داغ ترین ها :
بهترین بازی های داستانی اندروید کدامند؟ معرفی بازی های جذاب داستانی اندروید

بهترین بازی های داستانی اندروید کدامند؟ معرفی بازی های جذاب داستانی اندروید

اگر اهل بازی کردن با گوشی هستید و این روزها با سیستم عامل اندروید از همه بیشتر سر و کار دارید، پس چه بهتر که در میان انواع بازی و گیم معرفی شده به بازار، سر خود را با بهترین بازی های داستانی اندروید گرم کنید و درگیر گرافیک و سناریو ساخت این مدل گیم‌ها شوید. دانلود، نصب و شروع بازی های داستانی اندروید در گوشی و تبلت می‌تواند باعث درگیر شدن شما با ساختار بازی شود و شما را تا حدی دچار هیجان بازی کند که دلتان نخواهد از بازی کردن دست بکشید و تا مرحله آخر پیش بروید؛ بنابراین بهتر است تا با لیست بهترین بازی های داستانی برای اندروید آشنا شوید تا از ابتدا زمان برای بازی کردن بهترین برنامه‌ها بگذارید. در این مقاله از تکنولایف به معرفی بهترین بازی های اندروید خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

 

انواع موبایل مورد نظر خود از جمله گوشی گیمینگ، گوشی های پرچمدار و حتی ساده را می‌توانید از تکنولایف خریداری کنید.

بهترین بازی های داستانی اندروید افلاین و آنلاین

  • بازی داستانی موبایل HOGWARTS MYSTERY
  • بازی داستانی اندروید The Walking Dead
  • بازی داستان محور Life Is Strange
  • بازی موبایل اندروید The Wolf Among Us
  • بازی Old Man’s Journey
  • بازی اندروید داستانی Sara Is Missing
  • بازی موبایل اندروید Ticket to Earth
  • بازی داستانی اندرویدی Sorcery!
  • بازی اندروید گوشی Florence
  • بازی گوشی داستانی اندروید Forgotten Anne

بازی داستانی موبایل HOGWARTS MYSTERY

بازی داستانی موبایل HOGWARTS MYSTERY

اولین سوال از شما این است که پاترهد هستید یا خیر؟ اگر عاشق داستان هاگوارتز و ماجراجویی‌های هری پاتر و دو دوست دیگرش هستید؛ پس چه بهتر که برای انجام بازی با گوشی اندروید خود در میان انواع بهترین بازی های داستانی، روی هیجان بازی داستانی موبایل HOGWARTS MYSTERY حساب باز کنید.

داستان بازی به این صورت است که کاراکتر شما یک دانش آموز تازه دعوت شده به مدرسه هاگوارتز است که مانند تمام بچه‌های سال اولی مدرسه ابتدا باید چوب دستی خریداری کند، بعد از آن لباس طراحی کنید، کتاب بگیرید و منتظر کلاه گروه بندی باشید تا استاد و گروه شما مشخص شود. بازی ریتم خیلی هیجانی و شلوغی ندارد؛ اما داستان اینجاست که شما در هر موقعیت دارای چند انتخاب هستید و حداقل 2 گزینه پیش روی شما برای انتخاب قرار می‌گیرد، به همین جهت شما می‌توانید داستان مختص به خود را در بازی داشته باشید که این بخش از بازی واقعا هیجان انگیز و مسرت بخش است.

برای دانلود بازی به راحتی می‌توانید از طریق گوگل پلی اقدام کنید و برای بازی کردن نیاز به وارد کردن شماره تلفن یا برای مثال ایمیل نیست؛ اما همواره برای اجرای بازی به کانکشن اینترنت (بدون نیاز به فعال کردن نرم افزار تغییر آی پی) نیاز دارید و بازی به صورت آفلاین قابل اجرا نیست. معمولا نوجوانان و جوانان از این بازی خوششان می‌آید و نکته دیگر اینجاست که تمام دیالوگ‌ها و مونولوگ‌ها درون بازی به زبان انگلیسی هستند، بنابراین باید کاربر حداقل به گوگل ترنسلیت دسترسی داشته باشد.

دانلود HOGWARTS MYSTERY از گوگل پلی

با دنیایی از بازی‌های اندرویدی آشنا شوید:
بهترین بازی های اندروید

 

بازی داستانی اندروید The Walking Dead

بازی داستانی اندروید The Walking Dead

اگر به حوادث آخرالزمان علاقه دارید، پس داستان بازی واکینگ دد برای شما باید جذاب باشد. استودیو تل تیل در سال 2012 برای اولین بار بازی داستانی اندروید The Walking Dead را به دنیا معرفی کرد. در این بازی شما نمی‌توانید کاراکتر را آنطور که می‌خواهید مانند بازی هاگوارتز میستری بسازید، اما باید به جای کاراکتر اصلی داستان یعنی اقای Lee بازی را جلو ببرید. Lee جنایتکار محکوم شده‌ای است که در دنیای آخرالزمانی باید به دختر بی پناهی کمک کند که داستان متفاوتی را برای شما بسازد. برای بازی واکینگ دد می‌توانید از طریق پلی استور اقدام کنید. دانلود این بازی رایگان است و هیجان بازی شما را به سمت جلو سوق می‌دهد.

