داغ ترین ها :
مقایسه لپ تاپ اپل با ایسوس؛ کدام برند ارزش خرید بیشتری دارد؟

مقایسه لپ تاپ اپل با ایسوس؛ کدام برند ارزش خرید بیشتری دارد؟

یکی از چالش‌های در خرید لپ تاپ این است که به سراغ لپ تاپ‌های اپل و سیستم عامل MacOS بروید یا لپ تاپ‌های ویندروزی را انتخاب کنید. هنگام تصمیم گیری بین این دو سیستم عامل قطعا با این موضوع مواجه می‌شود که مثلا لپ تاپ ایسوس خریداری کنید یا اپل و کدام بیشتر برای شما کاربردی خواهد بود. در این مطلب قصد داریم به مقایسه لپ تاپ اپل با ایسوس بپردازیم و این محصولات را از جنبه‌های مختلف با هم بررسی کنیم تا در نهایت مشخص شود که کدام بیشتر برای شما کاربرد خواهد داشت و با بودجه مشخص باید کدام را انتخاب کنید.

قبل از هر چیزی لازم است کمی با لپ تاپ‌های مختلف ایسوس و اپل آشنا شوید و به همین جهت در ابتدا شما را با سری مختلف لپ تاپ‌های این دو برند آشنا می‌کنیم. آیا مقایسه مک بوک پرو با ایسوس امکان پذیر است!؟

 

لیست قیمت امروز نوت بوک های برند Asus را در سایت تکنولایف ببنید: لپ تاپ ایسوس

 

لپ تاپ‌های مختلف اپل

برعکس برند ایسوس که در سری‌های مختلف لپ تاپ‌های بسیار زیاد و متنوعی دارد و می‌تواند هر کاربری با هر نیازی را راضی کند لپ تاپ‌ های اپل در دو سری کلی مک بوک ایر و مک بوک پرو ساخته می‌شوند.

در واقع لپ تاپ‌های اپل به طور کلی چند مدل بیشتر نیستند و در واقع شما با انتخاب‌های متنوعی روبرو نیستند و در صورت تمایل به خرید لپ تاپ از اپل باید بین همین مدل‌ها یکی را گزینش کنید.

مک بوک ایر

مک بوک ایر در واقع نسخه ارزان‌تر لپ تاپ‌ های اپل است که قیمت آن از 999 دلار آغاز می‌شود. مک بوک ایر در حال حاضر تنها با نمایشگر 13.3 ساخته می‌شود و شما می‌توانید بین 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی انتخاب کنید.

مک بوک ایر

رزولوشن نمایشگر این لپ تاپ QHD است و کیفیت بسیار خوبی هم دارد. اپل از تراشه اختصاصی M1 خود در این سری استفاده کرده و به همین جهت مک بوک ایر قدرت سخت افزاری بسیار خوبی دارد و می‌تواند به خوبی از پس کارهای سنگین و پردازش‌های مختلف بربیاید. نسل جدیدتر این لپ تاپ‌ها دارای تراشه قوی‌تر M2 و طراحی جدیدتر هستند.

این لپ تاپ به لطف تراشه بسیار بهینه شارژ دهی باتری بسیار خوبی نیز دارد و جنس بدنه آن نیز از جنس آلومینیوم است تا هم کیفیت ساخت بالایی داشته باشد و هم نظر کاربران را به خود جلب کند و چشم نواز باشد.

مک بوک پرو

اپل نسل جدید این لپ تاپ‌ها را تنها در دو مدل 14 و 16 اینچی تولید می‌کند. این لپ تاپ‌ها دارای تراشه‌های M3، M3 Pro و M3 Max هستند. نمایشگر این محصولات رزولوشنی نزدیک به 4K دارد و از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت پایه‌ای این محصولات از 1599 دلار آغاز می‌شود و تا قیمت 3999 دلار ادامه پیدا می‌کند.

مک بوک پرو

اپل در نسل جدید نسخه 13 اینچی مک بوک‌های پرو را حذف کرده است ولی شما همچنان می‌توانید در بازار مک بوک پرو M2 با اندازه 13.3 اینچی را خریداری کنید.

 

رقابت در قیمت پایینتر:
مقایسه لپ تاپ های ایسوس با لنوو

 

لپ تاپ‌های مختلف ایسوس

در این بخش نگاهی مختصر به لپ تاپ‌های مختلف ایسوس خواهیم داشت.

