داغ ترین ها :
معرفی بهترین هدست های گیمینگ ریزر razer

معرفی بهترین هدست های گیمینگ ریزر razer

هدست یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی برای گیمرها محسوب می‌شود که ارزش هزینه کردن و ارزش خرید بالایی دارد. در بین برندهای موجود در بازار که در زمینه تولید و فروش هدست گیمینگ فعالیت دارند ریزر یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین برندها محسوب می‌شود. در این مقاله قصد معرفی بهترین هدست گیمینگ ریزر را داریم.

بهترین هدست گیمینگ ریزر موجود در بازار (1402)

هدست‌های گیمینگ ریزر از مدل های متنوع و زیادی برخوردارند که قابلیت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. در ادامه به معرفی بهترین و جدیدترین مدل‌های آن خواهیم پرداخت.

هدفون گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2 X

بهترین هدست های گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2 X

  • صدای فراگیر 7.1 کاناله
  • حذف نویز فعال
  • درایور 50 میلی‌متری

اولین گزینه در لیست بهترین هدفون گیمینگ ریزر متعلق به مدل Black Shark V2 X است. نوع اتصال این محصول با سیم است و طول کابل آن به ۱.3 متر می‌رسد. نحوه قرار گیری این هدفون رو گوشی است و پدهایی از جنس مموری فوم این محصول را تبدیل به گزینه‌ای راحت و مناسب می‌کند. برای داشتن ارتباط بهتر با هم تیمی‌ها هنگام بازی برای هدست گیمینگ ریزر میکروفون در نظر گرفته شده که از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار شده است.

از قابلیت‌های برجسته هدست گیمینگ داشتن صدای فراگیر ۷.1 کاناله است که دقیقا برای شما محیطی مشابه بازی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تمامی صداهای در حال پخش را به وضوح بشنوید البته این قابلیت برای ویندوز ۱۰ به بعد قابل استفاده است. وصل شدن به تمامی کنسول‌ها، وصل شدن به کامپیوتر و موبایل، درایور ۵۰ میلی‌متری و حذف نویز فعال را می‌توان از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول نام برد.

وزن 240 گرم
نوع اتصال/طول کابل باسیم، کابل 1.3 متری
قطر درایور 50 میلی‌متر
حذف نویز دارد
سازگار با کامپیوتر، مک، PS4، ایکس باکس و موبایل
میکروفون دارد

هدست گیمینگ ریزر Blackshark V2 X

جدیدترین مدل های هدست گیمینگ ریزر را می توانید از تکنولایف بخرید

 

هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Barracuda

بهترین هدفون های گیمینگ ریزر مدل Barracuda

  • اتصال به صورت بی‌سیم و باسیم
  • دکمه برای کنترل صدای در حال پخش و میکروفون
  • 40 ساعت شارژدهی در حالت بی‌سیم

هدست ریزر مدل Barracuda درایور ۵۰ میلی‌متری دارد که کیفیت پخش صدای بالا و با وضوح آن را تایید می‌کند. از این محصول می‌توانید در حالت بی‌سیم و باسیم استفاده کنید. با استفاده از USB Type-C، USB Type-A و بلوتوث نسخه ۵.2 این امکان برایتان فراهم می‌شود. با استفاده از دکمه‌های قرار داده شده روی هدست می‌توانید بین حالت‌های متفاوت بلوتوث سوییچ کنید؛ همچنین می‌توانید کنترل صدا و میکروفون را نیز داشته باشید. هنگام استفاده از حالت بی‌سیم باتری آن می‌تواند تا ۴۰ ساعت شارژدهی داشته باشد و شما را از سیم‌های دست و پاگیر بی‌نیاز کند. با داشتن فناوری حذف نویز می‌توانید بدون شنیدن صدای محیط هنگام بازی یا گوش دادن به موسیقی از بازی یا آهنگ در حال پخش نهایت لذت را ببرید.