دانلود The Walking Dead از گوگل پلی

بازی داستان محور Life Is Strange

بازی داستان محور Life Is Strange

استودیو SQUARE ENIX بازی داستان محور Life Is Strange را طراحی و عرضه کرده است. در این بازی شما یک دانشجو عکاسی هستید که متوجه می‌شوید توانایی بازگرداندن زمان را دارید. در این بازی باید علاوه‌بر کاراکتر خودتان درگیر کشمکش‌های سایر شخصیت‌های بازی هم می‌شوید که این اتفاق به شما کمک می‌کند تا به بازی علاقه بیشتری پیدا کنید. برای دانلود و نصب بازی نیاز به انجام کار خاصی نیست، چرا که فایل این بازی علاوه‌بر گوگل پلی در سایت‌های ایرانی هم قرار دارد. این بازی برای اجرا شدن به حداقل 5 گیگابایت فضا نیاز دارد.

دانلود Life Is Strange از گوگل پلی

 

هدفون گیمینگ در مدل‌ها و برندهای مختلف را می توانید در فروشگاه اینترنتی تکنولایف پیدا کنید.

بازی موبایل اندروید The Wolf Among Us

بازی موبایل اندروید The Wolf Among Us

بازی موبایل اندروید The Wolf Among Us یکی از بازی‌های شرکت تل تیل است که به دلیل داستان جذابش به محبوبیت بسیار زیادی رسیده و از جمله بهترین بازی های داستانی اندروید محسوب می‌شود. داستان بازی در شهر fable اتفاق می‌افتد. در این شهر عده‌ای از موجودات با خرید یک جادو توانسته‌اند خود را به شکل انسان‌هایی در یک روستا نشان دهند.

بازی The Wolf Among Us به صورتی اجرا می‌شود که برای آن باید از Point and Click استفاده کنید. یعنی برای اینکه به شخصیت اصلی داستان یا همان کاراکتر «بیگبی» دستور دهید، باید روی قسمت‌های مختلف فضای بازی کلیک کنید. در این بازی شما با کلیک‌های متفاوت می‌توانید مسیرهای مختلفی را برای بیگبی بسازید و به همین صورت پایان‌های متفاوتی هم داشته باشید. این بازی علاوه‌بر مسیر داستانی دارای گرافیک و سطح کیفیت بالایی هم است. برای دانلود بازی می‌توانید از طریق پلترفم‌های رایگان استفاده کنید.

دانلود The Wolf Among Us از گوگل پلی

در این مطلب بهترین بازی‌های ایکس باکس سری اس و ایکس را به شما معرفی کرده‌ایم:
بهترین بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس

 

بازی Old Man’s Journey

بازی Old Man’s Journey

اگر می‌خواهید زندگی را از نگاه مردی پا به سن گذاشته، اما شجاع و ریسک پذیر تجربه کنید که تصمیم به سفرهای دور و دراز دارد و در این مسیر حس‌های مختلفی مانند ترس، امید، خوشحالی، امید و ناامیدی را هم تجربه می‌کند، پس دانلود بازی Old Man’s Journey برای شما گزینه مناسبی به حساب می‌آید. این بازی داستان محور است و شما می‌توانید کاراکتر پیر اما سرزنده خود را به انجام کارهای گوناگون مشغول کنید و درگیر نتیجه هیجان و ذوق انتخاب‌های خود باشید.

گرافیک بازی به طرز معجزه آسایی آرامش بخش است و شما را در طول بازی خسته نمی‌کند؛ در این میان از آهنگ‌های بسیار مناسب و به‌جایی هم برای بازی استفاده شده است که کمک کننده خوبی هستند. در مجموع بازی داستانی Old Man’s Journey در میان بهترین بازی های داستانی برای اندروید یکی از پرطرفدارترین‌ها و بهترین‌هاست.

دانلود Old Man’s Journey از گوگل پلی

بازی اندروید داستانی Sara Is Missing

بازی اندروید داستانی Sara Is Missing

از اسم بازی کاملا پیداست که فردی به نام سارا گم شده و منطقی است که بازی به گونه‌ای پیش رود که شما برای پیدا کردن آن درگیر چالش‌های جدید شوید. بازی اندروید داستانی Sara Is Missing یکی از بهترین بازی های داستانی موبایل است که برای نوجوانان می‌تواند بازی کاملا هیجان انگیزی به حساب بیاید. اگر دوست دارید که کارآگاه محور زندگی را جلو ببرید؛ روی دانلود بازی اندروید داستانی Sara Is Missing هم می‌توانید حساب باز کنید. بازی SIM یا همان سارا گم می‌شود به صورتی است که شما را مجبور می‌کند تا قدم به قدم با دستورات بازی جلو بروید و برای پیدا کردن سارا یک سری فعالیت‌های متفاوت انجام دهید. در این بازی دائما به شما سرنخ‌هایی داده می‌شود که تماما در پیدا کردن سارا موثر هستند و باید در مسیری که بازی جلوی پای شما قرار می‌دهد، قدم بردارید. از دیگر مزیت‌های بازی اندروید داستانی SIM می‌توان به این نکته هم اشاره کرد که دانلود این بازی رایگان است.