سری VivoBook ایسوس

سری اصلی لپ تاپ‌های ایسوس را می‌توانیم همین لپ تاپ VivoBook در نظر بگیریم. این سری از لپ تاپ‌ها برای عموم کاربران بهترین گزینه به حساب می‌آیند و می‌توانند برای دانشجویان، دانش آموزان و استفاده در اداره و خانه بسیار کاربردی باشند.

سری VivoBook ایسوس

در این لپ تاپ‌ها خبری از کارت گرافیک بسیار قوی یا CPU های بسیار قدرتمند نیست و ایسوس تلاش می‌کند تا تعادل خوبی بین بخش‌های مختلف برقرار کند. اکثر لپ تاپ‌های این سری به نسبت قیمت مشخصات خوبی را ارائه می‌دهند و به همین جهت نیز ارزش خرید بالایی دارند.

لپ تاپ‌های VivoBook را می‌توان به چهار دسته VivoBook، VivoBook Pro، VivoBook S و VivoBook Flip تقسیم بندی کرد.

سری ZenBook ایسوس

شرکت ایسوس لپ تاپ‌های سری ZenBook خود را به عنوان محصولاتی باکیفیت و خوش ساخت، باریک، ظریف و سبک معرفی می‌کند. این سری بالانس خوبی بین کیفیت ساخت، وزن کم و قابلیت جابجایی، مشخصات و همچنین قیمت برقرار کرده است و به همین سبب نیز لپ تاپ‌های این سری ارزش خرید بالایی دارند. قیمت لپ تاپ zenbook از میانرده شروع شده و تا محصولات بسیار باکیفیت و گران قیمت افزاش می‌یابد.

ایسوس ChromeBook

سری ChromeBook ایسوس مدل‌های بسیار متنوعی را شامل نمی‌شود و انتخاب‌های شما در این سری نسبتا محدود است. البته از نظر اندازه تنوع خوبی وجود دارد و شما می‌توانید نسخه ۱۰.۵ اینچی تبلت کروم بوک ایسوس را تهیه کنید که امکان اتصال کیبورد نیز به آن وجود دارد تا گزینه‌های ۱۱.۶ اینچی، ۱۲ اینچی، ۱۴ اینچی و ۱۵.۶ اینچی امکان انتخاب وجود دارد.

ایسوس ChromeBook

انتخاب پردازنده مرکزی برای این سری از Intel Celeron و Pentium آغاز شده و تا نسل 12 اینتل Core i7 ادامه پیدا می‌کند و شما همچنین می‌توانید سری 3000 AMD Ryzen 5 را انتخاب کنید. در این سری ایسوس لپ تاپ‌های سبک و باریکی می‌سازد و شارژ دهی طولانی مدت و بهتری نسبت به لپ تاپ‌های ویندوزی را وعده داده و همه این‌ها در کنار قیمت نسبتا خوب باعث می‌شود کروم بوک‌های ایسوس را انتخاب خوبی برای دانش آموزان و دانشجویان بدانیم.

ایسوس ProArt StudioBook

این سری لپ تاپ‌های بسیار حرفه‌ای هستند که بیشتر برای طراحان ساخته و طراحی شده‌اند و در دو نسخه ۱۵.۶ و ۱۷ اینچی به بازار عرضه می‌شوند و به شما امکان می‌دهند که تا رزولوشن 4K انتخاب کنید.

ایسوس برای این سری تنها انتخاب اینتل را در دسترس قرار داده و شما می‌توانید بین نسل 13 و مدل‌های Core i7 و Core i9 و همچنین AMD سری 5000 انتخاب کنید. از نظر کارت گرافیک نیز سری 30 و 40 شرکت Nvidia شامل مدل‌های 3070 و 4070 در دسترس قرار دارند.

 

ارزان‌ترین و با کیفیت ترین های بازار:
مقایسه لپ تاپ های ایسوس و اچ پی

 

سری گیمینگ لپ تاپ‌های ایسوس

یکی از جذاب‌ترین سری‌ها در لپ تاپ‌های هر برندی سری گیمینگ است که هم طراحی بسیار جذابی دارد و هم قدرت سخت افزاری و نمایشگر بسیار خوبی. بنابراین این سری هم برای افراد گیمینگ جذاب است و هم کابرانی که لپ تاپ قوی و خوب می‌خواهند سری گیمینگ را خریداری می‌کنند.

