داغ ترین ها :
بهترین مدل اتو تفال کدام است؟

بهترین مدل اتو تفال کدام است؟

تفال یکی از برندهایی است که میزان رضایت بالا از محصولات آن، موجب شده تا بدون هیچ تحقیق خاصی، محصولات این برند در سبد خرید ما جای بگیرند. موقع خرید اتو، اتوی تفال یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش‌رو داریم؛ با این حال، در میان مدل‌های مختلف آن، انتخاب بهترین مدل اتوی تفال ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. در این مطلب، بهترین مدلهای اتو تفال را بررسی می‌کنیم تا بتوانید گزینه‌ای که با نیاز و سلیقه‌ی شما جور است را بهتر انتخاب کنید.

 

خرید انواع اتو بخار تفال در تکنولایف: خرید اتو تفال

معرفی بهترین مدل های اتو Tefal

اتو بخار تفال FV1941

قیمت اتو بخار تفال fv1941

 

 

در لیست بهترین مدل اتو بخار تفال، اولین گزینه‌ای که معرفی می‌کنیم مدل FV1941 است که یک اتوی باکیفیت و خوش‌قیمت بوده و ویژگی‌هایش نظر کاربر را جلب می‌کند. این اتو بخار، مجهز به امکاناتی نظیر سیستم ضدرسوب و ضدچکه است تا حین اتوکشی، پارچه کثیف نشود و لک قطرات آب روی آن نماند. این اتو که با توان ۱۲۰۰ وات کار می‌کند، برای استفاده‌ی خانگی بسیار مورد مناسبی است. از آن‌جا که کفه‌ی اتو نقش بسیار پررنگی در انتخاب یک اتو دارد، باید موقع خرید به آن توجه ویژه کرد. اتوی تفال FV1941 یک کفه سرامیکی دارد که به تکنولوژی Duraglide مجهز شده است و به همین خاطر، بخار را با سرعت و قدرت بسیار بالایی خارج می‌کند و اگر بخواهید در دمای بالا از اتو استفاده کنید، مانع چسبیدن کفه به پارچه می‌شود.

اتوی FV1941 از امکاناتی نظیر امکان بخاردهی عمودی هم برخوردار است و به کمک این قابلیت شما می‌توانید پرده‌های خانه یا لباس‌هایی که از رخت‌آویز آویزان هستند را اتوکشی کنید. کابل ۲ متری نیز، محدودیت زیادی برای شما ایجاد نمی‌کند و اگر نزدیک پریز هم نباشید می‌توانید اتو را استفاده کنید.

 

قیمت اتو بخار FV1941

 

اتو بخار تفال FV2843

بهترین مدل اتو بخار تفال fv2843

 

مدل دیگری که در لیست بهترین اتو تفال قرار دارد، مدل FV2843 است. این اتو بخار به یک مخزن آب ۲۷۰ میلی لیتری مجهز است و با توان مصرفی ۲۶۰۰ وات و فشار بخار ۱۰ تا ۳۵ گرم در دقیقه، سرعت عمل اتوکشی را برای شما بالا می‌برد. اگر لباس یا پارچه‌ای که اتو می‌کنید چروک‌های زیادی داشته باشد، بخاردهی پیوسته‌ی اتو قادر است ۴۵ گرم بخار در دقیقه تولید کند و اگر بخواهید فقط در برخی قسمت‌های کار از بخار استفاده کنید، بخاردهی لحظه‌ای ۲۱۰ گرم بخار در دقیقه تولید می‌کند.

این اتو، از یک کفه‌ی سرامیکی استفاده می‌کند که گرما در عرض زمان بسیار کمی در کل آن و به‌طور یکسان پخش می‌شود و می‌توانید خیلی سریع کار خود را شروع کنید. سیستم‌ها و قابلیت‌هایی که تفال برای این اتو در نظر گرفته نیز، سیستم ضدرسوب، سیستم ضدچکه و سیستم قطع کن خودکار برای مواقعی که اتو خیلی داغ شده یا بلااستفاده مانده است.

