما معرفی کنیم.

دسته ایکس باکس سری ایکس و اس مشکی

دسته ایکس باکس سری ایکس و اس مشکی

به طور معمول هنگام خرید کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس فقط یک دسته بازی به خریدار ارائه می‌شود، این در حالی است که کاربران برای بازی با افراد دیگر حداقل یک دسته می‌خواهند، به همین دلیل خرید دسته بازی سری ایکس در واقع یکی از مهم‌ترین و بهترین لوازمی است که هر گیمر می‌تواند آن را خریداری کند. برای استفاده از دسته بازی مشکی رنگ ایکس باکس سری ایکس از روش‌های مختلفی جهت اتصال آن به دستگاه می‌توانید استفاده کنید.

  1. اتصال از طریق کابل تایپ سی
  2. اتصال بی سیم از طریق بلوتوث

در ادامه لازم به ذکر است که طراحی مناسب دسته باعث می‌شود تا احساس راحتی خوبی هنگام بازی به همراه داشته باشید و از بازی کردن خسته نشوید. البته که برای ایکس باکس سری ایکس و اس دسته‌هایی در رنگ‌های متفاوت راهی بازار شده‌اند. می‌توانید به جز خرید دسته مشکی رنگ‌های دیگر هم خریداری کنید.

 

دسته ایکس باکس سری ایکس و اس مشکی

 

 

انواع مدل های دسته ایکس باکس را می توانید از تکنولایف بخرید

 

هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kraken X for Xbox

هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kraken X for Xbox - بهترین لوازم جانبی ایکس باکس

هدفون‌ Kraken X در دسته بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس قرار دارد و با بهره‌وری از کیفیت صدای عالی به راحتی روی سر قرار می‌گیرد . این هدفون گیمینگ از طریق جک 3.5 میلی‌متری روی کنترلر بازی به شما امکان شنیدن تمامی صداها را با بالاترین کیفیت ممکن می‌دهد. وزن 250 گرمی آن از خسته شدن سر و گردن جلوگیری می‌کند به همین دلیل خرید آن به بسیاری از گیمرها پیشنهاد می‌شود. البته که برند ریزر هم نشان داده که همیشه بهترین لوازم جانبی را برای گیمرها و کنسول‌های بازی تولید می‌کند.

 

قیمت هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل کارن ایکس برای ایکس باکس 

 

 

جدیدترین مدل های هدفون و هدست گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید

 

پایه شارژر اسپارک فاکس مناسب دسته Xbox Series X/S مدل W20X513-01

پایه شارژر اسپارک فاکس مناسب دسته Xbox Series X/S

زمانی که شما از یک دسته بازی یا همان کنترلر بی سیم برای بازی کردن با کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس استفاده می‌کنید، همواره باید حواستان به مقدار شارژ دسته‌ها باشد. از آنجایی که ایکس باکس سری ایکس و اس از باتری قلمی استفاده می‌کنند، می‌توانید به جای باتری قلمی از باتری قابل شارژ استفاده کنید. در واقع باتری قابل شارژ و پایه شارژر آن می‌توانید یکی از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری اس و ایکس باشد.

پایه شارژر اسپارک فاکس مدل W20X513-01  که مناسب دسته Xbox Series X/S است با برخورداری از ۲ عدد باتری ليتيوم پلمیری توانایی شارژ همزمان ۲ دسته بازی را دارد. باتری‌های قابل شارژ را داخل دسته‌های ایکس باکس سری اس و ایکس قرار دهید و سپس دسته‌‌ها روی پایه شارژ قرار دهید. وزن سبک و ابعاد کوچک این شارژر بی سیم به شما اجازه می‌دهد تا چالشی برای حمل و جابه‌جایی نداشته باشید و به راحتی در سفر هم روی کمک آم حساب باز کنید. شارژ کامل هر کنترلر توسط این شارژر حدودا ۲ الی ۳ ساعت طول می‌کشد.