وزن 300 گرم
نوع اتصال/طول کابل باسیم/بی‌سیم
قطر درایور 50 میلی‌متر
حذف نویز دارد
سازگار با کامپیوتر، پلی استیشن و موبایل
میکروفون دارد

هدفون گیمینگ ریزر مدل Barracuda

 

 

هدفون بی‌سیم گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2 Pro

بهترین هدست های گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2 Pro

  • سازگاری با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS
  • تاخیر بسیار کم در حالت بی‌سیم با استفاده از فناوری HyperSpeed Wireless Technology
  • اتصال بی‌سیم و با سیم

در ادامه معرفی بهترین هدست های گیمینگ ریزر نوبت به مدل Blackshark V2 Pro رسیده است. اتصال این هدست گیمینگ ریزر از طریق بلوتوث و کابل انجام می‌گیرد؛ همچنین با داشتن فناوری Razer™ HyperSpeed Wireless Technology تاخیر صدا در این محصول در حالت بی‌سیم به کمترین حالت می‌رسد و گیمرها نگرانی از این بابت نخواهند داشت. در صورتی که قصد وصل کردن هدست به کنسول یا کامپیوتر را دارید باید از کابل USB Type-A کمک بگیرید و برای وصل کردن آن گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS و کامپیوتر می‌توانید از دانگل بلوتوثی استفاده کنید. باتری قرار گرفته در دل این محصول با حالت بی‌سیم تا ۷۰ ساعت شارژدهی دارد. درایورهای هدست ریزر ۵۰ میلی‌متر است و میزان حساسیت ۵۰ دسی‌بل دارد. مجموع ویژگی‌هایی که برای این هدست در نظر گرفته شده آن را تبدیل به گزینه مناسبی برای گیمرها می‌کند.

وزن 320 گرم
نوع اتصال/طول کابل باسیم، بی‌سیم
قطر درایور 50 میلی‌متر
حذف نویز دارد
سازگار با کامپیوتر، پلی استیشن و موبایل
میکروفون دارد

 

هدفون گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2 Pro

 

 

انواع هدفون و هدست گیمینگ را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 X

بهترین هدفون های گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 X

  • نورپردازی RGB روی گوشی‌ها
  • اتصال با سیم از طریق کابل USB Type-A
  • پشتیبانی از صدای فراگیر (در ویندوز 10)

کمپانی ریزر برای هدفون بی‌سیم Kraken V3 X از درایورهای ۴۰ میلی‌متری استفاده کرده که میزان حساسیت ۱۰۳ دسی‌بل دارند. هدست ریزر با کامپیوتر و PS4 سازگاری دارد و از طریق کابل ۱.8 متری USB Type-A به آن‌ها وصل می‌شود. برای زیباتر شدن ظاهر این محصول روی گوشی‌های آن از نور RGB ‌ استفاده شده که از طریق برنامه قابلیت شخصی‌سازی نیز دارد. جنس در نظر گرفته شده برای گوشی‌های آن از پارچه هیبریدی و مموری فوم است که در استفاده طولانی مدت ایجاد احساس اذیت و خستگی روی گوش نمی‌کند. با استفاده از دکمه‌های قرار گرفته روی محصول می‌توانید صدای میکروفون را قطع یا وصل کنید؛ همچنین می‌توانید صدای محتوای در حال پخش را نیز مدیریت کنید. Kraken V3 X مجهز به قابلیت‌های کاربردی زیادی شده و از قیمت بهتری نسبت به مدل‌های هم رده خود بهره‌مند شده است.

وزن 285 گرم
نوع اتصال/طول کابل باسیم، 1.8 متر
قطر درایور 40 میلی‌متر
حذف نویز ندارد
سازگار با کامپیوتر، PS4
میکروفون دارد

هدفون گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 X

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ

 

هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Barracuda Pro

بهترین هدفون های گیمینگ ریزر مدل Barracuda Pro

  • داشتن فناوری حذف نویز فعال (ANC)
  • اتصال باسیم و بی‌سیم
  • عمر باتری 40 ساعت در حالت بی‌سیم