سری اصلی لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس، لپ تاپ ROG نام دارد. کیبورد این لپ تاپ‌ها از نور پس زمینه RGB پشتیبانی می‌کند و نمایشگر این لپ تاپ‌ها عموما از نرخ نوسازی ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کنند که این موضوع باعث می‌شود هم بازی‌ها بسیار روان‌تر به نمایش دربیایند و هم هر کار دیگری با این لپ تاپ بسیار سریع و روان انجام شود.

سری گیمینگ لپ تاپ‌های ایسوس

این لپ تاپ‌ها را می‌توانید در نسخه‌های متفاوتی از پردازنده‌های مرکزی AMD و Intel و کارت گرافیک Nvidia پیدا کنید. البته که قیمت لپ تاپ به طور کلی در این سری نسبتا زیاد است و تقریبا از بالا ۹۰۰ دلار شروع می‌شود و در ایران قیمتی نزدیک به ۴۵ میلیون و بالاتر دارد.

سری جدیدتر و ارزان قیمت‌تر لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس، لپ تاپ TUF نام دارد. این لپ تاپ‌ها نیز طراحی گیمینگ و جذابی دارند و از سخت افزار قدرت مندی استفاده می‌کنند. در مدل‌های ارزان قیمت‌تر TUF شاهد نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی نمایشگر یا کارت گرافیک بسیار قوی نیستیم ولی این لپ تاپ‌های از محصولات هم قیمت در سری‌های غیر گیمینگ ایسوس معمولا مشخصات جذاب‌تری دارند.

پس اگر به دنبال لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس هستید باید در دو سری ROG و TUF به دنبال محصول مورد نظر خود باشید. همچنین اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ جذاب هستید این دو سری با توجه به مشخصات خوب می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشند.

 

شاید به این آموزش نیاز داشته باشید:
چطور هارد اکسترنال را پارتیشن بندی کنیم

 

مقایسه لپ تاپ اپل با ایسوس در دسته بندی‌های مختلف

در بالا لپ تاپ‌های مختلف دو برند را معرفی کردیم و حالا در این بخش می‌خواهیم بیان کنیم که برای انجام هر کاری کدام برند لپ تاپ بهتری را به شما ارائه می‌دهد.

لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ‌های اپل بسیار قدرتمند هستند اما برای به چند دلیل برای بازی کردن مناسب به نظر نمی‌رسند. اول این که برای بازی کردن باید به سراغ بهترین نسخه از مک بوک پرو بروید که قیمت آن زیاد است و می‌توانید با آن هزینه لپ تاپ گیمینگ بسیار عالی از ایسوس خریداری کنید.

دلیل دوم این است که همه بازی‌ها برای MacOS قابل نصب و دانلود نیستند و اگر اهل بازی کردن هستید بهتر است که از سیستم عامل ویندوز استفاده کنید. دلیل آخر هم این است که لپ تاپ‌های اپل کارت گرافیک مجزا ندارند و این موضوع برای لپ تاپ مخصوص بازی نکته بسیار مهمی است.

از طرف دیگر لپ تاپ‌های مخصوص بازی ایسوس در قیمت‌های مختلف و دو دسته ROG و TUF تولید می‌شوند و می‌توانند بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند. لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس با برچسب قیمتی مشابه مک بوک پرو 2023 مشخصات عالی برای اجرای بازی‌ها دارند و می‌تواند در نهایت کیفیت ممکن بازی‌های جدید را اجرا کنند.

 

اگر لپ تاپ مخصوص بازی و کارهای گرافیکی سنگین نیاز دارید به موجودی تکنولایف نگاهی بیاندازید:
لپ تاپ گیمینگ

 

لپ تاپ مخصوص کارهای سنگین

اگر لپ تاپی برای برنامه نویسی و ویرایش ویدئو می‌خواهید و لپ تاپ مورد نظر قرار است که پردازش‌های مختلف را با سرعت بالایی انجام داده و بتواند از پس کارهای سنگین بربیاید، انتخاب بهتر لپ تاپ‌های اپل هستند.

در واقع مک بوک پروهای اپل با توجه به تراشه‌های قدرتمند سری M می‌توانند به خوبی از پس پردازش‌های مختلف بربیایند. مک بوک‌ها کیفیت نمایشگر بسیار خوب و دقت رنگ بالایی هم دارند که به شما کمک می‌کند در صورت ویرایش تصویر یا ویدئو بتوانید در دقیق‌ترین حالت ممکن ادیت خود را انجام دهید.