 

قیمت اتو بخار FV2843

 

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید اتو

 

اتو بخار تفال FV5820

اتو بخار تفال FV5820

 

اتو تفال FV5820 یک اتو بخار با توان مصرفی ۲۸۰۰ وات است که از نظر عملکرد و سرعت از بین بردن چروک‌ها، یکی از بهترین‌هاست. این اتو، از کفه‌ی ضد خش Durilium Airglide استفاده می‌کند که فناوری‌ای مدرن و فوق‌العاده در کفه‌های اتو است و یک اتوکشی راحت و کم‌دردسر را رقم می‌زند. این اتو بخار، از مخزن آبی به گنجایش ۲۷۰ میلی لیتر بهره می‌برد که قادر است به طور پیوسته ۴۵ گرم در دقیقه بخار تولید کند و بخاردهی لحظه‌ای آن، برابر با ۲۱۰ گرم در دقیقه است.

سیستم ضدرسوب اتو بخار تفال FV5820 از رسوب کردن آب داخل مخزن و آسیب زدن به دستگاه جلوگیری می‌کند. همچنین، سیستم ضدچکه موجب می‌شود تا آب مخزن روی پارچه نریزد و آن را لک نکند. این دستگاه به یک سیم دو متری هم مجهز شده تا راحتی بیشتری را برای کاربر ایجاد کند.

 

قیمت اتو بخار FV5820

 

اتو بخار مخزن دار تفال SV8060

خرید اتو بخار تفال SV8060

برای کسانی که به واسطه‌ی کار خود استفاده‌ی زیادی از اتو دارند مانند خیاط‌ها، این اتو یکی از بهترین مدل اتو بخار مخزن دار تفال است که با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی خود کار را خیلی سریع تمام می‌کند و انرژی کمی از کاربر می‌گیرد. اتوی مخزن دار SV8060 به مخزن آبی با گنجایش ۱.۸ لیتر مجهز شده است.

اتوی مخزن دار تفال، قادر است در صورت بخاردهی پیوسته تا ۱۳۰ گرم در دقیقه و به‌صورت لحظه‌ای، ۴۵۰ گرم در دقیقه بخار تولید کند که میزان قابل توجهی است. همچنین، از آن‌جا که اتو از مخزن آب جدا است، موقع برداشتن آن وزن کمتری را احساس می‌کنید. دیگر امکاناتی که از برندی چونتفال انتظار داریم نظیر سیستم ضدچکه، سیستم خاموشی خودکار اتو و قابلیت تنظیم میزان بخار دهی، در این اتو بخار هم قرار دارند.

 

قیمت اتو بخار SV8060

 

جمع‌بندی

از آن‌جا که خیلی از افراد اتوکشی را کار طاقت‌فرسایی می‌دانند، داشتن یک اتوی خوب که در زمانی کوتاه لباس‌ها را صاف و مرتب کند، این فرایند را لذت‌بخش می‌کند. اتوهای برند تفال، جزء بهترین اتوهای موجود در بازار هستند که از توان مصرفی بالا، گنجایش خوب آب و امکانات ایده‌آلی بهره می‌برند. در این مقاله، تعدادی از بهترین اتو تفال را معرفی کردیم تا چنانچه قصد خرید اتوی جدیدی دارید، با مدل‌های خوب اتو از برند تفال آشنا شوید.

سوالات متداول

بهترین مدل اتو بخار تفال برای استفاده‌ی خانگی کدام است؟

اتو بخار تفال مدل FV5820 یک اتوی قوی با توان مصرفی ۲۸۰۰ وات بوده که به یک مخزن ۲۷۰ میلی لیتری مجهز است و یکی از بهترین مدل‌های این برند برای مصارف خانگی است.

ویژگی‌های مختلف اتو بخار تفال چیست؟

این اتوها، به امکاناتی نظیر سیستم ضد رسوب مجهز هستند که مانع رسوب کردن آب در مخزن می‌شوند. سیستم ضد چکه که از ریختن قطرات آب روی پارچه جلوگیری می‌کند نیز دیگر قابلیت این اتوها است. علاوه بر این‌ها، قابلیت‌هایی نظیر خاموشی خودکار در صورت بلااستفاده ماندن به مدت چند دقیقه و نشانگر آماده به کار، موارد دیگری هستند که در این اتو مشاهده می‌کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%84/
ads
ads