دانلود Sara Is Missing از گوگل پلی

اگر فیلم دیدن هم جزء سرگرمی‌های شماست، این مطلب را از دست ندهید:
آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟

 

بازی موبایل اندروید Ticket to Earth

بازی موبایل اندروید Ticket to Earth

بازی داستانی اندروید Ticket to Earth یکی از آن دسته بازی‌های پرهیجانی است که برای دانلود آن از گوگل پلی نیاز به 4.99 دلار پول نیاز است که البته سایت‌های فروشگاهی فارسی آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند. داستان بازی Ticket to Earth به این صورت است که در سیاره ای دوردست، مهاجران در حال نابودی‌اند که شما هم به عنوان یکی از این مهاجران به بازی ادامه می‌دهید. در طول بازی نه تنها وظیفه محافظت از خود بلکه وظیفت محافظت از دیگران را هم دارید. اگر از علاقه مندان به اجرای بازی های داستانی هستید، بازی بلیط برگشت به زمین را حتما نصب کنید.

دانلود Ticket to Earth از گوگل پلی

بازی داستانی اندرویدی Sorcery!

بازی داستانی اندرویدی Sorcery!

اگر روحیه جنگجو دارید و دنیا را در دست می‌گیرید، پس برای پس گرفتن تاج پادشاهی راهی بازی شوید. در بازی داستانی اندرویدی Sorcery باید به دنبال تاج پادشاهی‌ای که توسط فرد حیله‌گری از کشور خارج شده، بروید تا به عنوان مامور مخفی در کارتان موفق شوید. این بازی به راحتی قابلیت تبدیل شدن به برد گیم را دارد و شما می‌توانید آن را از سایت‌های ایرانی و پلی استور دانلود کنید.

دانلود Sorcery از گوگل پلی

 

کنسول های بازی را با بهترین قیمت از تکنولایف خریداری کنید.

بازی اندروید گوشی Florence

بازی اندروید گوشی Florence

بازی Florence یک بازی داستانی اندرویدی است که البته نسخه iOS آن هم پیدا می‌شود. این بازی تقریبا می‌توان گفت که نمادی از زندگی روزمره انسان‌هایی است که زندگی آن‌ها در گرو خوشی و ناخوشی تغییر می‌کند.سازنده بازی Annapurna Interactive است که برای اولین بار در سال 2018 از بازی رونمایی کرد. برای خرید این بازی از فروشگاه گوگل پلی باید 3 دلار پرداخت کنید. داستان بازی به این صورت است که نقش اول بازی یعنی دختری به نام فلورانس درگیر ویولن نوازی پسری در خیابان می‌شود و چالش‌های بازی آغاز می‌شود.

دانلود Florence از گوگل پلی

بازی گوشی داستانی اندروید Forgotton Anne

بازی گوشی داستانی اندروید Forgotten Anne

فضای بازی Forgotton Anne به این شکل است که شما به جایی می‌روید که تمام وسایلی که گم شده و فراموش شده‌اند، به آنجا می‌روند. سرزمینی که در بازی تمام اشیای گم شده به آنجا می‌روند، سرزمینی سحرآمیز است که با جست‌وجو در آن می‌توانید بازی را جلو ببرید. این بازی یک بازی ماجراجویی سینمایی است که داستان آن به صورت یکپارچه است و با دنبال کردن داستان بازی و به خاطر داشتن مراحل، می‌توانید پیشرفت کنید.

دانلود Forgotton Anne از گوگل پلی

سخن آخر

برای دانلود بهترین بازی های داستانی در گوشی‌های اندروید خود بهتر است که ابتدا با داستان آن‌ها آشنا باشید تا بتوانید مطابق با سلیقه خود بازی را انتخاب کنید. در این مقاله از تکنولایف بالای 7 بازی معرفی شده است که شما می‌توانید داستان بازی را مطالعه کنید.

پرسش‌های متداول

بازی داستانی برای اندروید درمورد هری پاتر چیست؟

بازی داستانی موبایل HOGWARTS MYSTERY درمورد هری پاتر و مدرسه هاگوارتز است.

بهترین بازی داستانی اندروید با موضوع آخر زمان چیست؟

بازی داستانی اندروید The Walking Dead بازی آخرالزمانی خوبی برای اندروید است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/what-are-the-best-story-games-for-android-introduction-of-interesting-story-games-for-android/
ads
ads