داغ ترین ها :

معرفی بهترین اپلیکیشن بارداری

بارداری برای خیلی از زنان یکی از بهترین، یا شاید هم بهترین دوره زندگی‌شان است و از این که جسمی را در درون خود پرورش می‌دهند لذت زیادی می‌برند. امروزه با کمک اپلیکیشن بارداری که از ابتدای دوران بارداری تا پایان آن همراه شما هستند و شما را از وضعیت فرزندتان مطلع می‌کنند، این دوره لذت‌بخش‌تر هم می‌شود و ارتباط مادر با فرزند شکل متفاوت‌تری به‌ خود می‌گیرد. اگر با اپلیکیشن‌های بارداری زیاد آشنایی ندارید، این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید چون قرار است با معرفی بهترین اپلیکیشن بارداری، به شما کمک کنیم تا تجربه بهتر و متفاوتی در این دوره داشته باشید.

 

انواع گوشی را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت موبایل

اپلیکیشن بارداری Baby2Body

اپلیکیشن Baby2Body یک برنامه جامع و کاربردی است که واقعا جای آن در گوشی خیلی از خانم‌ها خالی است! این برنامه، خوشبختانه هم برای سیستم‌عامل اندروید و هم iOS قابل استفاده است و به‌راحتی می‌توانید از اطلاعاتی که به شما می‌دهد و دیگر مشخصه‌های برنامه، استفاده کنید.

بیبی تو بادی، از زمان تخمک گذاری تا پس از به دنیا آمدن کودک هم با شما است. بنابراین به کمک این اپلیکیشن می‌توانید ساعت خواب کودک را تنظیم کنید، به تغذیه او برسید، به سلامت و روان خود برسید و … . در طی بارداری نیز هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشید و وضعیت جنین را به طور کامل به شما می‌گوید. بنابراین این دوره، راحت و بدون استرس سپری خواهد شد. این برنامه نه تنها به جنین و بارداری، بلکه به سلامت روان و فیزیکی مادر نیز بسیار توجه دارد و به‌طور کل می‌توان آن را یکی از کامل‌ترین برنامه‌ها برای زنان دانست.

بهترین اپلیکیشن بارداری برای خانم ها

دانلود اپلیکیشن Baby2Body از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن Baby2Body از اپ استور

اپلیکیشن Pregnancy Tracker: Baby Bump

یکی از بهترین اپلیکیشن بارداری خانم ها که هم در گوشی‌های اندرویدی و هم ios قابل استفاده است، برنامه baby bump است. کاربری این برنامه برای مادران بسیار ساده است و اطلاعات کاربردی خوبی در طی دوران بارداری می‌دهد. اگر این اولین بارداری شماست و می‌خواهید وضعیت کودک خود را در طی ۹ ماه بارداری بدانید، این برنامه مناسب شماست. این اپ از نظر خیلی از کاربران، بهترین اپ بارداری است و امتیاز ۴.۵ از ۵ را کسب کرده است.

بهترین اپلیکیشن برای دوران بارداری

دانلود اپلیکیشن Pregnancy Tracker: Baby Bump از گوگل پلی

 

دانلود اپلیکیشن Pregnancy Tracker: Baby Bump از اپ استور

 

 

اپلیکیشن Ovia Pregnancy Tracker

یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن بارداري که محبوبیت زیادی کسب، و دوران بارداری را برای مادران لذت بخش کرده، برنامه ovia است. این برنامه ویژگی‌های گوناگونی از جمله اطلاعاتی که منحصرا مربوط به رشد فرزند شماست، یک نمای سه بعدی از جنین و علائمی که باید مراقبشان باشید، مقالات آموزشی، و همینطور اطلاعاتی در خصوص غذاها و داروهایی که برای مادر مفید است  را شامل می‌شود. 

همچنین، اگر دوست دارید اطلاعات مختلف را به صورت نمودار ببینید و این کار به شما حس خوبی می‌دهد، در برنامه ovia می‌توانید اطلاعاتی چون میزان حرکت جنین، خوراکی‌هایی که صرف کرده‌اید و مواردی دیگر از این قبیل را ثبت کنید تا به صورت نمودار به شما نشان داده شود. این برنامه از ۵، امتیاز ۴.۷ را گرفته است.

بهترین اپلیکیشن بارداری چیست - معرفی بهترین اپلیکیشن بارداری

دانلود اپلیکیشن Ovia Pregnancy Tracker از گوگل پلی

 

دانلود اپلیکیشن Ovia Pregnancy Tracker از اپ استور

اپلیکیشن Hello Belly

در زمان اولین بارداری، زنان استرس و نگرانی‌های را متحمل می‌شوند و نیاز به راهنمایی دارند که در این دوران همراهشان باشد و راه و چاه را نشانشان دهد. اما همیشه این اتفاق نمی‌افتد؛ پس در این صورت، یک اپلیکیشن مختص بارداری می‌تواند نقش مشاور و همراه را داشته باشد. شاید بتوان گفت که از نظر خیلی از کاربران بهترین اپلیکیشن برای دوران بارداری ، اپلیکیشن Hello belly است. هلو بلی کاربری خیلی ساده‌ای دارد و لیستی از تمام کارهایی که در این دوران باید انجام دهید را به شما ارائه می‌دهید. همچنین، ویدیوهایی آموزشی در این اپلیکیشن هست که به کمک آن‌ها می‌توانید ورزش و مدیتیشن کنید. این برنامه هم برای کاربران اندروید و هم کاربران ios موجود است.