هدفون Barracuda Pro کاملترین هدست گیمینگی است که هر بازیکنی می‌تواند داشته باشد. این محصول برای داشتن تجربه شنیداری بهتر مجهز به فناوری حذف نویز فعال (ANC) شده و با حذف صدای محیط تمام تمرکزتان را روی بازی جمع می‌کند. جنس گوشی‌های آن از مموری فوم است که به گوش‌ها فشاری وارد نمی‌کند و در طولانی مدت باعث ایجاد اذیت نمی‌شود. این هدست از طریق USB Type-C و USB Type-A  به پلی استیشن، کامپیوتر و گوشی وصل می‌شود؛ همچنین در صورتی که علاقه به اتصال بی‌سیم دارید می‌توانید از بلوتوث 5.2 کمک بگیرید. میزان نگهداری شارژ هدست ریزر ۴۰ ساعت با استفاده مداوم است که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود. درایور ۵۰ میلی‌متری، میزان حساسیت ۹۶ دسی‌بل، وزن ۳۴۰ گرم و امکان کنترل روشن و خاموش کردن ANC، قطع و وصل کردن میکروفون و کنترل موزیک در حال پخش از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

وزن 340 گرم
نوع اتصال/طول کابل باسیم، بی‌سیم
قطر درایور 50 میلی‌متر
حذف نویز دارد
سازگار با کامپیوتر، پلی استیشن و موبایل
میکروفون دارد

هدفون گیمینگ ریزر مدل Barracuda Pro

 

هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 Pro

بهترین هدست های گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 Pro

  • اتصال با سیم و بی‌سیم
  • نورپردازی RGB روی هدست
  • مجهز شدن به قابلیت Haptic

یکی دیگر از مدل‌های قرار گرفته در لیست بهترین هدفون گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 Pro ‌ است. با نگاه اول این محصول طراحی زیبایی دارد که داشتن نور RGB روی گوشی‌ها نیز زیبایی آن را بیشتر کرده است. روی بدنه هدست ریزر دکمه‌هایی قرار گرفته که از طریق آن‌ها می‌توانید میکروفون را قطع یا وصل کنید یا بازخوردهای آن را بین سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم کنید. این محصول در حالت بی‌سیم می‌تواند با روشن بودن قابلیت Haptic  و نور RGB تا 11 ساعت شارژدهی داشته باشدِ همچنین با خاموش بودن نور RGB و قابلیت Haptic می‌تواند ۴۴ ساعت شارژدهی داشته باشد. این هدست با دستگاه‌های زیادی مانند کامپیوتر، پلی استیشن، نیتندو سوییچ، موبایل و ایکس باکس سازگاری دارد. اتصال آن به دستگاه‌های ذکر شده از طریق دانگل بلوتوث و جک 3.5 میلی‌متری صورت می‌گیرد؛ همچنین طول کابل آن 1.3 متر در نظر گرفته شده است.

وزن 372 گرم
نوع اتصال/طول کابل باسیم، بی‌سیم
قطر درایور 50 میلی‌متر
حذف نویز دارد
سازگار با کامپیوتر، پلی استیشن، نیتندو سوییچ، موبایل و ایکس باکس
میکروفون دارد

هدفون گیمینگ ریزر مدل Kraken V3 Pro

 

 

جمع‌بندی

کمتر کسی است که با کیفیت محصولات ریزر آشنایی نداشته باشد. هدست بازی یکی از محصولات پر طرفدار این برند محسوب می‌شود که در این مقاله به معرفی بهترین‌های آن پرداختیم. تمامی مدل‌های معرفی شده در لیست فوق جزو بهترین هدست های گیمینگ ریزر هستند که ارزش خرید بالایی نیز دارند.

سوالات متداول

بهترین هدفون گیمینگ ریزر کدام مدل است؟

در این مقاله بهترین هدفون‌های ریزر را معرفی کردیم و از بین آن‌ها می‌توانید بهترین مدلی را که به نیازهایتان نزدیکی بیشتری دارد انتخاب کنید.

هدفون های گیمینگ ریزر چه قابلیت‌هایی دارند؟

اکثر بهترین هدست های گیمینگ ریزر قابلیت حذف صدای محیط، عمر باتری بالا و اتصال به صورت بی‌سیم و باسیم به انواع کنسول و کامپیوتر را دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%af%d8%b3%d8%aa-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1/
ads
ads