لپ تاپ مخصوص کارهای سنگین

به علاوه شارژ دهی این محصولات با توجه به معماری تراشه اختصاصی اپل و بهینه سازی‌های سیستم عامل بسیار خوب است و شما می‌توانید با یک بار شارژ 1 یا 2 روز کامل و حدود 20 ساعت به بالا از این لپ تاپ‌ها استفاده کنید. اگر قصد انجام کارهای بسیار سنگین را دارید پیشنهاد می‌کنیم تراشه M3 Pro نسخه قوی‌تر یا M3 Max را انتخاب کنید.

در طرف دیگر ایسوس نیز برای انجام کارهای سنگین لپ تاپ‌های بسیار خوبی دارد. برخی از مدل‌های سری Vivobook یا ROG Zephyrus ارزش خرید و قدرت بسیار بالای دارند و در عین حال خیلی هم بزرگ و سنگین نیستند.

 

خرید انواع لپ تاپ حرفه ای در تکنولایف: لپ تاپ حرفه ای

لپ تاپ برای کاربری روزانه

از آنجایی که لپ تاپ‌های اپل گستردگی و تنوع زیادی ندارند شما برای خرید لپ تاپ برای کاربری روزمره باید به سراغ مک بوک ایر M1 بروید. این محصول حدود 1000 دلار در نسخه پایه‌ای قیمت دارد و اگر نمی‌خواهید در این حد هزینه کنید به طور حتم باید به سراغ محصولات ایسوس بروید.

در واقع اگر بودجه کمتر از 1000 دلار دارید باید برندی به غیر از اپل را انتخاب کنید. ایسوس در دسته بندی‌های مختلف لپ تاپ‌های زیر 1000 دلار دارد که بسته به نوع استفاده می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

پس برنده این بخش قطعا ایسوس خواهد بود؛ چرا که به شما اجازه می‌دهید از بین خیل عظیمی از گزینه‌ها و محصولات یکی را انتخاب کنید در صورتی که اپل در حال حاضر لپ تاپی ارزان‌تر از 1000 دلار ندارد و شما برای خرید مک بوک ایر نسخه پایه‌ای باید 999 دلار پرداخت کنید.

 

مقایسه پرچمداران سامسونگ را از دست ندهید:
مقایسه گلکسی S22 اولترا و S21 Ultra

 

مقایسه لپ تاپ‌های اپل و ایسوس در بخش‌های مختلف

در قسمت قبل سعی کردیم مشخص کنیم که برای هر دسته از کاربران و استفاده‌های مختلف کدام برند عملکرد بهتری دارد اما در این بخش می‌خواهیم هر بخش لپ تاپ را به طور مجزا بررسی کرده و تعیین کنیم که کدام برند در این بخش موفق‌تر عمل می‌کند.

کیفیت ساخت

یکی از ارکان اصلی محصولات اپل کیفیت ساخت آن‌ها است و شما هر محصولی که از این برند خریداری کنید قطعا با کیفیت ساخت بسیار خوبی مواجه می‌شوید و مک بوک‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مک بوک‌ها کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و شما بلافاصله پس از در دست گرفتن این محصولات و کار کردن با آن‌ها متوجه این کیفیت ساخت بالا و ظرافت در طراحی اپل خواهید شد.

از طرف دیگر لپ تاپ‌های ایسوس نیز به خصوص در مدل‌های گران قیمت‌تر کیفیت ساخت بالایی دارند و ایسوس نیز از بهترین متریال‌های موجود استفاده می‌کند ولی در نهایت اگر بخواهیم برنده‌ای برای این بخش در نظر بگیریم باید بگوییم که مک بوک‌های سازنده آمریکایی وضعیت بهتری دارند.

صفحه نمایش

همه مک بوک‌ها از نمایشگر IPS استفاده می‌کنند و مدل‌های ایر دارای رزولوشن QHD و مدل‌های پرو دارای رزولوشن نزدیک به 4K هستند. این نمایشگرها کیفیت واقعا خوبی دارند و همه محتوا را با دقت رنگ بالا و جزئیات بسیار خوب به نمایش درمی‌آورد و کنتراست و شارپی عالی است.

در مدل‌های مک بوک پرو نمایشگر‌ها به ProMotion یا همان نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز مجهز شده‌اند که این موضوع باعث می‌شود محتوا علاوه بر کیفیت بسیار خوب کاملا روان و به شکلی بسیار جذاب و سریع نمایش داده شده و شما از گشتن در اینترنت نهایت لذت را ببرید.