معرفی بهترین اپلیکیشن بارداری

دانلود اپلیکیشن Hello Belly از گوگل پلی

 

دانلود اپلیکیشن Hello Belly از اپ استور

برنامه بارداری HiMommy

دوست دارید میزان رشد و قابلیت‌های جنین خود را در طی دوران بارداری بدانید و روزبه‌روز، از تغییرات آن آگاه شوید؟ نیاز به راهنمایی دارید که بایدها و نبایدها را به شما بگوید؟ برنامه HiMommy، شاید بهترین اپلیکیشن بارداری برای ایفون و گوشی‌های اندرویدی باشد که کاربری ساده‌ای دارد و با پیام‌های انگیزشی، عاطفی و آموزشی مناسب با وضعیت شما و جنین را هر هفته برایتان ارسال می‌کند. همچنین، گرافیک این برنامه بسیار زیباست و حتی بخشی دارد که می‌تواند در آن خاطرات خود را در دوره بارداری ثبت کنید.

بهترین اپلیکیشن بارداری

دانلود اپلیکیشن HiMommy از گوگل پلی

 

دانلود اپلیکیشن HiMommy از اپ استور

اپلیکیشن بارداری My baby’s beat

یکی از بهترین لحظات در دوران بارداری، لحظه‌ایست که صدای قلب فرزند خود را برای اولین بار می‌شنوید. اپلیکیشن‌هایی که امروزه ساخته و استفاده می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهد که صدای قلب تو دلی خود را هر موقع که دوست دارید بشنوید. یکی از بهترین اپليكيشن بارداری که این امکان را به شما می‌دهد، برنامه My baby’s beat است. دیگر نیازی نیست منتظر جلسه بعدی سونوگرافی خود باشید! صدای فرزندتان را هر موقع که خواستید بشنوید و از طریق فیسبوک، واتسپ یا ایمیل برای دوستان و عزیزان خود ارسال کنید. این برنامه، فقط برای گوشی‌ آیفون موجود است.

بهترین اپلیکیشن برای بارداری بهترین اپلیکیشن برای دوران بارداری بهترین اپلیکیشن بارداری چیست -

 

 

اپلیکیشن بارداری ایرانی «مادر شو»

اپلیکیشن‌های ایرانی خوبی هم ساخته شده که در این دوران طلایی همراه شما باشند. شاید بتوان گفت بهترین اپلیکیشن بارداری ایرانی، همین برنامه مادر شو است. مادر شو نه فقط برای دوران بارداری، بلکه قبل از آن هم کارآیی دارد و زمان تخمک گذاری و وزن گیری را هم بهتان نشان می‌دهد. برنامه‌ها و مقالات زیادی در این برنامه گنجانده شده که به شما در طی دوران بارداری کمک کند. همچنین، آموزش‌هایی در راستای بایدها و نبایدهای این دوره، و اطلاعات موثق و علمی بارداری را بهتان ارائه می‌دهد. همچنین، این برنامه کاملا رایگان است و به‌سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن بارداری خانم ها بهترین اپلیکیشن بارداری خوب

 

پیشنهاد مطالعه:
اپلیکیشن ثبت قاعدگی

 

برنامه بارداری ایرانی «نی نی پلاس» 

نی نی پلاس یک برنامه داخلی با ویژگی‌های زیاد است که خیلی از کاربران ایرانی معتقدند بهترین اپلیکیشن بارداری خوب در ایران است و شاید حتی بهترین اپلیکیشن تعیین سن بارداری باشد چون وضعیت روزبه‌روز جنین را به شما نشان می‌دهد، مطالب آموزشی صوتی دارد، موزیک مناسب برای خواب نوزاد دارد و حتی فضایی تعبیه کرده که به کمک آن بتوانید با دیگر کاربران این برنامه چت و تبادل نظر کنید.

معرفی بهترین اپلیکیشن بارداری

 

پیشنهاد مطالعه:
اپلیکیشن های زنانه

 

جمع‌بندی «معرفی بهترین اپلیکیشن بارداری»

در طی این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی بهترین اپلیکیشن بارداری بتوانیم کمکتان کنیم. امیدواریم شما هم توانسته باشید با استفاده از توضیحات بهترین اپلیکیشن برای بارداری خود را انتخاب و پیدا کنید. تمامی اپلیکیشن‌هایی که معرفی شدند، از نظر کاربران بهترین اپلیکیشن بارداری بوده‌اند و امتیازهای زیادی را کسب کرده‌اند. چنانچه تجربه استفاده از هر یک از این برنامه‌ها را دارید و رضایتتان را جلب کرده، حتما با ما در میان بگذارید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/
ads
ads