داغ ترین ها :
سامسونگ صفحه نمایش OLED با طراحی کشویی و لوله‌ای تولید می‌کند

سامسونگ صفحه نمایش OLED با طراحی کشویی و لوله‌ای تولید می‌کند

سامسونگ دیسپلی که در حقیقت بخش تولید صفحه‌نمایش شرکت کره‌ای محسوب می‌شود، جدیدترین فناوری خود در زمینه‌ی تولید پنل‌های OLED را معرفی کرد. سامسونگ دیسپلی امید دارد با پلتفرم جدیدی که رونمایی کرده، همچنان به عنوان خلاق‌ترین و پیشرفته‌ترین شرکت سازنده‌ی صفحه‌نمایش در دنیا باقی بماند. فناوری جدید سامسونگ دیسپلی در زمینه‌ی پنل‌های OLED است و به شرکت‌های سازنده اجازه خواهد داد نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش تاشدنی به صورت کشویی و صفحه نمایش لوله ای را به بازار ارائه کنند. البته پنل‌های جدید در محصولات دیگر مانند لپ‌تاپ، گجت‌های پوشیدنی، مانیتور و موارد مشابه دیگر نیز قابل استفاده خواهند بود.

 

لیست گوشی های سامسونگ را در سایت تخصصی موبایل تکنولایف بررسی کنید: قیمت گوشی سامسونگ

 

آنچه سامسونگ در نظر دارد، گسترش تولید پنل‌های OLED است که علاوه بر مدل‌های قبلی، شامل صفحه‌نمایش‌های تاشدنی به‌صورت کشویی و رول شدنی می‌شوند. نمونه‌ای از این دو مدل صفحه‌نمایش را نیز می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید که به‌صورت Slidable Flex و Rollable Flex مشخص شده‌اند. صفحه‌ نمایش کشویی و صفحه نمایش لوله ای سامسونگ احتمالا در سال‌های آینده روی محصولات مختلف قرار می‌گیرند.

انواع صفحه نمایش گوشی های سامسونگ

به لطف کیفیت فوق‌العاده‌ای که پنل‌های OLED در مقایسه با مدل‌های دیگر ارائه می‌دهند، طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا کسب کرده‌اند و همین امر نیز سبب شده تا شرکت‌های سازنده به سمت ساخت محصولاتی بروند که صفحه‌نمایش آن‌ها مجهز به پنل OLED باشد.

صفحه نمایش OLED

سامسونگ نیز که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی پنل OLED و تکنولوژی‌های ساخت چنین محصولاتی است، می‌خواهد با استفاده از پلتفرمی که معرفی کرده، سهم خود از بازار پنل‌های OLED را گسترش دهد. البته، سامسونگ در این بازار تنها نیست و شرکت‌هایی مانند ال‌جی نیز حضور دارند. انتظار می‌رود پلتفرم جدید سامسونگ برای تولید صفحه‌نمایش‌هایی با ابعاد کوچک تا متوسط استفاده شود که شامل صفحه‌نمایش‌هایی برای گوشی‌های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ می‌شوند.

 

مطلب زیر را حتما بخوانید:
مقایسه گوشی سامسونگ با وان پلاس

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
ads
ads