در طرف مقابل لپ تاپ‌های ایسوس از پنل‌های IPS یا OLED با رزولوشن HD تا 4K استفاده می‌کنند. لپ تاپ‌های ایسوس که هم قیمت مک بوک‌های اپل هستند عموما رزولوشن FHD یا QHD یا 4K دارند و از نوع IPS یا OLED هستند. پنل‌های OLED غلظت رنگ بیشتر و عمق رنگ مشکی بی‌نهایت دارند و محتوا را بسیار جذاب نمایش می‌دهند.

در آخر باید گفت که هر دو برند در بخش نمایشگر بسیار خوب عمل کرده‌اند. اگر لپ تاپی با پنل اولد می‌خواهید که فقط ایسوس بین این دو برند می‌تواند انتخاب شما باشد. در استفاده حرفه‌ای و روزمره شاید نمایشگر لپ تاپ‌های اپل به خصوص نسخه پرو 2023 را بتوانیم بسیار کامل بدانیم ولی در زمینه بازی کردن با اختلاف نمایشگرهای ایسوس وضعیت بهتر و نرخ تأخیر کمتری دارند.

 

اینستاگرام را روی PC یا لپ تاپ داشته باشید:
نصب اینستا روی کامپیوتر

 

سخت افزار

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم اگر لپ تاپ را برای بازی کردن می‌خواهید و به این دلیل به قدرت سخت افزاری بالایی نیاز دارید بدون هیچ شکی به سراغ ایسوس بروید، اما اگر به قدرت پردازشی زیادی نیاز دارید تراشه‌های اختصاصی سری M عالی عمل می‌کنند.

تراشه M3 Max اپل عملکرد بی نظیری دارد و می‌تواند به راحتی با پردازنده‌های نسل 13 اینتل Core i9 رقابت کند. البته که در زمینه مصرف انرژی و پایداری تراشه اپل برنده خواهد بود و به همین جهت شاید بتوانیم اپل را برنده این بخش بدانیم.

مجدد اشاره می‌کنیم که از آنجایی که لپ تاپ‌های اپل کارت گرافیک جداگانه ندارند اگر به قدرت گرافیکی زیاد لپ تاپ به هر دلیلی نیاز دارید به سراغ لپ تاپ‌های مخصوص بازی ایسوس و کارت گرافیک‌های قوی Nvidia بروید.

سیستم عامل

این بخش یکی از مهم‌ترین قسمت‌های انتخاب بین این دو برند است. از این جهت که ما در ایران هستیم شرایط لپ تاپ‌های ویندوزی و MacOS در ایران را در نظر می‌گیریم تا وضعیت به واقعیت نزدیک‌تر باشد و شما بتوانید تصمیم صحیح‌تری اتخاذ کنید.

سیستم عامل ویندوز چندین سال است که توسط مایکروسافت ساخته شده و هیچ نیازی نیست که آن را معرفی کنیم. این سیستم عامل در نسخه 11 در حال حاضر در دسترس قرار دارد و البته همچنان بسیاری از کاربران از ویندوز 10 استفاده می‌کنند.

مزیت ویندوز این است که شما به راحتی می‌توانید برنامه‌های مختلف را به صورت کرک شده دانلود و استفاده کنید و نیازی نیست تا مبلغی را بابت آن پرداخت کنید. از طرفی قطعا بازی‌های بسیار بیشتری برای این سیستم عامل وجود دارد.

جزو نکات منفی ویندوز البته باید اشاره کنیم که معمولا ما در بازار ایران از ویندوز‌های کرک شده استفاده می‌کنیم که مشکلات مخصوص به خود را دارد و همچنین بعد از مدتی بسیار کند می‌شود.

سیستم عامل

در طرف مقابل سیستم عامل اپل برای لپ تاپ‌های خود یا MacOS قرار می‌گیرد. این سیستم عامل بسیار جذاب و روان است و نرم افزارهای بسیار زیادی هم دارد. جالب است بدانید که در این سیستم عامل نیز شما می‌توانید برخی از برنامه‌های پولی را به صورت رایگان و کرک شده استفاده کنید.

مزیت بسیار بزرگ این سیستم عامل این است که اپل چندین سال برای آن بروزرسانی عرضه می‌کند و شما به راحت‌ترین شکل ممکن و دقیقا مانند گوشی‌ها می‌توانید این آپدیت‌ها را دانلود کرده و نصب کنید و هیچ دردسر دیگری وجود ندارد.