شارژر دسته ایکس باکس سری اس مدل W20X513-01

 

 

پایه شارژر دسته بازی دابی مدل TYX-532X مناسب برای ایکس باکس سری S و X و X-one

پایه شارژر دسته بازی دابی مدل TYX-532X

اگر از ایکس باکس وان استفاده می‌کنید و در فکر خرید یک پایه شارژر برای کنترلرها هستید، خرید پایه شارژر دسته بازی دابی مدل TYX-532X انتخاب مناسبی خواهد بود. البته که این محصول با ایکس باکس سری ایکس و اس هم سازگاری دارد. انتخاب این پایه شارژ به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس وان می‌تواند نگرانی شما از به پایان رسیدن ظرفیت باتری را برطرف کند. این پایا شارژر از وزن بسیار کم 210 گرم و ابعاد کوچک بهره می‌برد. به همین دلیل امکان جابه‌جایی و حمل توسط کیف‌های کوچک را دارد؛ همچنین مشکل شما را برای بازی کردن در سفرها از بین می‌برد.

 

قیمت پایه شارژر دسته بازی دابی

 

انواع کنسول بازی ایکس باکس را می توانید از تکنولایف بخرید

باتری دسته Xbox سری X/S

باتری دسته Xbox سری X/S

باتری دسته ایکس باکس سری اس و ایکس از نوع ليتيوم پلیمیری است و تا سال‌های سال می‌تواند کار کند. این باتری قابل شارژ با هر بار شارژ شدن توانایی فعال نگه داشتن کنترلر ایکس باکس سری ایکس را به مدت 30 ساعت دارد. همچنین با بهره بردن از کابل USB-C، می‌توانید هنگام شارژ کردن هم به بازی کردن ادامه دهید. اگر قصد دارید تا یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی ایکس باکس را خریداری کنید، از بین لوازم جانبی مختلف بهتر است پس از خرید دسته بازی به خرید باتری قابل شارژ روی بیاورید تا ذخیره پول و زمان برای شما آسان‌تر از قبل باشد.

باتری دسته ایکس باکس سری اس و ایکس 

 

پایه نگه دارنده دسته و هدست پی جی تک دابی مدل GP-510

پایه نگه دارنده دسته و هدست پی جی تک دابی مدل GP-510

اگر همیشه به دنبال پیدا کردن یک جای مناسب برای نگهداری بهتر و امن‌تر از کنترلرهای کنسول بازی دارید، می‌توانید با خرید پایه نگه دارنده دسته و هدست پی جی تک دابی مدل GP-510 از این دغدغه راحت شوید. این پایه با امکان اتصالی که به بالاترین قسمت کنسول بازی ایکس باکس دارد از دسته بازی در برابر خطرات مراقبت می‌کند. جنس پایه نگهدارنده از نوع پلاستیک فشرده شده یا همان ABS است و به طور همزمان از استحکام کافی، انعطاف قابل قبول و وزن سبک بهره می‌برد.

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس - پایه نگهدارنده دسته ایکس باکس پی جی تک دابی

اتصال آن به کنسول بازی هیچ ضرری را به کنسول وارد نمی‌کند و درصورت جای‌گیری درست کنترلرها روی آن، امکان افتادن آن‌ها روی زمین به حداقل می‌رسد.

پایه نگهدارنده دسته و هدست پی جی تک دابی

 

کارت حافظه Seagate

کارت حافظه Seagate

اگر حافظه اس اس دی قرار گرفته شده داخل ایکس باکس سری ایکس یا سری اس ظرفیت کافی برای نگهداری تمام بازی‌های شما ندارد، پس کارت حافظه Seagate می‌تواند یکی از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس باشد. خرید کارت حافظه باعث می‌شود تا ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی کنسول بازی افزایش پیدا کند. این کارت حافظه در شکاف قرار گرفته شده در پشت کنسول قرار می‌گیرد. کارت حافظه Seagate سرعتی برابر با حافظه SSD داخلی ایکس باکس سری ایکس دارد.