در واقع حالا که می‌شود برنامه‌ها را به صورت کرک شده به روی MacOS نیز استفاده کرد انتخاب سخت‌تر از قبل شده است و می‌توانیم بگوییم که اگر به طور کلی سیستم عامل آزادتری می‌خواهید و قرار است از نرم افزار‌های بسیار زیای استفاده کنید به سراغ ویندوز بروید که بتوانید این برنامه‌ها را به طور حتم به صورت کرک شده دریافت کنید.

اما اگر سیستم عاملی پایدار می‌خواهید که تا چندین سال به راحتی آپدیت‌های جدید را دریافت کند و به خصوص گوشی ایفون دارید پیشنهاد می‌کنیم به دلیل قابلیت‌های جذاب بین ایفون‌ها و مک بوک‌ها به سراغ لپ تاپ‌های اپل بروید.

باتری

در زمینه شارژ دهی باتری شاید بهتر باشد به جای دو برند دو لپ تاپ را با هم مقایسه کنیم؛ چرا که دشوار است به طور کلی دو برند را از نظر عمر باتری در نظر بگیریم، اما در نهایت برنده بخش باتری اپل خواهد بود.

مک بوک‌ها به لطف برخورداری از تراشه‌های کم مصرف و پایدار اپل می‌تواند بین 18 تا 24 ساعت دوام بیاورند که عملکرد بسیار عالی است. برخی از لپ تاپ‌های ایسوس نیز شارژ دهی 24 ساعته دارند اما به طور کلی لپ تاپ‌های اپل در حال حاضر در زمینه شارژ دهی وضعیت بسیار بهتری دارند.

پس اگر به هر دلیلی برای شما مهم است که لپ تاپ شارژ دهی زیادی داشته باشد و زیاد سفر می‌کنید مک بوک‌ها انتخاب مناسب‌تری به نسبت لپ تاپ‌های ایسوس یا برندهای دیگر هستند.

 

معرفی Benchmark نوت بوک و انواع آن:
بنچمارک لپ تاپ

 

جمع بندی

در این مطلب مقایسه جامعی بین دو برند انجام دادیم و قطعا با مطالعه این متن می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام برند برای شما مناسب‌تر است و ارزش خرید بیشتری دارد. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که لپ تاپ‌های دو برند بسیار خوب و باکیفیت هستند و به احتمال بسیار زیادی شما از خرید هیچ کدام پشیمان نخواهید شد.

سوالات متداول

برای بازی کردن لپ تاپ‌های ایسوس مناسب‌تر هستند یا لپ تاپ‌های اپل؟ در دسته بندی لپ تاپ‌های مخصوص بازی ایسوس را برنده می‌دانیم؛ چرا که لپ تاپ‌ های مخصوص بازی این شرکت در قیمت‌های مختلف و دو دسته ROG و TUF تولید می‌شوند و می‌توانند بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند.

برای برنامه نویسی یا ویرایش ویدئو کدام برند شرایط بهتری دارد؟ هر دو برند می‌توانند از پس این موارد به خوبی بربیایند و بسته به بودجه باید تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای شما بهتر است.

لپ تاپ‌های ایسوس کیفیت ساخت بهتری دارند یا لپ تاپ‌های اپل؟ مک بوک‌ها کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند و شما بلافاصله پس از در دست گرفتن این محصولات و کار کردن با آن‌ها متوجه این کیفیت ساخت بالا و ظرافت در طراحی اپل خواهید شد. از طرف دیگر لپ تاپ‌های ایسوس نیز به خصوص در مدل‌های گران قیمت‌تر کیفیت ساخت بالایی دارند و ایسوس نیز از بهترین متریال‌های موجود استفاده می‌کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. Nik

    سلام
    وقت بخیر
    سوالی که پیش میاد اینه که تو لپ تاپ مک بوک مثل گوشی های اپل باید نرم افزار ها رو بخریم هر دفعه برای آپدیت کردن و نصب سری جدیدشون؟!

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Nik

      سلام وقت بخیر تا جایی که اطلاع دارم بسیاری از برنامه ها رو میشه مثل ویندوز به صورت کرک شده استفاده کرد ولی در کل بله مقداری محدودتر خواهید بود از این نظر
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3%d8%9b-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d8%a7%d8%b1/
ads
ads