 

 

روکش دسته ایکس باکس مدل چریکی نقره ای

روکش دسته ایکس باکس مدل چریکی نقره ای

محافظت از ‌کنترلرهای کنسول بازی ایکس باکس به اندازه محافظت از کنسول بازی اهمیت دارد. قیمت کاور دسته بازی همواره به نسبت خود دسته کمتر است که دیگر برای خرید آن دلیلی برای تعلل وچود ندارد. با خرید کاور می‌توانید علاوه‌بر محافظت از پوشش دسته از زیبایی آن هم لذت ببرید. معمولا طرح‌های بسیاری برای کاور دسته بازی ایکس باکس وجود دارد که طرح چریکی یکی از پرفروش‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.

 

روکش دسته ایکس باکس مدل چریکی

 

 

انواع کاور و روکش دسته بازی را می توانید از تکنولایف بخرید

 

کیف ایکس باکس سری S مدل B01

کیف ایکس باکس سری S مدل B01

با خرید یک کیف پارچه‌ای و محکم می‌توانید تا حد زیادی از خطرات احتمالی که در زمان حمل کنسول بازی ایکس باکس وجود دارد، جلوگیری کنید. کیف ایکس باکس سری S مدل B01 از یک بند بلند و ضربه گیر داخلی بهره برده و به شما توانایی حمل و جابه‌جایی آسان کنسول بازی را در هر شرایطی می‌دهد. خرید این کیف کمک بزرگی برای حمل کنسول در شرایطی مثل سفر به شما می‌کند و خیال شما را بابت محافظت از آن در برابر ضربه‌های ناشی از بی احتیاطی جمع می‌کند.

 

کیف ایکس باکس سری اس مدل b01 

 

انواع کیف ایکس باکس را می توانید از تکنولایف بخرید

 

کیف ایکس باکس سری S مدل Red dead

کیف ایکس باکس سری S مدل Red dead

اگر طرفدار بازی Red Dead هستید، پس چرا با یک کیف مناسب از کنسول بازی سری اس خود محافظت نکنید؟ در ساخت کیف ایکس باکس سری S مدل Red dead از طراحی جالبی استفاده شده است و شما می‌توانید با تکیه بر ضربه گیر داخلی این کیف پارچه‌ای از کنسول بازی سری S در زمان جابه‌جایی محافظت کنید.

 

کیف ایکس باکس سری S مدل Red dead

 

سخن آخر

خرید لوازم جانبی ایکس باکس می‌تواند یک هدیه مناسب برای آن دوست‌تان باشد که ایکس باکس سری ایکس با اس دارد. خرید کنترلر، روکش دسته بازی، کارت حافظه و هدفون گیمینگ مناسب ایکس باکس همگی به به شما کمک می‌کنند که از بازی کردن لذت ببرید. همچنین برخی از این لوازم جانبی به شما اجازه می‌دهند که مدت زمان بیشتری از کنسول بازی خودتان استفاده کنید.

پرسش‌های متداول

لوازم جانبی ایکس باکس شامل چه وسایلی است؟

لوازم جانبی ایکس باکس شامل کنترلر ایکس باکس، هدفون ایکس باکس، کارت حافظه ایکس باکس، کیف و کاور محافظ کنسول و دسته بازی ایکس باکس و پایه شارژر کنترلر می‌شود.

بهترین حافظه اکسترنال برای ایکس باکس سری اس و ایکس کدام است؟

برند سیگلت از جمله برندهایی است که بهترین حافظه اکسترنال برای ایکس باکس سری اس و ایکس را تولید کرده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. عرفان

    سلام خسته نباشید برای شارژر و باطری خواستم که سوال بپرسم که…
    خود باطری طول عمر داره. یعنی اینکه بعد یه زمان طولانی دیگه عمرش تموم میشه یا اینکه باطری تا وقتی آسیب نبینه کار میکنه..؟؟؟؟
    بهترین مدل شارژر و باطری برای ایکس باکس سری اس چیه؟
    ممنون🌹🌹🌹

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به عرفان

      سلام وقت بخیر باتری به مرور ضعیف میشه و در نهایت کارایی خودش رو از دست میده باتری‌های شارژی خریداری کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3/
ads
ads